Ga naar inhoud

Teleurgesteld, wissel?


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

 

20 juli ben ik geopereerd, ik had een lichte tubulaire borst aan 1 kant zoals de arts vertelde (komt veel bij ons in de familie voor).

Ik had een d cup, maar wel puntig en naar beneden/buiten hangend, zonder echt weefsel/volume aan de onderkant.

 

Ik heb 425 high profile dual plane van Mentor gekregen via Praktijk Gabriels. Voor ik de OK in ging, gaf de arts aan dat ze echt groot zouden worden, omdat ik al (op de onderkant van mijn borst na) weefsel zou hebben. Ik ben 1,73 meter en weeg nu 84 kilo. Ik ben grof gebouwd, brede heupen en gewoon lekker stevig haha.

 

Na de operatie was ik opzich blij met m'n borsten, mijn vriendinnetje zei nog, als je je BH voor het eerst uit doet schrik je echt hoe groot ze zijn. Na 3 dagen durfde ik voor het eerst de BH uit te doen. Mijn 1e reactie: oh.. valt eigenlijk mee. Het is niet wat ik had verwacht. Ik had ze wat steviger en groter verwacht, meer projectie. 

 

Ik dacht geef het de tijd het gaat nog zo erg veranderen. Ik ging mijn eerste bh kopen een 75F/80E. Je zou zeggen, wauw! En als ik die maat hoor denk ik dat ook, maar als ik dan mijn borsten zie denk ik, waar dan? Nu weet ik wel dat nepborsten er kleiner uitzien dan natuurlijke, maar toch.

De ene dag was ik onzeker of ze wel mooi vond, de andere dag vond ik ze wel mooi. Het onzekere gevoel en dat ik ze niet groot genoeg vind begint steeds meer de overhand te krijgen. Van 1 dag in de week niet blij zijn, nu al een paar avonden achter elkaar in de spiegel kijken en denken dit is niet wat ik wilde en er zelfs verdrietig van worden omdat ik dit zo graag wilde.

 

Het is bij mij waarschijnlijk kleiner uitgepakt dan verwacht en wat ook de arts had verwacht, anders zegt hij ook niet dat ze echt groot zouden worden lijkt mij!

Nu bijna 3 maanden na mijn grote dag en ik zou willen dat ik toch voor iets meer was gegaan ookal ging het tegen het advies van mijn PC in.

 

Wat kan ik hier aan doen.. moet ik opnieuw het hele bedrag sparen en misschien wel meer. Of weet iemand uit ervaring dat als je binnen een bepaalde tijd gaat je misschien minder betaald?

 

Ik ben geopereerd via praktijk gabriels, na veel verhalen gelezen te hebben heb ik niet het idee dat het een optie is om met hen aan tafel te gaan voor een middenweg bij wijze van spreken.

 

Excuus voor het lange verhaal, maar thuis kan ik er niet goed over praten, omdat mijn vriend ze voor de operatie al goed vond, nu ook goed vind en niet snapt waarom ik er niet blij mee ben. Moet dus even hier mijn hart luchten!!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh wat erg dat je dit zo ervaart :s ! ik kan je er nog geen raad over geven omdat ik zelf pas 18 oktober word geopereerd... Maar ik denk niet dat je minder zal moeten betalen als je het binnen een bepaalde termijn doet, tenzij het zou gaan om een fout van de pc, maar dit is het geval hier niet.

 

Ik denk dat het sparen zal worden en zelfs meer, heb gehoord dat een wissel duurder is dan je eerste bv.

Ik hoop echt dat je er uit komt en een oplossing vind, want met zo een rotgevoel blijven rondlopen is het toch echt wel niet, en zeker niet omdat het dan nog zo pril is zelfs :s

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend! Heb je ook fotos zodat we mee kunnen kijken?! Je kan natuurlijk de kliniek altijd even bellen hoe jeje voelt. Maar misschien zoals je zelf zegt staan ze er daar niet open voor. Geef het misschien nog even een paar maanden de tijd ?! Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit ook, vind mijn borsten totaal niet groot. Heb heel lang ook gewoon D bh´s in de winkel gepakt om te passen, maar waren echt te klein. Ik zit ook op F.

