Ga naar inhoud

Sanv : 10 november 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei KK-love:

Wat ontiegelijk balen dat ze die andere niet meer kunnen bestellen op tijd!

Maar het word vast prachtig!

Het is meestal maar een klein verschil en je hebt niet voor niets die eerste keuze gemaakt tijden je consult, komt helemaal goed!

Wel onthouden dat je pas na 8 weken beetje goed ingedaalde borsten hebt he, tot die tijd en wellicht nog wel daarna kunnen ze kleiner lijken!

 

Laatste daagjes aftellen!

Heb je er zin in?

Wat een gemail heen en weer, maar motiva wou de protheses gelukkig nog wisselen voor 425!!! Dus ik ben heel erg blij :123: ik heb er ontzettend veel zin in maar tegelijkertijd ben ik ook best wel zenuwachtig. :wub: hoe is dat bij jou? Voor jou komt het ook steeds dichterbij!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie
1 minuut geleden zei Sanv:

Wat een gemail heen en weer, maar motiva wou de protheses gelukkig nog wisselen voor 425!!! Dus ik ben heel erg blij :123: ik heb er ontzettend veel zin in maar tegelijkertijd ben ik ook best wel zenuwachtig. :wub: hoe is dat bij jou? Voor jou komt het ook steeds dichterbij!!

Wat een goed nieuws!!!:43:

Ben super blij voor je:43:

Ik ben ook dodelijk zenuwachtig!

Slaap slecht, vroeg wakker, hart gaat tekeer als ik aan maandag denk.

Had het niet zo heftig verwacht maar vind het ZO spannend!

Heb er wel ontzettend veel zin in hoor!

Als het goed is heb jij het ergste gehad als ik aan de beurt ben.

Hoelaat moet je melden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei KK-love:

Wat een goed nieuws!!!:43:

Ben super blij voor je:43:

Ik ben ook dodelijk zenuwachtig!

Slaap slecht, vroeg wakker, hart gaat tekeer als ik aan maandag denk.

Had het niet zo heftig verwacht maar vind het ZO spannend!

Heb er wel ontzettend veel zin in hoor!

Als het goed is heb jij het ergste gehad als ik aan de beurt ben.

Hoelaat moet je melden?

Hahahah begrijpelijk!! Het onbekende is gewoon zo eng! Je weet niet wat je moet verwachten!! Ik mag me (gelukkig) om 07.45 al melden. Moet uit het hoge noorden komen dus hoe eerder ik weer weg mag, hoe beter :wub: en des te minder lang duurt de dag! Hihi. Heb jij al een tijd? Komt vast helemaal goed met ons :D x

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Sanv:

Hahahah begrijpelijk!! Het onbekende is gewoon zo eng! Je weet niet wat je moet verwachten!! Ik mag me (gelukkig) om 07.45 al melden. Moet uit het hoge noorden komen dus hoe eerder ik weer weg mag, hoe beter :wub: en des te minder lang duurt de dag! Hihi. Heb jij al een tijd? Komt vast helemaal goed met ons :D x

Ik moet mij om 11.30 melden, 13.00 uur onder het mes.

Wij komen vanuit Amsterdam naar Rotterdam dus is opzich top met oog op files!

Ik ben zo benieuwd hoelaat ik weer thuis zal zijn en hoeveel pijn ik zal hebben!

Daar zie ik het ergst tegen op.

En dat ze echt 8 weken lang lelijk zullen zijn :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei KK-love:

Ik moet mij om 11.30 melden, 13.00 uur onder het mes.

Wij komen vanuit Amsterdam naar Rotterdam dus is opzich top met oog op files!

Ik ben zo benieuwd hoelaat ik weer thuis zal zijn en hoeveel pijn ik zal hebben!

Daar zie ik het ergst tegen op.

En dat ze echt 8 weken lang lelijk zullen zijn :154:

Dat is wel fijn inderdaad!! Hahaha jaaa ik ook! Ik zat net nog de foto’s van @Sweetboobs16 te bekijken, maar daar zie je ook zo’n groot verschil tussen de 1ste dag en nu. Dus die eerste weken moet je maar niet teveel kijken :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-11-2017 om 16:22 zei Sanv:

Dat is wel fijn inderdaad!! Hahaha jaaa ik ook! Ik zat net nog de foto’s van @Sweetboobs16 te bekijken, maar daar zie je ook zo’n groot verschil tussen de 1ste dag en nu. Dus die eerste weken moet je maar niet teveel kijken :P

Dat zeg je nu. Maar geloof mij je gaat ze heel veel bekijken haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei KK-love:

Dat snap ik!

