Ga naar inhoud

Apollon : 25 februari 2011 : Dr. D'Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

klopt wel,rond of anatomsiche achter de spier geven zelfde resultaat(omdat de borstspier de prothesen aan de bovenkant plat drukt),maar ronde kunnen niet draaien en een vreselijke vorm nalaten ,anatomische weer wel

ik heb zelf foto,s van anatomische dual plane geplaatst,maar dan 375cc,als je die eens wilt zien,geef je maar een gil

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 146
  • Created
  • Laatste Reactie

Heb op internet enorm mooie resultaten van hem gezien. Blijkbaar toch ook geen onbekende in het wereldje...

Hij werkt vooral achter de spier, met anatomische prothese. Hoewel Dr. Vanstraelen anatomische protheses afraadde o.w.v. mogelijke verschuivingen, spreekt dit soort prothese me toch aan omdat het naar mijn mening natuurlijker oogt. Dr. Vanstraelen beweerde dan weer dat je dat verschil van rond of peervormig, achter de spier niet eens ziet.

MAAR: de resultaten van Dr. D'Hondt lijken me echt wel natuurlijker dan (de weinige foto's die ik zag van) Dr. Vanstraelen.

OF: misschien heb ik van Dr. Vanstraelen simpelweg tot nu toe te weinig resultaten kunnen zien.

De kundigheid van de arts in het plaatsen van anatomische prothesen speelt ook wel een rol, als iemand dat weinig of niet plaatst zal ie ook wel niet zo goed zijn erin, en ik vind toch dat ronde en anatomische ook achter de spier toch een verschil in vorm geven, ook al drukt de spier de bovenkant van die ronde ook wel een beetje plat, de bolling is toch duidelijker zichtbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt wel,rond of anatomsiche achter de spier geven zelfde resultaat(omdat de borstspier de prothesen aan de bovenkant plat drukt),maar ronde kunnen niet draaien en een vreselijke vorm nalaten ,anatomische weer wel

ik heb zelf foto,s van anatomische dual plane geplaatst,maar dan 375cc,als je die eens wilt zien,geef je maar een gil

Wat bedoel je met vreselijke vorm? Rechtop blijven staan?

Die foto's zou ik heel graag zien !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Twee weken na mijn eerste consult bij Dr. Vanstraelen, heb ik een consult gehad bij Dr. D'Hondt.

Ik heb besloten om mijn borstvergroting bij deze chirurg te laten uitvoeren en de datum ligt nu vast !

Momenteel heb ik een 70 B...

De plannen zijn:

Natrelle, anatomisch 280cc, achter de spier.

... Het avontuur is begonnen. (Inclusief: het bestuderen van foto's van complicaties... ai ai ai :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat is je datum?

Gefeliciteerd dan meis met het vastleggen :D !!

Nu gaat het echt beginnen!!

Ja complicaties, die fotos kan je maar beter niet kijken haha!!

maar je moet er altijd vanuit gaan dat je operatie gewoon goed gaat en dat er niks gebeurd..

anders kun je nooit iets doen...

vroeger toen ik nog niet beter wist, en ik keek een programma met mislukte bv's dacht ik meteen dat het bijna altijd fout ging en dat het risico heel hoog was, maar dat is allemaal echt niet zo!!

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Apollon,

Gefeliciteerd met je beslissing! :64: Maar inderdaad, wanneer is je juiste datum nu hihi?

Zal je een mooie maat opleveren hoor, met 280cc, zeker wel minstens een D-cup! En wat Mii zegt is ook waar, complicaties komen voor, maar er is maar een kleine kans dus alle complicaties gaan bestuderen lijkt me niet zo fijn :98: , maar als je dat graag doet hihi, dan moet je dat maar doen. :38:

Veel plezier met aftellen!!!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, goed dan zal ik je titel even aanpassen! :35:

Ja, ik dacht: "Ik hou het een beetje discreet... Stel dat de dokter of zijn vrouw hun populariteit dagelijks peilen via de forums... hij moet niet weten hoe fanatiek of onzeker ik ben !! Haha, ja... Beetje te ver nagedacht: Een goeie chirurg heeft vermoedelijk wat beters te doen dan patiënten op te sporen op forums. En zo niet: "Hallo dokter D'Hondt, ik ben het :153: "

Ik gek ? Nee hoor... gewoon wat nerveus voor alles :107:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Nog een dikke vier weken en het is zover...

... maar ik ben vannacht al helemaal beginnen doorflippen !!!

Gisterenavond informeerde een vriend naar mijn operatie. Hij zei: "Hpff, 'k vind het allemaal veel te spannend. Maar ik zal al superblij zijn als je 't overleeft. :unsure: Niet slecht bedoeld, maar je weet toch nooit hé..." zei hij.

Ik heb zelf ook al aan mogelijke ernstige gevolgen zitten denken, maar aangezien ik niet ziek ben en geen noodgedwongen operatie aanga, vind ik niet dat ik met zelfmedelijden moet afkomen. :excl:

Maar nu die vriend er zelf over begon...

