Ga naar inhoud

flege : 14 juli 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

@KristenK @Valerieb @x-roxiie-x @MissM

 

Hoe is het met jullie, mijn rechter borst moet ook nog zakken, op het ook zie je dit net, maar ik zie het wel.

ik probeer een beetje van me borsten te genieten , ik moet eerlijk zeggen ik heb dit gevoel niet ( om er van te genieten).

gisteren met mijn man naar een festival geweest, dit ging aardig goed .

vandaag een leuk bh gescoorde  bij de primark voor 1euro, ik kan geen album aanmaken anders had ik even een foto gestuurd.

mijn rechter litteken/wond brand/trekt af en toe nog, voor de rest alleen in de ochtend harde pijnlijke borsten (volgens mij noemen ze dit via het form baksteen gevoel)

 

hoe is  het verder met jullie?

ik heb mijn werk gebeld dat ik rustig aan wil gaan opbouwen (ze weten niet van me bv)

ik word helemaal gek in huis, krijg er een depressieve gevoel van.

mijn man merkt dit ook aan mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 4-8-2017 om 14:58 zei Valerieb:

@Julsa @flege heb even een nieuw album proberen aan te maken (privé), jullie naam staat erin, laat je me even weten of 't nu wel werkt? :-) 

Ja ik heb ze gezien hoor! Ziet er echt prachtig uit moet ik zeggen! Ik denk wel dat je op een D bent uitgekomen of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei flege:

ja, op het moment dat ik nieuwe album aanmaken klik krijg ik een  witte scherm..

wanneer ik het opnieuw probeer dan zie ik wel waar ik was gebleven maar dan volgt weer een witte pagina als ik de volgende stap probeer

hm oke.. zal ff inventariseren of meerderen hier last van hebben en het dan melden bij admin. 
Kan zijn dat ook hierin iets mis gegaan is tijdens de update.. helaas...

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-8-2017 om 16:55 zei flege:

@KristenK @Valerieb @x-roxiie-x @MissM

 

Hoe is het met jullie, mijn rechter borst moet ook nog zakken, op het ook zie je dit net, maar ik zie het wel.

ik probeer een beetje van me borsten te genieten , ik moet eerlijk zeggen ik heb dit gevoel niet ( om er van te genieten).

gisteren met mijn man naar een festival geweest, dit ging aardig goed .

vandaag een leuk bh gescoorde  bij de primark voor 1euro, ik kan geen album aanmaken anders had ik even een foto gestuurd.

mijn rechter litteken/wond brand/trekt af en toe nog, voor de rest alleen in de ochtend harde pijnlijke borsten (volgens mij noemen ze dit via het form baksteen gevoel)

 

hoe is  het verder met jullie?

ik heb mijn werk gebeld dat ik rustig aan wil gaan opbouwen (ze weten niet van me bv)

ik word helemaal gek in huis, krijg er een depressieve gevoel van.

mijn man merkt dit ook aan mij.

Hee waarom lukt het je nog niet om van je borsten te genieten? Door de pijn? Wat je zegt is wel herkenbaar. In de ochtend zijn mijn borsten ook nog bakstenen en mentaal is een BV ook wel een flink proces! Ik ben benieuwd hoe het werken weer gaat bij jou. Succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is echt een rollercoaster van emoties. ik heb zoveel gejankt, je zou denken dat er iemand gestorven was :P

maar nu kan ik echt met volle overtuiging zeggen dat ik gelukkig ben. ik kijk telkens in de spiegel, men kleding staat nu oh zo veel mooier, ik heb meer zelfvertrouwen op feestjes (heb eigenlijk echt het beest uitgehangen LOOOLLL)

nog 1 week te gaan en heb de 6 weken bereikt. dan mag de band af!! woehoeeee.

smorgens zijn ze nog wel gespannen maar niet meer het baksteen gevoel, ze voelen ook al veel zachter aan al kan je er nog niet in knijpen ofzo :D

 

alles gaat terug zen gewone gangetje, enkel als ik de kleinste in men armen houd is het nog iets te moeilijk. maar alles beetje per beetje he.

