Ga naar inhoud

Wens2017 : 20 september 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei Wens2017:

Wanneer was je op nacontrole? Zal je net zien dat ik dat spoedgeval was haha... maar dat is idd wel een dingetje, ik heb voor mijn controle afgelopen donderdag ook heel duidelijk gemaakt dat t om een complicatie ging en dat ik ook graag tijd wilde om dingen te kunnen vragen en bespreken. Die was er gelukkig ook hoor. Maar ik zal hier de volgende keer ook zeker om denken, dat ik aangeef wat meer tijd te willen. 

Ik weet zeker dat jij dat was:P en dat maakt ook helemaal niet uit, spoedgevallen gaan voor. Stel alleen je klant op de hoogte ivm begrip. That's all:D. Het gaat goed met je he? Echt heel fijn meid, dat het nu toch een beetje voorspoedig loopt! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 332
  • Created
  • Laatste Reactie
8 uur geleden zei tinkerbel80:

Ik weet zeker dat jij dat was:P en dat maakt ook helemaal niet uit, spoedgevallen gaan voor. Stel alleen je klant op de hoogte ivm begrip. That's all:D. Het gaat goed met je he? Echt heel fijn meid, dat het nu toch een beetje voorspoedig loopt! X

Haha Oh ja dat was ook zo, was t er kwijt. Ja t gaat langzaam aan beter. Ik hoop dat t idd verder allemaal goed gaat haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-10-2017 om 22:32 zei Evah:

@Wens2017 Ja herkenbaar! Door die ‘steken’, of dat mn borstspier ineens aanspande, kon ik heel lang niet op mn rechterzij slapen. Nu gelukkig wel weer! 

Bij mij ook nog steeds gevoelloos onder en aan de zijkant. Supergek gevoel ja.

 

@tinkerbel80 Bij wie zou jij je controle hebben?

Ik heb aan de telefoon wel mijn ontevredenheid besproken, toen ik de afspraak maakte. Lijkt me logisch dat alle mensen die geopereerd zijn, 6 weken later op controle komen en dat die tijd er dan moet zijn. Jammer hoor, voor de rest is het allemaal prima bij FL.

@Evah. @tinkerbel80. @Wens2017

 

Heel herkenbaar die afspraken bij FL. Mijn eerste consult waren ze 'vergeten' mijn tweede consult wilde ik graag met de zelfde consulente als de eerste. Dit werd ook in de mail bevestigd. Dit ging ook niet door. Ik kreeg toen een nieuwe consulente die nog vrij onervaren was. 

En daarna natuurlijk het telefoontje paar dagen voor m'n operatie dat fresow niet meer kon en ik door dr bauland werd geopereerd. Dus ik heb nu ook mijn twijfels bij volgende week vrijdag want dan is mijn nacontrole bij Dr bauland. Dit vind ik allemaal wel erg jammer

 

Verder ben ik echt tevreden met het resultaat en het bauland kliniek. Ik vraag me af hoe dit in het Bauland kliniek zelf is geregeld? Voor doe 650,- meer? 

 

@Evah. Trouwens die steken zijn heel herkenbaar. En ik probeer nu ook op m'n zij te slapen maar dan krijg ik echt kramp in m'n borstspier. Dat had ik ook de eerste weken met m'n rechterborst als ik helemaal plat ging liggen. Niet pijnlijk maar gewoon vervelend. Herkennen jullie dat ook?

 

@Wens2017. En mijn borsten zijn ook nog hard maar ik voel echt elke dag wel verschil ze worden langzaam zachter. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik slaap 'nog steeds ' met mn bed schuin omhoog... geen last van mn rug terwijl ik dat wel altijd had, vooral mn onderrug. Goed om te lezen dat bij jullie de boel ook nog zacht en soepel moet worden. Ik ben wel echt blij mn mn motiva full hoor!  Ben heel benieuwd hoe het er over een half jaar of jaar uit ziet en welke maat ik dan heb! Bauland is idd een hele fijne kliniek. Dr fresow vertelde dat ze een nieuw computersysteem hebben, en dat daardoor de boel wat opstroopt en rommelig is. Ik heb zulke omschakeling op mn werk al een keer of 3 meegemaakt en dat levert echt een hoop gedoe op. Natuurlijk zou de patiënt dat niet mogen merken maar dat hou je helaas ook niet altijd tegen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lucy89 Ja idd een soort krampen of aanspannen van de borstspier waardoor ik niet op rechts kon slapen. Is nu gelukkig allemaal over. Hoe ver ben jij inmiddels?

 

Volgens mij is de nazorg bij Bauland een stuk beter. Betaal je toch gewoon voor een goede service uiteindelijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wens2017. En @Evah. Ja dat had ik ook gehoord van dat nieuwe computersysteem. Maar als je dan je nacontrole bij en consulente hebt dan moeten ze eigenlijk nogmaals een controle bij de pc inplannen. Dat is wel belangrijk lijkt mij.

