Ga naar inhoud

Dr. Verdonck SEBBIN of Motiva?


Aanbevolen berichten

Hi

 

Ik wil een borstvergroting plannen bij Dr. Verdonck maar twijfel nog tussen de SEBBIN of Motiva implantaten. Eerst was ik overtuigd van SEBBIN, maar nu twijfel ik. Zou het verschil erg groot zijn tussen de twee soorten implantaten? 

 

Zijn er hier vrouwen van +/- 1,75m en 65kg die van een A naar een C-cup zijn gegaan? Ik zou heel graag wat foto's zien :) 

 

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, 

 

ik heb sebbin prothesen. Wel geopereerd in Gent door dokter Doornaert.

 

Had vroeg kleine 75B en nu naar volle C. Ik heb de anatomische van 345 cc links en 360 cc rechts aangezien men boobies ongelijk waren.

 

Het is nu 6 dagen geleden dat ik geopereerd ben. De prothesen zitten nog vrij hoog, maar zijn al aan het ontzwellen. 

 

Ik zou je graag een foto sturen maar dit lukt me nooit :( 

 

geoetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii, ik ben 1.67m en weeg 56kg. ik ben nu 8 maanden PO en heb bij Dr. Verdonck gekozen voor Mentor 325cc en ben heeel blij met de grootte!! voorheen had ik 75B en nu 75D.

 

zie de toegevoegde foto, dan heb je er even beeld bij ^^

 

deze prostheses zijn high profile, vind ik zelf persoonlijk erg mooi. maar smaken verschillen natuurlijk!

 

verder heb ik alle 3 de prostheses gevoelt en wat ik me kan herinneren is dat SEBBIN de zachtste van de 3 was en dus het meest natuurlijk zou worden omdat er iets minder volume in oogt. Motiva en Mentor zijn de wat rondere prostheses en hebben dus wat meer volume aan de bovenkant van je borsten. Motiva is hiervan de rondste volgens mij, met het meeste volume aan de bovenkant

 

xx

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw, super mooi @Jorro! Teken ik direct voor :) proficiat!

 

Ik plan nog een aantal kilo's te verliezen voor mijn ingreep, dus de maat hangt wat af van wat dan natuurlijk oogt. Nu gok ik op 300cc. Ik denk dat ik jou foto mee ga nemen als voorbeeld ;) kijk er zo naar uit! Hoe lang heb jij pijn gehad? Dat je zeg maar in je bed moest blijven liggen?

 

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Brabs Moeilijke keuze hé. Ik vind het prijsverschil toch behoorlijk. Ik ben daarvoor ook bij een ander PC geweest en daar had ik niet te kiezen. Die vroeg €3900 voor SEBBIN-implantaten. Eerst ging ik dat doen, dan stelde ik me de vraag zelfs niet welk soort prothese ik zou nemen :) anderzijds is het ook zo'n grote en belangrijke beslissing dat die €800 extra het ook niet maakt als de mentor protheses echt zoveel natuurlijker vallen. Wanneer is jouw operatie gepland?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Boobelientje:

Wauw, super mooi @Jorro! Teken ik direct voor :) proficiat!

 

Ik plan nog een aantal kilo's te verliezen voor mijn ingreep, dus de maat hangt wat af van wat dan natuurlijk oogt. Nu gok ik op 300cc. Ik denk dat ik jou foto mee ga nemen als voorbeeld ;) kijk er zo naar uit! Hoe lang heb jij pijn gehad? Dat je zeg maar in je bed moest blijven liggen?

 

XX

Dankje meis! :wub:

 

goed bezig! een 300cc kun je zeker wel hebben met jouw lengte en gewicht (ook met wat kilootjes lichter).

 

wel zou ik je als tip meegeven als je twijfelt tussen een maatje kleiner of groter van de prostheses, kies dan voor het maatje groter. ik heb enorm voor save gekozen terwijl ik achteraf denk dat ik makkelijk een maatje groter had kunnen hebben... en natuurlijk rekening houden met wat het beste bij je past!