Nogmaals, zonder zelfmedelijden te hebben, heb ik vannacht heel de tijd wakkergelegen en me zitten opjagen over 'het ergste' wat er gebeuren kan. :88:

Ik heb zelfs besloten om een 'bedankbrief' te schrijven over dingen die ik mijn omgeving nog wil vertellen en een lijst van personen die in eerste plaats gecontacteerd moeten worden en ja, zelfs wat suggesties voor de begrafenis en een beknopt testamentje ... Dit alles zou ik in een enveloppe steken en in de auto laten liggen. Tegen mijn zus (die me naar en van de kliniek vervoert)zou ik dan zeggen dat ze die enveloppe enkel en alleen mag openen als er iets ernstig mis zou lopen.

Jaja, idd, dit klinkt als zelfmedelijden... maar ik wil eigenlijk gewoon verantwoording afleggen aan mensen die ik graag heb. Mede omdat mijn operatie in het grootste geheim moet gebeuren (naar collega's, familie en ouders toe). Twee vrienden en mijn zus zijn op de hoogte, voor de rest niemand. Daarnaast til ik ook zo zwaar aan 'verantwoording afleggen', omdat ik eigenlijk nu ook al wel tevreden ben over mijn mooie B-cupje. Maar het zou gewoon 'mooier' en 'leuker' zijn om ze een maatje groter te hebben. Ik verlang dus echt naar de borstvergroting, maar de risico's zijn het eigenlijk niet waard...

Verklaar me gerust KNETTERGEK ! Want ik vrees dat ik dat aan het worden ben ja... met al die angst die me 's nachts wakker houdt! Gelukkig kan ik overdag die dingen wel relativeren. 's Nachts, wanneer je in je eentje ligt te piekeren in je bed en half slaapt, lijkt alles altijd zoveel erger! 's Nachts lijk ik wel te halicuneren soms, en overdag denk ik dan altijd weer: wat stom van me, niets aan de hand!

Voila, ik ben blij dat ik mijn angsten hier heb neergeschreven, want wat ik mezelf soms inbeeld durf ik niemand in mijn omgeving te vertellen hoor. En als ik mijn zus over die enveloppe vertel, wanneer ik uit de auto stap, zal ik dat doen met een knipoog en wat humor... :3:

Wie had/heeft ook zulke angsten? Of wie verklaart mij volkomen gek? (begrijpelijk hoor :152: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

Nou je bent echt niet gek hoor. Ik had die angsten ook.

Ik was nog nooit geopereerd in mijn leven en had ook wel eens paniek gedachtes over de operatie.

Ik heb twee kleine kinderen stel je voor dat ik die nooit meer zie omdat ik ook mijn b cupje moet verfraaien.

Toen ben ik realistisch na gaan denken, tenminste dat heb ik geprobeerd ha hahaha. Ik bedacht mij maar er worden dagelijks duizenden mensen geopereerd en dat gaat ook gewoon goed.

Dus positief denken.

Misschien het feit dat je het hier hebt neergezet geeft je wat rust?

Het komt allemaal goed. De operatie is zo gebeurd en je herinnert er niks meer van.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Apollon,

Tja, dat zijn gewoon de zenuwen die opspelen hé, hihi, je bent niet gek hoor! Maar het komt vast allemaal goed! Later moet je hier vast om lachen! :D Maar toch wel een goed idee hoor van die envellop, je weet maar nooit :38:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Apallon,

Jij in Tongeren en ik in Genk. Alleen weet ik tijdstip nog niet. En ik ben bijna alleen nog maar hier mee bezig. Mijn dochter zegt al;"Ben je alweer borsten aan het kijken?" Tja het houd je bezig. Ik weet nog niet hoeveel cc ik krijg. Ik heb bh maat 80a en ik wil graag een mooie/volle c.

Ik ben 1.75 m en ongeveer 66 kilo (ribben zichtbaar). 24 februari heb ik nog een consult en besluit ik hoeveel. Spannend is het zeker, maar ik heb nog geen nachtmerries. Maak je niet te druk hoor. Je kunt je beter op je borsten verheugen. :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Nog maar 5 dagen !

Donderdag mijn laatste dag werken... En er moet nog zooooveel gebeuren.

Dubbel gevoel...

Ik begrijp hoe je je voelt. Ben nu toch ook wel erg zenuwachtig. Slaap ook minder goed, haha. Nog 4 nachtjes dan is het zover70.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zenuwen over de narcose en het resultaat van de borstvergroting, hebben nu plaats gemaakt voor 'praktische zenuwen'.

Ik heb vanmorgen getelefoneerd naar mijn chirurg om te vragen hoe laat ik vrijdag aanwezig moet zijn. Snel checkte ik nog of ik mijn ziekteformulieren voor mijn werk die dag dan ook kan laten invullen...

Antwoord van de secretaresse:

Ja dat kan, maar als je niet wil dat erop staat om welke ingreep (plastische chirurgie) het gaat, dan kan je beter naar je huisarts gaan om je ziekteverlof aan te vragen.

