Ga naar inhoud

Jongevrouw21 : 10 november 2010 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Dat je dat kunt voelen.. bij mij zit het verband zo strak dat ik niet eens weet waar mijn tepels zitten! Ik zou me er niet te veel druk om maken. Je lichaam moet wennen aan de protese, en denk dat het allemaal nog moet vormen en indalen enzo. Hoe gaat het na vanacht? Veel pijn gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Jongevrouw,

Wat vervelend dat je nog zo'n last hebt. Dat jeuken komt me erg bekend voor, ik word er af en toe ook gek van, zal blij zijn als die bh dalijk lekker uit mag. Heb jij ze al gezien?

x Daffy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier gaat het ronduit kl*te, maar jeuk heb ik ook wel, dat is goed, genezing. zeggen ze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel smeren om je huid ook weer in conditie te krijgen. Ook ik had last van jeuk en niet te weinig. Na een aantal weken komt ook dat goed. De schilfers zaten iedere dag in mijn bh en kleding. Leek wel of ik aan het vervellen was. Niet krabben maar wrijven waar het jeukt. Dat kan een beetje helpen.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Momenteel kan ik niet veel smeren want die bandage moet er zeker nog 7dagen opblijven:(

Ik heb vandaag de bandage wel al een beetje naar beneden getrokken en mijn linkerbost hangt iets hoger en is iets harder dan mijn rechterborst ik hoop dat die nog op de juiste plaats ga komen,maar heb er wel een goed gevoel bij voor de rest voel ik me toch wat misselijk,ik zorg dat ik op tijd mijn medicatie neem want wil toch geen ontsteking hebben,heb nu zoal is gevoeld onder mijn borst en daar voel ik 'denk' dat dit de draadjes zijn..ik ga nog wat rusten en ik hoop dat de jeuk rap weg is:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij gaat het ook redelijk goed,denk ik toch :) heb niet veel last van pijn vooral een onwennig gevoel dat er iets in mij zit. Ik heb wel soms last van jeuk maar dan is het aan het genezen. Wat ik wel heb is een misselijk gevoel en als ik stap voel ik precies dat vocht in mij rond gaan..maar ik probeer bezig te zijn ik kan ook niet stil zitten.Mijn vriend ook je moet wa platte rust hebben ma kan da echt niet. Heb me vandaag ook nog aan de lavabo gewassen.En men vriend is World of Wars aan het spelen:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

ik ben van de week woensdag geopereerd en nu voel ik in mijn rechterborst precies een luchtbelletje zitten of knobbeltje wat zou dit kunnen zijn?ik begin me een beetje ongerust te maken,hoop dat het niet erg is mss moet ik nog een paar dagen wachten en zien hoe het veranderd maar voelt echt niet plezant aan het doet ook niet echt pijn...

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het precies tussen mijn new boobs ;) Als ik er op druk kraakt het zelfs! Denk dat het gewoon lucht is, maar als je het niet vertrouws, gewoon bellen naar DR Damen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

ik wil het toch even ter informatie hier al is vragen vooral ik mss wat te rap denk dat er iets mis.

Ik ben juist een week geopereerd en nu zie ik dat mijn rechterborst echt al schoon is ingezet maar mijn linkerborst staat nog iets recht en is iets groter is dit normaal of zou ik toch is langs de dokter gaan?

De linkerborst staat ook nog iets harder?

Hebben jullie dit ook meegemaakt?

liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou me echt geen zorgen maken hoor, daar is het echt nog te vroeg voor! In de ene borst zit gewoon nog vocht en die andere geneest gewoon sneller. Dat is heel normaal, ik denk dat de meeste dames daar wel mee te maken hebben!

Hoe gaat het verder met je?

