Ga naar inhoud

CupA84tje : 9 januari 2018 : Dr. Nio : Park kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi, ik word 9 januari 2018 geopereerd eerst was ik helemaal zeker van de keuze 85% gevulde prothesen 500cc zou het worden bij Dr Nio. Er kon zelfs 600 in zei hij. Alleen nu de datum nadert slaat de twijfel toe, omdat ik veel lees over rimpelvorming. Ik zou ze wel dual plane krijgen. Heb een a cup  maar een slanke bouw ik ben niet mager en 1.71cm zo een 55 kilo... maar heb wel echt kleine borsten. Kan iemand een advies geven? Ben ook bang dat je met de 100% gevulde inderdaad ballen krijgt.  Alvast bedankt :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 4 weeks later...
3 uur geleden zei CupA84tje:

@best_boobie kan je alsjeblieft dit topic naar operatieverslagen verplaatsen? Mijn datum is 9 januari 2018 dokter Nio in het Park kliniek Rotterdam. Alvast bedankt :) 

Zeker!!
Zie nu dat je nooit reactie gehad hebt, maar je stond bij overige vragen, dus is misschien niet zo opgevallen, je topic hihi. Gelukkig zit je in dat kerstballen clubje, dus je zult je niet vervelen :45: 

Lekker nog ff aftellen meid. Straks de boom de deur uit na driekoningen en de ballen erin! ;) 

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei best_boobie:

Lekker nog ff aftellen meid. Straks de boom de deur uit na driekoningen en de ballen erin! ;) 

OMG...... hoe krijg je ze toch verzonnen, die uitspraken van jou :45:?

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei best_boobie:

Zeker!!
Zie nu dat je nooit reactie gehad hebt, maar je stond bij overige vragen, dus is misschien niet zo opgevallen, je topic hihi. Gelukkig zit je in dat kerstballen clubje, dus je zult je niet vervelen :45: 

Lekker nog ff aftellen meid. Straks de boom de deur uit na driekoningen en de ballen erin! ;) 

 

xxx BB

Hey ja klopt haha ik verveel me niet! Bedankt x x x

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Jaydee:

@CupA84tje, ben je inmiddels al gebeld dat het idd 9 januari wordt? 

 

:53:,Jaydee

Hey ik ben donderdag gebeld weet niet of ik dat al had verteld aan jou? Maar dat ik deze week gebeld wordt. Anders ga ik Nio mailen maar vind dat beetje spannend, had ik je vorige keer gezegd haha. Dus ik wacht tot donderdag... x x slaap lekker voor straks thanks voor je interesse 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei best_boobie:

gaat heel gemakkelijk, als ik mijn pillen nog niet genomen heb :45: 

:53: 

Oké..... mijn advies daarom; in de prullenbak met die pillen.... je bent veel te gezellig zonder :38:

 

:53:, slaap lekker BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei CupA84tje:

Hey ik ben donderdag gebeld weet niet of ik dat al had verteld aan jou? Maar dat ik deze week gebeld wordt. Anders ga ik Nio mailen maar vind dat beetje spannend, had ik je vorige keer gezegd haha. Dus ik wacht tot donderdag... x x slaap lekker voor straks thanks voor je interesse 

Oké, ff afwachten dan maar. Ik mail juist liever dan dat ik moet bellen :blush:.... ieder zo z'n dingetje hè :38:. Maar komt goed hoor meis. Als Nio 9 januari heeft gezegd, dan zal dat vast wel kloppen. 

 

:53: Slaap lekker straks. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha nee schat maar ik vind mezelf gewoon dun van boven vooral...Mijn definitie van mager is dat je echt ribben ziet ofzo (nou dat heb ik niet) Ik vind mager ook een rotwoord, dus ik vind dat ik slank ben.En bedoel dan niet dat iemand die 10 kilo zwaarder is ineens dik is? Natuurlijk niet, jij bent gewoon ook slank... maar ik wil mezelf niet mager noemen.

 

Misschien ben ik dan wel veels te dun... je hebt mijn foto gezien toch haha @Judith ik weet het niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Jaydee:

Oké, ff afwachten dan maar. Ik mail juist liever dan dat ik moet bellen :blush:.... ieder zo z'n dingetje hè :38:. Maar komt goed hoor meis. Als Nio 9 januari heeft gezegd, dan zal dat vast wel kloppen. 

 

:53: Slaap lekker straks. 

Nee ga ook niet bellen naar hem... alleen naar Park dan als het nodig is. Maar liever niet per mail is we het makkelijkst. Ik ben gewoon een uitstel persoon :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei CupA84tje:

Nee ga ook niet bellen naar hem... alleen naar Park dan als het nodig is. Maar liever niet per mail is we het makkelijkst. Ik ben gewoon een uitstel persoon :blush:

Ik heb graag dingen zwart op wit :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.