Ga naar inhoud

flege : 14 juli 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

19 uur geleden zei flege:

oh echt zo onprofessioneel jeetje zeg.

maar wel fijn dat je borsten er goed uit zien, en dat lucht toch echt op.

maar zitten je borsten nog te hoog dan?, dat je je bh losser moet zetten.

 

Verder gaat het goed bij mij, in de ochtend voelen me borsten het pijnlijkst.

ze zijn zwaar en hard, een heel gespannen gevoel ofzo heb jij dat ook?

 

 

 

Ja die van mij zijn in de ochtend ook nog steeds pijnlijk en hard.  Hij zei niet perse dat ze te hoog zaten maar dat mijn bh nog losser kon zodat ze sneller zakken.  Ik had deze op het strakst staan namelijk. 

 

20 uur geleden zei Valerieb:

Hoi @flege en @x-roxiie-x wat een verhaal van die plakkertjes seg! Ikben gisteren naar Verdonck zelf terug gegaan (is maar 15 min rijden) omdat ik ook nog een bh nodig had en helemaal de maat niet wist... dacht wel dat Verdonck zelf er niet ging zijn maar blijkbaar toch... hij heeft er dus idd ook 'zwaluwstaartjes' op geplakt... mag ze maandag weghalen en douchen! :wub: Hij zei dat de wonde al mooi dicht was... vorige week toen ik keek was de rechterborst wat groter (was ook ervoor al zo) maar nu dus ineens de linker, hij zei wel dat dit ook kwam door het linkshandig zijn en dat het misschien wel nog terug zou veranderen... ben wel blij met t voorlopige resultaat alleen hadden ze toch wel wat groter gemogen... met de sportbh aan passen gewoon AL mijn oude bloesjes nog :wacko: Maarja goed... wou absoluut ook niet té dus... wel nog streeds heel gevoelig en superhard! Onderaan de borst (tussen de tepel en litteken) heb ik wel zo'n 'doof' plekje... @flege zet je een na-foto online? Ik ga dit wel nog doen denk ik... had me ook voorgenomen om elke dag (of om de 2 dagen) een foto te trekken om zo de evolutie te zien.... heb je nog veel last van het trekkerig gevoel? @x-roxiie-x ik heb gisteren ook aan Verdonck advies gevraagd ivm het insmeren van de littekens... ik moet nu 3 dagen die pleisters erop laten, maandag mogen ze eraf en dan mag ik ofwel zo'n speciale siliconenpleister erop plakken (is ter bevordering van de genezing van het litteken) ofwel het insmeren met bv bio oil of nivea of... ofwel een combinatie van de 2 (crème 's avonds en de pleister overdag) dus hopelijk heb je aan zijn advies ook wat! Moet wel zeker zijn dat de wonde dicht is! Groetjes! 

 

Thanks voor de tip! Ik ga als de wondjes dicht zijn ook beginnen met smeren. Ben bang dat mijn littekens anders minder mooi helen. Waar haal je die siliconen pleisters? 

 

Wel balen dat je ze te klein vind! Soms kijk ik in de spiegel en dat vind ik ze ook kleiner ogen, maar als ik dan kleding probeer aan te doen is alles bijna te klein. Echt gek hoe snel je eraan went! 

 

Ik heb trouwens net als Flege dat alles onder mijn tepel gevoelloos is. Mijn tepels en de rest is juist weer erg gevoelig 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste Reactie
6 uur geleden zei x-roxiie-x:

 

Ja die van mij zijn in de ochtend ook nog steeds pijnlijk en hard.  Hij zei niet perse dat ze te hoog zaten maar dat mijn bh nog losser kon zodat ze sneller zakken.  Ik had deze op het strakst staan namelijk. 

 

 

Thanks voor de tip! Ik ga als de wondjes dicht zijn ook beginnen met smeren. Ben bang dat mijn littekens anders minder mooi helen. Waar haal je die siliconen pleisters? 

 

Wel balen dat je ze te klein vind! Soms kijk ik in de spiegel en dat vind ik ze ook kleiner ogen, maar als ik dan kleding probeer aan te doen is alles bijna te klein. Echt gek hoe snel je eraan went! 

 

Ik heb trouwens net als Flege dat alles onder mijn tepel gevoelloos is. Mijn tepels en de rest is juist weer erg gevoelig 

juist  , dat heb ik ook dat onder gevoelloos is en boven de tepel enorm gevoelig...

wat ben ik blij dat jij dit gevoel met mij deelt.

