Ga naar inhoud

Duppie : 8 januari 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Nu ik er helemaal voor 100% van overtuigd ben dat ik een borstvergroting ga laten doen ,kan ik natuurlijk niet wachten om naar een intake gesprek de gaan .

De pest is dat ik vanwegen mijn werk de operatie pas in Januari in kan plannen . wat is slim .....

Zal ik nu al een intake gesprek doen ...ik wil het zo graag al vastzetten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan zeker al een consult aanvragen om je wensen door te spreken. Weet alleen niet of de klinieken hun agenda al zover vooruit hebben gepland. Maar vragen kan altijd ;) en orienteren bij verschillende praktijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei MB2101:

Je kan zeker al een consult aanvragen om je wensen door te spreken. Weet alleen niet of de klinieken hun agenda al zover vooruit hebben gepland. Maar vragen kan altijd ;) en orienteren bij verschillende praktijken.

Al is t maar voor mezelf .

Dan kan ik er ook echt naartoe gaan leven .

Dank.je voor je antwoord x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Hoi @Duppie!

 

Er zijn genoeg dames hier die bij dr. Straten zijn geweest, als je de zoekfunctie gebruikt kun je een hoop ervaringen en foto's vinden :) Hieronder alvast een verzameltopic over 'Straten boobies' :lol:

 

https://www.borstenforum.com/topic/12845-frans-straten-boobs-verzamelen/

 

Ikzelf heb volgende week woensdag mijn eerste consult bij dr. Straten (mede door alle goede ervaringen en mooie foto's hier op het forum), ben benieuwd!:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Hey @Duppie

Misschien leuk als je je topic nog ff update? Ik heb je titel alvast aangepast en je drie topics samengevoegd, zodat het overzichtelijk blijft voor jezelf en voor anderen :) 
Ik verhuis je ook even naar de operatieverslagen, dan kun je hier ook je operatieverslag en verdere updates plaatsen. 

Heel veel succes morgen!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://Operatie verslagOperatie verslag.

8 Januari  dr v Straten. 350 cc mentor.

 

8.00 zou de operatie plaatsvinden maar door file een beetje vertraagd naar 8.30.

Heel erg bang voor het infuus maar achteraf door een lieve zuster die me goede afleiding gaf , toch erg mee gevallen.

Ook de narcose viel mee , voor je het weet ben je in dromenland. 

Alleen toen ik bijkwam vd narcose, erg misselijk.

Heel raar maar op de kamer waar iedereen lag bij te komen was bijna iedereen misselijk  , heel vervelend :wacko:later kwam de arts even kijken of alles goed ging en mocht ik naar huis .

 

Ik ben nu 3 dagen verder en voel me sinds vandaag echt weer fit .

De pijn was goed te doen maar die misselijkheid was echt vervelend..

 

En als ik naar mijn borsten kijk , word ik alleen maar blijer.....:wub:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Duppie

Ik had je ook al eerder getagd, dat dit je topic is en dat je het even kon updaten, maar ik kwam nu elders je operatieverslag tegen. Ik heb dat even samengevoegd met je eerdere topic. 
Je kunt nu dit topic aanhouden als jouw topic, dat is het handigst en overzichtelijkst!

Een goed herstel gewenst en van harte met je boobies!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
On 9/20/2017 at 7:32 PM, Aloysa said:

Hoi @Duppie!

 

Er zijn genoeg dames hier die bij dr. Straten zijn geweest, als je de zoekfunctie gebruikt kun je een hoop ervaringen en foto's vinden :) Hieronder alvast een verzameltopic over 'Straten boobies' :lol:

 

https://www.borstenforum.com/topic/12845-frans-straten-boobs-verzamelen/

 

Ikzelf heb volgende week woensdag mijn eerste consult bij dr. Straten (mede door alle goede ervaringen en mooie foto's hier op het forum), ben benieuwd!:wub:

Had deze zelf nog niet gevonden. Leuk, bedankt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.