Ga naar inhoud

Wens2017 : 20 september 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 332
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ben er zeker blij mee! Voorheen had ik een lege 80c door 2x borstvoeding. Ik zit nu op eem 80f/75g maar ik moet t nog eens echt goed opmeten hoor maar die maat zit redelijk goed. Ik ga over 2 weken even naar een speciaalzaak daar kunnen ze veel beter meten dan bij bijv de hunkemoller. (Onderwijdte, bovenwijdte is echt onzin, check deze site maar even; www.leesvoer.net/het-hema-bh-meetlint-is-een-farce/ )

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei jopie-sommie:

@Wens2017 hoe gaat het met je? Ik ben al een tijdje niet online geweest :blush: hopelijk nu helemaal je wens in vervulling gegaan en heb je een album waar ik in mee mag kijken, ben erg benieuwd! X

Hey! Hoe is t met jou? T gaat goed, 2e herstel gaat als een zonnetje tot nu toe! Ik zal je toevoegen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Wens2017:

Hey! Hoe is t met jou? T gaat goed, 2e herstel gaat als een zonnetje tot nu toe! Ik zal je toevoegen!

Met mij gaat het ook goed, ben er echt zo blij mee. Soms nog wel wat pijntjes als bijvoorbeeld mijn kindjes er tegen aan gaan liggen. En ben een buikslaper en dat voelt nog steeds niet helemaal lekker, verder gaat het echt super en zijn ze heel mooi! 

Blij dat het zo goed met je gaat!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Jessie1995:

Hooi @Wens2017 ik ben ondertussen geopereerd door dr fresow en zooo tevreden!

mijn herstel gaat goed en heb bijna geen pijn gehad!

hoe zat dat bij jou?

 

x jessie

Hoi hoi, ik heb 3 dagen pijnstilling gehad daarna geen pijn. Heus af en toe een steekje of onprettig gevoel maar dat kan ik geen pijn noemen. Ik ben ook heel tevreden! Hoeveel weken po ben jij nu? Ik ben maandag alweer 6 weken po!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jessie1995
8 minuten geleden zei Wens2017:

Hoi hoi, ik heb 3 dagen pijnstilling gehad daarna geen pijn. Heus af en toe een steekje of onprettig gevoel maar dat kan ik geen pijn noemen. Ik ben ook heel tevreden! Hoeveel weken po ben jij nu? Ik ben maandag alweer 6 weken po!

Ik ben vandag 3 dagen po dus laatste dag medicatie,

Ik zal je toevoegen tot mijn album dan kan je kijken! Ben er zooo trots op hahaha

en dr fresow wat een super arts!

zo lief en duidelijk en meelevend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jessie1995:

Ik ben vandag 3 dagen po dus laatste dag medicatie,

Ik zal je toevoegen tot mijn album dan kan je kijken! Ben er zooo trots op hahaha

en dr fresow wat een super arts!

zo lief en duidelijk en meelevend!

Ja fijn is dat he! Nu ben ik bij bauland niemand tegen gekomen die niet vriendelijk was hoor! Maar ben ook net zo tevreden als jij over dr fresow!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jessie1995
2 uur geleden zei Wens2017:

Ja fijn is dat he! Nu ben ik bij bauland niemand tegen gekomen die niet vriendelijk was hoor! Maar ben ook net zo tevreden als jij over dr fresow!

Jaaa baulandkliniek is ook super,

lief personeel en echt aandacht voor je,

hele fijne ervaring gehad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag bh's geshopt! Bij hunkemoller en livera kan ik met mijn maat niet terecht. Ik heb een 70G! De 75f zit veel te ruim in de band met een te kleine cup en de 65h zal veel te krap zijn. 3 bh's van freya gekocht, kost een vermogen maar dan zit t echt perfect! Jeeej! Strax zal ik ff foto's plaatsen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Wens2017:

1e foto staat in t album!

Wauw, ik vind je bh's heel mooi. Die blauwe vind ik erg leuk door dat contrasterende randje en die onderste is helemaal mijn smaak. Ze staan je erg mooi en je boobs komen er prachtig in uit. En wat heb je een prachtig figuurtje :wub:. Het complete plaatje is prachtig. Geniet ervan. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jaydee:

Wauw, ik vind je bh's heel mooi. Die blauwe vind ik erg leuk door dat contrasterende randje en die onderste is helemaal mijn smaak. Ze staan je erg mooi en je boobs komen er prachtig in uit. En wat heb je een prachtig figuurtje :wub:. Het complete plaatje is prachtig. Geniet ervan. 

 

Xxx Jaydee 

Haha dank je wel, al heb ik voor de foto wel mn buik een beetje aangespannen haha. Ik ben er erg blij mee en zou t ondanks de 3 operaties die er voor nodig waren zo weer doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.