CupA84tje Posted October 19, 2017 Posted October 19, 2017 Hoi, ik word 9 januari 2018 geopereerd eerst was ik helemaal zeker van de keuze 85% gevulde prothesen 500cc zou het worden bij Dr Nio. Er kon zelfs 600 in zei hij. Alleen nu de datum nadert slaat de twijfel toe, omdat ik veel lees over rimpelvorming. Ik zou ze wel dual plane krijgen. Heb een a cup maar een slanke bouw ik ben niet mager en 1.71cm zo een 55 kilo... maar heb wel echt kleine borsten. Kan iemand een advies geven? Ben ook bang dat je met de 100% gevulde inderdaad ballen krijgt. Alvast bedankt
CupA84tje Posted November 13, 2017 Author Posted November 13, 2017 Op 21-10-2017 om 19:09 zei CupA84tje: @best_boobie kan je alsjeblieft dit topic naar operatieverslagen verplaatsen? Mijn datum is 9 januari 2018 dokter Nio in het Park kliniek Rotterdam. Alvast bedankt
best_boobie Posted November 13, 2017 Posted November 13, 2017 3 uur geleden zei CupA84tje: @best_boobie kan je alsjeblieft dit topic naar operatieverslagen verplaatsen? Mijn datum is 9 januari 2018 dokter Nio in het Park kliniek Rotterdam. Alvast bedankt Zeker!! Zie nu dat je nooit reactie gehad hebt, maar je stond bij overige vragen, dus is misschien niet zo opgevallen, je topic hihi. Gelukkig zit je in dat kerstballen clubje, dus je zult je niet vervelen Lekker nog ff aftellen meid. Straks de boom de deur uit na driekoningen en de ballen erin! xxx BB
Jaydee Posted November 13, 2017 Posted November 13, 2017 22 minuten geleden zei best_boobie: Lekker nog ff aftellen meid. Straks de boom de deur uit na driekoningen en de ballen erin! OMG...... hoe krijg je ze toch verzonnen, die uitspraken van jou ?
CupA84tje Posted November 13, 2017 Author Posted November 13, 2017 24 minuten geleden zei best_boobie: Zeker!! Zie nu dat je nooit reactie gehad hebt, maar je stond bij overige vragen, dus is misschien niet zo opgevallen, je topic hihi. Gelukkig zit je in dat kerstballen clubje, dus je zult je niet vervelen Lekker nog ff aftellen meid. Straks de boom de deur uit na driekoningen en de ballen erin! xxx BB Hey ja klopt haha ik verveel me niet! Bedankt x x x
Jaydee Posted November 13, 2017 Posted November 13, 2017 @CupA84tje, ben je inmiddels al gebeld dat het idd 9 januari wordt? ,Jaydee
best_boobie Posted November 13, 2017 Posted November 13, 2017 6 minuten geleden zei Jaydee: OMG...... hoe krijg je ze toch verzonnen, die uitspraken van jou ? gaat heel gemakkelijk, als ik mijn pillen nog niet genomen heb
CupA84tje Posted November 13, 2017 Author Posted November 13, 2017 4 minuten geleden zei Jaydee: @CupA84tje, ben je inmiddels al gebeld dat het idd 9 januari wordt? ,Jaydee Hey ik ben donderdag gebeld weet niet of ik dat al had verteld aan jou? Maar dat ik deze week gebeld wordt. Anders ga ik Nio mailen maar vind dat beetje spannend, had ik je vorige keer gezegd haha. Dus ik wacht tot donderdag... x x slaap lekker voor straks thanks voor je interesse
Jaydee Posted November 13, 2017 Posted November 13, 2017 2 minuten geleden zei best_boobie: gaat heel gemakkelijk, als ik mijn pillen nog niet genomen heb Oké..... mijn advies daarom; in de prullenbak met die pillen.... je bent veel te gezellig zonder , slaap lekker BB
Jaydee Posted November 13, 2017 Posted November 13, 2017 1 minuut geleden zei CupA84tje: Hey ik ben donderdag gebeld weet niet of ik dat al had verteld aan jou? Maar dat ik deze week gebeld wordt. Anders ga ik Nio mailen maar vind dat beetje spannend, had ik je vorige keer gezegd haha. Dus ik wacht tot donderdag... x x slaap lekker voor straks thanks voor je interesse Oké, ff afwachten dan maar. Ik mail juist liever dan dat ik moet bellen .... ieder zo z'n dingetje hè . Maar komt goed hoor meis. Als Nio 9 januari heeft gezegd, dan zal dat vast wel kloppen. Slaap lekker straks.