 

het lukt mij niet om zoveel kleding als @x-roxiie-x te passen, hoe doe jij dit zonder je armen omhoog te doen?

 

vandaag heb ik voor het eerst een sport bh aan (geen carefix) en het zat heerlijk.

ik kreeg door die carefix allemaal afdrukken op mijn zijn die pijn deden.

nu ik even een andere sport bh aan heb , kunnen de plekken even rust krijgen.

 

maar @x-roxiie-x jij slikte wel een aantal pijnstillers, ik had alleen de tramadol en de paracetamol...

voelde jij je daardoor wat beter als ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei flege:

juist  , dat heb ik ook dat onder gevoelloos is en boven de tepel enorm gevoelig...

wat ben ik blij dat jij dit gevoel met mij deelt.

 

het lukt mij niet om zoveel kleding als @x-roxiie-x te passen, hoe doe jij dit zonder je armen omhoog te doen?

 

vandaag heb ik voor het eerst een sport bh aan (geen carefix) en het zat heerlijk.

ik kreeg door die carefix allemaal afdrukken op mijn zijn die pijn deden.

nu ik even een andere sport bh aan heb , kunnen de plekken even rust krijgen.

 

maar @x-roxiie-x jij slikte wel een aantal pijnstillers, ik had alleen de tramadol en de paracetamol...

voelde jij je daardoor wat beter als ik?

 

Haha ja echt toevallig hoeveel bij ons overeen komt! Ik trek veel aan via mijn benen of mijn vriend helpt me erbij waardoor ik mijn armen niet boven schouders hoef te doen. Ben ook best lenig met armen dus misschien dat dat meehelpt haha:lol:

 

Ik had de oxycodon en paracetamol. Die andere zoals diazepam en naproxen heb ik niet genomen. Maar ik weet niet hoe jij je voelde natuurlijk, dankzij die medicijnen kon ik wel vrij snel even naar buiten en een rondje doen zonder al te veel last. Ik deed wel gewoon rustig aan. En mijn vriend hielp met alles 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@flege met dof plekje bedoelde ik idd ook gevoelloos... mijn borsten zijn ook zo superstrak en supergevoelig, als ik ze insmeer dan doet mijn linkertepel echt zo zeer! Gelukkig voel ik dit niet met bh erover... heb gisteren geprobeerd een privéalbum te uploaden maar er is iets misgegaan, moet het straks eens opnieuw op de pc proberen... ik kan mijn armen wel al goed omhoog doen jij niet? Kleding passen lukt al goed! En haren wassen en drogen ook, gelukkig want als ik op mijn vriend loet wachten... :77:hihi! @x-roxiie-x de siliconenpleisters heten Dermatix en kan je bij de apotheker halen! Kosten wel 23 euro maar zijn herbruikbaar(je kan ze onder water afspoelen) heb je ook bio oil gehaald of iets anders? Deze nacht weer halfdood gegaan van de rugpijn, ik snap niet goed hoe dit eigenlijk komt? Van de band? Groetjes aan jullie allemaal! Geniet van de zondag! ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

@flege @x-roxiie-x heb jullie net toegevoegd aan m'n album, het is me eindelijk gelukt via de computer ;) Het verschil tussen de 2 is op de meeste foto's niet heel duidelijk te zien nu, alleen als ik buk zie je 't duidelijk dat er een volumeverschil is... Ik neem ook nog pijnstillers, meestal 2 à 3 paracetamol per dag. Tenzij ik een luie dag heb waarin ik de zetel niet verlaat, dan is 't niet nodig ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Valerieb:

@flege @x-roxiie-x heb jullie net toegevoegd aan m'n album, het is me eindelijk gelukt via de computer ;) Het verschil tussen de 2 is op de meeste foto's niet heel duidelijk te zien nu, alleen als ik buk zie je 't duidelijk dat er een volumeverschil is... Ik neem ook nog pijnstillers, meestal 2 à 3 paracetamol per dag. Tenzij ik een luie dag heb waarin ik de zetel niet verlaat, dan is 't niet nodig ^_^

Heel raar ik kan in je album maar er staat geen foto in!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Valerieb Ziet er goed uit meid! Ik kan je album zien, maar als ik op een foto klik krijg ik een foutmelding dat ik geen toestemming heb om het te zien @best_boobie. Dus ik reageer even hier dat het er heel mooi uitziet! En ik zie zelf amper verschil in de grootte.