 

waarom kan jij nog niet genieten @flege mss omdat ze nog niet voelen als de jouwe? dit gaat beteren als ze gaan ontspannen. hoop dat je je snel goed voelt en kan genieten van die heerlijke tieten van je :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei MissM:

het is echt een rollercoaster van emoties. ik heb zoveel gejankt, je zou denken dat er iemand gestorven was :P

maar nu kan ik echt met volle overtuiging zeggen dat ik gelukkig ben. ik kijk telkens in de spiegel, men kleding staat nu oh zo veel mooier, ik heb meer zelfvertrouwen op feestjes (heb eigenlijk echt het beest uitgehangen LOOOLLL)

nog 1 week te gaan en heb de 6 weken bereikt. dan mag de band af!! woehoeeee.

smorgens zijn ze nog wel gespannen maar niet meer het baksteen gevoel, ze voelen ook al veel zachter aan al kan je er nog niet in knijpen ofzo :D

 

alles gaat terug zen gewone gangetje, enkel als ik de kleinste in men armen houd is het nog iets te moeilijk. maar alles beetje per beetje he.

 

waarom kan jij nog niet genieten @flege mss omdat ze nog niet voelen als de jouwe? dit gaat beteren als ze gaan ontspannen. hoop dat je je snel goed voelt en kan genieten van die heerlijke tieten van je :lol:

@Alyssa @MissM

oh jeej ik ken dat , alleen ik zeg dat ik moet huilen en dan zegt me man doe normaal en dan slik ik het weer weg hahaha.

ik dacht dat ik de enige was die zo schommelde met me emotie's.

 

ja ze voelen nog niet als de mijne, omdat ik er nog last van ervaar. 

ik kan ze nog niet schudden of pijnvrij mee lopen...

gisteren had ik een shirt aan (redelijk strak) toen werd ik wel even blij.

de grote die ik zag droeg ik altijd met een bh, nu zonder bh:145::145:.

dus dat vond ik wel fijn, ik ga zelf 4september op vakantie naar dominicaanse republiek, weet jij of ik al dan al in de zee mag zwemmen.

of is er geen verschil tussen zwembad water en en zee water voor de litteken?

 

 

maar als ik het goed lees ben je al bijna 6weken po... zoo wil je ruilen??? hahahaha

maar dat gaat hard zeg jeetje, maar je hebt ook dat baksteen gevoel in de ochtend, ik had gehoopt dat die bij 5weken wel weg zouden zijn hahaha niet dus.

 

gebruik jij siliconen pleisters?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze zeggen 6 weken dus volgens mij mag zeewater ook hoor. zolang alle korstjes eraf zijn, why not?! enkel goed optijd insmeren met hoge factor en voor de rest Genieten! :wub:

 

dat hard gevoel verminderd hoor en trekt ook zeer snel weg, maar helemaal weg is het zeker niet.

 

ik gebruik niets pleisters, zolang er korstjes op waren heb ik enkel gaasjes erover gedaan zodat die bh er niet op schuurt maar nu niets meer. mij hebben ze altijd gezegd dat wondes het best genezen in open lucht.

 

en nee je bent zeker niet alleen hoor met die emoties, ik voelde me op dat moment ook de enigste zielepoot op aarde haha. nu zegt men mannetje ook van..eindelijk heb ik weer mijn vrouwtje terug en nu krijg ik elke dag miljoenen complimenten. in het begin vond hij ze gewoon lelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-7-2017 om 16:55 zei flege:

hoe gaat het nu daarmee, volgens mij liep het niet helemaal lekker toch?

 

Volgens mij had ik nog niet gereageerd sorry! Maar sinds vorige week ben ik officieel weer beter gemeld.
Al werkte ik de twee weken daarvoor (noodgedwongen, hallo personeelstekort) al volledig mee en deed ik alle werkzaamheden, behalve steunkousen en tilliften, op m'n eigen groepje en tempo. 

Hoe gaat het bij jou op je werk? 

