Ga naar inhoud

Fickta : 14 november 2017 : Dr. Nio : OLVG-West


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

ik ben nieuw hier en ik heb geen idee of ik het allemaal wel goed doe maar ik probeer het toch.

 

Een kennis van de sport heeft mij dr. Nio aan geraden. ik ben 26 kg afgevallen en doe inmiddels bikini fitness wedstrijden. hierdoor heb ik helemaal geen borsten meer, echt een A cup. ik heb eigenlijk alleen borsten gehad toen ik te zwaar was daar voor ook niet. Ik ben 1,73, 24 jaar en ik weeg 63 kg. op wedstrijden zit mijn vet percentage rond de 9% en nu rond de 14%. ik ben dus niet meer te dik maar ik ben wel grof in mijn schouders en borstkas., 

 

nu ben ik 3 weken gelden met mijn vriend naar Amsterdam gegaan voor een consult bij dr. Nio en we hebben verschillende maten bekeken, ik krijg de 85% siliconen en ik geloof dat die deels onder mijn borstspier komen zodat je in periodes van een laag vet percentage geen lijnen ziet. 

 

Toen ik daar was gingen we dus passen en toen kwamen we uit op 500cc, dit oogde namelijk gewoon heel natuurlijk. Wat ik wil is namelijk dat het natuurlijk wel mooi groter word maar ik denk dat te groot niet bij mij past. en nu las ik hier topics van dat er heel veel vrouwen bij 400cc het gevoel al hadden dat het te groot was. hier schrok ik wel heel erg van! 

 

Hoe reëel is het passen van de siliconen in een bh? en zijn er mensen met 500cc die mij gerust kunnen stellen met foto's? ik heb 14-11-17 de afspraak staan.

 

een ander dingetje voor mij is nog dat in mijn omgeving is er niemand die ook maar een seconde zou na denken over een borstvergroting etc. mijn vriend en vriendinnen begrijpen het volledig maar ik moet het mijn ouders nog wel vertellen en dit vind ik wel erg moeilijk, ik ben bang dat ze er kapot van zijn en alles zullen doen om me tegen te houden. verder wil ik het wel voor mijzelf houden. heeft iemand tips hoe ik dit het best kan aanpakken? tuurlijk ik heb mijn eigen huis en ik ben volwassen maar toch, het blijven je ouders. 

 

Naast al mijn bovengenoemde twijfels heb ik er onwijs veel zin in!! ik kan niet wachten tot ik eindelijk bh's en bikini's zonder maximizer vulling en sokken kan dragen haha! oja en sport bh's zonder een maximizer er onder te moeten verstoppen.. 

 

alvast bedankt! xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 360
  • Created
  • Laatste Reactie

Hè hoi,

wat stoer van je dat je de stap hebt gezet... en de cc's van andere moet je niet echt na kijken mits de voorsituatie gelijk is en t type prothese. Bij de ene valt 275 al groot terwijl een ander met 450 net zon maat Cup krijgt maar ander merk.  

 

ikzelf heb 450 gekregen ook dual plane en t oogt eigenlijk hetzelfde zoals bij de passessie. 

 

En wat betreft je ouders ik denk juist dat die t wel zullen begrijpen en je steunen ondanks dat veel t best eng vinden. Als ze zien dat hun dochter hierdoor blijer word dan kan de wereld al niet meer kapot voor hun. Dus daar moet je je echt geen zorgen om maken. 

 

Succes en spannend allemaal :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

 

Ik ben nieuw hier en ik geloof dat ik me hier moet voorstellen. ik ben 24 jaar, 1,72 lang en ik weeg rond de 63 kg. ik doe aan bikinifitnes. ik woon nu anderhalf jaar met mijn vriend, ik heb eignelijk nooit echt borsten gehad maar na het verliezen van 26 kg is er helemaal niets meer. Een meisje van de sport had haar borsten bij Dr. Nio laten doen 650 cc. Ik ben zelf 3 weken geleden bij Dr. Nio geweest met mijn vriend en toen kwamen we uit op 500cc. 

