Ga naar inhoud

Apollon : 25 februari 2011 : Dr. D'Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

Afgelopen nacht opnieuw meer pijn gehad, ondanks het slikken van een halve Dafalgan.

Toch denk ik dat het de goede richting uitgaat met die 'zenuwpijn'. Vannacht was de pijn niet continue, en ook slechts lokaal, en dus niet over de hele borst.

Vooral de tepel brandde en prikte nu enorm, maar omdat het geen continue pijn was, kon ik het aan.

Als die pijn dan toch weer enkele minuten opsteekt, knijp ik mijn ogen dicht, bijt ik in mijn donsdeken, en duw ik met mijn voeten tegen de bedrand. Al een geluk dat ik single ben en er niemand in de buurt is die me bezigziet, tijdens mijn 'aanvallen' :rolleyes:

Als ik me wil verplaatsen in bed, wil die spier van die borst ook helemaal niet meewerken. Ik krijg dan een diepe, scherpe, maar korte steek, alsof er binnenin ergens iets scheurt.

Over mijn rechterborst heb ik nog steeds niet te klagen. Het contrast in gevoel is echt wel heel groot dus.

Maar goed, pijn hebben we allemaal, en nu de pijn terug afneemt zie ik licht op het einde van de tunnel. (hehe, klinkt zwaar)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 146
  • Created
  • Laatste Reactie

Heyy lieverd,

Ben blij dat je denkt dat het de goede kant op gaat. Misschien volgende keer een hele Dafalgan?

Beter dat je weer licht ziet op het einde van de tunnel!!! Klinkt misschien zwaar, maar voelt voor iedereen weer anders.

Het gaat uiteindelijk allemaal voorbij.

:116: Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Ik ben ook blij om te horen dat er niet iets mis was..

Wel vervelend dat de pijn niet echt minder word. Neem gewoon genoeg pijnstillers in, daar is niks mis mee! Daar zijn ze voor he! Gewoon veel water drinken en een beetje door het huis hobbelen, dan raak je de afvalstoffen een beetje kwijt.

Sterkte nog even met je vervelende nachten :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

echt jammer dat jouw herstel zo moeizaam verloopt !

het kan alleen beetje bij beetje de goeie richting uitgaan en dan kan je gaan genieten !! ik heb jouw foto's gezien en ze zien er echt mega -goed uit !!!

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vannacht opnieuw last met de linkerborst.

Gelukkig niet weer die continue pijn, maar gewoon steken, als ik me wil verleggen.

Ik kan de steken het best omschrijven als: brandend en scheurend, alsof ik de snede in de spier telkens weer 'openreet' om het zomaar te zeggen.

Ik maak me nog geen zorgen hoor, 't hoort erbij waarschijnlijk.

De rechterborst houdt zich nog steeds heel flink.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Renate,

Het autorijden viel best mee, na 10 dagen. Schakelen naar eerste en terugschakelen deed ik wel met twee handen ! En ook een scherpe bocht nemen of straat inslaan ging niet zo vlot.

Was wel blij weer thuis te zijn, want aangenaam was het niet. Pijnlijk zeker niet hoor, maar je voelt die prothesen soms duwen tegen je huid, en dat vind ik maar een vies gevoel :-).

Succes volgende week, maar als je herstel normaal verloopt, zal het autorijden na 14 dagen ook wel moeten lukken.

Groetjes

Hai apollon zie dat jij ook als auro hebt gereden. hahahah je onschrijft echt precies hoe ik het voel eerlijk nu nog hoor. di ebochten en terug schakelen pffff. maar het sturen gaat wel wat makkelijker want heb een extra lichte stuur citysppin in de fiat gelukkig hahah

hoe gaat het nu verder met jouuu

groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Apollon,

Ik las net over je pijn. Vervelend idd - hopelijk gaat het snel over.

Ik ben nu 5 dagen PO en sinds gisteren heb ik ook een vervelende prik/brandende pijn om en onder de tepel aan 1 borst. Buitenkant ook niks te zien.

Het is bij mij wel enkel als ik rondloop (ook niet continue) en niet als ik lig. Beetje anders dan bij jou toch... Maar het is idd wat verontrustend aangezien er daarbinnen zoveel gebeurt waar je geen idee van hebt :mellow:

In ieder geval laat ons hopen dat het snel verdwijnt!

Veel plezier en succes !!

