Ga naar inhoud

Sanv : 10 november 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Na jaren wikken en wegen ga ik op korte termijn een operatie laten uitvoeren voor nieuwe boobies!!!:wub: De datum zal rond mid oktober zijn.

Zelf ben ik erg enthousiast! Het liefst had ik ze gister nog! :P

Tijdens mijn eerste consult 2 weken geleden bij bergman clinic is 325 CC Natrella Full textured projection besproken. Mijn PC is Dr Eltahir. Iemand die ook hiervoor A cup had en soortgelijke CC's heeft? Of ervaring met Eltahir? :D hoor graag jullie mening en ervaring.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie

Goedemiddag,

Zoals de titel al aangeeft heb ik op zeeeer korte termijn (vandaag gebeld, morgen een consult:wub:) een afspraak bij dr Nio. Ik neus al enige tijd op dit forum en lees en zie heel veel positieve dingen over dr Nio.

Ben na aanleiding van een aantal dames hier op het forum ontzettend nieuwsgierig geworden naar de Motiva Ergonomix. Ik ben al 2 keer op consult geweest bij Bergman maar Nio bleef steeds in mijn hoofd zitten :P 

 

Ik zal 1,5 uur moeten rijden maar dit heb ik er zeker voor over!! Ben heel erg benieuwd naar het consult.

 

Iemand van jullie ervaring met 1,78 / 66 KG en een A-cup? :D

Of nog meer ervaring met de Motiva Protheses? En dan met name de Ergonomix.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
9 uur geleden zei KK-love:

Hi @Sanv

Wat spannend, ik mag de 13e.

Hoeveel cc is het uiteindelijk geworden?

Ik ga je volgen!

@KK-love het is uiteindelijk 360 cc ergonomix demi. Zal vast twijfelen tot aan de operatie:P jij mag dan ook al snel!! Wordt je ook geholpen in parkkliniek via OLVG? En  hoeveel CC krijg jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei KK-love:

Hi @Sanv

Ik krijg Motiva 650cc dual plane. Ik kom via OLVG maar word geholpen in Park!

Heb er zo veel zin in!

Jij ook dus! Lijkt me een goede plek om geholpen te worden! Dat worden beste bOObs!! :wub:  Hoe zijn jou verhoudingen dan? Gewicht, lengte ed? Just curious ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Sanv:

Jij ook dus! Lijkt me een goede plek om geholpen te worden! Dat worden beste bOObs!! :wub:  Hoe zijn jou verhoudingen dan? Gewicht, lengte ed? Just curious ^_^

Ja dat worden wel flinken, maar wel in evenwicht met de rest vind ik.

Ik ben 165 en weeg 80kg, alles is goed verdeelt op benen en billen. Buik gelukkig niet zo, ligt aan wat ik eet haha, en beetje zandloper idee.

Er mag best iets af maar ik ben wel tevreden.

Ik zal je toevoegen aan mijn album, dan kan je het zien tijdens mijn pas sessie;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei KK-love:

Ja dat worden wel flinken, maar wel in evenwicht met de rest vind ik.

Ik ben 165 en weeg 80kg, alles is goed verdeelt op benen en billen. Buik gelukkig niet zo, ligt aan wat ik eet haha, en beetje zandloper idee.

Er mag best iets af maar ik ben wel tevreden.

Ik zal je toevoegen aan mijn album, dan kan je het zien tijdens mijn pas sessie;)

Jaa het is wel een hele mooie verhouding zo te zien! En je droom boobs zijn ook geweldig!!! Hopelijk voor jou worden ze gelijk aan die^_^ en het klinkt snel veel! Ik had bij mijn consult bij Bergman max 295, en nu vond ik zelfs 400 bij het passen wel mooi! Na veel borsten kijken wend een grotere maat ook :blush: het is ook altijd afwachten hoe het uitpakt. Is bij een ieder weer anders! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Sanv:

Jaa het is wel een hele mooie verhouding zo te zien! En je droom boobs zijn ook geweldig!!! Hopelijk voor jou worden ze gelijk aan die^_^ en het klinkt snel veel! Ik had bij mijn consult bij Bergman max 295, en nu vond ik zelfs 400 bij het passen wel mooi! Na veel borsten kijken wend een grotere maat ook :blush: het is ook altijd afwachten hoe het uitpakt. Is bij een ieder weer anders! 

Daarom, en hoe langer ik keek hoe groter ze werden haha.

Nu zei Nio bij 590cc (wat ik eerst gekozen had) dat het "precies" als mijn droom borsten zou worden. (bij iedereen is het weer anders)

Toen toch gaan twijfelen want wat als ik ze te klein vind...

Dus na weekje nadenken toch op gebeld dat ik de 650 wilde.

En nu helemaal blij dat ik die stap durfde te zetten.

Ik zal nooit super slank worden dus dit past echt goed bij mijn lichaam en ik vind grote borsten prachtig haha.

Spannend hoor, ik heb zoveel mooie borsten van 400cc voorbij zien komen.

WEet zeker dat het prachtig zal zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Sweetboobs16:

@Sanv

 

Wat leuk dat je iets hebt om naar uit te kijken :) 

Bij Nio komt het zeker goed. Ben nu bijna een jaar geleden door hem geopereerd. Nog steeds zo blij ermee! :wub:

Heb jij ook iets van een album? En hoeveel cc heb jij? Tijd gaat snel lees ik overal! ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Sweetboobs16:

@Sanv

 

Ik heb een album met foto’s ja. Als je zegt zou ze willen zien voeg ik je toe. Ik heb 650cc gekregen. 

 

Klopt tijd is om gevlogen!

Jaa ben wel erg benieuwd! Als het om Nio gaat ben ik altijd wel nieuwsgierig :D dat zijn aardige jongens! Maar waarschijnlijk mooi in verhouding ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Sweetboobs16:

@Sanv

 

Ik heb je toegevoegd. Valt reuze mee! Het past goed bij mij. Ik had eerst voor 700cc gekozen samen met Nio. Maar door een misverstand werd het 650cc. Je kan kijken :) 

Wauw! Die van jou zien er heel natuurlijk uit!:123: Mooi Nio-werkje!  ik kan alleen maar hopen dat die van mij er zo uit komen te zien! Maar dan in het klein natuurlijk :P Heb nog gevraagd of ik het ook kon omzetten naar 380 ipv 360 :blush:  Hopen dat dit nog mogelijk is, aangezien Demi wel wat kleiner uitvalt had ik begrepen. 380 zal misschien niet veel uitmaken maar het is iig iets meer CC’s. Heb jij trouwens ook Dual plane? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sanv:

Heb nu uiteindelijk toch maar voor 425 demi ergonomix gekozen. Kon nog net :wub: eerst zo bang dat het opvalt en nu bang dat het klein uitvalt. @best_boobie Kun jij misschien een indicatie geven hoe dit uit gaat vallen? Nu 75/80a ,1,78 66 kg ^_^

Hoi hoi

Je weet dat de zichtmaat bepalend is he? Dat je een bh nodig zult hebben die 1 a 2 maten groter is (afhankelijk van de je omvang)
Hm.. je zit dus tussen een 75 a en een 80 a in? Daar zit namelijk een hele cupmaat verschil tussen, dus wordt voor mij ook wel een beetje gokken zo haha (nou geef ik sowieso nooit garanties :P )
De prothese die je gekozen hebt, is 13 cm breed met een projectie van 4,3 cm.
Ga ik uit van een 75A, dan kom je hiermee in bh uit op een 75D, voor het zicht wordt het een mooie C cup
Ga ik uit van een 80A, dan kom je hiermee in bh uit op een 80C, voor het zicht evengoed wel een mooie C cup trouwens.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei best_boobie:

Hoi hoi

Je weet dat de zichtmaat bepalend is he? Dat je een bh nodig zult hebben die 1 a 2 maten groter is (afhankelijk van de je omvang)
Hm.. je zit dus tussen een 75 a en een 80 a in? Daar zit namelijk een hele cupmaat verschil tussen, dus wordt voor mij ook wel een beetje gokken zo haha (nou geef ik sowieso nooit garanties :P )
De prothese die je gekozen hebt, is 13 cm breed met een projectie van 4,3 cm.
Ga ik uit van een 75A, dan kom je hiermee in bh uit op een 75D, voor het zicht wordt het een mooie C cup
Ga ik uit van een 80A, dan kom je hiermee in bh uit op een 80C, voor het zicht evengoed wel een mooie C cup trouwens.

xxx

Thanks @best_boobie, ik zal

je niet benadelen als je het niet goed hebt hoor :P ben iig blij dat ik

voor de grotere maat ben gegaan, aangezien iedereen hier spijt krijgt van een te kleine maat. Wordt nu alleen maar zenuwachtiger :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ontiegelijk balen dat ze die andere niet meer kunnen bestellen op tijd!

Maar het word vast prachtig!

Het is meestal maar een klein verschil en je hebt niet voor niets die eerste keuze gemaakt tijden je consult, komt helemaal goed!

Wel onthouden dat je pas na 8 weken beetje goed ingedaalde borsten hebt he, tot die tijd en wellicht nog wel daarna kunnen ze kleiner lijken!

 

Laatste daagjes aftellen!

Heb je er zin in?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.