Ga naar inhoud

Rood licht m.b.t. paardrijden


Elske77

Aanbevolen berichten

Ha allemaal,

ik heb op 10 april mijn eerste consult bij dokter Nio, wil graag mijn slappe borsten laten vergroten zodat ze minder hangen.

 

Nu heb ik een eigen paard en ik realiseer me dat de zorg daarvoor zeker de eerste twee weken grotendeels door iemand anders zal moeten worden gedaan. 

 

Wie heeft er ervaring met rijden na een borstvergroting uberhaupt?

Wanneer mag het weer?

Kan ik na twee weken als ik vanaf een krukje opstap zonder handen met lange teugel een rondje stappen?

Als je helemaal hersteld bent, heb je dan nog veel last van je vergrote borsten?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen ervaring met paardrijden maar kan je wel vertellen dat je het minimaal 6 weken moet uitstellen! Je mag namelijk 6 weken niet bukken, tillen en je armen boven je hoofd doen. Je kan ook de teugels niet goed vasthouden en sturen lijkt me. Het ligt ook een beetje aan of je protheses voor of achter de spier krijgt. Ik kon de eerste 3 weken totaal geen kracht zetten met me armen nu na 5 weken gaat het wel goed maar je herstelt maar 1x en dat moet je niet voor lief nemen:) ook gaan je borsten op en neer met rijden al stap je rustig dat is niet goed in het herstelproces! Je kan het altijd nog even overleggen met je arts straks natuurlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor je reactie... was er al bang voor. Balen, want wil heel graag ' zomers worden geopereerd omdat ik dan de stal niet hoef uit te mesten (paard in de wei) en geen hooi hoef te sjouwen enzo. Betekent dus dat ik in de zomer zes weken niet lekker met mijn paard erop uit kan. Echt jammer maar ja... herstel is inderdaad belangrijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites