Ga naar inhoud

Jongevrouw21 : 10 november 2010 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste Reactie

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs .. :excl:

Over een weekje ben ik aan de beurt en ook dokter Damen 24/11 eerste consultatie bij hem en 26/11 operatie gepland .

Ben benieuwd naar je verder herstel

Ik lees dat dokter Damen het achter de borstspier doet ..

Hoe gaat het ondertussen nu met jou Jongevrouw21 ?

Wanneer moet je terug bij dokter damen voor nazorg enzo ?

Groetjes

Emotion :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met mij gaat alles goed eigelijk,heb mijn bandage van gisteren uitgedaan en ne goeie sportbeha aangedaan.Ik kan toch al veel doen en soms doe ik iets teveel en da voel ik dan wel.Kan ook al redelijk goed op mijn buik slapen. Af en toe wel steken en JEUK maar maandag ga ik naar mijn huisdokter voor mijn draadjes er laten uithalen en zijzelf kan dit ook is controleren e.Het is voor mij iets te ver rijden om terug bij dokter Damen te gaan zolang dat ik al denk dat het in orde is ga ik er ook niet langs gaan?

@emotion: spannend : ik vind Dr Damen een vriendelijke man recht voor de raap en kan al is een mopje geven..

@kim_r: hoe is het met u?

groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Draadjes er uit laten halen? Die van mij lossen vanzelf op!? Raar..

Hier gaat het ook goed, ben ook aan de sportbh, en ken de jeuk die je beschrijft. Is een goed teken!

Ben je tevreden? En heb je al het gevoel dat ze vanjezelf zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja da kan ze hadden dat gezegd van dat ze zelf oplossen of je laat ze er uit halen ale ja ik ga zowiezo maandag toch is langs de huisdokter want heb een bolletje met lucht of opgestold bloed..Voor de rest ben ik heel tevreden aan het worden ze beginnen mooi te staan zal binnen kort nog eens foto's toevoegen. En ja ze voelen ondertussen al van mij,alleen nog een verschil als je wandelt je voelt dat nu zowa begewegen e:) nee nee ik ben tevreden zijn bij u al de pleisters er al af?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat ze al eigen worden! En ik ben idd wel benieuwd hoe ze eruit zien :D

Mijn pleisters zitten er nog op, laat ze woensdag door dokter Damen eraf halen!

Raar gevoel he! Om ineens borsten te hebben :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben vandaag langs de huisdokter geweest ze heeft mijn draadjes eruit gehaald,ze vroeg hoe de operatie was verlopen,hele uitleg gedaan,het is nu wel nog een beetje aant zweren dus moet nog 3dagen pleister er zeker ophouden,voor dat bolletje zei ze van toch nog een 2tal weken te wachten het kan zijn dat dit nog weg trekt en anders ga ik hier bij mij langs een PC hiervoor ga ik niet naar genk rijden,dat is me iets te ver voor zoiets banaal maar we zullen nog maar geduld moeten hebben hoop toch dat ik tegen het eind van de week nu toch eens een goei lang douchke kan pakken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben benieuwd! Ik ga woensdag wel naar dr damen, even ter controle, als hij zegt mooi, weet ik ook zeker dat het goed zit ;) Hebben ze toch alle draadjes eruit gehaald? Ik ben benieuwd hoe dat het bij mij gaat, of hij ze laat zitten of toch eruit haalt. Zijn het wel mooie littekens? Balen dat ze nog wat zweren, maar je kunt douchen nu :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het zelf nog niet echt gezien en heb de dokter gewoon haar werk laten doen,maar ze zei dat het eigelijk mooi gedaan is en spijtig van dat bolleke dat zou er eigelijk niet mogen zitten.en er zaten in elke nog draadjes geloof ik ze heeft er terug een pleister op geplakt dus heb het nog niet echt kunnen zien maar wou dit ook niet zien wil liever zien dat het goed geneest dan dat het nog aan het zweren is mss is dit van een paar dagen alcohol te gebruiken en mijn jointje te smoren maar ik denk nu niet echt dat dit de oorzaak is maar ben vorige week in de douche gegaan met van die waterdichte pleisters dat gene zak helpte en das wat nat geweest dus zei denkt ook dat het ene beetje van dat is dus moet echt geduld gaan hebben maar zal normaal vrijdag wel in de douche volledig kunnen :)moest dat bolleke binnen 2 a 3 weken nog niet weggaan ga ik hier naar de pc ze ze zei dat het niet echt ontstoken is dus zo erg is het niet,moest dit wel zo zijn dat had ik naar dr Damen geweest ze ;)nog eventjes bij u en ik hoop voor u dat het goed genezen is;-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet goed wat ik er van moet denken,maar ben zelf nu toch wat teleurgesteld in dokter damen als ik hier iemand hoor praten dat op nacontrole niet goed behandeld is dat kan niet. Ik zelf ben niet op nacontrole bij hem geweest,ik zelf vind dat het er goed uitziet buiten het belletje na maar daarvoor ga ik sevens nog eens lang een pc hier in het ziekenhuis en hopelijk kan zij het snel oplossen. Ik voel ook de rand van de prothese goed zitten zeker nog iets beter bij de linkse maar dat is ook nog maar 3weken po vanaf morgen dit zal allemaal nog moeten indalen. Ik zou nu toch ook 2keer nadenken als ik naar dokter Damen zou gaan. Ik hoop voor iedereen een spoedig herstel en ik laat straks nog iets weten wat de pc heeft gezegd...