Judith Posted November 13, 2017 Posted November 13, 2017 Je zegt biet mager 1.71 en 55 kilo. Dat is veel te weinig voor je lengte. Ik ben 1.75 en weeg 68 wat ben ik dan wel niet... een walvis
CupA84tje Posted November 14, 2017 Author Posted November 14, 2017 Haha nee schat maar ik vind mezelf gewoon dun van boven vooral...Mijn definitie van mager is dat je echt ribben ziet ofzo (nou dat heb ik niet) Ik vind mager ook een rotwoord, dus ik vind dat ik slank ben.En bedoel dan niet dat iemand die 10 kilo zwaarder is ineens dik is? Natuurlijk niet, jij bent gewoon ook slank... maar ik wil mezelf niet mager noemen. Misschien ben ik dan wel veels te dun... je hebt mijn foto gezien toch haha @Judith ik weet het niet
CupA84tje Posted November 14, 2017 Author Posted November 14, 2017 8 uur geleden zei Jaydee: Oké, ff afwachten dan maar. Ik mail juist liever dan dat ik moet bellen .... ieder zo z'n dingetje hè . Maar komt goed hoor meis. Als Nio 9 januari heeft gezegd, dan zal dat vast wel kloppen. Slaap lekker straks. Nee ga ook niet bellen naar hem... alleen naar Park dan als het nodig is. Maar liever niet per mail is we het makkelijkst. Ik ben gewoon een uitstel persoon
Jaydee Posted November 14, 2017 Posted November 14, 2017 16 minuten geleden zei CupA84tje: Nee ga ook niet bellen naar hem... alleen naar Park dan als het nodig is. Maar liever niet per mail is we het makkelijkst. Ik ben gewoon een uitstel persoon Ik heb graag dingen zwart op wit
CupA84tje Posted November 14, 2017 Author Posted November 14, 2017 Ik ook hoor ben gewoon een muts! @Jaydee
Jaydee Posted November 14, 2017 Posted November 14, 2017 2 minuten geleden zei CupA84tje: Ik ook hoor ben gewoon een muts! @Jaydee Nee joh! Dat zal toch wel meevallen? Komt allemaal goed, meis.
Judith Posted November 14, 2017 Posted November 14, 2017 @CupA84tje HHaha ik schrok al. Ik dacht dat arme kind is hartstikke mooi! En nee dik ben ik ook niet hoor. Weet dat je het niet zo bedoeld.
CupA84tje Posted November 14, 2017 Author Posted November 14, 2017 Gelukkig maar wil echt niemand kwetsen ofzo... ik kan het ook niet aanpassen ook stom @Judith
Judith Posted November 14, 2017 Posted November 14, 2017 44 minuten geleden zei CupA84tje: Gelukkig maar wil echt niemand kwetsen ofzo... ik kan het ook niet aanpassen ook stom @Judith Hoeft toch ook niet! Zat een beetje te geinen lieverd zolang je maar wel weet dat je een mooie meid bent met een mooi figuur!
CupA84tje Posted November 14, 2017 Author Posted November 14, 2017 1 uur geleden zei Judith: Hoeft toch ook niet! Zat een beetje te geinen lieverd zolang je maar wel weet dat je een mooie meid bent met een mooi figuur! Dankjewel jij ook ^.^ xxx
Ank Posted January 7, 2018 Posted January 7, 2018 @CupA84tje Ik wil je voor dinsdag veel succes wensen bij Dr.Nio xx Ank
gastmama Posted January 8, 2018 Posted January 8, 2018 Weet je al hoelaat je mag morgen? Ik ga de kerstballenkaars weer opsteken voor je Ik mag morgen om 17:15 voor mijn eerste controle bij nio.... Heel veel succes alvast!
CupA84tje Posted January 8, 2018 Author Posted January 8, 2018 Hey @Ank en @gastmamaheel lief van jullie! Sorry ik heb door de stress wat minder hier gezeten, ga erna nog wel verslag doen en alles bijlezen! Ik ben 10:30 aan de beurt morgen:) en moet er wel al 9 uur zijn
Niks Posted January 8, 2018 Posted January 8, 2018 Veel succes morgen. En dan lekker genieten van je aanwinsten
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.