Ga naar inhoud

Apollon : 25 februari 2011 : Dr. D'Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

Woensdag 17/11/2010 vindt mijn eerste consult plaats bij Dr. Vanstraelen.

Omdat ik het moeilijk vind om hierover ervaringen te vinden, doe ik het via deze weg...

Wat zijn jullie meningen over Dr. Paul Vanstraelen Berchem/Overpelt? En heeft iemand ervaringen met Dr. Vermeylen in Turnhout? Deze laatste is voor mij nog een optie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 146
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Apollon,

Welkom! :D

SPANNEND binnenkort je eerste consult! Er zijn hier verschillende dames bij Dr. Vanstraelen geweest, oa. CarokeC, Buffeltje, Debra, misschien kun je vast hun verslagen al eens doorlezen! Over dr. Vermeylen vind ik niet veel terug.

Veel lees- en postplezier hier op het forum!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey..

Welkom hier.... :D

Spannend joh die weg naar een bv..

Ik heb van allebei de pc's nog niet veel gehoord..

Heb je al enig idee welke cupmaat je wilt en plaatsing enz?

Laat je even weten hoe je consult ging..??

Veel plezier hier op het forum,

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag eerste consult gehad.

Voorstel van de dokter:

achter de spier (dat vind ik goed),

rond (dat verschil met anatomisch zie je in een C-cup bvb. niet, zegt hij.),

en dan de maat... hpff MOEILIJK ik dacht eerst aan 300 cc, maar met mijn A-cup nu, zou dat dan wel eens een D-cup kunnen worden. Dat is misschien een beetje overdreven en niet meer natuurlijk. De dokter was weinig uitgesproken in zijn mening.

Misschien ga ik toch maar voor iets kleiner: 260 ofzo... 't Is niet de bedoeling dat ik een babe wordt... , maar wil anderzijds wel echt iets hebben... :-)

Help :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat met je consult ! Ik ben door hem geopereerd en ben super tevreden met het resultaat. Ik heb mijn wensen duidelijk aan hem verteld en moet zeggen dat hij er iets moois van heeft gemaakt. Zelf dacht ik aan 220cc onder de spier, maar hij heeft 240 geplaatst omdat dat het mooiste uitkwam.

Vertrouw op hem en hij laat je wensen uitkomen.

Succes nog !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat met je consult ! Ik ben door hem geopereerd en ben super tevreden met het resultaat. Ik heb mijn wensen duidelijk aan hem verteld en moet zeggen dat hij er iets moois van heeft gemaakt. Zelf dacht ik aan 220cc onder de spier, maar hij heeft 240 geplaatst omdat dat het mooiste uitkwam.

Vertrouw op hem en hij laat je wensen uitkomen.

Succes nog !

Buffeltje,

Stel dat ik nu beslis om ervoor te gaan. Wordt die datum dan telefonisch besproken, of vindt er eerst nog eens een consult plaats?

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar van 300 naar 260 is haast niks aan verschil hoor,en vergeet niet dat als je de 300 krijgt,dat er tussen de 20 en 40cc verdwijnt ,omdat je achter de spier krijgt,dus denk dat het ene mooi aantal is hoor,ik heb bij me eerste bv een 375cc gekregen,dual plane geplaatst en had een 75C overgehouden,en een C in prothesen is kleiner dan een echte borst in een C cup :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de datum telefonisch vastgelegd.We hadden gewoon al enkele data besproken omdat zijn assistente nog op vakantie ging en ik het aansluitend aan mijn verlof wou plannen. Enkele dagen voordien belde hij terug om alles nog eens te bevestigen, een uur af te spreken en de betaling te regelen. Maar als je natuurlijk nog een consult wilt dan zal dat ook wel lukken. Je kan hem altijd mailen, dan antwoordt hij zeker.

Heb je protheses "gepast"? Want zo wist ik dat ik 300cc ZEKER ni wou, 220 vond ik het mooiste passen bij m'n lichaam. Sowieso kijkt hij op het moment zelf ook nog of het er wel in kan. 240 ging bij mij nog net.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag eerste consult gehad.

Voorstel van de dokter:

achter de spier (dat vind ik goed),

rond (dat verschil met anatomisch zie je in een C-cup bvb. niet, zegt hij.),

en dan de maat... hpff MOEILIJK ik dacht eerst aan 300 cc, maar met mijn A-cup nu, zou dat dan wel eens een D-cup kunnen worden. Dat is misschien een beetje overdreven en niet meer natuurlijk. De dokter was weinig uitgesproken in zijn mening.

Misschien ga ik toch maar voor iets kleiner: 260 ofzo... 't Is niet de bedoeling dat ik een babe wordt... , maar wil anderzijds wel echt iets hebben... :-)

Help :-)

Hey Apollon,

Spannend he allemaal.