 

Heb ze vergroot met 400cc voor de spier, had een kleine C. Ik wilde toen als groter, wilde 700 cc achter de spier, want dat had Jwoww (Jersey Shore). Mijn PC, Nio, zei dat dit allemaal niet kon, ik kon allen 400 cc voor de spier nemen. Maar dat zou ook groot en rond zijn, beide niet dus. 

 

Ik heb nu eindelijk na 5 jaar de knoop doorgehakt en gezegd dit jaar geen vakantie, boobies opnieuw doen. Uiteindelijk alsnog op vakantie geweest haha, maar kan ook m´n boobies laten doen. Ben vrijdag aan de beurt :43: en ik kan niet wachten!! Eindelijk m´n grote ronde boobies! :123:

 

Dus mijn advies, sparen!

 

(Ben ook terug gegaan naar Nio, toen opeens kon ik wel de grootste maat krijgen, toen 800 cc. Maar moest dan ook een lift hebben en weet ik t wat, kwam op € 5500 uit, dat heb ik niet gedaan. Ik ga nu naar Plovier.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎3‎-‎10‎-‎2017 om 10:05 zei titsalicious:

Hoi dames,

 

20 juli ben ik geopereerd, ik had een lichte tubulaire borst aan 1 kant zoals de arts vertelde (komt veel bij ons in de familie voor).

Ik had een d cup, maar wel puntig en naar beneden/buiten hangend, zonder echt weefsel/volume aan de onderkant.

 

Ik heb 425 high profile dual plane van Mentor gekregen via Praktijk Gabriels. Voor ik de OK in ging, gaf de arts aan dat ze echt groot zouden worden, omdat ik al (op de onderkant van mijn borst na) weefsel zou hebben. Ik ben 1,73 meter en weeg nu 84 kilo. Ik ben grof gebouwd, brede heupen en gewoon lekker stevig haha.

 

Na de operatie was ik opzich blij met m'n borsten, mijn vriendinnetje zei nog, als je je BH voor het eerst uit doet schrik je echt hoe groot ze zijn. Na 3 dagen durfde ik voor het eerst de BH uit te doen. Mijn 1e reactie: oh.. valt eigenlijk mee. Het is niet wat ik had verwacht. Ik had ze wat steviger en groter verwacht, meer projectie. 

 

Ik dacht geef het de tijd het gaat nog zo erg veranderen. Ik ging mijn eerste bh kopen een 75F/80E. Je zou zeggen, wauw! En als ik die maat hoor denk ik dat ook, maar als ik dan mijn borsten zie denk ik, waar dan? Nu weet ik wel dat nepborsten er kleiner uitzien dan natuurlijke, maar toch.

De ene dag was ik onzeker of ze wel mooi vond, de andere dag vond ik ze wel mooi. Het onzekere gevoel en dat ik ze niet groot genoeg vind begint steeds meer de overhand te krijgen. Van 1 dag in de week niet blij zijn, nu al een paar avonden achter elkaar in de spiegel kijken en denken dit is niet wat ik wilde en er zelfs verdrietig van worden omdat ik dit zo graag wilde.

 

Het is bij mij waarschijnlijk kleiner uitgepakt dan verwacht en wat ook de arts had verwacht, anders zegt hij ook niet dat ze echt groot zouden worden lijkt mij!

Nu bijna 3 maanden na mijn grote dag en ik zou willen dat ik toch voor iets meer was gegaan ookal ging het tegen het advies van mijn PC in.

 

Wat kan ik hier aan doen.. moet ik opnieuw het hele bedrag sparen en misschien wel meer. Of weet iemand uit ervaring dat als je binnen een bepaalde tijd gaat je misschien minder betaald?

 

Ik ben geopereerd via praktijk gabriels, na veel verhalen gelezen te hebben heb ik niet het idee dat het een optie is om met hen aan tafel te gaan voor een middenweg bij wijze van spreken.

