Ga naar inhoud

Jongevrouw21 : 10 november 2010 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik verwachte vandaag een telefoontje om hoe laat ik er volgende week moest zijn na lang wachten vandaag, heb ik zelf nog een mail gestuurd ben blij dat ze erop gereageerd hebben.Morgen laten ze me weten om hoe laat ik volgende week moet binnen zijn..mijn zennuwen lopen hoger op nu zit ik ook nog eens met de maandelijkse last waardoor ik het heel moeilijk heb vandaag. Wenen zonder reden..pff niet leuk!!

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi jongevrouw 21, :48:

Bij mij is het gelukkig allemaal achter de rug, Ik heb het wel met je te doen. Je kunt er eigenlijk niets bij hebben dus ook die maandelijkse last niet. <_<

Ik had dat tijdens mijn operatie, is ook niet fijn. Gelukkig zal het bij jouw dan wel over zijn.

Ik vond ze daar echt heel aardig in de kliniek. Ik heb ook enorm getwijveld of ik nu voor 300 of 330 moest gaan. Uiteindelijk heb ik t maar aan de dokter overgelaten. die koos 330. misschien moet jij dat ook doen...

Ik weet dat de tijd enorm lang lijkt te duren. Maar iedere avond als je in je bed kruipt denk dan gewoon, deze dag is ook weer om.

Sterkte met aftellen. :71:

Liefs lille

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik denk dat ik toch gewoon 280cc ga nemen :)

Hoi :)

Ik heb net je verhaal gelezen, werd er helemaal stil van meid..

Ik ben zelf 20, en wilde ook een natuurlijke B.

Omdat ik perse geen C wilde, hebben ze bij mij 200 en 220cc geplaatst. Tot nu toe ben ik met het formaat heel blij, het past perfect bij mijn lichaam. Geen kip die straks op het strand zal zien dat ze niet van mezelf zijn. Als ik dit zo lees, kom je met 280 echt op het gewenste resultaat uit. Ik zou er voor gaan, je hebt immers de wens van een natuurlijke look :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal,

Ik heb er dan uiteindelijk toch zeker en vast voor gekozen dat het 280cc zou zijn,morgen is de grote dag,ik heb mijn vriend hier bij me die me goed steunt.Die wilt natuurlijk ook dat alles in orde komt en dat er niets misgaat.Ik hoop gewoon dat wel al een dag verder zijn..Ik hou jullie zeker nog op de hoogte..

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal,

ik was eigelijk niet gestrest tot ik naar de operatiezaal moest daar heb ik nog ff met dokter damen gesproken over voor of achter de spier..het is dus toch achter de spier gekomen.

Ik stond daar op mijn benen te bibberen,en ja niet veel later lag ik ik terug in de recovery,heb ik vanallles uit mijn bek geslagen dat ik niks er nemeer van weet heb zitten bibberen, overgegeven maar al bij al valt het wel mee het is heel strak aangespannen waardoor ik soms niet genoeg adem krijg waardoor ik een beetje hyperventileer. mijn linkerborst is precies iets groter maar ze zeiden dat het door het vocht kwam en de andere was goed tegen mijn borstkas geplakt.

Ik hoop dat we een paar dagen verder zijn en dat we door de pijn zijn,maar iedereen kent het spreekwoord wie mooi wil zijn moet pijn lijden..

hou jullie zeker nog op de hoogte..

liefsxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oew wat leuk dat je ze hebt! Ik ben gisteren geopereerd en ben er ontzettend blij mee! Rust maar goed uit en als je veel pijn hebt: gewoon bellen! Mijn arts heeft meerdere malen gezegd dat ik niet onnodig pijn moet lijden, dus gewoon om vragen:D.. Ik ben benieuwd hoe het geworden is!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Ik ben gister ook geopereerd door dokter damen! Ik moest om 10 uur binnen zijn. En ik deel het met je dat je stond te bibberen in de ok. Ik was ook heel nerveus. En wat je zegt, het verband nu, zo strak! Heb het er ook een beetje benauwd van.

Hoe gaat het nu met de pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

ik ben rond 12uur geopereerd hij heeft juist hetzelfde tegen mij gezegd dr Damen..

Eerlijk,gisteren ging de pijn nog redelijk vandaag niet meer :) AFZIEN!!

Ik hoop dat we rap een paar dagen verder zitten,dat de pijn zo goed als weg is.

Het verband zit bij mij ook zo strak ze maar mss goed ook kunnen ze zich goed settellen.Ik hoop een spoedig herstel voor iedereen die het juist heeft laten doen..

Ik heb vanacht nu wel goed kunnen slapen tot ik vanmorgen wakker werd heb dan 2paracetamol gepakt en nog een paar uurtjes geslapen dus dat valt op zich al goed mee.De suppos das iets minder dat we dat zes dagen moeten nemen maar uiteindelijk valt dit nog goed mee tov de pijn dus dan consentreer ik me daar ff op..

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

suppos dat mag in nederland dus niet, dus heb daar iets anders voor gekregen. Ben maar blij dat jij hebt kunnen slapen. Hier was het een hel. Ik zit het liefst rechtop. Hoop zo dat de pijn zo weg is. Ik weet dat het uiteindelijk de moeite waard zal zijn. Maar ik hoop dat ik dat snel zal zeggen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis..

Ik voel ook een rand van mijn prothesen hoor... onder mijn boobs en aan de zijkant..

maar enkel als ik er echt op druk.. anders voel ik het alleen lichtjes..

maak je zelf er niet druk over... meer meiden hebben dit.. kan verder geen kwaad ofzo

of het met het indalen te maken heeft, weet ik niet..

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.