Ga naar inhoud

Wens2017 : 20 september 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 332
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 1 month later...

Inmiddels ben ik 3 dagen op! Maandag heb ik de hersteloperatie gehad. Weer veel spanningen gehad maar alles is goed gegaan! Ze zijn bij bauland kliniek erg zorgzaam en vriendelijk geweest! Ik werd wel een beetje raar wakker doordat ik nogal angstig was toen ik de narcose in ging maar ook dat kwam weer goed! Deze week doe ik rustig aan, ik zal in ieder geval een stuk relaxter zijn als de 6 weken voorbij zijn en alles goed genezen is! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
32 minuten geleden zei tinkerbel80:

Fijn dat het erop zit! Hoe gaat het met je? 

Goed! Ik heb echt amper pijn gehad! Na 3 dagen gestopt met de medicatie. Maandag al weer 4 weken po! Deze keer amper zwelling wat de vorige keer echt heel heftig was na 3 dagen. Ook echt goed mn rust gepakt deze keer, vorige keer misschien zelf ook wat overmoedig geweest. Hoe is t met jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-2-2018 om 23:42 zei Wens2017:

Goed! Ik heb echt amper pijn gehad! Na 3 dagen gestopt met de medicatie. Maandag al weer 4 weken po! Deze keer amper zwelling wat de vorige keer echt heel heftig was na 3 dagen. Ook echt goed mn rust gepakt deze keer, vorige keer misschien zelf ook wat overmoedig geweest. Hoe is t met jou? 

Ben echt blij voor je na al die tegenslagen! Gaat hard he, als alles voorspoedig verloopt! Met mij gaat alles top, soms nog wel wat pijntjes en op mn buik liggen durf ik nog steeds niet:mellow:. Maar ben echt blij met het resultaat! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-2-2018 om 12:48 zei tinkerbel80:

Ben echt blij voor je na al die tegenslagen! Gaat hard he, als alles voorspoedig verloopt! Met mij gaat alles top, soms nog wel wat pijntjes en op mn buik liggen durf ik nog steeds niet:mellow:. Maar ben echt blij met het resultaat! 

Ben jij nog veranderd van bhmaat na 6 weken po of aanschaf van je eerste gewone bh na de bv?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Wens2017:

Ben jij nog veranderd van bhmaat na 6 weken po of aanschaf van je eerste gewone bh na de bv?

Ja iets...van 75e naar 75f of 80e. Maar ligt ook echt aan je beha. Een soft kan ik altijd in een kleinere maat dan een voorgevormde. Hoop dat je snel iets moois uit kunt kiezen! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn in ieder geval niet in maat kleiner geworden begrijp ik! Ik heb sportbh's in 80e maar die zijn eigenlijk in de cup te klein, ik heb al een beugelbh in 80f gekocht maar ik denk dat 75g beter zit, maar die zijn lastig te vinden. Hangt idd net als alle andere kleding ook af van t merk want de triaction bh heb ik 80d, die zit ook goed qua cup maar valt dan blijkbaar erg groot of zo haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Wens2017:

Ze zijn in ieder geval niet in maat kleiner geworden begrijp ik! Ik heb sportbh's in 80e maar die zijn eigenlijk in de cup te klein, ik heb al een beugelbh in 80f gekocht maar ik denk dat 75g beter zit, maar die zijn lastig te vinden. Hangt idd net als alle andere kleding ook af van t merk want de triaction bh heb ik 80d, die zit ook goed qua cup maar valt dan blijkbaar erg groot of zo haha 

Je kunt 75g wel vinden van gossard, freya en zelfs hunkemoller. Koop niet teveel want t verandert echt nog, behalve dan dat je er aan gewend raakt en ze ineens klein gaat vinden:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei tinkerbel80:

Je kunt 75g wel vinden van gossard, freya en zelfs hunkemoller. Koop niet teveel want t verandert echt nog, behalve dan dat je er aan gewend raakt en ze ineens klein gaat vinden:P

Haha ja klopt hoor ze hebben t wel maar niet echt veel keus, moet t net je smaak zijn. Ja dat geloof ik wel dat t snel went, ik vind ze nu qua maat precies goed en mooi passen bij mijn bouw. Mn borst die nu 4 weken po is oogt nu nog groter omdat de spier natuurlijk nog moet ontspannen. Voor de bv was die al iets groter maar niet voldoende om met verschillende maten implantaten aan de gang te moeten. Ben dus heel benieuwd hoe het er over 1 a 2 maanden uitziet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonet nieuwe foto's toegevoegd, ben heel benieuwd naar wat jullie ervan vinden. Ik vind ze zelf wat vlak ter hoogte van de tepel, de linker had dat al, denk zomaar dat de rechter dat ook krijgt. Qua grootte ben ik erg tevreden, qua vorm vind ik t jammer dat het niet meer zo mooi bol is in t midden als in t begin... zijn er meer meiden die dat hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jessie1995
58 minuten geleden zei Wens2017:

Zonet nieuwe foto's toegevoegd, ben heel benieuwd naar wat jullie ervan vinden. Ik vind ze zelf wat vlak ter hoogte van de tepel, de linker had dat al, denk zomaar dat de rechter dat ook krijgt. Qua grootte ben ik erg tevreden, qua vorm vind ik t jammer dat het niet meer zo mooi bol is in t midden als in t begin... zijn er meer meiden die dat hebben?

Hooi mag ik meekijken in je album?

ik word namelijk over 6 dagen geopereerd door dr fresow 400cc high profile dual plane 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.