Wat een tegenvaller... nu moet ik mijn huisarts gaan overtuigen om me ziekteverlof te geven omdat ik een ingreep onderga die wettig niet onder het ziekteverlof valt.

Ik hoop dat mijn huisarts een beetje soepel is en me geen preek gaat geven...

Ik had dus gewoon gehoopt dat mijn chirurg de papieren discreet zou invullen, zonder te vermelden in zijn stempel dat het om plastische chirurgie gaat.

Nu heb ik dus stress, om zodadelijk naar de huisarts te gaan! 't Is nogal een ouderwetse man en heel correct...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ,

Had je huisarts wat begrip voor je situatie ?

Ik zou me er niet te druk in maken !! Binnen een paar dagen krijg je eindelijk ... en daar moet je je op focussen !!

succes ,

anneken

Mijn huisarts deed alsof het hem niet veel kon schelen. Maar ik zag duidelijk dat het tegen zijn principes is... Hihi, ik denk dat een huisarts wel vaker zo zijn bedenkingen heeft bij de 'eisen' van zijn patiënten. :-) MAAR IK BEN ERVAN AF ! Vond het echt een hel.

Heb nogal zitten stamelen en stotteren :-).

Bedankt voor de steun x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Appollon,

Daar heb ik nog niet aan gedacht se, dat er op het briefje van de dokter dat mijn ingreep gaat doen, haar naam gaat staan...

Dju zeg... is idd ni de bedoeling dat heel het bedrijf weet dat ik een bv heb laten doen. Mijn rechtstreekse baas, vind het geen probleem en weet waarom ik onder het mes gaat, maar bedrijf bestaat uit ca 400 mensen en wil echt ni da iedereen dat weet.

Ik bel Dr Visser nog op voor het mijn beurt is.

Bon, ik kwam eigenlijk u heel veel succes wensen morgen!!

En ben benieuwd naar uw operatieverslag!!

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hehe, ben blij dat mijn stress iemand anders kan inspireren. Maar je baas heeft wel beroepsgeheim hé, als hij de reden van jouw afwezigheid al weet... dan maakt het toch niet uit dat er 'plastisch chirurg' op de stempel staat? Je baas mag dit absoluut niet rondvertellen, is tegen je arbeidsrechten denk ik dan zo...

Dank je voor de steun... Ben op van de zenuwen, NU begrijp ik al dat stressy gedoe soms hier op het forum <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hehe, ben blij dat mijn stress iemand anders kan inspireren. Maar je baas heeft wel beroepsgeheim hé, als hij de reden van jouw afwezigheid al weet... dan maakt het toch niet uit dat er 'plastisch chirurg' op de stempel staat? Je baas mag dit absoluut niet rondvertellen, is tegen je arbeidsrechten denk ik dan zo...

Dank je voor de steun... Ben op van de zenuwen, NU begrijp ik al dat stressy gedoe soms hier op het forum <_<

Hey

Ik weet dat ze beroepsgeheim hebben. Probleem is dat mijn baas het weet, maar mijn ziektebrief zal naar het hoofdkantoor gaan. En weet je mijn naam is herkenbaar, dus ze weten direct over wie het gaat.

En die dames van het personeelsdienst denk ni dat die hun mond houden. Ooh help wat moet ik nu doen..

Maar bon, ik ga u hier ni mee lastig vallen, jij hebt waarschijnlijk wel meer aan je hoofd!

Hopelijk kan je nog wat slapen deze nacht, good luck!!

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Ik weet dat ze beroepsgeheim hebben. Probleem is dat mijn baas het weet, maar mijn ziektebrief zal naar het hoofdkantoor gaan. En weet je mijn naam is herkenbaar, dus ze weten direct over wie het gaat.

En die dames van het personeelsdienst denk ni dat die hun mond houden. Ooh help wat moet ik nu doen..

Maar bon, ik ga u hier ni mee lastig vallen, jij hebt waarschijnlijk wel meer aan je hoofd!

Hopelijk kan je nog wat slapen deze nacht, good luck!!

Groetjes,

Yola

Hey, ik had gisteren diezelfde stress die jij nu ook hebt. Ik ben dus langs de huisarts gegaan. Dat vond ik best eng, maar het MOEST gewoon. Gewoon DOEN Yola... ! Weer een zorg minder dan !

PS: ik word pas overmorgen geopereerd, niet morgen. ( dus 25 feb.) Buikpijn van de spanning, nu al wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik had gisteren diezelfde stress die jij nu ook hebt. Ik ben dus langs de huisarts gegaan. Dat vond ik best eng, maar het MOEST gewoon. Gewoon DOEN Yola... ! Weer een zorg minder dan !

PS: ik word pas overmorgen geopereerd, niet morgen. ( dus 25 feb.) Buikpijn van de spanning, nu al wel.

oei ja 't is overmorgen... ben te snel ;)

Allez dan hoop ik dat je nog 2 nachten goed kunt slapen.

Gtjs,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.