 

En volgens mij ben je 8 weken PO als je op vakantie gaat toch? Volgens mij mag je dan gewoon zwemmen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@x-roxiie-x @Valerieb @KristenK @MissM @Jadie

hey dames hoe is het met jullie?

 

ik moet aangeven dat ik steeds meer van mijn borsten geniet.

ik ga begin september naar het dominicaanse republiek, en ik ben al aan het kijken voor mooie bikini's.

hier moet ik super van stralen, ik had al 2bikini's gekocht voor de operatie, maar die zijn inmiddels alleen maar tepel beschermers geworden:P.

 

dus nu lekker bikini's shoppen, en veel foto's maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei flege:

@x-roxiie-x @Valerieb @KristenK @MissM @Jadie

hey dames hoe is het met jullie?

 

ik moet aangeven dat ik steeds meer van mijn borsten geniet.

ik ga begin september naar het dominicaanse republiek, en ik ben al aan het kijken voor mooie bikini's.

hier moet ik super van stralen, ik had al 2bikini's gekocht voor de operatie, maar die zijn inmiddels alleen maar tepel beschermers geworden:P.

 

dus nu lekker bikini's shoppen, en veel foto's maken

Hoi meid,

 

heb je net al even een prive berichtje gestuurd :) 

 

Gaat ook goed hier, steeds happier met mn twins.

 Ik had mn bikinis ook even weer gepast maar het zijn idd ook tepel beschermers geworden haha, stiekem best wel een bikini addict dus vind het niet heel erg om een heleboel nieuwe aan te schaffen, staat ons nu ook nog veeeel mooier:wub: en jij kan er straks lekker mee stralen op t strand, en al die leuke jurkjes en topjes! 

 

enjoy the (bikini) shopping! 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei flege:

@x-roxiie-x @Valerieb @KristenK @MissM @Jadie

hey dames hoe is het met jullie?

 

ik moet aangeven dat ik steeds meer van mijn borsten geniet.

ik ga begin september naar het dominicaanse republiek, en ik ben al aan het kijken voor mooie bikini's.

hier moet ik super van stralen, ik had al 2bikini's gekocht voor de operatie, maar die zijn inmiddels alleen maar tepel beschermers geworden:P.

 

dus nu lekker bikini's shoppen, en veel foto's maken

Hellow super leuk dat je er zo van geniet! Bij mij is het wat dubbel... durf niet goed voor bhs gaan omdat de maat zou kunnen tegenvallen. En als ik ze zie vind ik ze klein maar wel mooi natuulijk op men lichaam. En ik erger me zo in het verschil pffff de ene dzg ben ik kei gelukkig en de andere zou ik kunnen wenen!!! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei flege:

@x-roxiie-x @Valerieb @KristenK @MissM @Jadie

hey dames hoe is het met jullie?

 

ik moet aangeven dat ik steeds meer van mijn borsten geniet.

ik ga begin september naar het dominicaanse republiek, en ik ben al aan het kijken voor mooie bikini's.

hier moet ik super van stralen, ik had al 2bikini's gekocht voor de operatie, maar die zijn inmiddels alleen maar tepel beschermers geworden:P.

 

dus nu lekker bikini's shoppen, en veel foto's maken

 

Hier hetzelfde :D geniet steeds meer en meer van mijn boobs en ga met 10 dagen op vakantie. Mijn topjes zijn ook te klein, maar heb nu al 2 mooie strapless bikini tops gevonden :wub:

 

Geniet van de bikini jacht meis en je mooie boobs.  Je gaat straks stralen op vakantie :53:

 

Worden ze bij jou ook al wat zachter? Bij mij merk ik het met de dag steeds meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!! blij dat alles zo goed gaat hier met iedereen! hier ook hoor, maar je went er zo snel aan! vind ze echt te klein, maar als ik men nieuwe bh's vasthou denk ik gadsamme wat een joekels hahaha

ben enkel benieuwd wanneer nou die rechterkant bijtrekt want daar erger ik me wel aan. gewoon omdat ik het weet zie ik het natuurlijk overal dat verschil. maar heb er wel het volste vertrouwen in dat het goedkomt, als ik zie wat voor veranderingen ze hebben gedaan in de afgelopen 6 weken...wat was me dat haha

