Ga naar inhoud

Lin85 : 4 augustus 2017 : Dr. de Wit : Amphia Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie

@Lin85

 

Gefeliciteerd met je nw boobs.

 

Omdat je doorgegaan bent in het topic over verkoudheid, en je al een bestaand operatie topic had, heb ik die 2 even samengevoegd, zo heb je alles bij elkaar staan, en blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk.

 

Nu goed je rust pakken, op tijd je pijnstillers nemen, en ik wens je een goed herstel.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs, ze zijn echt mooi :D

rust maar lekker uit en een fijne nacht vannacht :54:

 

Ik zelf heb 16 augustus een afspraak bij ABC kliniek in Breda met pc Kolkmans......ik vind het zo spannend :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Zee-Bra77:

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs, ze zijn echt mooi :D

rust maar lekker uit en een fijne nacht vannacht :54:

 

Ik zelf heb 16 augustus een afspraak bij ABC kliniek in Breda met pc Kolkmans......ik vind het zo spannend :blush:

Dankjewel zo happy. ABC kliniek tot dusver zo proffesioneel en prettig ervaren. Heb meerder consults bij verschillende chirurgen gehad, maar had de ABC kliniek, dr de Wit, heb beste gevoel. Ook omdat je in het Amphia wordt geopereerd en een nachtje moet blijven. Dat geeft een prettig, veilig gevoel. Voor nu besef ik me dat, aangezien ik niet eens uit mm eigen bed kan komen, en zo misselijk en draaierig nen als ik weet niet wat. De zusters zijn ernorm lief en helpen je. Als morgen allles er nog steeds goed uitziet mogen de drains eruit (voor bloed en vocht) en mag ik naar huis. Zo happy met het resultaat. Voor mii is het heel belangrijk dat het natuurlijk oogt, en mooier kan gewoo niet. Nu is het pas de eerste dag natuurlijk, maar zag heel erg op tegen tijdelijk opgezwollen kanonnnen. Ik zal fotos blijven posten. Succes met het consult!! 

 

Gr xx linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Nieuwsgierig123:

Sow, wat mooi! Sorry ben ff mee aan t lezen en kwam dit gesprek toevallig tegen. Ik word 14 aug geopereerd in t Amphia door Dr Kolkman en krijg waarschijnlijk ook 375cc hp links en 410cc rechts! Bij t zien van jou borsten word ik blij! 

Maakt helemaal niet uit! Ben zo ongeloofelijk happy met het resultaat (nu al). Spannend 14 augustus al! Als je nog vragen hebt let me know. Succes met de voorbereiding het uitkijken naar, spannende dagen weet ik! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Nieuwsgierig123:

Sow, wat mooi! Sorry ben ff mee aan t lezen en kwam dit gesprek toevallig tegen. Ik word 14 aug geopereerd in t Amphia door Dr Kolkman en krijg waarschijnlijk ook 375cc hp links en 410cc rechts! Bij t zien van jou borsten word ik blij! 

@Nieuwsgierig123 hoe is jou consult gegaan met Dr kolkman ? Nog 11 dagen en dan mag ik ook een gesprekje aan gaan met hem :)

 

Iets in mij zegt dat hij ook mijn pc gaat worden, ook al heb ik al een prettig gesprek gehad met Verdonck en heb ik over 6 dagen nog een afspraak met Dr Nio.

 

Als je het goed vind voeg ik je toe als volger want ik wil graag weten hoe jij het allemaal ervaart met Abc kliniek en Dr kolkman ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Lin85:

Dankjewel zo happy. ABC kliniek tot dusver zo proffesioneel en prettig ervaren. Heb meerder consults bij verschillende chirurgen gehad, maar had de ABC kliniek, dr de Wit, heb beste gevoel. Ook omdat je in het Amphia wordt geopereerd en een nachtje moet blijven. Dat geeft een prettig, veilig gevoel. Voor nu besef ik me dat, aangezien ik niet eens uit mm eigen bed kan komen, en zo misselijk en draaierig nen als ik weet niet wat. De zusters zijn ernorm lief en helpen je. Als morgen allles er nog steeds goed uitziet mogen de drains eruit (voor bloed en vocht) en mag ik naar huis. Zo happy met het resultaat. Voor mii is het heel belangrijk dat het natuurlijk oogt, en mooier kan gewoo niet. Nu is het pas de eerste dag natuurlijk, maar zag heel erg op tegen tijdelijk opgezwollen kanonnnen. Ik zal fotos blijven posten. Succes met het consult!! 