 

Ik ben nu bijna 5 weken po. Mijn linker borst staat nog wat hoger dan de rechter. Ik hoop dat die nog wel gaat zakken. Zat te denken miss moet ik toch maar een borstband gaan dragen voor de linker borst. 

 

Maar achteraf was ik liever direct via bauland gegaan. Ik heb toch liever dat de nazorg beter is dan hoe het nu gaat. Je leest toch meestal dat het heel normaal is om na twee weken alweer door je pc gezien te worden. 

 

Maar al met al ben ik ook heel tevreden met m'n boobs en ook met de pc! 

 

@Evah

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Lucy89:

@Evah. @tinkerbel80. @Wens2017

 

Heel herkenbaar die afspraken bij FL. Mijn eerste consult waren ze 'vergeten' mijn tweede consult wilde ik graag met de zelfde consulente als de eerste. Dit werd ook in de mail bevestigd. Dit ging ook niet door. Ik kreeg toen een nieuwe consulente die nog vrij onervaren was. 

En daarna natuurlijk het telefoontje paar dagen voor m'n operatie dat fresow niet meer kon en ik door dr bauland werd geopereerd. Dus ik heb nu ook mijn twijfels bij volgende week vrijdag want dan is mijn nacontrole bij Dr bauland. Dit vind ik allemaal wel erg jammer

 

Verder ben ik echt tevreden met het resultaat en het bauland kliniek. Ik vraag me af hoe dit in het Bauland kliniek zelf is geregeld? Voor doe 650,- meer? 

 

@Evah. Trouwens die steken zijn heel herkenbaar. En ik probeer nu ook op m'n zij te slapen maar dan krijg ik echt kramp in m'n borstspier. Dat had ik ook de eerste weken met m'n rechterborst als ik helemaal plat ging liggen. Niet pijnlijk maar gewoon vervelend. Herkennen jullie dat ook?

 

@Wens2017. En mijn borsten zijn ook nog hard maar ik voel echt elke dag wel verschil ze worden langzaam zachter. 

Ben benieuwd ik heb a.s vrijdag mijn na controle afspraak staan bij dokter bauland  wanneer moet jij @Lucy89

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Lucy89:

@jopie-sommie haha zo toevallig! ja ik heb ook een afspraak met dr. Bauland. Ik neem aan dat jij z'n tweede afspraak bent? misschien tot vrijdag

 

@tinkerbel80 as vrijdag moeten we voor controle, ik laat wel even weten of ze dit keer weer over hun computersysteem beginnen :lol:

Oh dacht vandaag<_<...nou hoor het graag vrijdag! Ook natuurlijk of alles goed is, dat is het aller belangrijkste! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes dames vrijdag! Ik ben vandaag voor t eerst weer gaan werken, voel me nu toch wel uitgeblust hoor! Linkerborst is ook weer wat gespannen en mn huid begint last van de sportbh's te krijgen. Bij t ietsje echt een beetje geïrriteerd. En sinds zaterdag weer keelontsteking pfff hopelijk  ben ik er gauw vanaf haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei Lucy89:

@jopie-sommie haha zo toevallig! ja ik heb ook een afspraak met dr. Bauland. Ik neem aan dat jij z'n tweede afspraak bent? misschien tot vrijdag

 

@tinkerbel80 as vrijdag moeten we voor controle, ik laat wel even weten of ze dit keer weer over hun computersysteem beginnen :lol:

 

45 minuten geleden zei tinkerbel80:

Oh dacht vandaag<_<...nou hoor het graag vrijdag! Ook natuurlijk of alles goed is, dat is het aller belangrijkste! 

Nou wie weet @Lucy89 zal wel leuk zijn :D

 

@tinkerbel80 je hoort het vrijdag!! :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei Wens2017:

Succes dames vrijdag! Ik ben vandaag voor t eerst weer gaan werken, voel me nu toch wel uitgeblust hoor! Linkerborst is ook weer wat gespannen en mn huid begint last van de sportbh's te krijgen. Bij t ietsje echt een beetje geïrriteerd. En sinds zaterdag weer keelontsteking pfff hopelijk  ben ik er gauw vanaf haha

@Wens2017 nou zit je niet mee, je eerste dag werken en dan ook keelontsteking erbij.

Beterschap meis :116: 

Nu even in de chill stand en weer opladen voor je volgende werkdag xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@tinkerbel80. Ja is goed ik laat 't wel even weten :)

 

@Wens2017. Wat goed dat je weer aan 't werk bent. Maar wel balen dat je last hebt van je linkerborst. Toen ik voor 't eerst weer ging werken kwam ik ook thuis met harde borsten. Het was altijd ff een opluchting om de sportbh uit te doen en ff thuis zonder bh te lopen. Kan echt geen kwaad hoor. Beterschap voor nu en doe het rustig aan:116:

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Lucy89:

@tinkerbel80. Ja is goed ik laat 't wel even weten :)

 

@Wens2017. Wat goed dat je weer aan 't werk bent. Maar wel balen dat je last hebt van je linkerborst. Toen ik voor 't eerst weer ging werken kwam ik ook thuis met harde borsten. Het was altijd ff een opluchting om de sportbh uit te doen en ff thuis zonder bh te lopen. Kan echt geen kwaad hoor. Beterschap voor nu en doe het rustig aan:116:

 

 

 

Dank je voor de tip! Die bh's 'snijden ' een beetje aan het eind van de dag. Ik merk bij beide borsten dat mn spier zelf nog herstellend is. Komt vast goed met de tijd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei jopie-sommie:

@Wens2017 nou zit je niet mee, je eerste dag werken en dan ook keelontsteking erbij.