Ik heb je foto's in de gallerij gezien en ze zijn wel heel mooi geworden he!!!!!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik kan me mss soms iets te rap zorgen maken maar dan is toch beter dan als het te laat zou zijn dan denk ik :)

Voor de rest gaat alles supper,ik moet toegeven dat ik eigelijk niet veel pijn heb gehad ik heb 2dagen pijnstillers gepakt ma omdat da ni veel hielp eigelijk,omdat het normaal is dat u huid word uitgerokken. Ben eergisteren langs een vriendin ook geweest die heeft vorig jaar bij Dr Visser geweest en ze voelde al is aan da belleke en ze zei dat ik me ook niet veel zorgen daarover moest maken,zei denkt dat het gestold bloed is. En ze zei ook dat het voor de rest er heel goed uitzag heb nu de bandage afgedaan. En gewoon sportbeha aangedaan. Had me gisteren gedoucht ma ik heb zo van die waterdichte pleisters gekocht zo waterdicht zijn die toch niet ze en ik heb ne goeie meter gebruikt ze..Mijn borsten ik voel dat ze nu van mij zijn en niet het voelt echt niet meer nep aan. Vandaag voor een nieuwe sportbeha zien want die van hunkemuller is toch niet zo goed.Welke sportbeha heb jij?

En die van u zijn ook al mooi ze, knap werk hoor

liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je, ik ben er ook heel blij mee!!!

Ik heb daarnet maar even een paracetamol genomen, werd vanochtend wakker en volgens mij heb ik op mn zij geslapen of met mn armen omhoog ofzo (zo slaap ik graag) want ze deden echt pijn terwijl ik eigenlijk helemaal geen pijn heb gehad. Nou ja misschien doe ik wel gewoon teveel en is dit een teken dat ik wat rustiger aan moet doen. Nu heb ik trouwens geen last meer, maar dat komt natuurlijk omdat die paracetamol is gaan werken ;)

Ik heb nog geen sportbh, heb een kliniekbh aan. Vandaag krijg ik als het goed is een sportbh binnen die ik van Moontje heb overgenomen, een tri action, die schijnen wel goed te zijn! Ik weet niet of hij past, dat zien we dalijk want ik weet mn maat nog niet. Anders zal ik toch even de stad in moeten want ik moet deze bh toch maar eens wassen, heb hem al een week aan :134:

Fijne dag vandaag, ik ga me eens klaarmaken om de kinderen naar school te brengen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh echt?? Dat is wel snel hoor!!!

Ik ben geen buikslaper en nu denk ik dat het helemaal niet lekker ligt met die ballen in de weg haha. Ik ben een rug en zijslaper dus dat komt wel goed uit in deze periode, heb er totaal geen moeite mee gehad om alleen maar op mn rug te liggen, al zou ik nu wel weer op mn zij willen liggen. Eerst maar eens de hechtingen eruit, gewoon voor mn eigen gevoel dat het kan zeg maar. Heb jij al een afspraak voor de draadjes gemaakt?

Ik ga denk ik dinsdag, mn dokter zit nog in een andere stad, moet ik nog steeds overzetten na mijn verhuizing, en dan ben ik daar toch dus dan kan ik het mooi combineren. We zijn dan 13 dagen Po, dus dan wordt het wel tijd dat ze eruit gaan. Kan niet wachten, die stomme pleisters, ziet er niet uit!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb bij me vorige bv 5weken met een grotere en een kleinere rondgelopen,echt tot de 5de week! allemaal vocht,en dat kan je tot 8weken vasthouden,ook zonder dat je het in de gaten hebt,dus zou em zeker een week po niet al te druk maken erom,trekt vanzelf bij.

of heb je aan die grotere meer pijn en een drukkend gevoel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn linkerborst lijkt ook groter dan de rechter.

Maar is dat niet normaal heb ergens toch eens gelezen dat elke vrouw een grotere en kleinere borst heeft en misschien valt dit gewoon wat harder op nu ze groter zijn???

Hoop ook wel dat het gewoon met indalen te maken heeft hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.