Ga naar inhoud

Jo84 : 25 april 2017 : Dr. Nio : Parkkliniek


Gast Jo84

Aanbevolen berichten

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste Reactie
8 minuten geleden zei best_boobie:

Klopt dat je waarschijnlijk wel een schema mee gekregen hebt.. Maar als dat vanavond om 22 uur eindigt en morgenvroeg pas weer om 7 uur begint, zou ik er best wat in willen aanpassen ;) 
Het is beter om een goede verdeling te hebben, aangezien de spiegel in je bloed dan het stabielst blijft :)

 

xxx

Graag! Kom maar door met daar schema whaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest er om kwart voor 8 zijn en officieel 9.15 operatie maar liep iets uit.

schrok wel even toen ik wakker werd dat ik geen compressie vest aanhad, maar dat had een reden ( tegen het naar buiten drukken van de protheses tegen hechtingen aan ) maar kon ze wel meteen even begluren ;) even zoiets van, wowsers, wat een borsten!! Maar ze slinken nog wat dus gaat denk wel mooi worden. Maar die pijn.. omg. Kan letterlijk alleen maar stil liggen en net aan een hapje eten naar Mn mond brengen... heb nu eerste tablet van die ontstekingsremmers genomen en 1000mg paracetamol 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei jesebel:

Ik moest er om kwart voor 8 zijn en officieel 9.15 operatie maar liep iets uit.

schrok wel even toen ik wakker werd dat ik geen compressie vest aanhad, maar dat had een reden ( tegen het naar buiten drukken van de protheses tegen hechtingen aan ) maar kon ze wel meteen even begluren ;) even zoiets van, wowsers, wat een borsten!! Maar ze slinken nog wat dus gaat denk wel mooi worden. Maar die pijn.. omg. Kan letterlijk alleen maar stil liggen en net aan een hapje eten naar Mn mond brengen... heb nu eerste tablet van die ontstekingsremmers genomen en 1000mg paracetamol 

hm... laat me voor jou anders ook ff een schema maken, want twee soorten medicartie tegelijk nemen, is niet handig.

5 minuten geleden zei best_boobie:

stuur me ff pb met wat je ne moet nemen en wat je al genomen hebt en hoe laat!

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ziet er inderdaad al goed uit!

ik heb nu een sport bh die hebben ze daar helpen aantrekken. Die durf ik nu ff niet meer aan te raken. Stom dat ik ook niet even blote foto heb gemaakt. Alleen in de sport bh

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei jesebel:

Ik moest er om kwart voor 8 zijn en officieel 9.15 operatie maar liep iets uit.

schrok wel even toen ik wakker werd dat ik geen compressie vest aanhad, maar dat had een reden ( tegen het naar buiten drukken van de protheses tegen hechtingen aan ) maar kon ze wel meteen even begluren ;) even zoiets van, wowsers, wat een borsten!! Maar ze slinken nog wat dus gaat denk wel mooi worden. Maar die pijn.. omg. Kan letterlijk alleen maar stil liggen en net aan een hapje eten naar Mn mond brengen... heb nu eerste tablet van die ontstekingsremmers genomen en 1000mg paracetamol 

Ja echt pijn hé. Mijn operatie was indd iets uitgelopen. Sorry whaha. Borsten zullen morgen nog dikker zijn en dan langzaam beter. Maar geen vest dus. Kwam jij van kleine cup? 

En ontsteking remmers? Die heb ik helemaal niet gehad. Antibiotica bedoel je toch? Sterkte meid x

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei jesebel:

Ja en antibiotica en maagbeschermers. 3 dingen dus. Had een wissel, misschien dat dat het verschil is. Kwam van 280 nu naar 500 dus.

sterkte met herstel! 

Dat zal dan wel inderdaad! Ben benieuwd naar onze ervaring straks! Succes meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-4-2017 om 22:03 zei Jo84:

Klopt! Hoeveel cc is jou geadviseerd of heb jij in je hoofd? Je kan in ieder geval bij mij afkijken straks. Nog paar dagen en dan duidelijkheid over resultaat. 

