Ga naar inhoud

Jongevrouw21 : 10 november 2010 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

hoi allemaal,

Ik ben hier nieuw van vandaag,ik was zelf nog een beetje research aan het doen over mijn dokter,ben blij dat ik hierop tercht ben gekomen zo kan ik mijn verhalen kwijt..Ik ben zelf nog een jong iemand die er al 10jaar over aan het nadenken is om ene borstvergroting te laten doen na wa rondvraag,ben ik terecht gekomen in de wellnesskliniek.Ben vorige maand op consultatie geweest bij Dr Damen. Ik had zelf tegen mijn eigen besloten dat ik na het gesprek nog een nachtje erover ging slapen maar ik voelde me goed op mijn gemak bij de dokter.Wou zelf gewoon een maatje meer het moest zo natuurlijk mogelijk blijven mijn moeder is die dag meegeweest en zal zelf met de operatie mee komen,mijn vriend is nog niet zeker dat hij meekan maar ik hoop van wel,ik zou het toch fijn vinden.

Ik zelf ben 21jaar ben 1.50m en weeg rond de 55kg.

De doker zal bij mij 280cc steken onder de borstspier.

SPANNEND!! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi Hi Jongevrouw

welkom :)

spannend er zijn er nog meer die op 10nov moeten,operatie maar ook consulten,10heeft aantekkingskracht meen ik :4:

op welk cup zou je willen uitkomen?

je bent niet een van de grootste dus denk dat 280cc je een mooie cup zal geven hoor.

zelf ben ik ook geen lang persoon,maar niet tenger :)

je bent vast al aan het aftellen zeker...leuk joh!

veel lees en post plezier op forum

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jonge vrouw!

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je datum. 10 november is al snel he???

Er zijn hier genoeg dames die ervaring hebben met dr Damen.

Zelf ben ik ruim 5 weken geleden geopereerd door Dr Plovier, heb 375 cc achter de spier gekregen. Ben erg happy met t resultaat!!

Succes met je verdere voorbereidingen en het aftellen!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo jongevrouw21,

Welkom op dit forum. Ik ben ook geholpen door dr Damen. Het resultaat mag er dan ook zijn. Alleen geef ik je wel de tip dat als je uit de tape komt je niet moet schrikken. Naja jij bent nog jong en dan kan het ook wel meevallen. Maar omdat je borsten 10 dagen in de tape gezeten hebben en plat tegen je lichaam aan gezeten hebben is het niet altijd een mooi gezicht als de tape eraf gaat. Dus niet schrikken dit komt absoluut goed. De protheses moeten nog indalen en het vocht moet ook nog weg trekken. Ik ben nu ondertussen 8 weken en 2 dagen po en mijn nieuwe borsten gaan steeds meer op hun plek zitten. Nu beginnen ze ook pas weer soepel aan te voelen en beginnen steeds meer hun eigen vorm aan te nemen. Dus met heel veel geduld komt het goed. Geduld is dus hier ook het sleutelwoord. Als je mijn foto's wilt zien dan kan dat in de galerij. Maar vergeet dan echt niet te kijken van hoe dat ze van te voren eruit zagen mijn borsten. Volgens mij vergeten mensen dat wel eens om de eerste foto's te bekijken namelijk. Nou ze zijn in ieder geval heel erg opgeknapt al zeg ik het zelf.

Even een paar vragen aan jou. Hoeveel cc krijg je? Welke maat zou je graag willen hebben?

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk als je je verslag wilt doen hier op de site. Ik zal het dan zeker lezen he. Fijn dat je al een beetje kunt aftellen. En spannend allemaal.

Liefs Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey jongevrouw ,

Welkom hier , hier ga je alvast veel plezier aan hebben.Je kan je ervaringen even delen , vragen stellen , foto's bekijken enz gewoon super gezellig.

10 november is echt niet meer lang he , SPANNEND...

Ben zelf 21 oktober (vorige week dus) geopereerd door Dr Plover in beclinic.Heb 600cc achter de spier en ronde prothesen.Had oorspronkelijk een B75 en heb nu een grote D.Foto's kan je bekijken in de galerij.

Ik ben er super gelukkig mee en heb natuurlijk nog geen moment spijt gehad.Ja , heb spijt dat ik het nog niet veeeel vroeger heb laten doen.Ik ben 34 en denk er toch al 9 a 10 jaar over na.

Veel succes met het aftellen en de voorbereidingen en veel plezier hier op het forum.

Veel liefs Nadja

:1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jongevrouw21 :48:

Leuk om te zien dat je ook door dr. Damen geoppereerd gaat worden!

Ik wordt door hem op 2 november geopereerd. Dat is al wel heel snel. Ik ben al flink zenuwachtig...

Ik twijfel zelf nog steeds over het aantal cc's. 300 of 330 cc :wacko: Ik denk dat ik dat daar pas ga beslissen.

Ik denk dat 280 cc goed bij je lichaam zal passen.