 

Gr xx linda

@Lin85 ik ben zo blij dat je jou verhaal hier op de forum hebt geplaatst zodat ik eindelijk ook iets te lezen krijg over het ABC kliniek :54:

 

Ik zelf heb al een consult gehad bij Dr Verdonck en vrijdag heb ik een colsult bij Dr Nio en woensdag 16 augustus bij Dr Kolkman :D

mijn gevoel zegt sinds een week of 2 dat het Dr Kolkman gaat worden en het Amphiaziekenhuis.

Dat nachtje daar blijven is voor mij ook echt een pluspunt. Zoals ik jou bericht lees mag jij 2 nachten blijven, of lees ik dit nu verkeerd ?

De drains is dat iets wat Abc kliniek pc allemaal doen ? Ik heb al angst om naar een infuus te kijken :45:.....dat wordt dan nog wat voor mij. Ach het is voor een goed doel denk ik dan maar. 

 

Wie mooi wilt zijn moet een beetje pijnlijden :141:

 

Ook jou ga ik volgen als je het geen probleem vind want ik wil graag hoeren /zien hoe het met je gaat en hoe het verder met je gaat de komende dagen/weken/maanden.

 

Zelf laat ik mijn operatie pas plannen in december, heb dan namelijk al een maand vrij gehouden met mijn werk :) en heb ik nog even tijd om bij te sparen. 

 

Rust lekker uit vandaag 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Lin85:

Maakt helemaal niet uit! Ben zo ongeloofelijk happy met het resultaat (nu al). Spannend 14 augustus al! Als je nog vragen hebt let me know. Succes met de voorbereiding het uitkijken naar, spannende dagen weet ik! X

Super dat t resultaat al zo mooi bij je is na 1 dag! Ben echt benieuwd naar je verdere ontwikkeling. Mag je vandaag naar huis? Heb je trouwens n bh va t ziekenhuis gekregen of moet je de tubigrip voorlopig nog om? Wat voor bh maat had je voor de operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Zee-Bra77:

@Nieuwsgierig123 hoe is jou consult gegaan met Dr kolkman ? Nog 11 dagen en dan mag ik ook een gesprekje aan gaan met hem :)

 

Iets in mij zegt dat hij ook mijn pc gaat worden, ook al heb ik al een prettig gesprek gehad met Verdonck en heb ik over 6 dagen nog een afspraak met Dr Nio.

 

Als je het goed vind voeg ik je toe als volger want ik wil graag weten hoe jij het allemaal ervaart met Abc kliniek en Dr kolkman ;)

 

Mijn consult met dr kolkman is prima verlopen. Hij neemt echt de tijd voor je en geeft de juiste adviezen. Bij t tweede consult maakt hij heel specifiek n berekening welke maat het mooiste bij je past en luistert goed naar je wensen. Ook krijg je dan de 3D schets te zien.

Ik heb altijd een mooie volle b-cup gehad, maar na t krijgen van 2 kindjes en t geven van borstvoeding waren t ineens 2 lege b-cupjes. Tijdens borstvoeding had ik E-F cup! Heb dr kolkman gevraagd er een mooie volle d-cup van te maken. Wel zo natuurlijk mogelijk... Mijn gevoel zegt dat hij dat uitstekend kan.

Ben benieuwd hoe jij t gaat ervaren en voor welke pc je uiteindelijk kiest. Dr Nio maak ook prachtborsten, maar volgens mij voornamelijk ronde prothesen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Nieuwsgierig123:

Super dat t resultaat al zo mooi bij je is na 1 dag! Ben echt benieuwd naar je verdere ontwikkeling. Mag je vandaag naar huis? Heb je trouwens n bh va t ziekenhuis gekregen of moet je de tubigrip voorlopig nog om? Wat voor bh maat had je voor de operatie?

Hi meis,

 

Ik hoop van wel. Ben alleen nog steeds misselijk en houd niets binnen. Drains zijn er inmiddels uit, viel echt mee! Ben ook heel blij met het resultaat, hoewel het liggend moeilijk te beoordelen is of ik happy ben met het resultaat. We waren uitgegaan van 420/470 cc en is 375 geworden. Zal vast een goede reden hebben. Ik had zelf een b cup, zal als ik thuis ben een voor foto plaatsen zodat je een idee hebt. Spannend he! Die tubigrup moet ik nog een week om.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Zee-Bra77:

@Lin85 ik ben zo blij dat je jou verhaal hier op de forum hebt geplaatst zodat ik eindelijk ook iets te lezen krijg over het ABC kliniek :54:

 

Ik zelf heb al een consult gehad bij Dr Verdonck en vrijdag heb ik een colsult bij Dr Nio en woensdag 16 augustus bij Dr Kolkman :D

mijn gevoel zegt sinds een week of 2 dat het Dr Kolkman gaat worden en het Amphiaziekenhuis.

