Ga naar inhoud

Fickta : 14 november 2017 : Dr. Nio : OLVG-West


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 360
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Pienn:

Hee @Fickta hier ook een Nio-ganger!!! Heel veel succes morgen!!!  Ze zijn helemaal top in Parkkliniek dus dat komt helemaal goed!! Krijg je ook mooie borsten! Die Nio heeft het er maar druk mee! Wat zal die gast rijk worden van ons allemaal! :P

Aaah wat leuk nog een Nio ganger! Dank je!! Ik zie dat jij 3 nov bent geopereerd!? Hoe gaat het bij jou? Ah super om te horen dat het daar zo top is! Haha echt hè! :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei KK-love:

Lieverd! Heel veel succes vandaag!!!

Over een aantal uur heb jij ook je boobs:wub:

Dank je schat! Jaaaaa zo spannend! Hoe is het nu bij jou? Een beetje geslapen? Xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Pienn:

@Fickta vind het nog best tegenvallen na 11 dagen po, maar misschien wil ik te snel! Maar je weet waar je het allemaal voor doet!! Veel succes!!

Ah echt!? Oef ben benieuwd hoe het dan bij mij gaat! Jaa precies! Dank je wel! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoo even een update.. ik zit nu in de auto.. vanochtend extra vroeg op gestaan zodat ik voor de 6 uur nuchter nog een eiwitshake kon nemen ( anders word ik juist misselijk als ik niet in mijn lijf heb met opstaan ) we hebben alle spulletjes mee en klaar staan. Ik ben zo benieuwd! Nog niet echt zenuwachtig maar ik heb er gewoon veel zin in! 

 

Bedankt voor alle lieve berichtjes dat doet me goed! :wub:

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei KK-love:

Hi lieverd, is het verkeer een beetje te doen?

Ik ga zometeen een 1e nacht verslagje maken in mijn topic maar nacht was goed voor een eerste nacht!

Straks heb jij ook boobs!!!:1bouncingboobs:

 

Hoelaat word je geholpen?

Hee lieverd! Het verkeer was prima we warren een uur te vroeg, alleen op de terug weg fille maar ik heb grotendeels geslapen hihi! 

 

Ik heb je topic ff snel gelezen maar fijn dat het bij jou goed gaat! Reageer nog even via je topic!

 

ik ben nu lekker thuis! Pizza achter de kiezen dus gaat top! 

Zal zo even een verslagje typen!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.