 

Ik begin nu alleen te twijfelen of dit niet te groot is voor mij. ik ben bang dat ik achteraf spijt krijg van de grootte! ik lees namelijk bijna alleen maar berichten van meiden die onder of tot 400 cc hebben. 

 

Ik kan niet wachten tot het eindelijk zo ver is, ik ben de maximizers, sportsokken etc. zo zat haha! 

 

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei jeda:

Hè hoi,

wat stoer van je dat je de stap hebt gezet... en de cc's van andere moet je niet echt na kijken mits de voorsituatie gelijk is en t type prothese. Bij de ene valt 275 al groot terwijl een ander met 450 net zon maat Cup krijgt maar ander merk.  

 

ikzelf heb 450 gekregen ook dual plane en t oogt eigenlijk hetzelfde zoals bij de passessie. 

 

En wat betreft je ouders ik denk juist dat die t wel zullen begrijpen en je steunen ondanks dat veel t best eng vinden. Als ze zien dat hun dochter hierdoor blijer word dan kan de wereld al niet meer kapot voor hun. Dus daar moet je je echt geen zorgen om maken. 

 

Succes en spannend allemaal :) 

hee!

 

super lief van je! dat stelt me echt gerust! bij de passsessie was ik namelijk zo blij! 

 

jaa ik hoop dat ze het zullen begrijpen, en anders zullen ze het vast wel accepteren maar ik blijf het spannend vinden :)

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Fickta:

Hallo allemaal,

 

ik ben nieuw hier en ik heb geen idee of ik het allemaal wel goed doe maar ik probeer het toch.

 

Een kennis van de sport heeft mij dr. Nio aan geraden. ik ben 26 kg afgevallen en doe inmiddels bikini fitness wedstrijden. hierdoor heb ik helemaal geen borsten meer, echt een A cup. ik heb eigenlijk alleen borsten gehad toen ik te zwaar was daar voor ook niet. Ik ben 1,73, 24 jaar en ik weeg 63 kg. op wedstrijden zit mijn vet percentage rond de 9% en nu rond de 14%. ik ben dus niet meer te dik maar ik ben wel grof in mijn schouders en borstkas., 

 

nu ben ik 3 weken gelden met mijn vriend naar Amsterdam gegaan voor een consult bij dr. Nio en we hebben verschillende maten bekeken, ik krijg de 85% siliconen en ik geloof dat die deels onder mijn borstspier komen zodat je in periodes van een laag vet percentage geen lijnen ziet. 

 

Toen ik daar was gingen we dus passen en toen kwamen we uit op 500cc, dit oogde namelijk gewoon heel natuurlijk. Wat ik wil is namelijk dat het natuurlijk wel mooi groter word maar ik denk dat te groot niet bij mij past. en nu las ik hier topics van dat er heel veel vrouwen bij 400cc het gevoel al hadden dat het te groot was. hier schrok ik wel heel erg van! 

 

Hoe reëel is het passen van de siliconen in een bh? en zijn er mensen met 500cc die mij gerust kunnen stellen met foto's? ik heb 14-11-17 de afspraak staan.

 

een ander dingetje voor mij is nog dat in mijn omgeving is er niemand die ook maar een seconde zou na denken over een borstvergroting etc. mijn vriend en vriendinnen begrijpen het volledig maar ik moet het mijn ouders nog wel vertellen en dit vind ik wel erg moeilijk, ik ben bang dat ze er kapot van zijn en alles zullen doen om me tegen te houden. verder wil ik het wel voor mijzelf houden. heeft iemand tips hoe ik dit het best kan aanpakken? tuurlijk ik heb mijn eigen huis en ik ben volwassen maar toch, het blijven je ouders. 

 

Naast al mijn bovengenoemde twijfels heb ik er onwijs veel zin in!! ik kan niet wachten tot ik eindelijk bh's en bikini's zonder maximizer vulling en sokken kan dragen haha! oja en sport bh's zonder een maximizer er onder te moeten verstoppen.. 