Dat nachtje daar blijven is voor mij ook echt een pluspunt. Zoals ik jou bericht lees mag jij 2 nachten blijven, of lees ik dit nu verkeerd ?

De drains is dat iets wat Abc kliniek pc allemaal doen ? Ik heb al angst om naar een infuus te kijken :45:.....dat wordt dan nog wat voor mij. Ach het is voor een goed doel denk ik dan maar. 

 

Wie mooi wilt zijn moet een beetje pijnlijden :141:

 

Ook jou ga ik volgen als je het geen probleem vind want ik wil graag hoeren /zien hoe het met je gaat en hoe het verder met je gaat de komende dagen/weken/maanden.

 

Zelf laat ik mijn operatie pas plannen in december, heb dan namelijk al een maand vrij gehouden met mijn werk :) en heb ik nog even tijd om bij te sparen. 

 

Rust lekker uit vandaag 

Hey  meis, ik liep ook tegen het zelfde aan. Zo weinig verslagen over ABC, terwijl wat ik hoorde en zag, erg positief was. Misschien dat mensen toch snel voor 'bekende namen' kiezen. En vergis je niet, een BV is 4000,- bij ABC. Voor mij is het resultaat, veilig gevoel en proffesionaliteit het allerbelangrijkst, maar het is wel prijzig natuurlijk. En daarnaast wil ik graag anatomischr proteses vanwege het meest natuurlijke effect.

 

Drains doen alle PC hier idd, maar zie het juist als een voordeel. Ik had er geen last van. Verwijderen is niet fijn (met name het idee) maar doet geen pijn!!!

 

Volg me maar, ik zal waarschijnlijk de komende periode wat meer fotos posten. Tenslote is de afbeelding van hierboven, 5 uur PO en liggend gemaakt.

 

Succes met de overweging. ABC is echt een aanrader, in mijn geval Dr. De wit dan.

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lin85 @Nieuwsgierig123

 

Meiden, kunnen jullie mij vertellen hoe de eerste consult verloopt ?

Ik dacht dat alles dan al besproken wordt en ook de 3D beelden gemaakt worden en besproken.....

En wat gebeurt er bij het tweede afspraak dan ?

 

sorry dat ik zo veel vraag maar ik ben een beetje zenuwachtig weer voor mijn consult afspraken, want voor eind van de maand ga ik een keuze maken en een datum bevestigen. 

 

Kosten maakt mij niet uit , ik wil alleen maar goede zorg en kwaliteit !!! Moet ik dan nog wat bij sparen dan is dat maar zo maar ik wil het beste voor mij zelf. (Mijn lichaam) 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Zee-Bra77:

@Lin85 @Nieuwsgierig123

 

Meiden, kunnen jullie mij vertellen hoe de eerste consult verloopt ?

Ik dacht dat alles dan al besproken wordt en ook de 3D beelden gemaakt worden en besproken.....

En wat gebeurt er bij het tweede afspraak dan ?

 

sorry dat ik zo veel vraag maar ik ben een beetje zenuwachtig weer voor mijn consult afspraken, want voor eind van de maand ga ik een keuze maken en een datum bevestigen. 

 

Kosten maakt mij niet uit , ik wil alleen maar goede zorg en kwaliteit !!! Moet ik dan nog wat bij sparen dan is dat maar zo maar ik wil het beste voor mij zelf. (Mijn lichaam) 

 

 

Hey zee-bra, t eerste consult is een kennismaking en je kunt vertellen wat je wensen zijn. Ook gaat hij alles opmeten en ongeveer inschatten welke prothesen het beste bij je lichaam passen. Tevens krijg je de prothesen te zien. Je krijgt ook wat algemene info omtrent borstvergroting mee.

Bij t 2de consult wordt echt alles precies gemeten en krijg je de 3D. Deze afspraak duurt veel langer want je komt dan ook bij de verpleegkundige voor n korte anamnese en bij de opname om je operatiedatum vast te leggen.

Je hoeft echt niet zenuwachtig te zijn. De consulten zijn leuk! Zeker als je ziet hoe je borsten er ongeveer uit komen te zien.

Succes met kiezen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi @Nieuwsgierig123 bedankt voor je uitleg, dan is het ongeveer het zelfde als bij de kennismakingsgesprek die ik met Dr Verdonck heb gehad.