Je bent er bijna!!! Succes vandaag

:53:

Jaaa i did it!! Je hebt zoveel mazzel dat je naar de park kliniek gaat. De mensen zijn er echt zo super aardig! ^_^^_^ Pijn is te doen, alleen er ligt een sumoworstelaar op me (figuurlijk dan hè :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sanv, meis, van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Nu lekker je rust pakken, op tijd je medicijnen nemen om een spiegel op te bouwen, lekker veel drinken om je vocht en de narcose weg te spoelen en je heerlijk laten verwennen. Ik wens je een heel fijn herstel toe. (Ik ben vandaag over 4 weken aan de beurt bij Nio in Parkkliniek).

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Pienn:

 

@Jaydee Oehh vier weken!! Dat is sneller om dan je denkt spannend!! 

Ja... heb er reuze zin in. Hopelijk eindelijk weer gewoon een bh kunnen verdragen op mijn huid, in plaats van altijd een hemdje onder mijn bh. Ben er klaar mee na anderhalf jaar. De tijd kan mij niet snel genoeg gaan :38:. Laat maar komen die 8 december. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jaydee:

@Sanv, meis, van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Nu lekker je rust pakken, op tijd je medicijnen nemen om een spiegel op te bouwen, lekker veel drinken om je vocht en de narcose weg te spoelen en je heerlijk laten verwennen. Ik wens je een heel fijn herstel toe. (Ik ben vandaag over 4 weken aan de beurt bij Nio in Parkkliniek).

 

Veel liefs, Jaydee 

De medicijnen helpen wel ontzettend (zeker die spierverslappers, ff de druk eraf:D) dus die ga ik stipt op tijd nemen!! verder lig ik nu in bed als een kluizenaar, ken er niet eens zelf af:lol: maar gelukkig heb ik een ontzettend lief en sterk vriendje! Voor jou is het ook bijna zover!! Echt  waar, alleen maar lof! Je mag jezelf gelukkig prijzen dat je daar geholpen wordt! Succes met aftellen :tatice_04:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Pienn:

Heee @Sanv gefeliciteerd!!! Ze zijn allemaal super aardig daar He!! Nu lekker rustig aan en je medicijnen nemen, dat scheelt alles!!

@Jaydee Oehh vier weken!! Dat is sneller om dan je denkt spannend!! 

Echt wel!!! Super team daar:D hoe is het bij jou? Ze vroegen nog hoe ik daar zo verzeild raakte (gezien ik uit het hoge noorden kom). Maar ze wisten direct borstenforum te noemen toen ik forum zei! Grappig :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha hier wel aardig goed. Ging vanmiddag alleen een stukje lopen en toen voelde het als grote stenen. Heb het idee dat het komt omdat ik nu niet meer dat lekkere stevige conpressievest aan heb maar die Carefix. Moet van Nio een Hema kopen om het te laten zakken want het zit nog te hoog. Die diazepam zijn heerlijk He!! Ook mede daardoor sliep ik als een roos. Het wordt namelijk ook wel gebruikt als slaapmiddel. De laatste twee dagen van de strip heb ik het alleen in de avond genomen en niet in de ochtend zodat ik zeker wist dat ik nog twee nachten goed kon slapen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-11-2017 om 20:20 zei KK-love:

Gefeliciteerd met je boobies!!!:1bouncingboobs:

 

Op 10-11-2017 om 20:49 zei ellen001:

Fijn dat het achter de rug is! Gefeliciteerd! 

 

15 uur geleden zei Sweetboobs16:

@Sanv

 

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! :) Hoop dat de pijn je meevalt!

Thanks meiden!! Tot nu toe slaap ik slecht, heb ik last van me rug en moet je vriendje me elke nacht wel 4 x laten zitten door de rugpijn :rolleyes: maaarrrrr het is het allemaal waard! Over een aantal weken ben ik dat allang weer vergeten! :wub: x x x

 

@KK-love jij succes voor morgen!!! Nio en het personeel zijn toppers!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.