Ga naar inhoud

Lin85 : 4 augustus 2017 : Dr. de Wit : Amphia Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

10 uur geleden zei Nieuwsgierig123:

@Lin85, sorry nog 1 vraag. Waar ben je geweest voor de sportbh? Voldoet n sportbh van de Hunkemöller? Wist je welke maat of heb je je laten adviseren?

shit, dat waren 3 vragen...

 @Nieuwsgierig123 ik lees heel veel goeds over de sport bh van de Hema;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei Lin85:

Hey meis,

 

Zoveel beter!! Muv zwaar tillen en arm boven schouders doe ik alles weer, zo fijn. Auto rijden, haar wassen, fohnen, kan zelfs mijzelf aan en uitkleden, zo fijn!!! 

Wauw dat gaat snel bij je ....SUPER :D is je gegunt meis !

 

Heb je al een album aangemaakt met voor en nu foto's ? Of heb je toevallig een foto van voor de po ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Zee-Bra77:

 @Nieuwsgierig123 ik lees heel veel goeds over de sport bh van de Hema;)

Hi meis,

 

Ik heb tot 2x mail een vrij lang bericht getypd maar op de een of andere manier wordt het niet geplaatst. Nu dus even de korte versie haha via mn tel. Morgen achter de pc probeer ik nogmaals mn berichtje te plaatsen. Via deze site 2 bhs besteld, en op dag van controle amphia laten controleren door verpleegkundige, was helemaal prima. Maat via maattabel geschat

 

 

https://www.mooihoofd.nl/postoperatieve-bh-s/sport-bh-bella-zwart

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Lin85:

Hi meis,

 

Ik heb tot 2x mail een vrij lang bericht getypd maar op de een of andere manier wordt het niet geplaatst. Nu dus even de korte versie haha via mn tel. Morgen achter de pc probeer ik nogmaals mn berichtje te plaatsen. Via deze site 2 bhs besteld, en op dag van controle amphia laten controleren door verpleegkundige, was helemaal prima. Maat via maattabel geschat

 

 

https://www.mooihoofd.nl/postoperatieve-bh-s/sport-bh-bella-zwart

Dank je wel :54: heb het opgeslagen.

 

Maar hoe weet ik nu wat ik moet bestellen ?

Ik heb nu 80C en ga voor een volle D

 

Heb gelezen bij jou en nieuwsgierig123 dat we de eerste 2 weken toch die banden om moeten van het zkh en daarna pas de sportbh dus misschien verstandig om het dan pas op te meten zodat ik de juiste kan bestellen ???

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

@Lin85

heee!! Ik weet niet of je dit nu nog leest, maar wat zijn je boobs echt prachtig!!! Ik word 20 feb door Dr. de Wit geopereerd. Als het net zo mooi wordt als bij jou, dan ik heeel tevreden, en fijn dat het zkh je zo goed is bevallen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 months later...

Hi?‍♀️, ik ben net nieuw hier dus weet nog niet goed hoe alles werkt ??

 

Volgende week heb ik mijn eerste consult bij Dr de Wit (14 januari). Ik ging natuurlijk gelijk naar de zoek opdrachten hier . En toen kwam ik op jouw topic terecht . Wauw wauw wauw !! Wat een mooi resultaat heeft dr de wit bij jou achter gelaten ???? dit geeft mij gelijk meer vertrouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.