Bij hem ben ik voor een BV geweest en kreeg te horen dat ik moest gaan liften, anders niet het juiste resultaat zou behalen. Dit doet hij niet zelf maar zijn collega Dr van Zele en die heeft pas in september tijd voor een consult. 

 

Heb je zelf ook meerdere consult gesprekken gehad ?

 

Welke leeftijd heb jij als ik mag vragen ..? 

 

Ik zelf ben 40 jaar geworden dit jaar en heb ook twee kinderen en door veel extra gewicht en grotere borsten .....heeft de zwaarte kracht gewonnen nadat de kinderen ouder werden en mama weer heel langzaam de kilo's weer kwijt raakte. Ik heb als meisje altijd volle C-D gehad en een volle F door de borstvoeding en toen weer een lege B en nu heb ik een lege C-D en zou graag weer is mij vrouwelijk willen voelen zonder altijd een bh te moeten dragen voordat ik dat gevoel pas heb. 

Ook ga ik niet zwemmen of naar het strand want een bikini of badpak kopen vind ik verschrikkelijk, komt niet alleen door mijn borsten maar ook door mijn buik wat tijdns de zwangerschap groot is geweest.

Ik sport al 3 jaar 2x per week en dit jaar zelfs 4x per week en het gaat niet meer weg. Ik ben 1.66 en weeg 69 kilo dus niks geks zou ik zeggen.

Door dit alles heb ik besloten om een Mommy make-over te laten doen, zodat beide mijn lichaamsdelen aangepakt worden.

 

Dus ik heb gezonde zenuwe voor de 2 komende consulten , ik ben zo nieuwsgierig wat ze voor mij kunnen en willen doen :blush:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Zee-Bra77:

Hoi hoi @Nieuwsgierig123 bedankt voor je uitleg, dan is het ongeveer het zelfde als bij de kennismakingsgesprek die ik met Dr Verdonck heb gehad.

Bij hem ben ik voor een BV geweest en kreeg te horen dat ik moest gaan liften, anders niet het juiste resultaat zou behalen. Dit doet hij niet zelf maar zijn collega Dr van Zele en die heeft pas in september tijd voor een consult. 

 

Heb je zelf ook meerdere consult gesprekken gehad ?

 

Welke leeftijd heb jij als ik mag vragen ..? 

 

Ik zelf ben 40 jaar geworden dit jaar en heb ook twee kinderen en door veel extra gewicht en grotere borsten .....heeft de zwaarte kracht gewonnen nadat de kinderen ouder werden en mama weer heel langzaam de kilo's weer kwijt raakte. Ik heb als meisje altijd volle C-D gehad en een volle F door de borstvoeding en toen weer een lege B en nu heb ik een lege C-D en zou graag weer is mij vrouwelijk willen voelen zonder altijd een bh te moeten dragen voordat ik dat gevoel pas heb. 

Ook ga ik niet zwemmen of naar het strand want een bikini of badpak kopen vind ik verschrikkelijk, komt niet alleen door mijn borsten maar ook door mijn buik wat tijdns de zwangerschap groot is geweest.

Ik sport al 3 jaar 2x per week en dit jaar zelfs 4x per week en het gaat niet meer weg. Ik ben 1.66 en weeg 69 kilo dus niks geks zou ik zeggen.

Door dit alles heb ik besloten om een Mommy make-over te laten doen, zodat beide mijn lichaamsdelen aangepakt worden.

 

Dus ik heb gezonde zenuwe voor de 2 komende consulten , ik ben zo nieuwsgierig wat ze voor mij kunnen en willen doen :blush:

 

Ik was van plan om meerdere consulten te doen, maar was zeer tevreden over t consult bij kolkman en had de toeval dat ik net in die weken geopereerd kon worden als ik vakantie heb. M'n collega's en baas weten dus nergens van. Dus voor mij was de keus snel gemaakt om t via abc te doen.

Ik ben 36 jaar en heb ook wel nagedacht over n mammie- make-over, maar dan zou ik waarschijnlijk nog langer uit de running zijn qua werk.

zwemmen doe ik ook alleen op vakantie, als niemand me kent. Draag ook altijd push-up bikini's en continu maximaizers. En die ben ik meer dan beu!

vind t wel super dat je t laat doen. Hoe lang is de herstelperiode?? 