 

alvast bedankt! xxx 

Heeee, 

 

yess het is je gelukt:lol: nu kan je m'n foto's ook bekijken als het goed is :) ik ben wel 2 weken po dus t gaat nog veranderen. 

 

En dat over je ouders zat ik ook enorm mee in m'n maag, ik was heel bang dat ze t niet zou snappen en er kapot van zou zijn. Toen ik eenmaal had gezegd dat ik dr wat moest vertellen heeft t nog een half uur geduurd voor ik t over m'n lippen kreeg hahah. En ze was zo begripvol! Ze snapte me heel goed en ze zei zelfs, nou is dat alles? Zolang ik er maar gelukkig van word is zij dat ook. Gewoon eens rustig met ze over hebben, en dat je er echt mee zit ;) wel face2face hahah, komt vast goed meid! Succes!!

 

Haha och de maximizer beha's ik heb ze alllemaal weg gedaan, wat een heerlijk gevoel was dat. Kan ook niet wachten om te gaan shoppen:123:

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei Jadie:

Heeee, 

 

yess het is je gelukt:lol: nu kan je m'n foto's ook bekijken als het goed is :) ik ben wel 2 weken po dus t gaat nog veranderen. 

 

En dat over je ouders zat ik ook enorm mee in m'n maag, ik was heel bang dat ze t niet zou snappen en er kapot van zou zijn. Toen ik eenmaal had gezegd dat ik dr wat moest vertellen heeft t nog een half uur geduurd voor ik t over m'n lippen kreeg hahah. En ze was zo begripvol! Ze snapte me heel goed en ze zei zelfs, nou is dat alles? Zolang ik er maar gelukkig van word is zij dat ook. Gewoon eens rustig met ze over hebben, en dat je er echt mee zit ;) wel face2face hahah, komt vast goed meid! Succes!!

 

Haha och de maximizer beha's ik heb ze alllemaal weg gedaan, wat een heerlijk gevoel was dat. Kan ook niet wachten om te gaan shoppen:123:

 

xx

jaa het is gelukt!! heel erg bedankt je foto's en je verhaal stelt me heel erg gerust!! jaa ik kan niet wachten!

 

ik ben zo blij met jullie hulp!

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Fickta,

 

Als je het niet wilt vertellen aan je ouders moet je dat niet doen. Mijne hebben heel lief gereageerd ook al vonden ze het niet nodig. Nu zeggen ze nog steeds dat het echt niet groter had gemogen, hoewel ik daar nu anders over denk :P 

 

Je bent beperkt in de dingen die je mag doen maar zolang je vriend je veel helpt hoef je niet veel te zeggen denk ik? Je gaan het natuurlijk wel zien denk ik. Ik droeg maximisers en iets nu ietsje groter dus mensen zien het niet aan mij tenzij in bikini. 

 

Daarnaast heb je denk ik genoeg redenen waarom je dat wilt en het is jouw lichaam ;) Als jij daardoor beter in je vel zit dan horen ze blij te zijn voor jouw. 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier zelfde dacht ook OMG toen ik foto's van 500cc ging zoeken,.

Maar zoals mijn man zegt: als je niets hebt, is er wel heel wat cc voor nodig om wat te krijgen :D

Ik Krijg volgende week 500cc 85% 

mijn foto's van de voor situatie staan open, ik heb echt niets.

Wil graag andere laten zien wat de mogelijkheden zijn om je gelukkig te voelen, en hoeveel makkelijker het zou zijn met bv. Een bh kopen of een halter shirtje.

Normaal sta ik 18 bh's te passen!!! en dan zegt de verkoopster nog: sorry mevrouw maar ik ben uit mijn opties ik weet het ook niet meer.

Ik heb het mijn ouders wel verteld en wat vriendinnen, niemand deed moeilijk meer het motto van: jouw lichaam je moet het zelf weten. 

