Ga naar inhoud

Duppie : 8 januari 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Ik ben 44 jaar en heb al jaren proberen met mijn kleine borsten .

Nu de zomer weer op komst is ben ik het zo zat om weer met allerlei warme vullingen en push up beha's te lopen ,en door een heel positief verhaal van een vriendin , ben ik tot het besluit gekomen om me toch maar eens te gaan oriënteren  of ik misschien toch de stap ga nemen voor een borstvergroting. 

Van de ene kant denk ik dat ik er echt gelukkig van word , van de andere kant denk ik ......ben blij dat je gezond bent en waar begin je nog aan op je 44ste ......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

Welkom! :) Met een beetje mazzel ben je nu zo ongeveer op de helft van je leven, wil je je de andere helft ook nog steeds zo voelen of denk je dat je er op een gegeven moment wel vrede mee kan hebben?

 

Ik durfde eerst ook niet zo goed, vond het vooral moeilijk om toe te geven dat ik zoveel moeite had met het gebrek aan borsten. Uiteindelijk was de uitspraak 'je leeft maar één keer' en het idee dat dat ene leven hopelijk nog heel lang gaat duren hetgeen wat voor mij de knoop heeft doorgehakt om het wel te gaan doen. 

 

Lees lekker veel ervaringen hier op het forum, bespreek het met je eventuele partner of vriendinnen, misschien een voor- en tegenlijstje maken of het met je huisarts bespreken. Veel succes met je keuze en is het vandaag niet, dan een andere keer, het heeft geen haast;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Duppie,

ik ben 40 en heb hetzelfde gevoel (zo van wie vindt een oude vrouwenlichaam nog mooi, dus hoe lang heb ik hier eigenlijk nog lol van, wees blij dat je gezond bent). Aan de andere kant heeft het zoveel invloed op je leven, elke dag weer.... ik heb binnenkort een consult. Heb er ook met mijn vriend over gepraat, die doorgaans heel conservatief is, en ook hij zei on eens praten met een pc. Ik heb wel een voorkeur voor Hydrogel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Deprinsesopdeerwt:

Welkom! :) Met een beetje mazzel ben je nu zo ongeveer op de helft van je leven, wil je je de andere helft ook nog steeds zo voelen of denk je dat je er op een gegeven moment wel vrede mee kan hebben?

 

Ik durfde eerst ook niet zo goed, vond het vooral moeilijk om toe te geven dat ik zoveel moeite had met het gebrek aan borsten. Uiteindelijk was de uitspraak 'je leeft maar één keer' en het idee dat dat ene leven hopelijk nog heel lang gaat duren hetgeen wat voor mij de knoop heeft doorgehakt om het wel te gaan doen. 

 

Lees lekker veel ervaringen hier op het forum, bespreek het met je eventuele partner of vriendinnen, misschien een voor- en tegenlijstje maken of het met je huisarts bespreken. Veel succes met je keuze en is het vandaag niet, dan een andere keer, het heeft geen haast;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor je reactie. 

Het is idd zoals je zegt ..op een gegeven moment durf je opeens toe te geven hoeveel moeite je er eigenlijk mee hebt .

Hoe meer ik erover nadenken en hoe meer verhalen ik lees ...Hoe meer ik ervan overtuigd raak dat ik er wel heel erg blij van zou worden ...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Elske77:

Ha Duppie,

ik ben 40 en heb hetzelfde gevoel (zo van wie vindt een oude vrouwenlichaam nog mooi, dus hoe lang heb ik hier eigenlijk nog lol van, wees blij dat je gezond bent). Aan de andere kant heeft het zoveel invloed op je leven, elke dag weer.... ik heb binnenkort een consult. Heb er ook met mijn vriend over gepraat, die doorgaans heel conservatief is, en ook hij zei on eens praten met een pc. Ik heb wel een voorkeur voor Hydrogel.

Idd ik ben nu ook op een leeftijd   gekomen dat ik denk ...ik kies voor mijn eigen geluk .

