Ga naar inhoud

Rood licht m.b.t. paardrijden


Elske77

Aanbevolen berichten

Ik ben blij met het bericht van Elske. Ik ga namelijk ook naar Nio begin augustus en dan weet ik alvast dat hij gaat zeggen dat het 3 maanden is. Ook al kreeg ik bijna een hartverzakking toen ik het las, ik ben er in ieder geval al op voorbereid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het vandaag aan mijn pc gevraagd, maar hij gaf aan 6 weken niet rijden. Nu vlieg ik na 3 weken po terug naar Sint Maarten waar ik woon en heb ik mijn paarden in Nederland al uitbesteed. Voor mij komt het dus nu wel goed uit, maar ik kan begrijpen dat 3 maanden niet rijden erg lang is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De lengte verschilt ook per chirurg. 

 

Mijn chirurg zegt 12 weken niet dansen, vind ik ook heel vervelend en frustrerend omdat mijn vriendinnen allemaal filmpjes en foto's posten op instagram. 

En ondertussen zit ik uit te zakken op de bank, balen inderdaad. 

Maar ik zou zoveel verdrietiger en gefrustreerd zijn als over twee jaar blijkt dat ik door te snel te willen tijdens de herstelperiode weer onder het mes moet vanwege complicaties. 

 

Natuurlijk probeer ik ook dingen, op m'n werk met al die patiënten die niet zien dat je wat mankeert maar wel dingen blijven vragen.

Dan tast ik af wat wel en niet gaat en je word erg creatief heb ik gemerkt haha. 

Maar zodra ik voel dat het te strak onder spanning staat, doe ik het niet en dan stop ik. 

Jammer maar ik kies voor safe. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.