Ga naar inhoud

Apollon : 25 februari 2011 : Dr. D'Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

Helemaal alleen een keuze maken,

Helemaal alleen ervoor gegaan.

Slechts enkelen in vertrouwen genomen.

Slechts 2 dingen uit handen gegeven:

1. Me een elektrische pomp voor luchtmatras uitlenen 2. Me de nacht voor de operatie onderdak geven en vervoer.

Twee dingen die ik uit handen geef, lopen mis.

1. Een week geleden vroeg ik nog of hij toch zeker zo'n pomp heeft. Het antwoord was positief. Sinds gisterenavond weet ik dat het dan toch niet de juiste pomp is.

Noodplan: vanavond voor 18u nog in de stad zien te geraken om te hollen achter zo'n pomp.

Ik had al meermaals gepolst, maar wilde geen druk op hem uitoefenen.

2. Ik deed gisteren een telefoontje om te zeggen hoe laat ik vanavond zou arriveren op haar appartement (zus), en het uur van de operatie mee te delen. Ze deed alsof ze uit de lucht viel. "Kom je 's avonds al? Ik dacht dat je pas vrijdag overdag kwam." (Ik dacht hierin op voorhand toch duidelijk geweest te zijn.)

Dan zal je lang aan mijn deur moeten wachten, want ik ga uiteten met mijn vriend. Als ik vraag of ik dan best tegen 21u met de trein arriveer, roept ze: "Hoe kan ik nu weten wanneer ik gedaan heb met eten!" Ik zeg dat ik niet zomaar in het station of aan haar deur kan wachten, omdat ik een groot bedrag cash geld op zak heb. "Kan mij geen reet schelen, roept ze." Ze heeft het gevoel dat ze voor iedereen in de bres springt, terwijl haar vriend haar in de watten legt, en ze ook al dikwijls op mij heeft gerekend (vervoer, geheimen bewaren,...). Van mijn moeder mag ze nu door omstandigheden een half jaar zomaar gebruik maken van haar auto...

Maar nu krijg ik de wind vanvoren...

Begrijpt zij nu niet dat ik al stress genoeg heb en dat dit niet de moment is om mij te dumpen? Daarnaast ben ik op mijn werk ook aan het lopen als een gek om de deadlines te halen.

't Is niet dat ik me belangrijk voel, want ik draag altijd veel verantwoordelijkheid. De borstvergroting is voor velen een geheim, en dan is het normaal dat zij niet aan me denken. Dat begrijp ik. Maar van een zus die je in vertrouwen neemt, verwacht je toch meer. Zo bot is ze nog nooit tegen me geweest.

Ik ween, maar eigenlijk is daar geen tijd voor. Er moet nog veel gebeuren en in minder dan 24uren lig ik op de operatietafel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 146
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik wil je heel veel succes wensen en hoop voor je als je morgen je nieuwe boobies ziet dat je alle stress achter je kan laten.

Vind het heel erg dat je zo gestresst de operatie in moet gaan terwijl het zo een mooi moment moet zijn.

Heel veel sterkte en kijk uit naar je verslagje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Apollon,

Ik heb meegelezen :rolleyes:

Ik hoop dat je wat rustiger bent als het zover is. Al die stress is niet goed voor je :unsure:

Ik hoop dat je alles nog geregeld krijgt en met een gerust hart aan je avontuur kan beginnen!!!

Toen ik wakker werd op de uitslaapkamer heb ik flink gehuild, puur om alle spanning los te laten! Spanning hoort erbij! Maar laat het je niet gek maken.

Het lijkt me vervelend dat je niet zoveel steun krijgt in je omgeving, kun je dit niet zo rechtstreeks tegen je zus zeggen? Misschien realiseerd zij niet hoe groot deze beslissing voor je is? En dat je gewoon erg bang bent?

Ik wens je heel veel sterkte! Houd je taai, en alles komt zeker weten goed!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Apollon,

Goh, wat vervelend voor je dat de voorbereidingen niet zo soepel verlopen, hopelijk kun je zonder al te veel extra stress toch nog bij je zus terecht vanavond. Veel succes alvast voor morgen en hopelijk heb je nog een fijne nachtrust! Sterkte!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een dag, hopelijk kun je de stress nog opzij zetten. Het komt uiteindelijk allemaal goed!

Even lekker gaan slapen en wakker worden met mooie boobies...SUCCES :71: !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ondertussen beetje in staat om wat te typen.

Alles vlot verlopen. Had helemaal geen zenuwen. Was door al het gedoe vooraf vanmorgen precies wat verdoofd in mijn hoofd, dacht er gewoon niet bij na en was dus kalm.

Wat mijn zus betreft is een ander verhaal. Dit borsten-gedoe heeft me tot nu toe al heeel veel over haar geleerd. Ze kan zich gewoonweg niet inleven in anderen.

Op weg naar de kliniek zat ze te zeuren dat ze hoofdpijn had, en zat ze alleen maar over zichzelf te praten. Nuja, dat ben ik gewoon van haar, maar op deze voor mij belangrijke dag was het toch echt niet te geloven!

Gelukkig heeft de vrouw van de chirurg duidelijk laten merken dat ik momenteel echt wel hulpbehoevend ben (haha, klinkt negatief en overdreven). Mijn zus ziet nu ook wel dat ik momenteel niets kan vastnemen, rechtkomen... Dus ze helpt wel bij drinken inschenken, rechtkomen enz.

Nu is ze net terug van een uurtje shoppen in de stad. :133:

En nu over de borsten:

Hoe ze eruit zien is mij nu nog geen zorg.

Ik kan minder dan ik op voorhand had verwacht. Kan niet bewegen met mijn armen of krijg diepe pijnscheut in borst. Verder overheerst het drukkende gevoel. Kan niet goed ademen, lijkt wel alsof mijn longen zijn ingedrukt, of ik onder een boom lig.

Ook lachen is pijnlijk. Gelukkig dat er nog grapjes kunnen gemaakt worden, maar dat hebben mijn borstspieren wel geweten dan hoor.

tot snel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wacht maar tot je moet niezen.. :18::38:

Maar gefeliciteerd!!!! :43:

De eerste paar dagen zijn rot, daar moet je even doorheen maar dat gaat je gewoon lukken!

Heel veel sterkte, en geniet van de rust. Luister goed naar je lichaam, en laat je niet gek maken!

Je hebt ze, en ze worden elke dag mooier!!

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Apollon,

Gefeliciteerd!!! :64: Hopelijk houd je zus het nog een beetje vol jou te verwennen, heb je nu wel verdiend! Veel sterkt de aankomende dagen en nachten, wordt even doorbijten, maar troost je met de gedachte dat het na enkele dagen steeds weer iets beter zal gaan. Wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.