Ga naar inhoud

Sanv : 10 november 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 12-11-2017 om 21:20 zei Sweetboobs16:

@Sanv

 

Vervelend van dat slechte slapen. Maar hee het kan nu alleen maar beter worden ;) 

Jaa dat zeker weten!! Zijn jullie trouwens ook bekend met kramp in je spier bij je oksels? Op sommige momenten verkrampt de spier behoorlijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...
Op 31-10-2017 om 10:25 zei Sweetboobs16:

@Sanv

 

Ik heb je toegevoegd. Valt reuze mee! Het past goed bij mij. Ik had eerst voor 700cc gekozen samen met Nio. Maar door een misverstand werd het 650cc. Je kan kijken :) 

Mag ik vragen wat jouw voor situatie was? Ik krijg 750cc ultra high profile eurosiliconen dual plane van Nio maar heb aa van me zelf en nu een kleine c door 220 cc rond op de spier. Ben zoooo bang dat het veelste groot word ik wil ze echt niet net als barbie maar die van jouw vind ik echt perfect en zijn toch ook aardig wat cc's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 28-4-2018 om 21:25 zei Destiny30:

Mag ik vragen wat jouw voor situatie was? Ik krijg 750cc ultra high profile eurosiliconen dual plane van Nio maar heb aa van me zelf en nu een kleine c door 220 cc rond op de spier. Ben zoooo bang dat het veelste groot word ik wil ze echt niet net als barbie maar die van jouw vind ik echt perfect en zijn toch ook aardig wat cc's

Hi dames! @Sanv@Destiny30 ik krijg ook 700cc high profile van dr Nio (17 mei). Sanv zou ik bij jou mogen kijken in je album? Ben zelf nu 70aa/a en heb zelf ook twijfels net zoals Destiny of het niet te fake zal staan.. maar nu k er voor ga wil k later geen spijt krijgen dat ze te klein zijn... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-10-2017 om 21:21 zei KK-love:

Ja dat worden wel flinken, maar wel in evenwicht met de rest vind ik.

Ik ben 165 en weeg 80kg, alles is goed verdeelt op benen en billen. Buik gelukkig niet zo, ligt aan wat ik eet haha, en beetje zandloper idee.

Er mag best iets af maar ik ben wel tevreden.

Ik zal je toevoegen aan mijn album, dan kan je het zien tijdens mijn pas sessie;)

@KK-love ik ben dinsdag aan de beurt bij Nio en twijfel zo tussen de 600 en 750 cc, ik ben ook maar 1.65 en bang dat ik te klein ben voor zoveel cc... zou ik bij jou mogen kijken hoe het geworden is? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Destiny30:

@KK-love ik ben dinsdag aan de beurt bij Nio en twijfel zo tussen de 600 en 750 cc, ik ben ook maar 1.65 en bang dat ik te klein ben voor zoveel cc... zou ik bij jou mogen kijken hoe het geworden is? Xx

Goedemorgen @Destiny30!

Ik heb je aan mijn album toegevoegd maar ik heb al sinds november geen foto meer toegevoegd. Ik zal zo eens kijken of ik er 1 kan maken en kan toevoegen zodat je ziet hoe het nu is. Ik ben er ZO blij mee en ben blij dat ik niet kleiner gegaan ben. Ik heb dus 650cc motiva round gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.