Ik heb niet zozeer m'n buik wat ik vervelend vind, maar meer m'n love-handles die zijn blijven plakken na de zwangerschap. Ben 1.67 en weeg ongeveer 62kg. Probeer 3x pw te gaan hardlopen, maar m'n heupen blijven "kwabbelen". Dus mss dat ik ooit nog voor n liposuctie ga. Eerst maar de eerste correctie ervaren en t resultaat afwachten.

heb je al met dames gesproken die een mammie make-over gedaan hebben en resultaten gezien? Spannend!!

ben trouwens ook wel erg benieuwd naar de borsten van lin85 :-):-):-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Zee-Bra77:

@Lin85 hoe gaat het vandaag met je meis ? 

 

19 uur geleden zei Eutje:

Oh @Lin85! Wat een mooi resultaat al! Ben benieuwd hoe het herstel gaat verlopen en hoe jouw uiteindelijke resultaat eruit gaat zien.

Hoe voel je je nu?

 

9 uur geleden zei Nieuwsgierig123:

Ik was van plan om meerdere consulten te doen, maar was zeer tevreden over t consult bij kolkman en had de toeval dat ik net in die weken geopereerd kon worden als ik vakantie heb. M'n collega's en baas weten dus nergens van. Dus voor mij was de keus snel gemaakt om t via abc te doen.

Ik ben 36 jaar en heb ook wel nagedacht over n mammie- make-over, maar dan zou ik waarschijnlijk nog langer uit de running zijn qua werk.

zwemmen doe ik ook alleen op vakantie, als niemand me kent. Draag ook altijd push-up bikini's en continu maximaizers. En die ben ik meer dan beu!

vind t wel super dat je t laat doen. Hoe lang is de herstelperiode?? 

Ik heb niet zozeer m'n buik wat ik vervelend vind, maar meer m'n love-handles die zijn blijven plakken na de zwangerschap. Ben 1.67 en weeg ongeveer 62kg. Probeer 3x pw te gaan hardlopen, maar m'n heupen blijven "kwabbelen". Dus mss dat ik ooit nog voor n liposuctie ga. Eerst maar de eerste correctie ervaren en t resultaat afwachten.

heb je al met dames gesproken die een mammie make-over gedaan hebben en resultaten gezien? Spannend!!

ben trouwens ook wel erg benieuwd naar de borsten van lin85 :-):-):-)

Hey Meiden,

 

Even wat radiostilte. Heb sinds het ontslag uit het ziekenhuis veel pijn gehad, met zaterdagavond als hoogte punt. Denk dat alle spanning en emotie er uitkwam. Daarnaast had ik mijzelf in een onhandige positie op de bank neergelegd, en kwam er zonder pijn niet meer vanaf. Ondanks de lieve bedoelingen van mijn vriend. Uiteindelijk na 45 min toch overlaten halen om omhoog te duwen, en na een enorme pijnscheut zat ik.

 

Omdat ik driekwart jaar geleden een maagbloeding heb gehad (mag geen diclofenac etc.) moet ik het qua pijnstillers ook puur op paracetamol doen, even doorbijten dus. (In tegenstelling tot andere klinieken waar je na een paar uur met wat morfine wordt buiten geschopt, laten ze je bij ABC niet zomaar gaan, maar wel zonder morfine dus) Gelukkig gaat het nu sinds gisteren middag beter. Wel nog veel pijn, wond geeft een brandend gevoel, en sinds vanochtend heb ik de neiging ze vast te houden als ik loop, omdat ik bang ben dat ze los zitten hahaa ja ja heel gek. Al met al denk ik dat ik de pijn en het niet mobiel zijn wel echt heb onderschat. Overigens zit dat ook in mijn persoonlijkheid hoor, kan er niet aan toegeven als ik niets kan en andere voor me moet laten zorgen. 

 

Nou goed, de pijn en ongemakken worden iets wat minder (of wen ik eraan?) Zou wel een moord doen om even lekker soepel door mn bedje te rollen ipv 8 uur lang op mn rug zonder te bewegen. Aanstaande vrijdag heb ik de eerste controle, dan knippen ze ook het uiteinde van de hechtingen weg. En dan ben ik ook wel benieuwd waarom ze voor 375cc hebben gekozen, terwijl er continue werd gesproken over 420 of 470 cc. 

 

Ben er super tevreden mee hoor, resultaat is super natuurlijk, ondanks dat ik nu pas 3 dagen PO ben. Groter had waarschijnlijk minder natuurlijk en nog meer pijn gedaan. Maar omdat het geadviseerd werd, verbaasd me de uiteindelijke keuze.

 

Ik ga zo douchen en dan zal ik een foto maken en updaten. 

 

Ondanks de ongemakken en pijn, zeker geen spijt en moet bijna huilen van geluk als ik in de spiegel kijk. Ik kan alleen niet wachten tot ik weer vrij uit en soepel kan bewegen.

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.