Ga naar inhoud

Teleurgesteld, wissel?


Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Bunny87:

ik zei net tegen @Starships dat er nog iemand geopereerd wordt aanstaande woensdag bij Verdonck maar was je naam kwijt @Sudkart :-D 

hoop dat we elkaar tegenkomen daar! :D om welk uur word jij geopereerd? 

Haha ja ik dus :D  maar ik kreeg deze ochtend telefoon om te vragen of het kon verplaatst worden naar aanstaande vrijdag doordat ze vandaag een technisch probleem hadden, en dus de meisjes van vandaag niet geholpen konden worden. Maar dit ging echt niet voor mijn vriend. Ik word normaal om 8 geopereerd :P en jij?! Ik wil je ook wel zien haha, zou zo grappig zijn. Kunne we nog wat stressen tegen elkaar 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Sudkart:

Haha ja ik dus :D  maar ik kreeg deze ochtend telefoon om te vragen of het kon verplaatst worden naar aanstaande vrijdag doordat ze vandaag een technisch probleem hadden, en dus de meisjes van vandaag niet geholpen konden worden. Maar dit ging echt niet voor mijn vriend. Ik word normaal om 8 geopereerd :P en jij?! Ik wil je ook wel zien haha, zou zo grappig zijn. Kunne we nog wat stressen tegen elkaar 

Ja ik kreeg ook telefoon maar omdat wij een overnachting geboekt hebben (omdat we ook niet in de buurt wonen) kon het dus voor mij ook niet anders...

Ik sta om 11u45 ingepland! Laat he? Vind ik wel wat jammer :-( Als ik toekom, ben jij misschien net terug & klaar om naar huis te gaan... :-D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10/13/2017 om 21:55 zei Bunny87:

Ja ik kreeg ook telefoon maar omdat wij een overnachting geboekt hebben (omdat we ook niet in de buurt wonen) kon het dus voor mij ook niet anders...

Ik sta om 11u45 ingepland! Laat he? Vind ik wel wat jammer :-( Als ik toekom, ben jij misschien net terug & klaar om naar huis te gaan... :-D 

Ja voila bij mij ging het dus ook echt niet, verletbriefje of ni. ik ga geen job op het spel laten staan voor mijn vriend speciaal voor dit. oooh ja dan zal ik je sowieso nog wel zien denk ik he?! ik ben nog aan het twijfelen wat het gemakkelijkste is, sowieso dat ik als een slons gekleed ga (kwestie van het gemakkelijk te houden) en men haar ofwel in 2 vlechten ofwel gewoon los. Ik weet niet wat het meest praktische gaat zijn aangezien ik een paar dagen men haar niet zal kunnen doen:p en ik heb lang zwart haar en een bruin kleurtje:p!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Sudkart:

Ja voila bij mij ging het dus ook echt niet, verletbriefje of ni. ik ga geen job op het spel laten staan voor mijn vriend speciaal voor dit. oooh ja dan zal ik je sowieso nog wel zien denk ik he?! ik ben nog aan het twijfelen wat het gemakkelijkste is, sowieso dat ik als een slons gekleed ga (kwestie van het gemakkelijk te houden) en men haar ofwel in 2 vlechten ofwel gewoon los. Ik weet niet wat het meest praktische gaat zijn aangezien ik een paar dagen men haar niet zal kunnen doen:p en ik heb lang zwart haar en een bruin kleurtje:p!

Ik heb tijdens operatie een staartje in gehad en mijn moeder kwam iedere keer mijn haar doen. Een vlecht is dan wel handig denk ik! Verder zou ik een comfy broek aan doen, een los vest dat je makkelijk aan kunt doen en handige schoenen zonder veters. Slofjes zijn ook wel lekker denk ik. Niemand kijkt hoe je eruit ziet hoor :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ellen125:

Ik heb tijdens operatie een staartje in gehad en mijn moeder kwam iedere keer mijn haar doen. Een vlecht is dan wel handig denk ik! Verder zou ik een comfy broek aan doen, een los vest dat je makkelijk aan kunt doen en handige schoenen zonder veters. Slofjes zijn ook wel lekker denk ik. Niemand kijkt hoe je eruit ziet hoor :P 

haha nee precies wat ik dacht! :D ik was idd van plan om onder mijn trainingsbroek sleffers aan te doen, en gewoon een hoodie met een rits ofzo, en een shirtje voor als ik aankom. Maar zonder naar huis omdat het niet zo gemakkelijk aan zal gaan achteraf denk ik :P lekker gemakkelijk om erna ineens in de zetel te ploffe en te rusten. Moet ik me niet druk maken om erna nog andere kledij te gaan aandoen eens ik thuis ben.

