Ga naar inhoud

Fickta : 14 november 2017 : Dr. Nio : OLVG-West


Gast

Aanbevolen berichten

21 minuten geleden zei Fickta:

16/17% is zeker laag hoor meid! Ik ben ook alleen rond wedstrijden heel droog de rest van het jaar zit het hoger :P

 

heb je trouwens foto’s?

euh zit ik dan zo hoog? volgens mijn weegschaal zit ik op 29/30%

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 360
  • Created
  • Laatste Reactie
14 minuten geleden zei Jasmijn_:

Ik ook! Kan niet wachten haha

 

Mijn vriend heeft ook aan wedstrijd meegedaan en ik herken me wel in wat je schrijft, hij heeft het grotendeels ook zo ervaren! Lijkt me ontzettend zwaar, maar het brengt je denk ik ook heel veel

 

Lijkt me verstandig om nu even rustig aan te doen wat dat betreft! Zorg goed voor jezelf, en dan kan je hopelijk later alleen maar beter terugkomen:43:

Jaa precies!

 

mooi mijn tijd nemen en over een hele tijd kan het wel weer hihi. Nu eerst goed herstellen! 

 

Het is het echt waard!! Komt helemaal goed meid :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei gastmama:

euh zit ik dan zo hoog? volgens mijn weegschaal zit ik op 29/30%

Die weegschalen zijn sowieso zo onbetrouwbaar als wat! Zou me daar vooral niets van aantrekken :147:

De beste methode op dit moment is het laten doen van een dexa scan, maar dit is erg duur! 

Een goedkopere optie is het laten meten met behulp van een tang, maar dan is het wel belangrijk dat degene die het uitvoert echt weet wat hij doet en dat steeds dezelfde persoon de meting uitvoert. Desalniettemin zit ook hier een grote foutmarge in... Lang verhaal kort: er is maar weinig wat echt een betrouwbaar beeld geeft, maar luister vooral niet naar je weegschaal;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei gastmama:

euh zit ik dan zo hoog? volgens mijn weegschaal zit ik op 29/30%

Nee hoor helemaal niet!! Er zit namelijk een heel groot verschil in een meting en de weegschaal! Dat kun je niet vergelijken! En daarbij het gaat er om dat je van je eigen lichaam houd :lol: er is geen standaard vind ik hoor! Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jasmijn_:

Die weegschalen zijn sowieso zo onbetrouwbaar als wat! Zou me daar vooral niets van aantrekken :147:

De beste methode op dit moment is het laten doen van een dexa scan, maar dit is erg duur! 

Een goedkopere optie is het laten meten met behulp van een tang, maar dan is het wel belangrijk dat degene die het uitvoert echt weet wat hij doet en dat steeds dezelfde persoon de meting uitvoert. Desalniettemin zit ook hier een grote foutmarge in... Lang verhaal kort: er is maar weinig wat echt een betrouwbaar beeld geeft, maar luister vooral niet naar je weegschaal;)

 

Helemaal met je eens! Kijk gewicht en vp zegt niets! De een meet ook weer anders dan andere. Vp is alleen makkelijk om in de gate te kunnen houden met waar je staat qua aankomen of afvallen in verhouding met vorige metingen. Verder zegt het heel weinig en kun je het echt niet vergelijken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Fickta:

Helemaal met je eens! Kijk gewicht en vp zegt niets! De een meet ook weer anders dan andere. Vp is alleen makkelijk om in de gate te kunnen houden met waar je staat qua aankomen of afvallen in verhouding met vorige metingen. Verder zegt het heel weinig en kun je het echt niet vergelijken! 

 

Precies dit haha. Wees vooral gelukkig met hoe je bent!! En ik heb makkelijk praten want het lukt me zelf helemaal niet zo goed :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update!

 

vanacht heb ik heel slecht geslapen, ik was mega misselijk, ik heb steeds over gegeven! 

 

Rond 7.30 had mijn vriend mij beschuit met thee gemaakt en mij medicijnen gegeven. Toen weer tot 12.30 in coma gelegen en toen ik wakker wert moest ik weer eten voor medicijnen.. ik Dagt ik ga voor kwark met whey eiwitten maar dat ging er ook weer uit en ik voelde me echt klote! Mijn moeder kwam ook en toen heeft mijn vriend mij even lekkker gewassen en schone kleren aan gedaan. Mijn boobs waten gelukkig minder gezwollen maar nog steeds in mijn nek.. mama heeft lekker mijn haar geborsteld en in een knot gedaan.. jeetje wat kun je daar van opknappen!

 

om 15.00 had ik weer morfine moeten hebben maar die hebben we overgeslagen de pijn is goed te doen maar de misselijkheid trok ik echt niet. Net mijn eten op en weer paracetamol en dat gaat prima met de pijn...

 

mijn vriend is weer even lekker sporten en papa is nu weer even bij me zodat ik niets hoef te doen.. hopelijk word het vanacht beter!!

