Ga naar inhoud

Wens2017 : 20 september 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Poehh ik snap wel dat je klaar bent met de tegenvallers meis!

Het lijkt me hartstikke zwaar om in deze situatie positief te blijven en heel menselijk dat dat niet altijd lukt. Je hebt iets te verwerken en huilen, somber in een hoekje zitten of schreeuwen tegen je vriend kan daarbij helpen. 

Gelukkig heb je het forum om je hart te luchten als dat nodig is!

 

Op de lange termijn komt het goed, maar dat lijkt vast nog best ver weg voor je. 

 

Ik heb ook de 19e een afspraak met fresow toevallig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 332
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Hoi weer even een update!

Vanmiddag controle gehad bij dr fresow! T goede nieuws is dat ik wat hem betreft ook al vanaf 3 maanden de hersteloperatie mag! Mede omdat er nog geen infectie was. Er was wel een open verbinding naar het implantaat dus ik had wel 100% zeker een infectie gekregen als t implantaat was blijven zitten. Littekens zien er mooi uit. Dr fresow was erg vriendelijk en nam echt de tijd om mijn vragen te beantwoorden en uitleg te geven. Nieuwe operatie kost niets, is op rekening van faceland en gast dus ook niet de zorgverzekering.  Echt super goede service! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wens2017, oh meis, wat een goed nieuws! Heb je gelijk een datum besproken? Want dat betekent dat je net voor de kerst nog geopereerd kan worden. Of wil je liever 2018 goed beginnen en je borst dan liever weer op laten vullen? Ik ben iig heel blij voor je. :wub:

 

:53: Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Lucy89:

@Wens2017. Dat is goed nieuws! En wat fijn ook dat het via Faceland vergoed wordt. Ik heb die vraag ook via mail gesteld en ze gaven ook aan als er zoeits gebeurd. Dit gewoon in de prijs zit.

 

Hoe gaat het verder met je herstel? Kan en mag je alweer wat meer doen? 

Ja t is echt super hoor! Zelfs de receptioniste vroeg hoe het ging en of de zorg goed was. Ik begin me langzaam aan beter te voelen! Mn linkerborst is nog wel hard maar is wel mooi gezakt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jaydee:

@Wens2017, oh meis, wat een goed nieuws! Heb je gelijk een datum besproken? Want dat betekent dat je net voor de kerst nog geopereerd kan worden. Of wil je liever 2018 goed beginnen en je borst dan liever weer op laten vullen? Ik ben iig heel blij voor je. :wub:

 

:53: Jaydee

Qua planning gaat december niet meer lukken. Dus met mazzel word het januari. Maar dat scheelt al een hoop natuurlijk! Dan ben ik voor de zomer echt klaar ook qua herstel etc! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Wens2017:

Qua planning gaat december niet meer lukken. Dus met mazzel word het januari. Maar dat scheelt al een hoop natuurlijk! Dan ben ik voor de zomer echt klaar ook qua herstel etc! Xxx

Heel fijn voor je. Dat is idd fijn, dat je dan in de lente/ zomer eindelijk kunt gaan shinen met de boobs. 

Ik heb ook al twee double bubble zomers achter de rug..... dus van mij mag de zomer van 2018 ook wel double bubble-loos worden. Dat gaat een prachtige zomer worden voor ons :35:

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan zelf geen vrij meer krijgen omdat de planning van december al rond is op mn werk. Ik moet even overleggen of ik in januari wel kan ;-). Ik heb nu ook al 2 maanden niet gewerkt... 5 weken vakantie en 2 weken ziek door de complicatie, vind t geen pannetje om dan in december weer vrij of ziek te melden en de planning van collega's overhoop te gooien. Die paar weken kunnen er ook nog wel bij ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Jaydee:

Heel fijn voor je. Dat is idd fijn, dat je dan in de lente/ zomer eindelijk kunt gaan shinen met de boobs. 

Ik heb ook al twee double bubble zomers achter de rug..... dus van mij mag de zomer van 2018 ook wel double bubble-loos worden. Dat gaat een prachtige zomer worden voor ons :35:

 

Xxx Jaydee 

Dat lijkt me idd heel naar! Dan kun je toch ook geen bikini's shoppen... hoe gaat t nu met jou? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei jopie-sommie:

@Wens2017 wat een fijn nieuws, dat zal je vast goed hebben gedaan. Heel fijn dat de zorg zo goed is!! Nog even en het is alweer zover en dan zomer 2018 heerlijk genieten in een mooie bikini :wub: 

Haha zeker weten :D. Ik denk dat ik dan echt heel erg ga shoppen als ik helemaal klaar ben, bh's en bikini's! Tot die tijd maar een spaarpotje maken voor t shoppen:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Wens2017:

Dat lijkt me idd heel naar! Dan kun je toch ook geen bikini's shoppen... hoe gaat t nu met jou? Xxx

Ik draag nooit bikini's. Wij gaan meestal naar de Canarische eilanden en ik loop al vanaf mijn 15e altijd topless. Vorig jaar in oktober zijn we naar Gran Canaria geweest en toen heb ik ff een seconde getwijfeld.......maar schijt aan de rest van de wereld.... ik ben gewoon weer topless gegaan hoor....mét double bubble. Als mensen zich eraan stoorden, dan keken ze maar lekker de andere kant op. Ik loop topless omdat ik dat zelf zo fijn vind (geen witte strepen, geen schrijnende bandjes, geen witte "koplampen") en niet om anderen te behagen. 

Met mij gaat het goed hoor. Druk bezig.... binnenkort BHV toetsen en 3 examens i.v. m. de nieuwe IKK wet in de kinderopvang. En verder druk bezig mijn nieuwe collega in te werken..... ik kom dus bijna tijd te kort voordat het 8 december is. Maar ja.... dan heb ik ook geen tijd om me er druk over te maken. Komt allemaal goed. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een goed nieuws @Wens2017! Heel netjes dat alles vergoed wordt, nu alleen nog vrij regelen op je werk. Kan me voorstellen dat dat niet zo makkelijk is na de afgelopen periode. Als het goed is ben je de volgende keer een stuk sneller klaar om weer aan het werk te gaan.

 

Ik had vanochtend mijn controle. Was al niet blij dat er pas na 12 weken plek was, en nu bleek ook nog dat de controle door Anke (consulente) werd gedaan dus niet eens door Fresow zelf. Heel jammer dat de operatie zo goed is gegaan en dat de nazorg dan behoorlijk tegenvalt. Gelukkig voelde ik zelf al wel aan dat het goed zat en heb ik me daardoor ook niet zenuwachtig gemaakt voor de controle, maar als je daaraan twijfelt is 12 weken wel heel lang en wil je ook gewoon graag je pc zien! Het lijkt me toch dat hij zelf ook graag het eindresultaat bekijkt en het afsluit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Jaydee:

Ik draag nooit bikini's. Wij gaan meestal naar de Canarische eilanden en ik loop al vanaf mijn 15e altijd topless. Vorig jaar in oktober zijn we naar Gran Canaria geweest en toen heb ik ff een seconde getwijfeld.......maar schijt aan de rest van de wereld.... ik ben gewoon weer topless gegaan hoor....mét double bubble. Als mensen zich eraan stoorden, dan keken ze maar lekker de andere kant op. Ik loop topless omdat ik dat zelf zo fijn vind (geen witte strepen, geen schrijnende bandjes, geen witte "koplampen") en niet om anderen te behagen. 

Met mij gaat het goed hoor. Druk bezig.... binnenkort BHV toetsen en 3 examens i.v. m. de nieuwe IKK wet in de kinderopvang. En verder druk bezig mijn nieuwe collega in te werken..... ik kom dus bijna tijd te kort voordat het 8 december is. Maar ja.... dan heb ik ook geen tijd om me er druk over te maken. Komt allemaal goed. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Haha topless kan idd natuurlijk ook! Stoer hoor, ik durf dat niet, veel te onzeker voor. Zie mezelf ook met mooie borsten niet topless op het strand liggen Haha, veel te eng. Vind een bikini al zo bloot maar ja een bourkini trekt ook zoveel blikken aan hè haha... preuts preuts preuts.... 

 

Als je veel te doen hebt gaat de tijd idd veel sneller. Ik vind de BHV altijd zo een moetje... als je er eenmaal bent valt t wel mee hoor maar zie er nooit naar uit. Wel leuk dat je voor je werk nog mag bijleren toch? T is idd vast zo 8 december!

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Evah:

Wat een goed nieuws @Wens2017! Heel netjes dat alles vergoed wordt, nu alleen nog vrij regelen op je werk. Kan me voorstellen dat dat niet zo makkelijk is na de afgelopen periode. Als het goed is ben je de volgende keer een stuk sneller klaar om weer aan het werk te gaan.

 

Ik had vanochtend mijn controle. Was al niet blij dat er pas na 12 weken plek was, en nu bleek ook nog dat de controle door Anke (consulente) werd gedaan dus niet eens door Fresow zelf. Heel jammer dat de operatie zo goed is gegaan en dat de nazorg dan behoorlijk tegenvalt. Gelukkig voelde ik zelf al wel aan dat het goed zat en heb ik me daardoor ook niet zenuwachtig gemaakt voor de controle, maar als je daaraan twijfelt is 12 weken wel heel lang en wil je ook gewoon graag je pc zien! Het lijkt me toch dat hij zelf ook graag het eindresultaat bekijkt en het afsluit?

Hmm ja dat zou ik idd ook niet zo leuk vinden. Ik verwacht de pc bij de eindcontrole. Ik ga daar gewoon om vragen na de volgende operatie hoor. Ook als je nog vragen hebt oid is t fijn als de pc er is. Hoeft volgens mij onder normale omstandigheden niet eens lang te duren zo een nacontrolle... 15 min is genoeg als alles goed is gegaan. Nu is Anke wel iemand die volgens mij veel ervaring heeft maar toch. 

 

Ik voel me idd naar mn werk toe toch wat bezwaard. Ik ga t even overleggen, da's wel zo netjes. Baal er wel van want had liever dat niemand t op mn werk wist, maar mn manager reageerde wel erg fijn gelukkig. Mn collega's hebben een ouderwetse kijk op plastische chirurgie, hangende oogleden okay maar de rest is jakkie en verwerpelijk... dan ga ik niet eerlijk zeggen dat minder dan 2 cm borstweefsel vooral huid is en dat er geen bh voor te vinden is laat staan een fatsoenlijke bikini... maar wellicht had ik dat juist wel moeten doen maar ja toen werkte in nog niet zo lang in dit team... herstel moet de volgende keer sneller gaan, 1 dan ook maar 1 wond. Ik vroeg nog of het vocht wat ik na een paar dagen kreeg normaal was, dat hoort dus ook niet helemaal zo en de verwachting is dat dat de volgende keer niet zo zal zijn. Gelukkig maar! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Wens2017:

@Evah, zijn jou borsten als soepel en zacht? Hebben ze tegen jou gezegd hoe lang dat ongeveer kan duren? Mijn borst is nog best hard, kan m wel indrukken maar er zit nog weinig beweging in zeg maar. 

Nee, mijne zijn ook nog vrij hard. Ik heb gevraagd of dat normaal is en Anke heeft er even naar gekeken en gevoeld. Ze zegt dat ze nog iets verder gaan zakken en nog soepeler moeten worden. Dat kan een half jaar tot een jaar duren.... nog meer geduld hebben dus :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Evah:

Nee, mijne zijn ook nog vrij hard. Ik heb gevraagd of dat normaal is en Anke heeft er even naar gekeken en gevoeld. Ze zegt dat ze nog iets verder gaan zakken en nog soepeler moeten worden. Dat kan een half jaar tot een jaar duren.... nog meer geduld hebben dus :rolleyes:

Oh zo, goed om te weten. Mn linkerborst zal niet veel meer gaan zakken, moet idd nog wel flink zachter en soepeler worden. Ik vind dat dooie/verdoofde gevoel aan de onderkant ook een rare gewaarwording hoor... maar dat schijnt ook wel een jaar te kunnen duren voordat dat weer normaal is. Ik heb ook soms wel 'steken' in mn borst, maar dat heb ik hier zoveel gelezen dat ik weet dat ook dat wel een tijdje kan duren. Heb jij dat ook (gehad)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Thursday, October 19, 2017 om 21:38 zei Evah:

Wat een goed nieuws @Wens2017! Heel netjes dat alles vergoed wordt, nu alleen nog vrij regelen op je werk. Kan me voorstellen dat dat niet zo makkelijk is na de afgelopen periode. Als het goed is ben je de volgende keer een stuk sneller klaar om weer aan het werk te gaan.

