Ga naar inhoud

Apollon : 25 februari 2011 : Dr. D'Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

Vannacht redelijk goed geslapen. Enige probleem is dat ik niet hoog genoeg blijf liggen, ik zak altijd van de kussens en dan lig ik plat.

Overdag ging het al stukken beter dan gisteren. Ik kan niet veel bewegen met mijn armen en rechtkomen uit de zetel gaat nog niet alleen, maar zolang ik stilzit, heb ik weinig last. Een 'strak' gevoel en af en toe wat steken. Ik mag 4 pijnstillers per dag nemen, maar ik stel het wel met 2.

Het gevaar van pijnstillers vind ik dat je niet eerlijk naar je lichaam kan luisteren dan. Als ik geen pijnstiller neem, waarschuwt de pijn me steeds van: 'niet doen, want je kan het niet', maar zonder pijnstiller lijk ik veel meer aan te kunnen en dan zit het gevaar erin dat ik de spieren overbelast, zonder het te beseffen...

Ik lach heel veel, en dat is nu wel verschrikkelijk :unsure: Ik beeld me dan telkens in dat mijn borstspieren scheuren en de wonde nooit zal genezen. Het voelt echt heel fout altijd.

De BH die ik nu draag heb ik aangekocht in de kliniek. Mijn zus is vandaag een extra BH gaan kopen in de Hema, om af te wisselen. Een 'duurzame' en een 'reserve' voor als de ene in de was is. 't Is een 75C trouwens, die BH.

Meer en meer begin ik te denken aan het resultaat. Ik heb de indruk dat de borsten meer naar de buitenkant gericht zijn, maar ik geloof graag dat ik hier op dag 2 echt nog niet over kan oordelen.

Binnen een kleine week moet ik opnieuw terug om de plakkers/verbanden te laten verwijderen. Dan mag ik ook eindelijk helemaal douchen.

Ik heb vertrouwen in de genezing, maar ik mag echt echt echt niet meer te veel lachen :152: Het lijkt wel dat ik meer en meer lach, van de spanning, omdat ik weeeet dat het eigenlijk niet mag !

Goed, en nu ben ik aan het zeuren, dus tijd om die pc weer even af te zetten :-) Is heel belastend ook dat typen, als ik mijn rechterarm iets verder moet bewegen over mijn toetsenbord, dan trek ik met mijn linkerhand aan de vingers van mijn rechter. :152: Die twee helpen elkaar flink :147:

OK, ik lijk wel helemaal groggy van de Brufen en de codeïne, tijd om af te sluiten !!

DOEI DOEI en nogmaals bedankt voor jullie steun !!! Het forum is geweldig :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 146
  • Created
  • Laatste Reactie

Vannacht weer redelijk goed geslapen, maar vroeg wakker. Het is zo saai in bed als je je eens niet lekker kan omdraaien.

Ik denk dat ik tevreden ga zijn met de grootte. Ik draag nu een 75C sportbeha. (Hoewel ik wel had gedacht om met 280cc van een 75B toch naar een D te gaan, maar het hoeft niet per sé)

Vooral aan de zijkanten zijn ze dik. Ik weet niet of het de prothese is, of het vocht is... Ik hoop het laatste. Borsten onder de oksels is namelijk niet zo mooi :141: .

Verder heb ik veel schrik dat ik te veel beweeg. Ik ben nogal een harde, kan goed tegen pijn, en soms ga ik een stapje te ver. Colafles opendoen, zware laptop opheffen... Misschien doe ik dat beter niet.

De druk (het gevoel onder een zware boom te liggen) is al heel wat minder. Nu zijn het vooral de plakkers die een strak gevoel geven en ik denk dat ik zowat in de steek- en jeukfase aan het komen ben. Vooral daar waar de incisie werd gemaakt brandt en jeukt het. Steken voel ik over zowat heel de borst.

Zelfstandig uit bed komen lukte vanmorgen nog niet. Ik gok dat dat na nog eens twee nachtjes geslapen te hebben wel zal lukken.

Over de vorm van de borsten ga ik me nog niet uitspreken :-). Foto's hebben nu ook nog maar weinig zin denk ik.

Binnenkort trek ik een foto, en plaats ik mijn voor-foto's ook ineens erop.

Groetjes

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Apollon,

Het lukt me wel om zelf uit bed te komen, met de armen voor de borst gekruist. Gaat niet makkelijk hoor...