 

Ik doe inderdaad aan kickboksen en mede daarom gaat de voorkeur uit naar voor de spier. Denk dat dat bij jou ook beste is ivm trainen. Anders gaan ze zo vervormen bij kracht training wanneer ze dual plane worden geplaatst. 

 

Dank je wel voor je berichtje!

 

@Jo84

 

Ik heb nog geen consult gehad, maar ik wil dan graag naar een grote C waarschijnlijk, maar ik heb dus qua cc's geen idee, misschien komt wat ik mooi vind wel uit op een D cup, zou zomaar kunnen, dus ik ga niet met een bepaald getal in mn hoofd straks naar een consult, maar ik ga dan lekker passen. 

 

Momenteel ben ik aan het trainen voor in ieder geval 1 wedstrijd, wie weet daarna nog een 2e, dus ik wacht nog even met een consult en orienteer me via dit forum. Ik vind het heel fijn dat je de ervaringen en resultaten van anderen kunt lezen/zien, helpt je al een hoop op weg qua keuzes.

 

Ik ben inderdaad een beetje bang voor dat vervormen met krachttraining, maar ik heb niet zoveel borst nu, dus ik hoop echt dat dat bij mij dan wel voor de spier zou kunnen.

 

Xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei LaylaLou:

Oh wat zien ze er al mooi uit, gefeliciteerd! :wub:

Dank je wel! Toch dual plane geplaatst en ontzettend blij met deze keuze daarin. Heb nog meer foto's ergens geplaatst van gisteren dag 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Denisedenise:

Super mooi @Jo84!!

 

hopelijk wordt het bij mij ook zo mooi dinsdag :)

Dank je wel! Ik zal voor je duimen. 

 

Iemand enig idee wanneer je van al pijn medicatie mag afbouwen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei misagi:

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Hoe voel je je? Ik ben 1 dag voor jou geopereerd door Dr. Nio en sinds gisteren alleen nog maar paracetamol. 

 

Succes xx

Hoe heeft hij het bij jou geplaatst? Moet zeggen mij sinds vandaag ook stukken beter te voelen. Alleen s morgens bij opstaan meer pijn en s avonds tegen de tijd dat ik naar bed ga meer pijn. Heb je al foto's geplaatst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei jesebel:

Ik slik nu alleen de ontstekingsremmers nog en geen paracetamol meer sinds gister. Moet zeggen dat ik geen pijn meer heb. Alleen ongemak en beurs en spierpijn maar niets waarvoor ik echt pijnstillers nodig heb

Toppie toch! We zijn gewoon gezonde mensen! Ik ga morgen afbouwen met de zwaardere pijn stillers en kijken hoe het gaat. Wat genieten hé dit nieuwe aangezicht hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 5

Lijkt alleen of 1 borst groter is dan de ander. Maar zal wel geduld moeten hebben...het is te kort geleden hier mij druk over te maken. Wanneer zijn jullie gaan afbouwen met de medicatie? Na eerste consult of daarvoor al?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Jo84:

Dag 5

Lijkt alleen of 1 borst groter is dan de ander. Maar zal wel geduld moeten hebben...het is te kort geleden hier mij druk over te maken. Wanneer zijn jullie gaan afbouwen met de medicatie? Na eerste consult of daarvoor al?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ha Meis. Hoest. Ziet er goed uit. Toch dp geworden. En je hoeft je niet druk te maken over het verschil in boobs. Trekt echt wel bij. Zijn 2 verschillende operatie met 2 verschillende genezingen. Kijk bij mijn foto's was dat ook en ik ga morgen nieuwe erop zetten en is echt al minder. Komt echt goed.

en ik ben af gaan bouwen na twee weken maar ik had ook drains een week en daarna voelde ik zelf wel aan of het kon. Sterkte met je herstel Meis :53: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.