 

Ik had vanochtend mijn controle. Was al niet blij dat er pas na 12 weken plek was, en nu bleek ook nog dat de controle door Anke (consulente) werd gedaan dus niet eens door Fresow zelf. Heel jammer dat de operatie zo goed is gegaan en dat de nazorg dan behoorlijk tegenvalt. Gelukkig voelde ik zelf al wel aan dat het goed zat en heb ik me daardoor ook niet zenuwachtig gemaakt voor de controle, maar als je daaraan twijfelt is 12 weken wel heel lang en wil je ook gewoon graag je pc zien! Het lijkt me toch dat hij zelf ook graag het eindresultaat bekijkt en het afsluit?

@Evah, heel vervelend. Ik had dat inderdaad ook. Wel na 6 weken aan de beurt. Maar toen ik er was bleek de controle bij dr bauland niet bekend te zijn, terwijl de receptioniste het wel in de agenda kon zien. Uiteindelijk werd ik 45 min te laat geholpen. Werd even vluchtig gekeken en dat was t...heel erg jammer! Ik heb direct gezegd dat ze dit soort zaken ook goed moeten regelen en hij verontschuldigde zich dat het zo "rommelig" verliep en dat er een spoedgeval tussendoor kwam.. Ik ben erg blij met het eindresultaat en daar gaat het uiteindelijk ook om. Maar een beetje aftercare zou geen kwaad kunnen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wens2017 Ja herkenbaar! Door die ‘steken’, of dat mn borstspier ineens aanspande, kon ik heel lang niet op mn rechterzij slapen. Nu gelukkig wel weer! 

Bij mij ook nog steeds gevoelloos onder en aan de zijkant. Supergek gevoel ja.

 

@tinkerbel80 Bij wie zou jij je controle hebben?

Ik heb aan de telefoon wel mijn ontevredenheid besproken, toen ik de afspraak maakte. Lijkt me logisch dat alle mensen die geopereerd zijn, 6 weken later op controle komen en dat die tijd er dan moet zijn. Jammer hoor, voor de rest is het allemaal prima bij FL.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei tinkerbel80:

@Evah, heel vervelend. Ik had dat inderdaad ook. Wel na 6 weken aan de beurt. Maar toen ik er was bleek de controle bij dr bauland niet bekend te zijn, terwijl de receptioniste het wel in de agenda kon zien. Uiteindelijk werd ik 45 min te laat geholpen. Werd even vluchtig gekeken en dat was t...heel erg jammer! Ik heb direct gezegd dat ze dit soort zaken ook goed moeten regelen en hij verontschuldigde zich dat het zo "rommelig" verliep en dat er een spoedgeval tussendoor kwam.. Ik ben erg blij met het eindresultaat en daar gaat het uiteindelijk ook om. Maar een beetje aftercare zou geen kwaad kunnen! 

Wanneer was je op nacontrole? Zal je net zien dat ik dat spoedgeval was haha... maar dat is idd wel een dingetje, ik heb voor mijn controle afgelopen donderdag ook heel duidelijk gemaakt dat t om een complicatie ging en dat ik ook graag tijd wilde om dingen te kunnen vragen en bespreken. Die was er gelukkig ook hoor. Maar ik zal hier de volgende keer ook zeker om denken, dat ik aangeef wat meer tijd te willen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Evah:

@Wens2017 Ja herkenbaar! Door die ‘steken’, of dat mn borstspier ineens aanspande, kon ik heel lang niet op mn rechterzij slapen. Nu gelukkig wel weer! 

Bij mij ook nog steeds gevoelloos onder en aan de zijkant. Supergek gevoel ja.

 

@tinkerbel80 Bij wie zou jij je controle hebben?

Ik heb aan de telefoon wel mijn ontevredenheid besproken, toen ik de afspraak maakte. Lijkt me logisch dat alle mensen die geopereerd zijn, 6 weken later op controle komen en dat die tijd er dan moet zijn. Jammer hoor, voor de rest is het allemaal prima bij FL.

Bij dr bauland in schiphol...maar idd de rest is wel top. Hoop dat ze ervan leren! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.