En jeuken als een gek he. Hou ook nog veel vocht vast, vooral bij de oksels en verspreid over mijn buik.

Verder mag ik niet klagen denk ik. Ik heb zelfs gevoel in de tepels terug en ze werken ook nog..hihi.

xxJolanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meisie,

Ik ben ook direct uit bed hoor, geen bal aan als je niet ffies lekker kan omdraaien.

Hier ook boobs die aan de zijkant wat dik zijn, denk ook vocht hoor.

Mijn pc zei: je mag best dingen doen, zolang het maar geen pijn doet.

Gelukkig is het gevoel van onder een boom liggen minder, dat zal na een paar dagen wel helemaal weg zijn. Hier ook jeuk trouwens, wordt je gek van he???

Denk dat je inderdaad over 1-2 nachtjes wel zelf uit bed kunt, want zo te horen gaat het per dag beter met je. Erg blij dat te lezen. Vind het sowieso allemaal erg leuk te lezen, omdat je een dag na mij bent geholpen.

Liefs Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik tevreden ga zijn met de grootte. Ik draag nu een 75C sportbeha. (Hoewel ik wel had gedacht om met 280cc van een 75B toch naar een D te gaan, maar het hoeft niet per sé)

Vooral aan de zijkanten zijn ze dik. Ik weet niet of het de prothese is, of het vocht is... Ik hoop het laatste. Borsten onder de oksels is namelijk niet zo mooi :141: .

Over de vorm van de borsten ga ik me nog niet uitspreken :-). Foto's hebben nu ook nog maar weinig zin denk ik.

Binnenkort trek ik een foto, en plaats ik mijn voor-foto's ook ineens erop.

Groetjes

x

Hey Apollon,

Kan goed zijn dat je van gewone bh's toch een 75D zult hebben hoor, zie je wel meer.

Maak in ieder geval toch maar foto's al is het maar voor je zelf, het is zo spannend ze te zien veranderen en kun je dat later allemaal mooi naast elkaar leggen en vergelijken. Toch wel de moeite waard vind ik!

Nog een fijn herstel meid, gaat elke dag beter!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mits wat steekjes en veel stijfheid vanmorgen zelfstandig uit bed geraakt.

Ik was veeeel te vroeg wakker. En nu: jeuk jeuk jeuk :rolleyes:

En nu mijn zus met een keelontsteking zit, kan ik op niet veel hulp meer rekenen. Ze doet alsof ze aan het sterven is. Zo depressief als wat denk ik, dat kind.

Toen ik me vanmorgen aarzelend en met veel pijn aan het aankleden was, zuchtte ze: "Bah, ik moet me ook nog aankleden, geen zin in als ik ziek ben."

EUH ............. WABLIEFT ? Ok, ik zal er maar niets van zeggen, want dan zijn we met twee aan het zeuren. Ik hoop dat ze van mij nog wat kan leren <_< .

Ik zal blij zijn als we een week verder zijn en ik weer mijn eigen gang kan gaan. Afhankelijk zijn... bah!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid wat hou je sterk met zo'n zus! Dat wilde ik je toch even zeggen.

Bedoel jij hebt 2 wonden en dat is toch even wat anders als een keelontsteking!

Luister je wel goed naar je lijf lieverd???

Ja die jeuk he hahaha wordt jij er ook zo gek van??

Sterkte nog de komende week meid!

Knuff Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik luister denk ik wel goed naar mijn lichaam.

Maar sommige bewegingen en pijnscheuten kan je niet voorkomen denk ik.

(Tenzij je de hele dag op de zetel ligt, maar dat doe ik nu ook weer niet hoor, stap in huis wel af en toe wat rond. Jullie toch ook ?)

Soms laat ik bijna iets vallen en mijn lichaam reageert dan automatisch in een reflex om het voorwerp nog te grijpen, of ik moet lachen, of wil me weer rechtzetten ... en bedenk dan: ohja, da's waar ik heb een borstvergroting ondergaan en dat lukt me nog niet :rolleyes: .

De laatste pijnstiller (Dafalgan) die ik genomen heb was gisterochtend... Ik neem nu bewust geen pijnstillers meer om mijn lichaam niet te bedriegen en onbewust te overbelasten.