En mijn man weet al 15 jaar dat ik een bv. Wilde nadat we geen kinderwens meer hadden,. Die zit er alleen maar mee dat hij 4wk het huishouden draaiende moet houden :145: hahah lang leven zomervakantie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Ellen125:

Hey @Fickta,

 

Als je het niet wilt vertellen aan je ouders moet je dat niet doen. Mijne hebben heel lief gereageerd ook al vonden ze het niet nodig. Nu zeggen ze nog steeds dat het echt niet groter had gemogen, hoewel ik daar nu anders over denk :P 

 

Je bent beperkt in de dingen die je mag doen maar zolang je vriend je veel helpt hoef je niet veel te zeggen denk ik? Je gaan het natuurlijk wel zien denk ik. Ik droeg maximisers en iets nu ietsje groter dus mensen zien het niet aan mij tenzij in bikini. 

 

Daarnaast heb je denk ik genoeg redenen waarom je dat wilt en het is jouw lichaam ;) Als jij daardoor beter in je vel zit dan horen ze blij te zijn voor jouw. 

 

xx

hee!

 

nee dat klopt helemaal, misschien verrassen ze me haha! ik wil ze er wel in mee nemen denk ik. 

 

ja mijn vriend zal sowieso een week thuis zijn om me te helpen dus dat is super!! 

 

lief van je xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei SFD:

Hier zelfde dacht ook OMG toen ik foto's van 500cc ging zoeken,.

Maar zoals mijn man zegt: als je niets hebt, is er wel heel wat cc voor nodig om wat te krijgen :D

Ik Krijg volgende week 500cc 85% 

mijn foto's van de voor situatie staan open, ik heb echt niets.

Wil graag andere laten zien wat de mogelijkheden zijn om je gelukkig te voelen, en hoeveel makkelijker het zou zijn met bv. Een bh kopen of een halter shirtje.

Normaal sta ik 18 bh's te passen!!! en dan zegt de verkoopster nog: sorry mevrouw maar ik ben uit mijn opties ik weet het ook niet meer.

Ik heb het mijn ouders wel verteld en wat vriendinnen, niemand deed moeilijk meer het motto van: jouw lichaam je moet het zelf weten. 

En mijn man weet al 15 jaar dat ik een bv. Wilde nadat we geen kinderwens meer hadden,. Die zit er alleen maar mee dat hij 4wk het huishouden draaiende moet houden :145: hahah lang leven zomervakantie 

hoi hoi!

 

ja echt he! dat klinkt eigenlijk best slim van je man zij haha! dat is natuurlijk ook wel zo! 

 

oh wat spannend! ik ga je volgen! ik heb net je foto's bekeken maar ik heb idd bijna de zelfde begin situatie! Ben heel benieuwd hoe het bij jou gaat!! jeetje ben je niet heel zenuwachtig hihi!!

 

ja echt he zelfde probleem hier, we hadden gister in het dorp heel veel korting dus ik ging naar een goeie lingerie winkel voor een bikini, de bazin kent mij heel goed en probeerde alles! ik heb 5 bikini's aan gehad met verschillende dikke vullingen tot aan siliconen aan toe, het was allemaal geen gezicht haha! dus ik heb besloten gewoon geen bikini's en onder goed meer te kopen tot ik eindelijk mooie borsten heb haha! ik herken me heel erg in jou wat een vreselijk drama die rot bh's! ik ben alle kipfilets en maximizers zo zat! 

 

inmiddels zijn dankzij jullie allemaal mijn twijfels over de 500cc minder! ik wil dit en dit was bij de passsessie gewoon het mooiste! 

 

haha ach hij krijgt er ook veel voor terug toch hihi! laat je lekker vertroetelen! ik ben heel benieuwd naar je resultaat!

 

xxxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei BrownieG:

@Fickta Nu zou je iemands album kunnen inzien als je op hun profielpage gaat :) Indien deze niet vermeld staat dan is ie prive. Je kunt iemand een berichtje sturen of je mag koekeloeren..(zoals je bij mij heb gedaan)  Veel Plezier!

