Ga naar inhoud

Boobelientje : 22 december 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

42 minuten geleden zei La.:

Super dankjewel! Zien er al zeer goed uit om nog maar zo kort po te zijn! Maar ik dacht dat je bij Verdonck het verband zeker 2 weken moest laten zitten? Of ben ik mis? :D

Hi @La.

 

Dat wordt aangeraden, maar bij mij kwam het verband los zitten en de witte sticker bovenaan loste ook, dus in samenspraak met Dr. Verdonck mocht ik iets vroeger de sportbh aantrekken. Ik heb het gevoel dat ze nu beter ondersteund worden.

 

Liefs,

B.

 

@prix ik voeg je toe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Boobelientje:

Hi @La.

 

Dat wordt aangeraden, maar bij mij kwam het verband los zitten en de witte sticker bovenaan loste ook, dus in samenspraak met Dr. Verdonck mocht ik iets vroeger de sportbh aantrekken. Ik heb het gevoel dat ze nu beter ondersteund worden.

 

Liefs,

B.

 

@prix ik voeg je toe!

Zou ik jou album ook eens mogen bekijken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobelientje ze zien er prachtig uit voor 9 dagen po boobs! ;)

Heb je nog last van die beurse plek tussen je borsten?

 

Ik lees net pas dat je  350cc heb gehad. Ik denk dat ik in de war ben met iemand anders. Ik krijg 330 anatom. van mentor. Excuses. 

(Vind ze nog steeds mooi hoor)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobelientje wat fijn om je verslag te lezen. Zou ik ook eens in je album mogen kijken? Wel fijn dat je in overleg het verband er eerder af mag halen. 

Lijkt me dan inderdaad veel fijner met sportbh. 

 

@Lindsey jij ook in februari! Ik ook! Heb er super veel zin in, tijd kan me niet snel genoeg gaan nu! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi @boobelientje, mag ik jouw foto's ook bekijken aub? Ik ga op 2de consult bij Verdonck maar zou graag zijn werk willen zien aangezien ik geen goed idee heb qua cc maten en ook las na de recente negatievere berichten hier ben ik angstig. T is echter zo dat ik voor Motiva implantaten rond dezelfde prijsklasse als bij Verdonck, niet meteen een andere pc vindt met goede recensies. Alvast bedankt! Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-12-2017 om 11:47 zei Boobelientje:

@Vae @La. Ik heb fotootjes genomen en jullie toegang gegeven tot m'n album. De kwaliteit is niet zo super, maar dan heb je al een idee :)

Hoi @Boobelientje ik ben nog maar net aangemeld hier en krijg 7-2 mijn operatie bij dokter Verdonck .. ik ben 1.68 en weeg 63 en ga van een kleine b voor een operatie met 350 cc ik ben er erg nerveus voor en zoek eig. iets van foto’s .. of voorbeelden ik heb geen een idee hoe het uitzien.. vindt het heel fijnjou verhalen te lezen geeft mij toch meer zekerheid maar zou ikmisschien ook mogen kijken snap dat het vrij prive is en je het niet zou willen .. Groetjes Jade 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-1-2018 om 11:35 zei JadeJJ:

Hoi @Boobelientje ik ben nog maar net aangemeld hier en krijg 7-2 mijn operatie bij dokter Verdonck .. ik ben 1.68 en weeg 63 en ga van een kleine b voor een operatie met 350 cc ik ben er erg nerveus voor en zoek eig. iets van foto’s .. of voorbeelden ik heb geen een idee hoe het uitzien.. vindt het heel fijnjou verhalen te lezen geeft mij toch meer zekerheid maar zou ikmisschien ook mogen kijken snap dat het vrij prive is en je het niet zou willen .. Groetjes Jade 

Nog 1tje in team Verdonck :43: Welkom! :D

 

Op 3-1-2018 om 13:16 zei Lindsey:

@Boobelientje zou ik ook toegang mogen tot je album? Heb 9 februari mijn operatie bij Verdonck en ben erg benieuwd naar je foto's:lol:

Ook jij welkom bij team Verdonck! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.