 

ze zijn wel al vele zachter! en ze vallen zelfs al wat mee als ik op men zij ga liggen. :43:

 

heel veel shopplezier ladies!!! ik moet me even inhouden, heb nog nooit zoveel geld uitgegeven aan lingerie dan nu :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei KristenK:

Hellow super leuk dat je er zo van geniet! Bij mij is het wat dubbel... durf niet goed voor bhs gaan omdat de maat zou kunnen tegenvallen. En als ik ze zie vind ik ze klein maar wel mooi natuulijk op men lichaam. En ik erger me zo in het verschil pffff de ene dzg ben ik kei gelukkig en de andere zou ik kunnen wenen!!! Xxx

 

dat zal heus nog wel bijtrekken, ik heb ook nog steeds verschil. zeker van de zijkant bezien valt het op, ook iets puntiger dan de andere. maar idd je schrikt ervan hoe snel het went he die borsten. lijkt ook met het ontspannen dat ze kleiner geworden zijn maar mag niet klagen. heb wat fotos van mezelf bekeken voordien en dan denk ik echt wat lig je nou te zagen. maar bij een wissel komt er zeker 150 cc bij hoor! :D:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ben ik blij dat jullie ook dat wisselend gevoel hebben (wilde me bijna groot houden tegen over jullie).

maar ik geniet er steeds meer van. weten jullie of we na 6weken beugel bh's mogen dragen (mag dit ook met vulling zijn) of iets die de harde tepels niet laat doorschijnen?

@Jadie ja ik zag je berichtje, blij dat ook alles lekker bij jou loopt. trouwens wat een mooie platte buik heb jij zeg!!  @MissMja dat gevoel  heb ik ook, in bepaalde shirtjes  denk ik ook van oh is dit het , maar een wissel daar durf ik nu echt nog niet aan te denken , vond het traumatiserend genoeg ahahaha 


@x-roxiie-x wanneer ga jij ook al weer weg? waar ga je naar toe? ga je beugel bh's aan doen?

 

 

 

@KristenK is het zo zichtbaar dat verschil in borsten? ik zie namelijk zelf het verschil (rechter mag nog meer zakken) maar mijn man die ziet het minimaal. en als je de borstband aan die kant van de borst strakker zet helpt dat?        

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-8-2017 om 20:41 zei flege:

Wat ben ik blij dat jullie ook dat wisselend gevoel hebben (wilde me bijna groot houden tegen over jullie).

maar ik geniet er steeds meer van. weten jullie of we na 6weken beugel bh's mogen dragen (mag dit ook met vulling zijn) of iets die de harde tepels niet laat doorschijnen?

@Jadie ja ik zag je berichtje, blij dat ook alles lekker bij jou loopt. trouwens wat een mooie platte buik heb jij zeg!!  @MissMja dat gevoel  heb ik ook, in bepaalde shirtjes  denk ik ook van oh is dit het , maar een wissel daar durf ik nu echt nog niet aan te denken , vond het traumatiserend genoeg ahahaha 


@x-roxiie-x wanneer ga jij ook al weer weg? waar ga je naar toe? ga je beugel bh's aan doen?

 

 

 

@KristenK is het zo zichtbaar dat verschil in borsten? ik zie namelijk zelf het verschil (rechter mag nog meer zakken) maar mijn man die ziet het minimaal. en als je de borstband aan die kant van de borst strakker zet helpt dat?        

Gho borstband harder doen mag niet zei Verdonck dat werk tegen... gewoon normaal aandoen!! En ja ik zie het hard maar mn vriend zegt dat ik overdrijf! Ookal zie ik het gwn... als het zo zou blijven zou ik niet blij zijn!! Maar we hebben nog een hele weg tegaan zeker? Ik ben nu 5 weken po maar het geduld geraakt op! Pfff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-8-2017 om 20:41 zei flege:

 

@x-roxiie-x wanneer ga jij ook al weer weg? waar ga je naar toe? ga je beugel bh's aan doen?