Ik ga je topic zeker volgen.

liefs lille :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm ik zou toch zweren dat ik al op je topic gereageerd had, we mogen nl op dezelfde dag onder het mes dus is het wel leuk als we elkaars topic volgen en elkaar een beetje bijstaan na de operatie!!!

Inderdaag nog maar 11 dagen, gaat snel ineens he?

xx

oh ja, ze zei dat je al 10 jaar nadenkt over een bv, en dat je 21 jaar bent. Toen ik 11 was, speelde ik nog met barbies en was ik nog helemaal niet met dat soort dingen bezig (ik kreeg pas borsten op mn 15).....ach misschien onbewust vond ik barbies borsten wel heel mooi haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja , hoe hard het voor je geweest is maar je moet erdoor he.Zal wel niet gemakkelijk voor je geweest zijn , als je dit zelf niet hebt meegemaakt kan je je dit natuurlijk niet voorstellen.

Gewoon vreselijk dat er zulke mensen rondlopen , zouden vreselijke straffen op moeten staan.

Ik hoop voor je dat het toch een plaats heeft in je leven en dat je verder kan , het leven heeft ook zoveel mooie dingen he.Vind het wel heel moedig dat je nu voor jezelf kiest en voor een bv gaat , zie het maar als een nieuw begin... :)

Veel liefs en sterkte xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid, dat antwoord had ik niet verwacht, ik dacht eerlijk gezegd dat je je vergist had in het aantal jaar.

Verschrikkelijk zeg, ik word kotsmisselijk als ik aan dat soort onmensen denk. :99: .

Ik vind het heel knap van je dat je het een plek hebt kunnen geven en nu helemaal voor jezelf kiest.

Nog 11 dagen meid!!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zo'n mensen moeten ze de doodstraf geven,maar ik ben nu samen met mijn vriend nog maar een maand maar we kennen mekaar wel al een aantal jaar ik zie hem ook heel graag en hij steunt me in alles want ik doe..kan geen betere wensen. Ik kan echt aan niks anders meer denken ondertussen: ga ik veel zeer hebben,ga ik het gewenste resultaat hebben..dat zal waarschijnlijk iedereen wel hebben :) normaal was de operatie ook al gebeurd,maar er was iets tussen gekomen dus moest een goei maand langer wachten..geduld is een schoon zaak maar het geduld begind stillekes aan op te geraken..

Ik vind dit forum supper ook ben blij dat ik het gevonden zo word mijn moeder niet zot van mij omdat ik constant er over bezig ben dan kan ik hier mijn zegje is komen doen..

liefs

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat verschrikkelijk.. :(

Ik word er ook echt kots misselijk van als ik aan zulke mensen denk,

zulke mensen verdienen het niet om te leven!

gelukkig gaat het nu beter met je en heb je een hele lieve vriend :)

Nu kun je af gaan tellen naar je bv..

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jee ik schrok wel even zeg. Ja dat ze die mensen idd de doodstraf maar geven. Wel heel schokkend meid. Fijn dat je nu een hele lieve vriend hebt die jou ook steeds inn alles steund met wat je doet. Enne jij krijgt straks super mooie borsten meid. Je zult je ook zeker steeds meer vrouw gaan voelen als ze goed op hun plek komen te zitten. Want ja vocht moet nog wegtrekken en de protheses moeten ook nog indalen. En dat duurt wel even. Met veel geduld zul je zien en merken dat je borsten met de dag mooier gaan worden.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 8dagen te gaan,

Ik zit wel nog altijd na te denken,gaat 280cc wel het gewenste effect komen bij mij zou ik toch mss niet voor 300cc gaan,het moet natuurlijk niet nep lijken wil dat het zo natuurlijk mogelijk blijft,en ik word zot van mijn zenuwen ik werk op het moment niet dus daar kan ik me ook niet op consentreren alleen de uren aftellen.. :rolleyes:

Wat zouden jullie doen?

liefs,xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hhhmmm ja moeilijk hoor om advies te geven of je ze groter moet nemen of niet. Laat ik het je zo zeggen. Zelf heb ik 300cc gekregen maar als ik heel erg eerlijk moet zijn had ik wel wat meer cc's erin willen hebben nu ze goed aan het indalen zijn. Heb nu een e of een f en je ziet het er niet aan af hoor. Misschien heb je het al gezien bij mijn foto's. Wel heeft dr. Damen tegen mij gezegd dat als ik een maat groter zou nemen ze heel onnatuurlijk zouden lijken. Maar achteraf met het indalen en zo heb ik er toch wel spijt van. Het ligt er ook aan denk ik hoe dat je eigen postuur is. Ik ben maar klein en vrij smal dus ja dan lijkt alles al snel overdreven. En nu zit ik eraan te denken om over een jaar of twee een wissel te laten doen. Mja dat zie ik dan wel tegen die tijd he. Heb het er anders nog even met je pc er over van wat hij ervan denkt. Kan nooit kwaad toch.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.