Thx voor de steun ! We redden ons wel... borstenmeiden zijn sterk :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag is dag 3, en vanaf vandaag word alles alleen maar beter! :rolleyes: De ergste pijn en ongemak heb je als het goed is gehad :D

Merk jij ook dat je borsten al wat minder strak (en in je oksel zitten) als de eerste dag?!

Nog even en je hebt je zus ook niet meer echt nodig, en dan heb jij mooie borsten en kan zij verder met dr zeurderige leven ;) haha nee ik zal niet over haar oordelen, maar een beetje begrip en steun is zo fijn!

Houd je taai en ik ben benieuwd naar het resultaat!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag is dag 3, en vanaf vandaag word alles alleen maar beter! :rolleyes: De ergste pijn en ongemak heb je als het goed is gehad :D

Merk jij ook dat je borsten al wat minder strak (en in je oksel zitten) als de eerste dag?!

Nog even en je hebt je zus ook niet meer echt nodig, en dan heb jij mooie borsten en kan zij verder met dr zeurderige leven ;) haha nee ik zal niet over haar oordelen, maar een beetje begrip en steun is zo fijn!

Houd je taai en ik ben benieuwd naar het resultaat!

:116:

Hey, wat een oprechte, maar lieve reactie ! :-)

Ik heb ook inderdaad ook al het gevoel dat er al veel zwelling weg is. Het gaat denk ik echt de goede kant uit.

Heb jij foto's staan? Ben benieuwd !

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een samenvatting van de doorlopen fases.

Nov. 2010: Hé, ik wil een borstvergroting. Leuk joh, ik ga dat doen.

Dec. 2010: Just do it. Datum ligt vast. Hihaaa wat een kick.

Jan. 2011: Dat het al maar zover was!

Feb. 2011: Ohjeeee waar ben ik aan begonnen.

25 feb.: Help, ik ben verminkt.

26 feb.: De betonfase. (Wanneer gaan die twee stenen barsten?)

27 feb.: Joepie, ik heb borsten.

28 feb.: De jeuk- en steekfase.

1 maart: De weegschaalfase.

Hoeveel zou erbij gekomen zijn?

wiskundig gezien: 2 x 280gr = 560 gr

de lichamelijke werkelijkheid: 3500 gr !!!!

RARA, waar komen die 3 extra kilo's vandaan?

--> vocht en vet van het stilzitten ??? :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een samenvatting van de doorlopen fases.

Nov. 2010: Hé, ik wil een borstvergroting. Leuk joh, ik ga dat doen.

Dec. 2010: Just do it. Datum ligt vast. Hihaaa wat een kick.

Jan. 2011: Dat het al maar zover was!

Feb. 2011: Ohjeeee waar ben ik aan begonnen.

25 feb.: Help, ik ben verminkt.

26 feb.: De betonfase. (Wanneer gaan die twee stenen barsten?)

27 feb.: Joepie, ik heb borsten.

28 feb.: De jeuk- en steekfase.

1 maart: De weegschaalfase.

Hoeveel zou erbij gekomen zijn?

wiskundig gezien: 2 x 280gr = 560 gr

de lichamelijke werkelijkheid: 3500 gr !!!!

RARA, waar komen die 3 extra kilo's vandaan?

--> vocht en vet van het stilzitten ??? :rolleyes:

Hé Apollon,

Super zalig uw overzichtje!!

Ja is wel raar, van waar die extra 3 kilo ;)

Veel succes met je verdere herstel. 't Zal beter en beter gaan, en whaaaaa jij hebt nu borsten!

Laat de zomer maar komen ;)!!

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Apollon,

Hihi, fijn te lezen dat je de humor erin houd ondanks je 'overempatische' zus! :rolleyes::160::130: Nog een goed herstel gewenst en dat je maar snel weer op de been bent en je zus niet meer nodig hebt! :15:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik was na de operatie ook 3 kilo zwaarder waarvan 520 gram aan prothese, na 2 weken was ik ook van de rest van het gewicht af, is allemaal vocht!

Het geen gevoel in borsten heb ik onder de tepel tot aan het litteken gehad bij beide borsten. Kan nu (6wkn po) zeggen dat het gevoel bijna terug is. Maar dit duurt bij de 1 korter dan bij de ander. Heb bij sommige gelezen dat het na een jaar pas echt terug was.

Maar je bent in ieder geval niet de enige die het heeft, dus maak je geen zorgen.

kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.