 

jaaa zo spannend allemaal he!! ik heb van mn borsten zelf echt maar 4 dagen last gehad hooguit, daarna nam de pijn al af. mij is juist afgeraden om in bed te blijven liggen. en buiten dat sliep ik ook gewoon klote omdat ik een buikslaper ben en opeens elke nacht half rechtop moest slapen, vond mn lichaam niet zo leuk :P dus was blij als ik uit bed kon. verder elke dag wel rustig aangedaan en lekker op de bank gehangen, hihi.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Boobelientje:

@Brabs Moeilijke keuze hé. Ik vind het prijsverschil toch behoorlijk. Ik ben daarvoor ook bij een ander PC geweest en daar had ik niet te kiezen. Die vroeg €3900 voor SEBBIN-implantaten. Eerst ging ik dat doen, dan stelde ik me de vraag zelfs niet welk soort prothese ik zou nemen :) anderzijds is het ook zo'n grote en belangrijke beslissing dat die €800 extra het ook niet maakt als de mentor protheses echt zoveel natuurlijker vallen. Wanneer is jouw operatie gepland?

 

Ja ik vind het inderdaad geen gemakkelijke keuze. Mentor is het breedst van de 3 implantaten die Verdonck gebruikt. En dit vond hij voor mijn lichaamsbouw te breed :) Dan heb je sebbin, die iets smaller is dan Motiva maar meer projectie heeft voor eenzelfde aantal cc. 
Ik word 29 september geopereerd door Verdonck en ga de 9e eerst nog eens passen. Dan twee weken op reis en dan zal D-day daar heel snel zijn :D 
Ik ben 1m68 en weeg 53 kg en heb nu een 75AA, welke voorsituatie heb jij? en wanneer word jij geopereerd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, die vond hij voor mij ook te breed. Maar bij Jorro vind ik ze wel super mooi, en zij is ook slank.

 

Ik ben twee jaar geleden gestopt met borstvoeding. Voordien had ik een grote B - kleine C en nu een uitgezakte A :D echt niet mooi. Ik wil gewoon terug wat ik had eigenlijk. Ik ben 1m77 en weeg nu nog 68kg (kom al van 76), maar wil bij m'n operatie eind december graag naar de 62kg. 

 

Bij jou komt het wel heel dichtbij! Spannend! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb omvang 70 maar ik kon prima mentor hebben. Heb nu 275cc Motiva full ergonomix en ben 1.68m en 61kg.

 

Motiva heeft een slimme gel en beweegt mee als je bijv gaat liggen. Verder is het microscopisch ruw (als ik dat zo goed zeg) waardoor minste kans op kapselvorming heeft. Ook schijnt Motiva minste kans op rimpels te geven en dat is handig wanneer je een laag vetpercentage hebt of nog wilt afvallen. 

 

Ik vond Motiva het fijnste voelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Boobelientje:

Ja, die vond hij voor mij ook te breed. Maar bij Jorro vind ik ze wel super mooi, en zij is ook slank.

 

Ik ben twee jaar geleden gestopt met borstvoeding. Voordien had ik een grote B - kleine C en nu een uitgezakte A :D echt niet mooi. Ik wil gewoon terug wat ik had eigenlijk. Ik ben 1m77 en weeg nu nog 68kg (kom al van 76), maar wil bij m'n operatie eind december graag naar de 62kg. 

 

Bij jou komt het wel heel dichtbij! Spannend! :) 

Ouh amai dan ben je inderdaad al wat kilootjes kwijt :D In de winter is blijkbaar toch het beste hé want in die warme zomerdagen twee weken ingepakt zitten in verband... Je gaat het dan ook veel beter kunnen wegsteken dat je zo een verband en borstband draagt. Ik hoop dat het tegen eind september ook al iets koeler is :D 
Veel succes nog met je keuze! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-8-2017 om 19:22 zei Ellen125:

Ik heb omvang 70 maar ik kon prima mentor hebben. Heb nu 275cc Motiva full ergonomix en ben 1.68m en 61kg.

 

Motiva heeft een slimme gel en beweegt mee als je bijv gaat liggen. Verder is het microscopisch ruw (als ik dat zo goed zeg) waardoor minste kans op kapselvorming heeft. Ook schijnt Motiva minste kans op rimpels te geven en dat is handig wanneer je een laag vetpercentage hebt of nog wilt afvallen. 

 

Ik vond Motiva het fijnste voelen.

@Ellen125 haai! zou je mij willen toevoegen aan je album:)? Erg benieuwd naar jou eindresultaat. Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.