 

 

Ik zit over 9 daagjes rond deze tijd in Spanje, Marbella :beach: Ik weet het nog niet.  Ik ga het even aankijken hoe het voelt om eentje te dragen. Vind het nu in ieder geval nog niet heel fijn zitten. Ik heb wel 2 beugel bh's die ik mee ga nemen en voor de rest heb ik vandaag 4 soft bh's gekocht bij de Primark. Zitten ideaal! Is een beetje een mix tussen en bralette en bh maar dan beugelloos en schijnt niet door omdat hij wel voorgevormd is. Ik denk dat ik deze veel ga dragen. Ze zijn maar 7 euro trouwens echt een koopje! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 4-9-2017 om 21:13 zei Chrissiekrassie:

@popie hai meis! Ik had een vraag aan jou. Ik zie dat jij ook motiva ergonomix 295 hebt ik ga dat maatje wsl ook nemen ik ben 51 kg en m'n omtrek is 65/70, welke maat oogt het ongeveer bij jou? Ik hoop zo niet dat het te groot word bij me ! 

 

Hallo, 

ik draag nu een 70D als bh, maar het oogt denk ik meer als een C cup. 

Het uiteindelijke resultaat hangt wel van meerdere factoren af dan enkel de hoeveelheid cc. Je bouw, je eigen weefsel, de plaatsing e.d....

Je kan steeds in minj albums gaan kijken, normaal gezien staan ze open voor iedereen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@x-roxiie-x @Jadie @KristenK @Valerieb @MissM @Rocker

 

het is al weer een tijd geleden dat ik een berichtje hebt gepost.

hoe is het met jullie en die bobbie's??

 

Ik heb voor mijn vakantie een aantal bh's gehaald, ik kwam uit op een 75/80 f.

Nou ik schrok ervan, ik gaf aan nou ik wil gewoon een e cup , dus heb nu 80e.

ik schrok zo van het feit dat ik een f cup zou moeten komen, eerlijk gezegd vindt ik de e cup lekkerder zitten.

 

ik ben zelf voor mijn vakantie langs dr verdonck geweest om even alles te controleren.

alles is goed, mijn linker litteken is nog wel dik, hopelijk word dit zachter, waardoor het beter kan genenzen.

 

Ik ben super trots met het resultaat en het echt natuurlijk het valt haast niet op.

heb voor me operatie  zo een megaboost bh gehaald bij de primark waardoor het leekt of ik al meer had dan werkelijkheid.

 

trouwens me werk weet van niks (heb lekker 3weken in de ziektewet gezeten, 2diensten gewerkt en dan 2weken vakantie, vervolgens 1 dag gewerkt en weer 9dagen vakantie)

 

@MissM hoe is het met indalen, zakken ze nu meer?

 

ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid!!! wow een F! dat zijn al echte bazookas geworden :lol: 

ik moet me dringend eens laten opmeten, ik koop nu altijd een D, maar af en toe zijn ze toch te klein. bedekken ze net men tepels haha. de ene keer dus een D en de andere keer een E.

 

men rechterlitteken is ook iets dikker dan de linker, maar smeer af en toe nog met bio oil.smeer je ook nog? of nivea creme is ook heel goed!  t kan maar helpen, maar je ziet er echt niets van hier. ze zitten mooi in de borstplooi.

en yep, ze zijn eindelijk mooi gezakt, ook allebei op dezelfde hoogte. ik ben heeeeeeeel happy en ook heel natuurlijk qua looks en qua gevoel. volgende maand ga ik op 12w controle bij straten. nooit gedacht dat k het zou zeggen maar het is de pijn allemaal waard geweest ^_^

 

ohja, ik heb een nieuwe verslaving nu...lingerie ;-) 

 

enjoy the boobies lady!!! @flege

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei flege:

@x-roxiie-x @Jadie @KristenK @Valerieb @MissM @Rocker

 

het is al weer een tijd geleden dat ik een berichtje hebt gepost.

hoe is het met jullie en die bobbie's??