 

Ik heb ook nog steeds rugpijn elke ochtend en sinds gister veel last van de boobies. Vooral rechts veel steken en in de ochtend erg pijnlijk. Heb het idee dat deze nu ook meer aan het zakken is en die steken de zenuwen zijn die weer gaan werken?? Heb jij hier ook last van? Is zo random opeens. Ik doe rustig aan en kom amper buiten etc.. 

 

Ik ga wel even kijken voor die pleisters dan! Ik heb pure argan olie van de tuinen gehaald, maar zit te denken om littekencreme te halen. Ik moet wel nog even wachten met smeren tot alles goed dicht is

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-7-2017 om 11:14 zei Valerieb:

@flege met dof plekje bedoelde ik idd ook gevoelloos... mijn borsten zijn ook zo superstrak en supergevoelig, als ik ze insmeer dan doet mijn linkertepel echt zo zeer! Gelukkig voel ik dit niet met bh erover... heb gisteren geprobeerd een privéalbum te uploaden maar er is iets misgegaan, moet het straks eens opnieuw op de pc proberen... ik kan mijn armen wel al goed omhoog doen jij niet? Kleding passen lukt al goed! En haren wassen en drogen ook, gelukkig want als ik op mijn vriend loet wachten... :77:hihi! @x-roxiie-x de siliconenpleisters heten Dermatix en kan je bij de apotheker halen! Kosten wel 23 euro maar zijn herbruikbaar(je kan ze onder water afspoelen) heb je ook bio oil gehaald of iets anders? Deze nacht weer halfdood gegaan van de rugpijn, ik snap niet goed hoe dit eigenlijk komt? Van de band? Groetjes aan jullie allemaal! Geniet van de zondag! ^_^

ik kan mijn armen wel goed omhoog doen, maar dit mag toch niet?

wat heb je prachtige foto's , zelfde als @x-roxiie-x lekker bh's passen.

ik kan dat niet zonder me armen niet boven mijn hoofd te doen. 

vanaf onder kan het niet omdat ik een grote achterwerk heb, scheurt heel die bh kapot.

 

ik las over siliconenpleisters, kan je me daar meer over vertellen, wannee gebruik je deze?

 

jij en @x-roxiie-x hebben last van jullie rug hoe komt dit?

ik heb totaal geen last van mijn rug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@x-roxiie-x @KristenK @Valerieb hoe is het vandaag met jullie?

 

ik merk dat minder pijnstillers nodig heb.

ik neem alleen voor het slapen gaan pijnstillers, en soms in de ochtend paracetamol.

wanneer die meiden zo hard en gespannen zijn.

 

vandaag mogen @Valerieb en @KristenK en ik lekker douche...

mijn man komt vanmiddag thuis dan haalt hij de pleisters eraf.

 

 

welke zalf gaan jullie smeren voor de littekens?

 

ps @Valerieb en @KristenK ik moet het een beetje op jullie advies doen, mijn huisarts vertel eigenlijk niks over hoe me borsten eruit zien.

wel dat de wond goed aan het genezen is.

hoelang moeten we de borstband en sportbh aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei flege:

@x-roxiie-x @KristenK @Valerieb hoe is het vandaag met jullie?

 

ik merk dat minder pijnstillers nodig heb.

ik neem alleen voor het slapen gaan pijnstillers, en soms in de ochtend paracetamol.

wanneer die meiden zo hard en gespannen zijn.

 

vandaag mogen @Valerieb en @KristenK en ik lekker douche...

mijn man komt vanmiddag thuis dan haalt hij de pleisters eraf.

 

 

welke zalf gaan jullie smeren voor de littekens?

 

ps @Valerieb en @KristenK ik moet het een beetje op jullie advies doen, mijn huisarts vertel eigenlijk niks over hoe me borsten eruit zien.

wel dat de wond goed aan het genezen is.

hoelang moeten we de borstband en sportbh aan?