 

Excuus voor het lange verhaal, maar thuis kan ik er niet goed over praten, omdat mijn vriend ze voor de operatie al goed vond, nu ook goed vind en niet snapt waarom ik er niet blij mee ben. Moet dus even hier mijn hart luchten!!

 

xxx

 Hoi Mandy, 

wat vervelend dat je dit moet ervaren! Ik zou toch eens proberen met de kliniek om aan tafel te zitten om dit te bespreken wat ze voor jou kunnen doen. Welke pc had jij ?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Naomidaya

Hi,

 

ik heb precies hetzelfde..

 

ik wilde graag 550cc, dus echt neptieten (voor mijn lichaam dan) en eenmaal alles besproken bleek het dat er max 375cc in kon.. nou hierdoor werd ik natuurlijk al teleur gesteld.. en ja als je dan wakker wordt na je operatie en je ziet heel iets anders dan je verwacht had.. dat is toch wel ff slikken..

 

ze passen nu gewoon bij mn lichaam, ze zijn natuurlijk (wat ik dus niet wou) en iedereen uit mijn omgeving zegt ook steeds hoe mooi ze zijn en dat vindt ik bloedirritant omdat ik dit niet vind..

 

dus voor mij wordt het ook sparen voor een wissel.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@titsalicious zo jammer dat je er niet gelukkig mee bent :-( ik vind het ook een beetje raar dat je met de implants dat je kreeg vind dat ze toch niet zo groot zijn... Zou ik even in je album mogen kijken? Je zou denken als je al een D hebt en je 425 Mentor HP bijkrijgt dat je echt wel ballonnen hebt, toch? :-) ik zou eens teruggaan bij de PC en jouw hart daar eens luchten en dan zien wat hij zegt. Veel moed! Hopelijk word je er alsnog gelukkig mee! X 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Bunny87:

@Sudkart ik word ook geopereerd op 18/10! Bij welke pc ga je? Welke implants krijg je? Spannend hé!! Het is bijna zo ver B)

Oh super! Jaaa zo hard aftellen, het duurt zo laaaaang! Ik ga bij Verdonck en jij? En ik ga voor de motiva full en jij? 

Let the countdown begin, nog exact 14 dagen:1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank julliue wel voor de reacties!

 

Praten met de PC is denk ik geen optie, ben via DG geopereerd en de chirurg heb ik na de operatie niet meer gezien! Ik denk dat ik ook veel te kritisch ben naar mezelf.. 425 CC is niet klein, maar kleiner dan ik had verwacht.

 

Ik ga het voor nu accepteren en ik wacht een paar jaar. In ieder geval tot na de kindjes, want de kinderwens komt van ons steeds dichterbij.

 

@Tes33 Ik ga je toevoegen

 

@frbarbie ja ik ging toen voor een 2e consult omdat ik echt twijfelde over de maat, ik was thuis en riep ik ga niet voor minder dan 500 CC !! Omdat juist mijn vriendinnen zeiden dat je er zo snel aan went.. Eenmaal bij de arts begon hij uit te leggen waarom niet meer en het klonk allemaal zo logisch, dat is het ook, maar toch. Nu heb ik spijt dat ik toch niet heb gezegd van; bedankt voor het advies maar ik wil gewoon 500 haha.

 

@Naomidaya klopt, mijn moeder en oma precies hetzelfde. Nee niet groter hoor dit past perfect bij je. Ja zal best, maar ik wil net even iets meer dan dat bij mij past :blink:

 

@Bunny87 ik ga je ook toevoegen. Ja dat is dus ook wat de arts vertelde. Omdat ik al op een D cup zat, nou 425 CC ongeveer 2 cupmaten verschil, in BH is dat ook dus wel zo want heb nu een F, maar ik vind ze alleen qua vorm veranderd en niet qua groote. Ja iets meer volume verdeeld zodat ze rond zijn en niet meer puntig, maar wat ik zegt de projectie valt me echt heel erg tegen.