 

Ik heb voor mijn vakantie een aantal bh's gehaald, ik kwam uit op een 75/80 f.

Nou ik schrok ervan, ik gaf aan nou ik wil gewoon een e cup , dus heb nu 80e.

ik schrok zo van het feit dat ik een f cup zou moeten komen, eerlijk gezegd vindt ik de e cup lekkerder zitten.

 

ik ben zelf voor mijn vakantie langs dr verdonck geweest om even alles te controleren.

alles is goed, mijn linker litteken is nog wel dik, hopelijk word dit zachter, waardoor het beter kan genenzen.

 

Ik ben super trots met het resultaat en het echt natuurlijk het valt haast niet op.

heb voor me operatie  zo een megaboost bh gehaald bij de primark waardoor het leekt of ik al meer had dan werkelijkheid.

 

trouwens me werk weet van niks (heb lekker 3weken in de ziektewet gezeten, 2diensten gewerkt en dan 2weken vakantie, vervolgens 1 dag gewerkt en weer 9dagen vakantie)

 

@MissM hoe is het met indalen, zakken ze nu meer?

 

ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat

 

Hee meid!

 

Hier gaat ook alles prima. Vergeet steeds meer dat ze er zitten haha ik denk dat ik dan aardig gewend ben. Ben er niet meer dagelijks mee bezig. En welkom bij de 80f club haha of zoals @MissM het noemt de bazooka club :1bouncingboobs:  kunnen jullie al op je buik slapen? Dat is het enigste wat ik nog niet kan. Maar voor de rest gaat alles prima! Rechts zakt ook steeds meer zoals links :43: hoe gaat het bij jullie trouwens met kleding kopen? Ik pas veel strakke topjes bijna niet! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei flege:

@x-roxiie-x @Jadie @KristenK @Valerieb @MissM @Rocker

 

het is al weer een tijd geleden dat ik een berichtje hebt gepost.

hoe is het met jullie en die bobbie's??

 

Ik heb voor mijn vakantie een aantal bh's gehaald, ik kwam uit op een 75/80 f.

Nou ik schrok ervan, ik gaf aan nou ik wil gewoon een e cup , dus heb nu 80e.

ik schrok zo van het feit dat ik een f cup zou moeten komen, eerlijk gezegd vindt ik de e cup lekkerder zitten.

 

ik ben zelf voor mijn vakantie langs dr verdonck geweest om even alles te controleren.

alles is goed, mijn linker litteken is nog wel dik, hopelijk word dit zachter, waardoor het beter kan genenzen.

 

Ik ben super trots met het resultaat en het echt natuurlijk het valt haast niet op.

heb voor me operatie  zo een megaboost bh gehaald bij de primark waardoor het leekt of ik al meer had dan werkelijkheid.

 

trouwens me werk weet van niks (heb lekker 3weken in de ziektewet gezeten, 2diensten gewerkt en dan 2weken vakantie, vervolgens 1 dag gewerkt en weer 9dagen vakantie)

 

@MissM hoe is het met indalen, zakken ze nu meer?

 

ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat

 

Hoihoi,

 

fijn dat alles goed met je gaat en dat je er blij mee bent :) net zoals @MissM smeer ik mn littekens ook in met bio oil en met nivea die blauwe pot en dat wissel ik af. 

 

Verder heb ik me nog niet opgemeten maar heb 2 bh's in maat 75E en die zitten goed. Moet wel zeggen dat ik ze een stuk kleiner vind worden met de week, kan ook zijn dat ik er aan wen hoor maar stiekem baal ik daar wel een beetje van haha. Maar voor de rest ben ik er erg blij mee, kwa vorm en alles! 

 

Haha lingerie verslaving komt mij ook heel bekent voor, zit zovaak te zoeken op t internet en kom zoveel moois tegen:123:

 

@x-roxiie-x buikslapen lukt mij ook niet, gaat ook heeeel lang duren denk ik voor dat weer kan, als het al uberhaubt gaat lukken.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.