Mijn man staat er gelukkig wel achter ,hij is alleen heel bang voor complicaties. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ik heb vorig jaar oktober m'n borsten laten doen ... ben 48 jaar en ben 25 jaar geleden ook op consult geweest maar ik durfde het toen niet ... afgelopen zomer was ik het zo spuugzat ! En besloot het te doen ( als ik het nu niet doe doe ik het nooit meer ) heb er enorm aan moeten wennen maar nu na bijna 6 maanden ben ik superblij ermee .. heb 300 cc duel plane 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei EHjohanna:

Hi ik heb vorig jaar oktober m'n borsten laten doen ... ben 48 jaar en ben 25 jaar geleden ook op consult geweest maar ik durfde het toen niet ... afgelopen zomer was ik het zo spuugzat ! En besloot het te doen ( als ik het nu niet doe doe ik het nooit meer ) heb er enorm aan moeten wennen maar nu na bijna 6 maanden ben ik superblij ermee .. heb 300 cc duel plane 

Het is fijn om te horen dat er zoveel positieve verhalen zijn .

Ik.begin er steeds meer van overtuigd te raken dat ik het gewoon moet doen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik wil graag een borstvergroting en heb een goed gevoel bij de Wellness kliniek  heeft iemand hier ervaring mee?

En kan iemand mij ook iets vertellen over de mono locatie borstinplantaten die ze daar zetten .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast KaylaDelihla
2 uur geleden zei Duppie:

Hoi ik wil graag een borstvergroting en heb een goed gevoel bij de Wellness kliniek  heeft iemand hier ervaring mee?

En kan iemand mij ook iets vertellen over de mono locatie borstinplantaten die ze daar zetten .

 

Ik heb morgen mijn consult daar, bij dr. Van Zele  en de dag erna meteen mijn operatie. Ik hou je op de hoogte (:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei KaylaDelihla:

 

Ik heb morgen mijn consult daar, bij dr. Van Zele  en de dag erna meteen mijn operatie. Ik hou je op de hoogte (:

Wow dat gaat wel heel snel ,

Ik ben heel benieuwd. 

Heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ho iDuppie,

 

ik ben er geholpen door Dr Verdonck, 425 CC Dual plane, je kan bij mijn foto's kijken, ben zeer tevreden over deze arts. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast KaylaDelihla
18 uur geleden zei Duppie:

Wow dat gaat wel heel snel ,

Ik ben heel benieuwd. 

Heel veel succes!

Ik heb net m'n consult gehad. Personeel is erg aardig, dr. Van Zele is ook vriendelijk maar wel erg zakelijk. Hij gaat er snel doorheen en ik vond 't wel allemaal wat onpersoonlijk. Hoe dan ook, morgen is m'n operatie en ik krijg 300cc high profile, half onder de borstspier. Hiermee zou ik uit moeten komen op een grote C-cup. Je kunt m'n operatie verslag volgen voor alle verdere ontwikkelingen morgen, als je wilt (:

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei TessaDLCDP:

ho iDuppie,

 

ik ben er geholpen door Dr Verdonck, 425 CC Dual plane, je kan bij mijn foto's kijken, ben zeer tevreden over deze arts. x

Wow ik heb je foto's bekeken, ziet er heel mooi uit !!

Ik lees idd veel goeie verhalen over Dr Verdonck.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Duppie:

SPANNEND!!

Half onder de borstspier,kan dat ook al en wat is daar de reden van ??

 

Ik wen

 

16 uur geleden zei KaylaDelihla:

Ik heb net m'n consult gehad. Personeel is erg aardig, dr. Van Zele is ook vriendelijk maar wel erg zakelijk. Hij gaat er snel doorheen en ik vond 't wel allemaal wat onpersoonlijk. Hoe dan ook, morgen is m'n operatie en ik krijg 300cc high profile, half onder de borstspier. Hiermee zou ik uit moeten komen op een grote C-cup. Je kunt m'n operatie verslag volgen voor alle verdere ontwikkelingen morgen, als je wilt (:

Ik wens jou heel veel succes vandaag !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-3-2017 om 15:01 zei Duppie:

Hoi ik wil graag een borstvergroting en heb een goed gevoel bij de Wellness kliniek  heeft iemand hier ervaring mee?

