Ga naar inhoud

Jongevrouw21 : 10 november 2010 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

En waar voel je het dan?

HIer gaat alles wel goed hoor, gister voor het eerst weer gaan werken en dat ging goed, alleen wel op het gemakse

Heb totaal geen last meer! Alleen voelt aanraken nu heel erg iritant, van de week moesten mijn bh's echt gewassen worden, en toen heb ik een topje aangehad, en als het er overheen schuift voelt het zo raar! Heel vervelend. Maar voor de rest gaat het allemaal echt heel goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste Reactie

hoiiii

ik snap precies wat je bedoeldt, . mijn linker borst is ook wat groter dan de rechter...

ik ben maandag geopereerd , de 13e ...

maar ik heb ook meer last van mn linker dan de rechter ik heb een duel plane bv,

en ik heb gelezen dat die meer pijn doen dan voor de spier, .

en dat is bij mij ook echt wel te merken :S

ik hoop dat het bij mij ookallemaal nog goed komt ....

gr. steffie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

raadsel is opgelost.

Het is geen luchtbel maar mijn rechterprothese zit geplooid dus nu moet ik 4maart opnieuw geopereerd worden maar dit zal niet lang duren en zal ook niet zo lang thuis zitten en dit valt ook nog allemaal onder garantie..dat we maar rap zover zijn dat ik echt gelukkig et mijn borsten kan zijn heb ondertussen al een paar nieuw behak's gekocht en vandaag mijn eerste bikini..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ben vandaag terug geopereerd in de WK door dr Damen, waarvan hij nu dacht dat er een plloi in zat was er dus blijkbaar een lek en hebben ze een nieuwe prothese gestoken..nu zie je echt een verschil in groote van borst lijkt wel echt een mislukte operatie maar dit is dus nog het vocht dat er zit :) nu hoop ik dat het ff genoeg is geweest wil nu toch een paar jaar zonder zorgen verder kunnen en trots zijn dat ik nu eindelijk mooie borsten heb ale ja nu zal het terug ff duren vooral eer het vocht weg is maar dit is rapper voorbij dan je denkt ..ga nog een ontstekingsremmer pakken en wat rusten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.