 

jaa echt super bedankt! ik ben heel blij met iedereens verhaal en foto's ! en wauw jou foto's :59: super mooi!! echt super lief allemaal! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-7-2017 om 17:23 zei Desert-Rose:

@Fickta

 

Hoi,

 

Ik heb je topics even samengevoegd, de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates, vragen en dadelijk ook je verslag neerzetten, zo heb je dan alles netjes bij elkaar staan.

 

xx

Bedankt! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Talulah:

Ik ben even nieuwsgierig waarom de operatie pas in november plaats vind, is dat op eigen verzoek? Dan weet ik waar ik rekening mee moet houden. Ik mag over 2 weken naar Nio maar hoopte in oktober geopereerd te kunnen worden.

Hee!

 

nou Dr. Nio vroeg ook al wat ik met de zomer vakantie ging doen maar ik wil november omdat ik dan al het geld bij elkaar heb. mijn vriend heeft via het werk een automatische spaar pot en in november heb ik het bedrag rustig bij elkaar zonder dat ik als een gek het laatste deel van het bedrag bij elkaar moet hebben. nu kan het gewoon in alle rust.

 

daarbij ben ik bedrijfsleider van een boetiek en heb ik tijd nodig om te zorgen dat er vervanging is en de zomer en december maanden zijn het drukst en wil ik hier zelf aanwezig zijn. Dus november was tot nu toe de beste optie :D

 

als je liever in oktober wil kun je dat gewoon met hem bespreken hoor, hij had voor ons alle begrip en plande gewoon een dinsdag in november :D

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Talulah:

oooh zo, ik was al bang dat hij het zo druk had dat ik dan zal moeten wachten tot januari:D

Dan ben ik benieuwd wanneer hij een plekje voor mij heeft, hopelijk passen onze agenda's een beetje bij elkaar.

Oh je moet nog op gesprek? oh dat kan vast wel :D! hoop het voor je!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Fickta Heb zelf 500cc, brede schouders door sporten en paaldansen. Maar ook gewoon mijn algehele bouw.
Had zelf eerst 400cc in m'n hoofd, omdat inderdaad de rest van de dames hier bijna allemaal bij de 400cc zitten en geweldig grote memmen hebben haha.
Maar die van mij ogen in verhouding nu hetzelfde qua formaat, 400cc had echt niet mooi in verhouding geweest. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-8-2017 om 21:09 zei Rocker:

@Fickta Heb zelf 500cc, brede schouders door sporten en paaldansen. Maar ook gewoon mijn algehele bouw.
Had zelf eerst 400cc in m'n hoofd, omdat inderdaad de rest van de dames hier bijna allemaal bij de 400cc zitten en geweldig grote memmen hebben haha.
Maar die van mij ogen in verhouding nu hetzelfde qua formaat, 400cc had echt niet mooi in verhouding geweest. 

Aah echt? Ja ik heb dus ook brede schouders en een brede bouw! Ja precies dat dacht ik dus ook al Haha! Okee super dat het bij jou zo mooi in verhouding is geworden ook! Heb je mischien een album van je nieuwe boobs waar ik in mag kijken?

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Rocker:

@Fickta Zal je even toevoegen.

Had overigens altijd al maat L of bij kleine pasvorm XL nodig van tshirts vanwege mijn brede schouders en borstkas. 

Dank je! Wauw wat een verschil hè! Staat idd echt niet te grood bij je lichaam precies goed zo! Super mooi! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Fickta:

Dank je! Wauw wat een verschil hè! Staat idd echt niet te grood bij je lichaam precies goed zo! Super mooi! 

 

Danku! Ben er ook heel erg blij mee!

Als ik nu foto's zie van voor de operatie dan ziet dat er echt heel raar uit haha. 

Ben je al meer uit je keuze ondertussen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.