Mag je tijdens de operatie eigenlijk een elastiekje inhouden? dat vroeg ik me wel af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 hours ago, Sudkart said:

haar ofwel in 2 vlechten ofwel gewoon los. Ik weet niet wat het meest praktische gaat zijn aangezien ik een paar dagen men haar niet zal kunnen doen:p 

 

Ik had m'n haar in 2 vlechten op m'n hoofdhuid laten vlechten, heeft 2 weken zo gezeten haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Rocker:

 

Ik had m'n haar in 2 vlechten op m'n hoofdhuid laten vlechten, heeft 2 weken zo gezeten haha. 

Haha dat ga ik ook doen! Leek mij het handigste. Heb al een afspraak staan bij mijn kapper dat hij er wat leuks van kan maken :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sudkart ik ga ook een makkelijke training aandoen en een gilet met rits :-) sportieve look (of slons) te zien hoe je het bekijkt, hahaha :D men haar laat ik gewoon los. Ik ga wel een rekkertje meenemen mocht het te lastig zijn. Morgen d-day! Spannend!! Kijk er enorm naar uit, I want my boobies :D maar langs de andere kant toch wel wat bang ook... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei Bunny87:

@Sudkart ik ga ook een makkelijke training aandoen en een gilet met rits :-) sportieve look (of slons) te zien hoe je het bekijkt, hahaha :D men haar laat ik gewoon los. Ik ga wel een rekkertje meenemen mocht het te lastig zijn. Morgen d-day! Spannend!! Kijk er enorm naar uit, I want my boobies :D maar langs de andere kant toch wel wat bang ook... 

ooh hier ook hoor! ik slaap al 2 nachten niet... ja maar dan herken je me mss door die vage beschrijving die ik heb gegeven, en ohja tegen dat zal ik ook wel dikke tieten hebben niet te vergeten :P ja ik heb wat bang dat men haar lastig gaat doen als het los hangt, tussen dat drukverband komt te zitten of die borstband. longhairproblems, het is nooit goed :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sudkart en @Bunny87,

 

Succes met jullie operaties en jullie haren (;)). Spannend!

Hebben jullie zelf ook een topic? Want ik zie eigenlijk niks meer terug van het oorspronkelijke onderwerp van @titsalicious :blush:. Beetje afgedwaald. 

 

:71::71::71: good luck dames! Op naar de mooie boobies.

 

Xxx Jaydee 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jaydee:

@Sudkart en @Bunny87,

 

Succes met jullie operaties en jullie haren (;)). Spannend!

Hebben jullie zelf ook een topic? Want ik zie eigenlijk niks meer terug van het oorspronkelijke onderwerp van @xMandy93 :blush:. Beetje afgedwaald. 

 

:71::71::71: good luck dames! Op naar de mooie boobies.

 

Xxx Jaydee 

 

 

oei haha ja we hebben een beetje liggen spammen denk ik :p! ik heb er ook eentje staan normaal gezien. het oorspronkelijke onderwerp gewoon beginnen lezen vanaf pagina 1 en dan vind je alles wel normaal :D

Dankjeeee ! Hopelijk verloopt alles goed, zo spannend.

 

xxxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Sudkart:

oei haha ja we hebben een beetje liggen spammen denk ik :p! ik heb er ook eentje staan normaal gezien. het oorspronkelijke onderwerp gewoon beginnen lezen vanaf pagina 1 en dan vind je alles wel normaal :D

Dankjeeee ! Hopelijk verloopt alles goed, zo spannend.

 

xxxx

 

Geen probleem, ik heb het zelf ook wel eens dat ik zo in het verhaal opga, dat ik andermans topic daarmee "vervuil". Ik dacht... ik meld het ff bij jullie... jullie hebben het vast zelf niet door. Ik ga eens ff bij jouw eigen topic kijken. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎16‎-‎10‎-‎2017 om 14:16 zei Sudkart:

haha nee precies wat ik dacht! :D ik was idd van plan om onder mijn trainingsbroek sleffers aan te doen, en gewoon een hoodie met een rits ofzo, en een shirtje voor als ik aankom. Maar zonder naar huis omdat het niet zo gemakkelijk aan zal gaan achteraf denk ik :P lekker gemakkelijk om erna ineens in de zetel te ploffe en te rusten. Moet ik me niet druk maken om erna nog andere kledij te gaan aandoen eens ik thuis ben.

Mag je tijdens de operatie eigenlijk een elastiekje inhouden? dat vroeg ik me wel af.

Ja ik had mijn haren los gedaan, maar was niet nodig zei dame die me hielp. Mocht gewoon een elastiekje in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.