Groetjs

Honey

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Renate,

Het autorijden viel best mee, na 10 dagen. Schakelen naar eerste en terugschakelen deed ik wel met twee handen ! En ook een scherpe bocht nemen of straat inslaan ging niet zo vlot.

Was wel blij weer thuis te zijn, want aangenaam was het niet. Pijnlijk zeker niet hoor, maar je voelt die prothesen soms duwen tegen je huid, en dat vind ik maar een vies gevoel :-).

Succes volgende week, maar als je herstel normaal verloopt, zal het autorijden na 14 dagen ook wel moeten lukken.

Groetjes

Ben ik toch wel heel erg blij met mijn automaat en stuurbekrachtiging!

Apollon, ik hoop dat het snel beter gaat met je pijn!

Het heeft echt tijd nodig hoor!

ik ben 7 januari geholpen en heb ook nog last hoor!

van die steken rond de tepel en aan de buitenkant net waar de drain gezeten heeft!

komt wel goed allemaal!

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh, weer zoveel reacties...

Die linkerborst wil echt maar niet mee. 's Nachts nog steeds die scheurende steken als ik me verleg, of als ik me 's ochtends uitrek (ja, dat kan ik niet tegenhouden, mijn spieren doen het spontaan, niet met armen en al in de lucht natuurlijk hé :rolleyes: ).

Ik vind de linkerborst er ook minder mooi uitzien als de rechtse. De rechtse heeft me, behalve de eerste 2 dagen, helemaal geen last gegeven. Die ziet er ook heel goed uit.

Ik ben nu 19 dagen PO, maar autorijden gaat nog niet echt vlot. Schakelen naar 1e, nog altijd met twee handen.

Nu ik sinds deze week opnieuw werk, heb ik geen tijd om aan alle kleine kwaaltjes te denken, maar als ik 's avonds thuiskom dan is het enige wat ik nog kan denken: Oh god, ik ben DOODMOE !!! Het liefst van al zou ik dan meteen in bed kruipen, maarja... zo werkt het nu eenmaal niet hé. :blush:

Voor de rest ga ik maar niet te hard zeuren over de kleine pijntjes, want die horen er nu eenmaal bij. Bovendien heb ik ook nog geen vervelende opmerkingen gekregen en lijkt iedereen op mijn werk al bijna vergeten te zijn dat ik er tussenuit was. Hopelijk blijft het zo...

Verder ben ik elke dag een beetje meer tevreden met het resultaat. Ik heb de indruk dat de zwelling al goed is afgenomen en daarmee ook het volume van de borsten. In sport-bh lijken ze eigenlijk al best natuurlijk.

Donderdag ben ik 3 weken PO en post ik een nieuwe foto. Ik kijk er zelf al naar uit, want ik kijk ook niet dagelijks naar mijn nieuwe boezem.

:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

En we zijn nog eens 2 weken verder. Gisteren 5 weken PO.

Vandaag is het weer de moeite om te schrijven, WANT

... Ik ben op deze nooit-te-vergeten-zomerse-lentedag naar de speciaalzaak gereden. Me laten opmeten en 'echte, degelijke ( dure :141:) ' BH's gepast en gekocht.

2 setjes gekocht... tegen de 200 euro !

MAAR het leukste van al: Het is een D geworden ! (en in uitzonderlijke merken een E) Nu, ik weet dat dat lettertje niet veel betekent en dat het gaat om het visuele, maar toch... hm, een D klinkt niet slecht :136:

Nu vraag ik me natuurlijk af of ik met deze dure setjes een tijd verder kan, of dat ik binnen een maand toch nog om een grotere BH moet gaan...

Spannend. 't Zou wel zonde zijn van het geld. Ik was nochtans van plan om maar 1 setje te kopen. Maar omdat de verkoopster zooo vriendelijk was, en ik echt als een koningin daar ontvangen werd, en men helemaal niet opdringerig was dacht ik... :)

Ik had echt het gevoel dat ik nu bij 'de borstenclub' hoor :-). De verkoopsters vroegen zelfs mijn voornaam in het begin en spraken me zo constant aan :D haha grappig. 't is een tactiek natuurlijk, maar ze verdienen het! Toch gezellig onder de dorpsmensen :)

M'n afmetingen zitten ook in hun klantenbestand nu. Jaja, ik denk dat ik mijn vaste lingeriewinkel al gevonden heb. Ze gaan verwend worden, mijn boobies. Met veel dure cadeaus :blink: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt zeker heel mooi hihi, D en soms E!!! Ooee dure setjes maar wel leuk jezelf zo kunnen verwennen natuurlijk! Geniet ervan meis! :136:

Ja, de twee setjes samen waren een totaal van bijna 200 euro hé, niet elk apart :rolleyes: . Maar inderdaad... niet om er 10 van op een jaar te kopen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

apollon ,

ik ben naar je foto's gaan kijken ! ze worden steeds mooier !

geniet van je nieuwe ondergoed ! een D ! wauw !!

hoe gaat het verder ? lukt het op je werk ?

wil je li-borst nu al wat beter mee ?