 

Op de foto's zien mijn borsten er overigens groter uit (vind ik) dan in het echt.

 

-xXx-

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@titsalicious ja ik baal ook dat ik toen niet heb gezegd, als jij het niet achter de spier doet ga ik ergens anders heen. En jammer dat ik DG als voorbeeld had met consult, was raarste consult ever dus ik dacht hij weet wel waar hij het over heeft. Maarjah vrijdag (hopelijk) eindelijk m'n mega boobies! haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@titsalicious, wat jammer dat je niet tevreden bent. Ik ben vorig jaar 13 mei geopereerd, maar heb sindsdien een double bubble. Ik ben geopereerd hier in het streekziekenhuis en heb geen vetrouwen meer in die pc. Nu heb ik morgen mijn tweede consult bij Nio voor een hersteloperatie. Ik heb vorig jaar Natrelle 560cc hp gekregen. Ik krijg nu een hersteloperatie inclusief borstlift en omdat ik dan toch weer opengemaakt moet worden, ga ik ook gelijk voor groter. Ik denk zelf aan rond de 800cc.

Zou ik ook toegang mogen tot je album? Thanks alvast. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@frbarbie oh wat fijn! zeker als je er alweer zo een tijd naar uit kijkt. Ja we moeten maar denken het is een advies, en tuurlijk niet te veel van afwijken maar die paar CC had denk ik echt niet voor heel veel complicaties gezorgd of andere vervelende dingen.

 

Ik heb nu gewoon het idee dat er te weinig in zit, dat het wat meer opgevuld had kunnen worden.

 

@Jaydee ik ga je toevoegen aan m'n album. Wat vervelend dat je al zo lang met een double bubble rond loopt en je daardoor ook het vertrouwen in je PC kwijt bent. Wel goed dat je dan naar een ander gaat, bij je oude PC gaan zou alleen maar voor meer nare gevoelens zorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@titsalicious, dank je wel, meis. Ik ga snel je album bekijken. 

En ja.... het kost me wel weer een smak geld, maar terug gaan naar mijn oude pc is ook geen optie. Dus dan moet het maar. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Sudkart:

Oh super! Jaaa zo hard aftellen, het duurt zo laaaaang! Ik ga bij Verdonck en jij? En ik ga voor de motiva full en jij? 

Let the countdown begin, nog exact 14 dagen:1big_boobs:

Ik ga ook bij Verdonck!! Ik krijg ook de Motiva Full dual plane 295cc! Kijk er zooooo naar uit!!! Spanneeeend! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎3‎-‎10‎-‎2017 om 10:05 zei xMandy93:

Hoi dames,

 

20 juli ben ik geopereerd, ik had een lichte tubulaire borst aan 1 kant zoals de arts vertelde (komt veel bij ons in de familie voor).

Ik had een d cup, maar wel puntig en naar beneden/buiten hangend, zonder echt weefsel/volume aan de onderkant.

 

Ik heb 425 high profile dual plane van Mentor gekregen via Praktijk Gabriels. Voor ik de OK in ging, gaf de arts aan dat ze echt groot zouden worden, omdat ik al (op de onderkant van mijn borst na) weefsel zou hebben. Ik ben 1,73 meter en weeg nu 84 kilo. Ik ben grof gebouwd, brede heupen en gewoon lekker stevig haha.

 

Na de operatie was ik opzich blij met m'n borsten, mijn vriendinnetje zei nog, als je je BH voor het eerst uit doet schrik je echt hoe groot ze zijn. Na 3 dagen durfde ik voor het eerst de BH uit te doen. Mijn 1e reactie: oh.. valt eigenlijk mee. Het is niet wat ik had verwacht. Ik had ze wat steviger en groter verwacht, meer projectie. 

 

Ik dacht geef het de tijd het gaat nog zo erg veranderen. Ik ging mijn eerste bh kopen een 75F/80E. Je zou zeggen, wauw! En als ik die maat hoor denk ik dat ook, maar als ik dan mijn borsten zie denk ik, waar dan? Nu weet ik wel dat nepborsten er kleiner uitzien dan natuurlijke, maar toch.