En heel moeilijk om keuzes te maken.

Ik vond het ook echt erg moeilijk.

Ik had zelf een kleine 75 A.

Heb nu 400cc rond achter de borstspier.En heb nu een sportbh aan 75 D

Mijn gedachte bij een D vond ik echt heel erg GROOT.

Maar geloof me...ze zitten er nu!!! :D

Had echt niet kleiner gewild.

Mag ik vragen wat jou lengte en gewicht is?

Groetjes MissE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben van een 75 a naar een 75 c gegaan met 275 cc achter de spier. Het is heel moeilijk, ieder lichaam is zo anders!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben van een 75 a naar een 75 c gegaan met 275 cc achter de spier. Het is heel moeilijk, ieder lichaam is zo anders!

Dat is ook zo!!!

Daarom is het ook zo moeilijk om een keuze te maken.

Het is ook niet allemaal zomaar wat....Je gaat er toch je hele leven mee doen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Apollon,

Spannend he allemaal.

En heel moeilijk om keuzes te maken.

Ik vond het ook echt erg moeilijk.

Ik had zelf een kleine 75 A.

Heb nu 400cc rond achter de borstspier.En heb nu een sportbh aan 75 D

Mijn gedachte bij een D vond ik echt heel erg GROOT.

Maar geloof me...ze zitten er nu!!! :D

Had echt niet kleiner gewild.

Mag ik vragen wat jou lengte en gewicht is?

Groetjes MissE

Lengte: 1.70m, gewicht 54 kg, heb een grote A / kleine B-cup. Borsten zijn wel mooi van vorm vind ikzelf (de dokter zijn reactie: "Die zijn bijna perfect !" ) :-)

Ik ben slank gebouwd, maar heb wel een gevormd achterwerk (maatje 36 t.o.v. maatje 34 bovenaan). Vandaar dat ik met iets grotere borsten ook wel zou staan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lengte: 1.70m, gewicht 54 kg, heb een grote A / kleine B-cup. Borsten zijn wel mooi van vorm vind ikzelf (de dokter zijn reactie: "Die zijn bijna perfect !" ) :-)

Ik ben slank gebouwd, maar heb wel een gevormd achterwerk (maatje 36 t.o.v. maatje 34 bovenaan). Vandaar dat ik met iets grotere borsten ook wel zou staan...

Denk dat iets grotere borsten jou super mooi zal staan.

Jij heb straks het perfecte figuur.

Ben ZEER benieuwd wat uiteindelijk je keuze van de CC gaat worden.

Denk er echt goed over na.....

Ik wil je niet nog meer aan het twijfele maken maar aan jou lengte en gewicht, 300cc prachtig mooi wordt.

Wat vond de dokter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey meis..

ik ben 1.68 en weeg 54 kilo..

bijna hetzelfde als jij dus..

die cc's zijn lastig he...

ik heb nu een 75E maar lijkt veel kleiner..

als ik normale kleren aan heb vallen ze niet eens op..

dus denk er goed overna, want grootte went zo snel he !!!

nu zeg ik zelfs dat ze nog wel groter hadden gemogen.. ;)

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, wij hebben dezelfde maten, haha !

Ik heb een mooie C met mijn "maar " 240cc achter de spier. Ik ben vertrokken van piepkleine AA-tjes :wacko:

Als jij al een A of B hebt, en je gaat voor de 260cc, dan kom je zeker op een mooie maat uit !

Ik ben super tevreden met m'n 240-tjes, ze passen heel mooi bij m'n lichaam. Ik had best groter kunnen gaan, maar dan zou iedereen het weten en opmerken en dat wou ik ABSOLUUT niet. Het is nu al op het randje, mensen stellen snel vragen hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, wij hebben dezelfde maten, haha !

Ik heb een mooie C met mijn "maar " 240cc achter de spier. Ik ben vertrokken van piepkleine AA-tjes :wacko:

Als jij al een A of B hebt, en je gaat voor de 260cc, dan kom je zeker op een mooie maat uit !

Ik ben super tevreden met m'n 240-tjes, ze passen heel mooi bij m'n lichaam. Ik had best groter kunnen gaan, maar dan zou iedereen het weten en opmerken en dat wou ik ABSOLUUT niet. Het is nu al op het randje, mensen stellen snel vragen hoor...

Ja, Buffeltje... Ik heb al veel naar jouw foto's gekeken, omdat ik mezelf wel kon vergelijken. Jij bent blijkbaar ook niet zo'n extreme en wilt het allemaal wat natuurlijk houden. Interessant...

Jouw C is supermooi, maar onder kledij verdwijnt die toch gewoon? Denk ik dan... :-). Mensen mogen zich dingen afvragen, maar ik zou hen iets willen wijsmaken van: 'veranderd van anticonceptiepil" ofzoiets :-).

