Ga naar inhoud

Lin85 : 4 augustus 2017 : Dr. de Wit : Amphia Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hi,

 

Ik lees al een tijdje mee omdat ik mijzelf aan het orienteren ben voor een borstvergroting. Vorig jaar november bij een aantal klinieken een intake gehad en bij ABC kliniek in Breda, dr. de Wit, het beste gevoel.

Ik ben voornemens om mijzelf in juni te laten opereren, (anatomische) maar voel nu al wat spanning. Ik wil het zo graag, maar hoor zo nu en dan negatieve ervaringen en de risico's en dan twijfel ik weer even. Ik ben ook bang voor de eerste blik in de spiegel, pas na 3 maanden zie je een realistisch resultaat, maar toch...Ook over de reactie van mensen om mij heen...??? Wil niet gezien worden als Linda met de nepborsten.... kortom, ik wil het zo graag, maar ben mijzelf ervan bewust dat het een hele grote stap en spannende ingreep/beslissing/periode is.

 

Van mijzelf heb ik een B cup, maar boven in mijn borsten weinig tot geen vet. Ik ben niet onzeker over mijn borsten, maar ik vind grotere borsten beter bij mijn lichaam passen en het is naar mijn mening veel mooier en sexyer.

 

Ik lees veel ervaringen, maar ben toch benieuwd naar meiden hier die zichzelf of herkennen of ook bij ABC zijn geopeerd. Mischien zelfs foto's? Ik snap dat een borstvergroting nooit helemaal natuurlijk oogt, maar ik wil wel een zo natuurlijk mogelijk resultaat. 

 

P.s. ik ben 31 jaar, geen kinderen, 1.67 lang en +/-60 kg. Ik doe geen lichamelijk zwaar werk, maar ik werk wel door het halve land en sjouw altijd een zware koffer met laptop enzo mee. In hoeverre volstaan 2 weken vrij dan? 

 

Hoop van jullie te horen meiden, dank alvast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie

allereerst welkom! wat leuk dat je eindelijk de stap hebt gezet!

 

je zegt dat je graag wat rondere borsten wilt, of in ieder geval vollere bovenin, mag ik dan vragen waarom je anatomische neemt? als ze dual plane worden geplaats, vlakt namelijk de bolling bij ronde prostheses mooi natuurlijk af, waardoor je een natuurlijk maar vol effect krijgt..

 

ik heb 425 cc laten plaatsen, rond, dual plane, en als mensen het niet zouden weten, zou je niet zeggen dat ze nep zijn hoor, tegenwoordig is dat allemaal niet meer zo.

 

met Breda kliniek heb ik geen ervaring, dus kan ik je niet mee helpen..

ik moet zeggen, ik kon na 2 weken nog geen auto rijden (Stuur/schakelen) dus weet niet of 2 weken vrij voor je volstaan.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben afgelopen woensdag door dokter de Wit geopereerd. Ben nu dus 6 dagen po en nu al al erg tevreden met het resultaat. (Zie foto). Ik heb de MX410 410cc en ben 1,68 en 55kg. Ik miste door zwangerschappen en borstvoeding volume in mijn borsten. Had nog een kleine B cup.

Ik ben ook erg tevreden over de operatie en de nazorg in het amphia. Vond het toch wel erg prettig om daar nog een nachtje te mogen blijven. Nu 6 dagen po nauwelijks pijn. Denk dat twee weken vakantie volstaan, mits je en koffer met wieltjes hebt ;-)

Mocht je nog vragen hebben, let me know!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Theezakje34:

Wauw dat ziet er mooi uit en wat dijn dat je geen pijn hebt! Het ziet er natuurlijk uit vind ik, hoe zijn deze geplaatst? Klopt het dat anatomisch natuurlijker oogt dan ronde? En boven de borstspier ook echter lijkt dan eronder? Snap er nog weinig van haha

Dank je! Welke prothese het meest passend is, is afhankelijk van je wens en je natuurlijke borsten. Ik had bovenop weinig borst/vetweefsel en wilde graag een zo natuurlijk mogelijk resultaat. Daarom was voor mij anatomisch en dual plane plaatsen het beste. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals je al hebt gelezen hangt de soort prothese o.a. af van je eigen voorkeur, voorkeur van je pc, huidige borstvorm, wat wil je ermee bereiken enz enz... Ik heb altijd gedacht dat als je geen of weinig eigen weefsel hebt, dat anatomische dan natuurlijker zouden ogen. Ik ben nu juist gewisseld van anatomisch naar rond. Omdat ik nagenoeg zo plat was als een dubbeltje kun je bij mij goed zien hoe een anatomische eruit ziet en hoe een ronde. Ik ben in het Amphia geholpen en tot nu toe super tevreden!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Op 4/25/2017 om 09:04 zei Eutje:

Ik ben afgelopen woensdag door dokter de Wit geopereerd. Ben nu dus 6 dagen po en nu al al erg tevreden met het resultaat. (Zie foto). Ik heb de MX410 410cc en ben 1,68 en 55kg. Ik miste door zwangerschappen en borstvoeding volume in mijn borsten. Had nog een kleine B cup.