 

wat wel leuk nieuws is dat morgen mijn mini waarschijnlijk word opgehaald!! 

 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Jasmijn_:

 

Precies dit haha. Wees vooral gelukkig met hoe je bent!! En ik heb makkelijk praten want het lukt me zelf helemaal niet zo goed :45:

 

Haha wat lukt je niet zo goed?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei CupA84tje:

Zit even mee te lezen... hebben jullie toevallig tips om aan te komen? Ik kan eten wat ik wil maar ik blijf gewoon echt te dun eigenlijk. Maar ik train niet ofzo. Ik zit te kijken bij van die proteïne shakes maar weet niet of dit wel werkt :huh:

Oef ik kom zo makkelijk aan dat ik het niet uit ervaring kan zeggen.

 

je kunt idd Shakes nemen maar als je niet traind lijkt me dat een beetje overbodig. Beter kun je eerst je voeding gaan bijhouden en kijken want je nou eigenlijk op een dag binnen krijgt.. aan de hand daarvan kun je eventueel voeding toevoegen :D

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei gastmama:

euh zit ik dan zo hoog? volgens mijn weegschaal zit ik op 29/30%

 

Dat is helemaal normaal voor een vrouw!! (En die weegschalen zijn idd onbetrouwbaar) 16-17% is niet heel heel laag voor bijvoorbeeld athleten of heel fanatieke sporters, vergeleken met 'normaal' is het (te) laag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Jasmijn_:

 

Tevreden zijn met hoe ik eruitzie, ook een van de redenen waarom ik een boobjob ga laten doen

Ah zo, Jaa weet je..

 

ik begon ooit met afvallen, in totaal 26 kg omdat ik er gewoon niet gelukkig mee was. Als je niet gelukkig bent met je sliegelbeeeld moet je er zeker wat aan doen! 

 

Idd bij mij ook, ik vond het vreselijk geen boobs te hebben! 

 

Soms hoef je het niet te accepteren dan moet je zorgen dat het word zoals je wel wil ( als je die mogelijkheid hebt natuurlijk hè! ) 

 

als je steaks je boobs hebt zul je zo blij zijn!!:55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei RosaE:

 

Dat is helemaal normaal voor een vrouw!! (En die weegschalen zijn idd onbetrouwbaar) 16-17% is niet heel heel laag voor bijvoorbeeld athleten of heel fanatieke sporters, vergeleken met 'normaal' is het (te) laag. 

Idd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Fickta:

Oef ik kom zo makkelijk aan dat ik het niet uit ervaring kan zeggen.

 

je kunt idd Shakes nemen maar als je niet traind lijkt me dat een beetje overbodig. Beter kun je eerst je voeding gaan bijhouden en kijken want je nou eigenlijk op een dag binnen krijgt.. aan de hand daarvan kun je eventueel voeding toevoegen :D

 

xx

Dan mag ik veel veranderen want ik eet niet zo opper gezond haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Nini28:

@Fickta jouw Nio's  zijn goed gelukt, prachtig!

Heb jij medicatie gekregen tegen misselijkheid? Zou dat even bij de huisarts vragen als je zo misselijk blijft

Lief dank je! Nee ik geloof het niet, ze zijden daar wel dat als ik het qua pijn aan kon moest afbouwen met de morfine etc. En dat gaat tot nu toe wel eigenlijk.. ik zal morgen de kliniek en de huis ards even bellen als het vanacht nog zo is idd dat is wel een goede dank je! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Fickta:

Hee @best_boobie volgens @KK-love heb jij een wat beter schema dan de park? Ik ben namelijk vanacht en vandaag heel misselijk geweest en mischien dat jou schema wat beter werkt voor mij? Xxx

Moet je me even een pb sturen, met de medicatie die je mag nemen (ook hoe vaak je hem mag nemen) en er even bij zetten hoe laat je nog de laatste van elk medicijn gehad hebt :)

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Pienn:

Hoi @Fickta volgens mij os een van de bijwerkingen van die oxy dat je misselijk wordt. Weet niet of je die gebruikt? X

Hoi @Pienn Jaa klopt ! Die heb ik vanmiddag en vanavond overgeslagen en ik merk dat dat al veel beter gaat! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei best_boobie:

Moet je me even een pb sturen, met de medicatie die je mag nemen (ook hoe vaak je hem mag nemen) en er even bij zetten hoe laat je nog de laatste van elk medicijn gehad hebt :)

 

xxx

Okee zal ik doen dank je!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei best_boobie:

Ik ga wel zo naar bed he haha... 
Maar anders zie ik het morgen van je.. had je alleen graag vanavond nog geholpen haha

Sorry ik ben gister weer in eens in slaap gevallen, vanochtend weer met. Extreme pijn wakker geworden.. ik stuuur nu even een pb xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.