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

apollon ,

ik ben naar je foto's gaan kijken ! ze worden steeds mooier !

geniet van je nieuwe ondergoed ! een D ! wauw !!

hoe gaat het verder ? lukt het op je werk ?

wil je li-borst nu al wat beter mee ?

gr ,

anne

Hey Anne,

Dankjewel.

Ja, de linkerborst... Niet om te zeggen dat ik nog pijn heb, maar die borst geeft 's nachts of bij het aan-/uitkleden nog wel wat 'messteken' af en toe.

Maar ik ben tot nu toe wel tevreden. Weldra plaats ik de foto van 5 en 6 weken (in één keer). Want ze zijn nog veranderd sinds die laatst geplaatste foto.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gisteren heb ik recente foto's geplaatst in de galerij.

Ze zien er nog wat stijf uit vind ik, maar ik neem een voorbeeld aan de foto's en evolutie van Dintje8 en in dat geval komt het helemaal goed.

Pijn heb ik al lang niet meer, maar soms wel een oncomfortabel gevoel links. Zeker als ik per ongeluk te hard op mijn linkerzij lig.

Afgelopen dinsdag ben ik op controle geweest. Ik was 6 weken en enkele dagen.

De PC vroeg of ik nog het gevoel heb dat er iets 'in zit'. Hmm, ik dacht: links voelt nog niet helemaal genezen aan. Dus voor de zekerheid meldde ik dat toch maar even.

Reactie van de PC: Ja, dan raad ik je aan om binnen 4 weken nog eens op controle te komen en die steun-BH tot dan toch nog te dragen, dag en nacht.

Oneee :mellow: Hoewel ik het wel fijner vind om de sport-BH te dragen i.p.v. een gewone BH, had ik toch zoiets van: oei, we zijn er nog niet ! Maar ja, wat kan de PC zeggen, als ik aangeef het gevoel te hebben dat het nog niet helemaal in orde is links, dan neemt hij ook maar het zekere voor het onzekere hé.

Vrijdag (7 weken) ben ik wel gestart met littekenzalf. Ik schrok me een hoedje bij de apotheker. Toen ik nog snel achter een sunblock vroeg, zei de apotheker: dat is dan 57 euro alstublieft. WAT ????? Inderdaad, die kleine tube littekenzalf kostte op zich al 47 euro. ... Dan hopen we maar dat het effectief superzalf is !

PS: Ik moet iets bekennen. Nu ik toch al 7 weken ben, draag ik heeel af en toe overdag al een gewone BH. Als ik naar een feestje moet bijvoorbeeld. En dan doe ik maar geen al te gekke dingen. Maar 95 procent van de tijd heb ik wel mijn sport-BH aan. :32:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey apollon ,

ik ben sinds donderdag 4 weken PO en ik ben nu ook een gewone BH gaan dragen ! mijn borsten zijn ook nog niet helemaal "in orde" maar ik voel me wel comfortabeler in een gewone ! 's nachts draag ik wel nog mijn sportBh !

ik ben eens gaan spieken bij je foto's ! ze worden wel mooi natuurlijk !

prettige zondag ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft tijd nodig voordat ze er niet meer stijf uitzien, maar het gaat de goede kant op zie ik aan je foto!

Hmzz, dat is wel minder, nog een keer 4 weken de sport bh aan en nog een keer op controle, maar aan de andere kant is dat ook wel weer fijn.

Af en toe een gewone bh aan moet kunnen, als jij voor de rest van de tijd je sport bh draagt zoals jij zegt.

Jeetje, dure zalf dan pfff Mag wel een wonderzalf zijn dan hé

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi apollon

wat vervelend dat ja nog je sport bh moet dragen...maar goed het is natuurlijk ook voor een mooi resulaat!!!

ik hoop dat het nu snel geneest.

en een consult extra kan nooit kwaad toch??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.