Ik ben ook erg tevreden over de operatie en de nazorg in het amphia. Vond het toch wel erg prettig om daar nog een nachtje te mogen blijven. Nu 6 dagen po nauwelijks pijn. Denk dat twee weken vakantie volstaan, mits je en koffer met wieltjes hebt ;-)

Mocht je nog vragen hebben, let me know!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wauw mooi resultaat Eutje, dankje voor je reactie. 4 augustus staat de operatie gepland. Ben wel zenuwachtig hoor. Ik ga toch voor anatomisch maar dan high profile 420 cc. Dankjewel voor je reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4/25/2017 om 08:44 zei TessaDLCDP:

allereerst welkom! wat leuk dat je eindelijk de stap hebt gezet!

 

je zegt dat je graag wat rondere borsten wilt, of in ieder geval vollere bovenin, mag ik dan vragen waarom je anatomische neemt? als ze dual plane worden geplaats, vlakt namelijk de bolling bij ronde prostheses mooi natuurlijk af, waardoor je een natuurlijk maar vol effect krijgt..

 

ik heb 425 cc laten plaatsen, rond, dual plane, en als mensen het niet zouden weten, zou je niet zeggen dat ze nep zijn hoor, tegenwoordig is dat allemaal niet meer zo.

 

met Breda kliniek heb ik geen ervaring, dus kan ik je niet mee helpen..

ik moet zeggen, ik kon na 2 weken nog geen auto rijden (Stuur/schakelen) dus weet niet of 2 weken vrij voor je volstaan.

 

x

Hi tessa, dankjewel voor je reactie. Op advies van de arts, omdat ik zo een natuurlihk mogelijk resultaat wil. 4 augustus staat de operatie, spannend! Voor wat meer volume bovenin plaats hij high profile 420 cc. Ik heb uiteindelijk maar 3 weken vrij genomen, voor het geval dat. Heb net even op je profiel gespiekt, echt heel mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lin85

 

Hoi hoi,

 

Ik zie een operatie datum voorbij komen, daarom heb ik gelijk de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, dit topic kun je nu verder blijven gebruiken voor alle updates, eventuele vragen, en dadelijk ook om je verslag neer te zetten, zo heb je alles netjes bij elkaar staan.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Owhhnee ik baal echt als een stekker. Al jaren overweeg ik een borstvergroting. Na het eerste consult begin vorig jaar bij Dr. De Wit, de knoop eindelijk doorgehakt. Aanstaande vrijdag 4 augustus om 11 uur staat de operatie gepland. 420 cc HP anatomisch.

 

Nu ben ik sinds gisteren verkouden en heb iets wat verhoging. Amphia gebeld voor advies, ik moet ik morgen voor 11 uur weer bellen, als mijn temp. hoger is dan 38 graden, gaat de operatie vrijdag niet door!!! 

 

Wat een ellende, kijk er al zo lang naar uit. 3 weken vrij geregeld op mijn werk en mijn vriend ook. Iemand een soort gelijke ervaring gehad of tips om de koorst te verlagen? Slik nu paracetamol, lig in bed, drink veel thee en water en ben vooral aan het duimen dat vrijdag doorgaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat sneu! als ik je een gouden raad mag geven, maak eens verse gember thee. gember schillen,in schijfjes snijden en  in water laten koken, laten trekken en dan wat honing toevoegen om het zoeter te maken. dit is een wondermiddel voor je keel.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel sneu zeg!! Veel rusten en water/ thee drinken. Heb maar 1 keer koorts gehad zover ik me kan herinneren  en nam toen paracetamol en advil  (koortverlagend)  was met 2 dagen helemaal weg. 

Kopje groene thee 2 paracetamol erin kaneel en honing schijnt ook te helpen. Bij verkoudheid helpt citrosan  en veel neusprayen.

Succes en hoop zo voor je dat het door gaat! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie tips!!! Gelukkig is de koorts iets wat gedaald! Helemaal niets gedaan, lekker uitgerust en veel gemberthee op. Hopelijk is mijn temp. laag genoeg om de operatie door te laten gaan. Uiteraard blij dat ze streng zijn, ik wil geen enkel risico nemen, maar het niet doorgaan van de operatie morgen zou echt heel zuur zijn.

 

Wanneer ik vakantie heb, ben ik altijd wat ziekjes, spanning komt eruit. En de aanloop richting de operatie zelf is natuurlijk ook spannend. 

 

Ik houd jullie op de hoogte, fijne dag!x

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeahhh het gaat door. Om 13.00 uur zal ik geopereerd worden. Nu lijkt het allemaal nog zo onwerkelijk, ga ik dit dan echt doen? Weet ik het zeker? Yesss! Gezonde spanning en nieuwsgierig naar het onbekende. Hoe ga ik eruit zien, de pijn etc. 

 

Tot snel, foto's volgen nog! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes daar is mijn eerste foto, nu kan ik het ook zeggen, 5 uur PO! :) Nog erg veel pijn, en vooral heel misselijk. Qua druk het bekende vrachtwagen idee, vooral met bewegen en ademhalen, maar zusters vertrouwde mij erop dat, dat normaal is. Voor de operatie werd gesproken over 420 of zelfs 470 cc. Leek mij wat aan de grote kant. Uiteindelijk is het 375 geworden, dit heeft dokter de Wit zo besloten tijden de operatie, voor het mooiste resultaat. Ik heh ze alleen nog liggend gezien en vind ze super mooi, maar ogen wel kleiner dan verwacht. Nou goed, ze eerst maar eens zien als ik sta, hopelijk is het t9ch een D. Voor nu ga ik lekker slapen en bijkomen. Ik blijf nog een nachtje hier, heel blij meer eerlijk gezegd. Respect voor alle dames die met pijn zo snel naar huis mochten.

 

Xxx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.