Beterschap meis :116: 

Nu even in de chill stand en weer opladen voor je volgende werkdag xxx

Keelontsteking kwam zaterdag weer de kop op steken. Ik moet morgen weer werken. T zal wel elke week beter gaan, dat lees ik van veel meiden hier ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Wens2017:

Dank je voor de tip! Die bh's 'snijden ' een beetje aan het eind van de dag. Ik merk bij beide borsten dat mn spier zelf nog herstellend is. Komt vast goed met de tijd! 

Ja dat merk ik nu ook nog na 5 weken hoor. Maar ik neem aan dat het herstel van je linkerborst wat sneller gaat? Je bent natuurlijk aan je rechter weer later geopereerd. 

 

Ik heb ook echt last van dat snijden einde van de dag. Maar het hangt wel van de bh af. Ik vind die van 't kliniek super fijn. Ik heb spijt dat ik er toen geen twee heb gehaald. En de Carefix heb ik ook die is wel echt stevig maar die snijd dus einde van de dag. Maar draag jij nog deze bh' 's? Of heb je een speciale bh met een pasprothese? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Lucy89:

Ja dat merk ik nu ook nog na 5 weken hoor. Maar ik neem aan dat het herstel van je linkerborst wat sneller gaat? Je bent natuurlijk aan je rechter weer later geopereerd. 

 

Ik heb ook echt last van dat snijden einde van de dag. Maar het hangt wel van de bh af. Ik vind die van 't kliniek super fijn. Ik heb spijt dat ik er toen geen twee heb gehaald. En de Carefix heb ik ook die is wel echt stevig maar die snijd dus einde van de dag. Maar draag jij nog deze bh' 's? Of heb je een speciale bh met een pasprothese? 

Mn rechterborst is eigenlijk al helemaal hersteld, dat had de arts ook voorspelt hoor. Mn linkerborst gaat eigenlijk ook goed. Ik doe nu ineens veel meer dus dan voel ik gedurende de dag t implantaat wat zitten en de spier aanspannen, dat kan wel een half jaar duren zei dr fresow. Ik heb na mn 2e operatie een 2e bh bij de kliniek gekocht. Ik ben woensdag 5 weken po. Ik heb nu zo'n silliconen kipfilet maar die gooi ik er thuis weer uit hoor, zo lekker zit t niet. Als ik na een werkdag geen last meer heb ga ik weer sporten. Ik denk dat ik dan maar begin met wat cardio, fietsen, lopen, krachttraining met de benen. Vanochtend woog ik met kleding en schoenen 73, dus dat is ongeveer 71 zonder, min 425cc implantaat dus 70,5 om en nabij... mag nog wel wat af, wil in ieder geval weer 68 wegen, liefst 65... ben na mn zwangerschappen nooit meer onder de 68 gekomen... woog daarvoor altijd 62 maar toen vond men mij mager hoorde ok achteraf haha. Ben 176 lang dus vind 65 wel een mooi gewicht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wens2017.

 

Ja die kipfilet heb ik ook gehad. Jaren geleden had ik ze standaard in m'n bh tot dat de maximers kwamen. Maar voor nu lijkt 't mij een prima oplossing! Binnekort heb je die helemaal niet meer nodig :)

 

Ik ben zoals verwacht juist paar kilo afgevallen. Ben door crossfit een beetje te gespierd geworden door de jaren heen. En die spiertje zijn nu een beetje weg aan 't gaan. En spieren wegen zwaarder dan vet. Ik zat op 61Kg en weeg nu 57/58. Maar cardio en benen lijkt mij een goed begin! Ik probeer volgende week ook weer te beginnen. Crossfit voorlopig nog niet maar gewoon rustig aan wat oefeningen in de sportschool. Ik heb 't tijdens m'n herstel niet heel erg gemist. Maar kijk er nu wel weer naar uit! Ben ook benieuwd hoe 't zal gaan en of je de protheses ook voelt zitten tijdens oefeningen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 27-11-2017 om 11:02 zei Wens2017:

Jeej! Ik heb een datum voor mn hersteloperatie! 15 januari, op mn verjaardag, is de dag! Nog 7 weken wachten maar gezien de feestdagen zal t wel snel gaan!

Wat een goed nieuws! Lijkt heel snel te zijn gegaan. Op je verjaardag nog wel :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.