En kan iemand mij ook iets vertellen over de mono locatie borstinplantaten die ze daar zetten .

Hoi, welkom op het forum :) ik heb juist m'n operatie achter de rug en donderdag consultatie gehad, en ik ben super tevreden over de Wellnesskliniek, heel vriendelijk, stellen je op je gemak en de artsen zijn professioneel..ik ben ook een eeuwige twijfelaar, wil al jaren borstvergroting, maar nooit gedurfd. Nu na de zwangerschappen had ik echt de knoop doorgehakt. M'n borsten waren er niet mooier op geworden en gezinnetje is compleet. Maar het heeft 2 jaar geduurd vanaf m'n eerste consult, kwam altijd wel iets tussen.. nu besloten om next-day surgery te doen, want anders had ik zeker weer uitgesteld :P en ik ben zoooo blij.. ik zou zeggen: lees zo veel mogelijk verhalen hier, maak een afspraak voor een consult en meteen operatie, want anders twijfel je je suf :P btw ben je ook van in de buurt van Genk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei AAA-cupje:

Hoi, welkom op het forum :) ik heb juist m'n operatie achter de rug en donderdag consultatie gehad, en ik ben super tevreden over de Wellnesskliniek, heel vriendelijk, stellen je op je gemak en de artsen zijn professioneel..ik ben ook een eeuwige twijfelaar, wil al jaren borstvergroting, maar nooit gedurfd. Nu na de zwangerschappen had ik echt de knoop doorgehakt. M'n borsten waren er niet mooier op geworden en gezinnetje is compleet. Maar het heeft 2 jaar geduurd vanaf m'n eerste consult, kwam altijd wel iets tussen.. nu besloten om next-day surgery te doen, want anders had ik zeker weer uitgesteld :P en ik ben zoooo blij.. ik zou zeggen: lees zo veel mogelijk verhalen hier, maak een afspraak voor een consult en meteen operatie, want anders twijfel je je suf :P btw ben je ook van in de buurt van Genk?

 

14 uur geleden zei AAA-cupje:

Hoi, welkom op het forum :) ik heb juist m'n operatie achter de rug en donderdag consultatie gehad, en ik ben super tevreden over de Wellnesskliniek, heel vriendelijk, stellen je op je gemak en de artsen zijn professioneel..ik ben ook een eeuwige twijfelaar, wil al jaren borstvergroting, maar nooit gedurfd. Nu na de zwangerschappen had ik echt de knoop doorgehakt. M'n borsten waren er niet mooier op geworden en gezinnetje is compleet. Maar het heeft 2 jaar geduurd vanaf m'n eerste consult, kwam altijd wel iets tussen.. nu besloten om next-day surgery te doen, want anders had ik zeker weer uitgesteld :P en ik ben zoooo blij.. ik zou zeggen: lees zo veel mogelijk verhalen hier, maak een afspraak voor een consult en meteen operatie, want anders twijfel je je suf :P btw ben je ook van in de buurt van Genk?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎29‎-‎3‎-‎2017 om 15:01 zei Duppie:

Hoi ik wil graag een borstvergroting en heb een goed gevoel bij de Wellness kliniek  heeft iemand hier ervaring mee?

En kan iemand mij ook iets vertellen over de mono locatie borstinplantaten die ze daar zetten .

 

Hallo Duppie,

 

Je vraagt info over de implantaten, bij de Welnes hebben ze monobloc implantaten van sillicone gel (vergis je niet tussen de monobloc silliconen/Monobloc Hydrogel deze hebben een natuurlijk afbreekbare vulling).

Denk zeg het even, vele dames verwisselen deze implantaten nogal eens met elkaar ivm met de naam Monobloc

 

XXLena

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.