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ben ben terjuist langs geweest bij Dr Lagey..ze vroeg mij eerst al waarom ik heb bij haar niet heb laten zetten..ik wist toen niet dat zei bestond ben dit maar beginnen zoeken omdat ik niet bij Dr Willikens wou langs gaan maar blijkbaar werkt zei ook in de atlaskliniek..nu ja ze zei dat alles er goed uit zag en dat ik gewoon mijn prothese voel en dat ik toch nog een aantal weken moet wachten en ze zei dat ik nog eens een afspraak moest maken bij Dr Damen..voor op controle..ze vroeg waarom ik daar niet langs ging,2uur naartoe en 2terug is toch een lange rit. Ze kwam in ieder geval niet vriendelijk over en ze heeft nu 1keer aan mij verdiend maar dit zal ook de laatste keer geweest zijn..

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naja zeg. Ook niet echt behulpzaam. Jeetje wat hebben sommige plastische chirurgen toch. Geld binnen en zoek het verder maar uit of zo. Wel heel raar dat zij zo heeft gereageert. Ga je nog bij dr. Damen langs voor de controle of ga je naar je huisarts. Want dat kan namelijk ook. In de kliniek in Genk vroegen ze waar ik de nacontrole graag zou willen laten doen en ik zei meteen naar mijn huisarts. Gelukkig dat er bij mij niets aan de hand is na de bv en mijn huisarts vond het er heel goed uitzien.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ben ben terjuist langs geweest bij Dr Lagey..ze vroeg mij eerst al waarom ik heb bij haar niet heb laten zetten..ik wist toen niet dat zei bestond ben dit maar beginnen zoeken omdat ik niet bij Dr Willikens wou langs gaan maar blijkbaar werkt zei ook in de atlaskliniek..nu ja ze zei dat alles er goed uit zag en dat ik gewoon mijn prothese voel en dat ik toch nog een aantal weken moet wachten en ze zei dat ik nog eens een afspraak moest maken bij Dr Damen..voor op controle..ze vroeg waarom ik daar niet langs ging,2uur naartoe en 2terug is toch een lange rit. Ze kwam in ieder geval niet vriendelijk over en ze heeft nu 1keer aan mij verdiend maar dit zal ook de laatste keer geweest zijn..

liefs

Tja .. zo zie je maar hé JV .. Haar reactie tegenover jou zegt genoeg . Ze heeft niets verdiend aan je BV , dus zonder veel uitleg geeft ze jouw te kennen dat ze jou ook niet echt graag verder helpt .

Plastiche chirurgie is enkel nog business .

Na wat ik hier ondertussen op het forum allemaal heb gelezen over de nazorg en menselijkheid bij sommige PC'S . Zou er een wet moeten komen , die de patient beschermt en rechten geeft bij de nazorg en hulp bij eventuele complicaties. Een plastich chirurg mag je nadien niet afschepen als een lastpost bij eventuele terechte complicaties

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meid, we treffen het wel he!

Ga je nog op controle bij dokter damen? Wat zei deze dokter over het belletje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kim: ik heb wat schrik nu hij zo tegen jou heeft gedaan en ze zei dat alles er wel in orde was en dat het gewoon nog mijn prothese was dat ze voelde dus ze ging er niet in prikken want dan kon ze mss mijn prothese beschadigen..

Ben nu 2ker op controle geweest 1keer bij de huisarts en dan juist bij dokter lagey en ze zeiden dat alles er mooi uitzag dat ik gewoon nog geduld moest hebben..maar ze raadde me wel aan om na zes weken terug bij dokter damen op controle te gaan maar ik denk niet dat ik ga gaan alles ziet er in orde uit.Moest ik nu echt iets beginnen voelen als er iets is ofzo dan zal ik mss nog wel bij dokter damen langs gaan maar daar heb ik nu toch een beetje schrik van gekregen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat belletje? Waar zit het? En hoe voelt het. Voelt het als een soort van spatader? Als je er op drukt dan beweegt het en als je het los laat veert het terug?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.