De ene dag was ik onzeker of ze wel mooi vond, de andere dag vond ik ze wel mooi. Het onzekere gevoel en dat ik ze niet groot genoeg vind begint steeds meer de overhand te krijgen. Van 1 dag in de week niet blij zijn, nu al een paar avonden achter elkaar in de spiegel kijken en denken dit is niet wat ik wilde en er zelfs verdrietig van worden omdat ik dit zo graag wilde.

 

Het is bij mij waarschijnlijk kleiner uitgepakt dan verwacht en wat ook de arts had verwacht, anders zegt hij ook niet dat ze echt groot zouden worden lijkt mij!

Nu bijna 3 maanden na mijn grote dag en ik zou willen dat ik toch voor iets meer was gegaan ookal ging het tegen het advies van mijn PC in.

 

Wat kan ik hier aan doen.. moet ik opnieuw het hele bedrag sparen en misschien wel meer. Of weet iemand uit ervaring dat als je binnen een bepaalde tijd gaat je misschien minder betaald?

 

Ik ben geopereerd via praktijk gabriels, na veel verhalen gelezen te hebben heb ik niet het idee dat het een optie is om met hen aan tafel te gaan voor een middenweg bij wijze van spreken.

 

Excuus voor het lange verhaal, maar thuis kan ik er niet goed over praten, omdat mijn vriend ze voor de operatie al goed vond, nu ook goed vind en niet snapt waarom ik er niet blij mee ben. Moet dus even hier mijn hart luchten!!

 

xxx

Hoi ,

 

Wat vervelend voor je dit allemaal.. kan me voor stellen dat je hier ontzettend van baalt, ik heb je foto's gezien in je album en ik vind ze echt prachtig! Het is je eigen gevoel natuurlijk en als je er voor kiest om toch groter te gaan zou ik dat echt zeker doen!!

 

Ik ga zelf ook via DG en ik denk idd ook niet dat hun een oplossing hier voor gaan vinden, en dat je dit zelf weer opnieuw kunt gaan betalen. Je zou op de site kunnen kijken of er een prijs is van een wissel?

 

Ik zou sparen.. , dan kun je er trots op zijn! dit is ook helemaal niet fijn zo..

 

 

Ik ben benieuwd hoe het bij mij zal gaan vallen, 375 cc achter de borstspier (rond) en toen ik een pas sessie had vond ik ze eigenlijk toch best wel groot, maar toch besloten om het te doen omdat ze vaker kleiner uitvallen..

 

Ook is er mij verteld dat er kans is op double bubble en dat ik daarna dan nog een borstlift nodig heb.. zelf weet ik niet of dit wel klopt volgens mij kun je dat namelijk voorkomen.. Ik wil niet nog meer litekens :(!

 

Liefs,

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Bunny87:

Ik ga ook bij Verdonck!! Ik krijg ook de Motiva Full dual plane 295cc! Kijk er zooooo naar uit!!! Spanneeeend! 

oooh super! dan zijn wel al met 3 die dag, er is nog een meisje dat ik persoonlijk ken dat toevallig ook die dag gaat haha :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Sudkart:

oooh super! dan zijn wel al met 3 die dag, er is nog een meisje dat ik persoonlijk ken dat toevallig ook die dag gaat haha :D

Super! We komen elkaar misschien wel tegen daar! :-D het begint te korten nu, woehoe! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei Sudkart:

ja het word echt tijd! ben het wachten al beu :D het is zo dichtbij maar toch nog te ver weg naar men zin :P

Ja idd! :D ik krijg echt kriebels... Gezonde stress! Hihi. Dat het maar snel zover is. Boobieeessss :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 5/10/2017 om 11:13 zei Bunny87:

Ja idd! :D ik krijg echt kriebels... Gezonde stress! Hihi. Dat het maar snel zover is. Boobieeessss :wub:

Heeey heb jij ook telefoon gehad deze ochtend voor de operatie te verplaatsen naar vrijdag 20 oktober? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.