Hallo, met mij gaat het goed deze morgen wel ineens veel pijn, met jou?! Ja ik haal deze avond de plekkers eraf en dan doucheeeeuh. Ik ga gewoon litekenzalf smeren. Die van germain de capucain (of hoe je het ook schrijft haha) wel duur maar ik wil echt dat ze goed genezen. Ik ga dit zo lang mogelijk smeren 1 x per dag als ik men borsten insmeer met nivea crème die blauwe vettige pot. De borstband moet int totaal na de operatie 8 weken aan en de sport bh ook. Je moet dit echt doen want het is heel belangrijk voor een goed herstel van je boobs vertelde de Dr. Ik ben benieuwd naar men wondjes ik post straks een foto of status van de littekens na het douche! 

 

K. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei flege:

ik kan mijn armen wel goed omhoog doen, maar dit mag toch niet?

wat heb je prachtige foto's , zelfde als @x-roxiie-x lekker bh's passen.

ik kan dat niet zonder me armen niet boven mijn hoofd te doen. 

vanaf onder kan het niet omdat ik een grote achterwerk heb, scheurt heel die bh kapot.

 

ik las over siliconenpleisters, kan je me daar meer over vertellen, wannee gebruik je deze?

 

jij en @x-roxiie-x hebben last van jullie rug hoe komt dit?

ik heb totaal geen last van mijn rug.

 

Nee ik doe mijn armen niet boven schouderhoogte. Ik hou ze dus iets omhoog en mijn vriend helpt me dan met de kleding. Gaat tot nu toe altijd goed.  Wijdere dingen doe ik via mijn benen, maar niet alles past over de billen inderdaad:152:

 

Ik heb last van mijn rug na het slapen altijd.  Door de druk denk ik. Heb vannacht wel voor het eerst plat kunnen slapen yeaaah was zo fijn!

 

Oeh lekker douchen. Enjoy! Ik genoot daar zo erg van! Ben je eindelijk weer lekker fris.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-7-2017 om 13:44 zei KristenK:

Hallo, met mij gaat het goed deze morgen wel ineens veel pijn, met jou?! Ja ik haal deze avond de plekkers eraf en dan doucheeeeuh. Ik ga gewoon litekenzalf smeren. Die van germain de capucain (of hoe je het ook schrijft haha) wel duur maar ik wil echt dat ze goed genezen. Ik ga dit zo lang mogelijk smeren 1 x per dag als ik men borsten insmeer met nivea crème die blauwe vettige pot. De borstband moet int totaal na de operatie 8 weken aan en de sport bh ook. Je moet dit echt doen want het is heel belangrijk voor een goed herstel van je boobs vertelde de Dr. Ik ben benieuwd naar men wondjes ik post straks een foto of status van de littekens na het douche! 

 

K. 

en lekker gedoucht , ik vond het zalig.

ik vindt me littekens goed/mooi eruit zien.

ik smeer nu ook bio oil, ik vindt het wel eng om nivea te smeren.

eng/raar dat ik nu ineens wat grotere borsten heb, maar ook bang dat ik ze pijn ga doen hahaha, het is raar maar waar!

 

ik ben sinds gisteren niet zo lekker, keelpijn hoofdpijn, het koud hebben enzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei flege:

en lekker gedoucht , ik vond het zalig.

ik vindt me littekens goed/mooi eruit zien.

ik smeer nu ook bio oil, ik vindt het wel eng om nivea te smeren.

eng/raar dat ik nu ineens wat grotere borsten heb, maar ook bang dat ik ze pijn ga doen hahaha, het is raar maar waar!

 

ik ben sinds gisteren niet zo lekker, keelpijn hoofdpijn, het koud hebben enzz

Ja zalig he! Heb er 20 minuten onder gestaan hihihi! En ja ik durfde niet aan de littekens komen men vriend smeert ze nog in. Ik smeer voor de moment met nivea dat ze niet uitdrogen en met littekenolie begin ik maandag mee. En ja ik vind ze naakt zo "wow", en in kleren vind ik ze klein. Maar dat komt omdat ik voor de moment alleen losse dingen aandoe met die band zie je alles. Dusja! Ik heb nog veel last van moeheid en af en toe pijn. Men linker borst is al wat gezakt en men rechter nog niet (raar zicht hoor). Maar is blijkbaar normaal. Hoe zijn de uwe van vorm voor de moment? 