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Apollon,

Hier nog eentje die supertevreden is met haar '200cctjes', hihi, in een strak truitje zie je ze echt wel hoor, en zelfs grote boobs vallen weg in sommige kledij! :rolleyes:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is waar wat Eefje zegt... Als ik sommige t-shirts aan heb dan heb ik echt MEGA boobs, zal er eens enkele in de galerij zetten...

Mijn collega's op het werk hebben het allemaal door, maar ik lieg me te pletter, echt, ik zeg dat ik ben aangekomen en juist daar dan... Ik wil ABSOLUUT niet dat ze het weten (bouw), al die mannen zullen dan nog harder kijken... Neen dank je, dat is niet wat ik wou.

Ik ben ervan overtuigd dat Vanstraelen je met mooie borsten naar huis laat gaan.

Hij had bij mij eerst 220 gepast, maar dat was niet mooi in zijn ogen. Nu met 240 was hijzelf heel tevreden. Ik heb hem gewoon op het hart gedrukt van NIET te groot te gaan, ook wegens m'n harlooppassie enz...

Misschien zou 260 ook nog heel mooi zijn geweest, don't know, misschien iets voor binnen 10 jaar ofzo :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vannacht weer eens wakker gelegen i.v.m. de borstvergroting...

Omdat Dr. Vanstraelen weinig suggestief was en nogal nonchalant omging met de cc's van de prothesen, ben ik beginnen twijfelen. Hij was ervan overtuigd dat hij het achter de borstspier zou doen, met ronde prothesen, maar over de cc's gaf hij geen suggesties... "Het kan allemaal." En niet van: Deze zou beter bij u gaan, of dit zou niet mooi zijn, want...

De enige mening die deze dokter liet horen, was toen hij zei dat mijn natuurlijke borsten bijna perfect waren! Verder nam hij wel zijn tijd (bij het passen van de prothesen), maar hij was weinig enthousiast vond ikzelf. Nu... een chirurg hoeft geen verkoper te zijn natuurlijk, maar het leek alsof hij het zelf niet zag zitten om aan mijn reeds mooie natuurlijke borsten 'te gaan prutsen'.

Gisterenavond heb ik op het internet foto's gezien van geslaagde borstvergrotingen door Dr. D'Hondt (Tongeren). Ik denk dat het dus best is om ook eens langs deze chirurg te gaan voor raadpleging.

Andere optie is nog altijd: Dr. Vermeylen (Turnhout) en nu ook Dr. Lemmens (Mol / Brasschaat).

Hpfff... eigenlijk is het gewoon een GOK hé, die keuze van chirurg !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Apollon,

Ja, als je niet 100% een goed gevoel had bij deze pc, kun je inderdaad beter nog effe verder kijken! Als je zoveel mogelijk ervaringen van deze verschillende chirurgen leest kun je toch vrij goed een beeld al vormen en wordt de gok toch minder vind ik.

Zou je dan ook zeker aanraden om nog enkele andere consulten te doen bij de pc's die je hebt uitgekozen en ben zeker dat er bij één of meerder van hen wel een klik zal komen dat je er echt met een goed gevoel buiten gaat en dat je daar dan met een gerust hart je operatie kunt plannen.

Als er de klik niet komt met een pc, niet laten opereren bij hem dan! Is veel te belangrijk!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je twijfelt idd een 2de consult nemen joh,is beter voor je eigen gemoedsrust en twijfels ook,je moet je wel goed voelen onder de keus van je arts,is niks verkeerds aan om eens deurtje verder te kijken wat er daar gezegd en geadviseerd word.

ben benieuwd...sucses met het maken van een beslissing.

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja die kleine stapjes kunnen weer een berg goedmaken he,zeker doen als je je er goed bijvoelt,en je komt er wel hoor,geloof me :6:

waarom Dkt de hondt? heb je er goede ervaringen van gelezen of vind je zijn werkwijze uiterst geschikt voor wat je in gedachten hebt?

Heb op internet enorm mooie resultaten van hem gezien. Blijkbaar toch ook geen onbekende in het wereldje...

Hij werkt vooral achter de spier, met anatomische prothese. Hoewel Dr. Vanstraelen anatomische protheses afraadde o.w.v. mogelijke verschuivingen, spreekt dit soort prothese me toch aan omdat het naar mijn mening natuurlijker oogt. Dr. Vanstraelen beweerde dan weer dat je dat verschil van rond of peervormig, achter de spier niet eens ziet.

MAAR: de resultaten van Dr. D'Hondt lijken me echt wel natuurlijker dan (de weinige foto's die ik zag van) Dr. Vanstraelen.

OF: misschien heb ik van Dr. Vanstraelen simpelweg tot nu toe te weinig resultaten kunnen zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.