 

K.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi, kwam eens kijken hoe het met je ging ^_^

heb jij nog korstjes op je littekens? ik durf niet over die korstjes te smeren, dus smeer enkel op de littekens waar de korstjes al af zijn. ook heb ik aan 1 litteken aan het uiteinde nog een stukje draad...zal er nog wel afvallen zeker? raar he haha.

verzorg je maar goed dat je niet ziek word, maar heb al van enkele mensen gehoord hier dat ze keelpijn hebben,wat verhoging, vermoeide ogen, volgens mij gaat er weer een virusje rond 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei MissM:

hi, kwam eens kijken hoe het met je ging ^_^

heb jij nog korstjes op je littekens? ik durf niet over die korstjes te smeren, dus smeer enkel op de littekens waar de korstjes al af zijn. ook heb ik aan 1 litteken aan het uiteinde nog een stukje draad...zal er nog wel afvallen zeker? raar he haha.

verzorg je maar goed dat je niet ziek word, maar heb al van enkele mensen gehoord hier dat ze keelpijn hebben,wat verhoging, vermoeide ogen, volgens mij gaat er weer een virusje rond 

ik durf ook niet over de korstjes heen hoor. ik heb 1x aan me linker kant gesmeerd hierna durfde ik niet meer hahaha.

ik ga ook als @KristenK door me man laten in smeren, ik zelf durf het niet.

raar dat je nog draad heb, hebben ze die niet eraf gesneden, bij mij namelijk wel.

 

juist die symptomen heb ik pffff :wacko:, en nog 2 kids hier rond rennen.

 

ik zal strak even een privé album maken kan je even kijken hoe het bij moe gaat.

 

hoe is verder met jou? zakken de boobs al wat meer?

heb je trouwens je album op privé kon bepaalde  foto's niet meer zien. (ik ging mijne vergelijken)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@flege dat is idd niet fijn ziek, herstellen en dan nog thuiszittende kids. ik hoop dat het niet doorbreekt! duimen staan al omhoog ;)

nee idd! heb men albums verwijderd en een openbaar gemaakt en 1 prive. zal je eens meteen terug toevoegen se op men prive, wist alle namen niet meer die erin stonden.

het begint te zakken hoor. links is al mooi van vooraf aan gezien, opzij zie je ook wel dat die nog serieus moet zakken. rechts is men moeilijke borst, is nog kleiner van formaat dus hoop dat dit snel wegtrekt. niemand ziet het zeggen ze maar ik zie het en dat is al erg genoeg :P

ja dit is zelfoplossende draad dus zou zelf moeten weggaan. is het binnen 2 weken nog niet weg hoor ik wel eens bij de kliniek en desnoods vraag ik het aan de huisdokter om af te knippen.

ook benieuwd naar je foto's!! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @flege, mag ik ook meevolgen in je album? Kan je ondertussen al in dat van mij? Autorijden lukt goed bij mij, heb minder en minder last alleen kan ik nog niet op m'n zij liggen <_< Ik doe mn armen wel gewoon omhoog hoor om me om te kleden, doet geen pijn meer en dr. verdonck heeft me eigenlijk ook helemaal niet verteld dat dit nu niet zou mogen? Is natuurlijk niet dat ik de hele tijd mn armen omhoog doe :P Maar haren wassen of omkleden lukt perfect! Ikheb ook nog korstjes op de littekens maar probeer ze toch 2x per dag met nivea of bio oil in te smeren... die littekenpleister heb ik ook nog maar toen ik die er de eerste dag opdeed en erna terug vanaf haalde, trok ik een paar korstjes mee :77: ga m dus houden voor als alle korstjes weg zijn... ik vind wel dat het litteken van grootte echt wel goed meevalt? Ben er 4 daagjes tussenuit geweest met mn vriend dus daarom post iknu alles ineens :P ga nog wat foto's trekken vandaag en dan ook even bij @best_boobie checken of mn album fatsoenlijk Werkt nu! Ben je al terug aan het werken? Groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Valerieb:

@Julsa @flege heb even een nieuw album proberen aan te maken (privé), jullie naam staat erin, laat je me even weten of 't nu wel werkt? :-) 

is een probleem van het forum sinds een update paar dagen geleden. Wordt aan gewerkt, helaas niet zo een simpele oplossing dan we dachten.
We hopen dat het snel weer werkt....

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei best_boobie:

heb je al geprobeerd via de handleiding die erover staat onder: borstenforum Informatie?

ja, op het moment dat ik nieuwe album aanmaken klik krijg ik een  witte scherm..

wanneer ik het opnieuw probeer dan zie ik wel waar ik was gebleven maar dan volgt weer een witte pagina als ik de volgende stap probeer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.