Ga naar inhoud

Jo84 : 25 april 2017 : Dr. Nio : Parkkliniek


Gast Jo84

Aanbevolen berichten

Zooo dames hoe gaat het met jullie?

 

ik heb vandaag mijn boobs gekregen en ben lekker opgezwollen en beurs

 

verder voelt het alsof ik mega stuwing heb :) 

Jammer genoeg geen foto gemaakt voor het hesje aanging :( 

 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei Denisedenise:

Thanks! Slapen met nieuwe boobs is erg uitdagend. Maar daar weten jullie vast allles van haha

Nio gemaild of ik op mijn zij mag liggen vannacht. Afgelopen nacht al stiekem gedaan :o 

Gefeliciteerd met je boobs! Zij slapen? Dat lukt mij niet eens qua pijnlijk gevoel na een week.  Weet niet of het verstandig is ook... kan je niet op je rug slapen? En al gespiekt nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei jesebel:

Ja, hij zei, zo helpen we de natuur een handje. Het gebeurd ook door de zwaartekracht maar gezien mijn huid en spier heel strak zijn, versnelt dit een beetje. Anders denk ik niet dat ik met 3 maanden al een heel eind ben. Moet het nu wel in de gaten houden want ze moeten natuurlijk ook niet teveel zakje . Daarom een week aankijken, is het nog niet genoeg gezakt dan nog een week en na die twee weken controle en dan zien we het weer ;) blij dat er iig iets ondernomen is. Hij beaamde mij gevoel al dat de sport bh's die ik had (carefix ana, Hunkemöller en pure lime) ze juist naar boven drukte en dus het zakken tegenhielden. 

Hmm .... nou fijn dat het zo kan worden opgelost. Hoe weet je dan wanneer het genoeg is? 

 

Ik heb vannacht weer veel pijn gehad. Gisteren dat compressie vest gewassen en de hema sport bh aangehad. Misschien ook iets teveel gedaan qua was ophangen etc. En vannacht dat vest weer aangedaan. Ze waren ineens weer keihard en pijnlijk. En nu nog. Ben ook blij dat ik morgen op controle wat dingen kan vragen en hij kan kijken. Spannend. 

 

Jij succes met de band hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rug slapen vind ik zoo rot voelen aan mijn rug! Nio mailde dat op mijn zij slapen gewoon mag. 

Vond ik gister wel fijner!

 

hoe veel dagen hadden jullie nog bloed aan die gaasjes? 

Vanmorgen bij 1 gaasje klein beetje bloed en de ander helemaal droog. 

En hebben jullie de eerste keer douchen al die rode zooi er afgeschrobd? 

Morgen mag ik douchen maar vind het doodeng. 

 

Jaa vanmorgen gespiekt! 

Zijn dikke opgezwollen boobs hahah

En staan nog erg strak. 

Hopelijk komt het allemaal goed, ziet er nu nog niet uit. 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Denisedenise:

Rug slapen vind ik zoo rot voelen aan mijn rug! Nio mailde dat op mijn zij slapen gewoon mag. 

Vond ik gister wel fijner!

 

hoe veel dagen hadden jullie nog bloed aan die gaasjes? 

Vanmorgen bij 1 gaasje klein beetje bloed en de ander helemaal droog. 

En hebben jullie de eerste keer douchen al die rode zooi er afgeschrobd? 

Morgen mag ik douchen maar vind het doodeng. 

 

Jaa vanmorgen gespiekt! 

Zijn dikke opgezwollen boobs hahah

En staan nog erg strak. 

Hopelijk komt het allemaal goed, ziet er nu nog niet uit. 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Gefeliciteerd met je boobies! Pijn? Hoe zijn ze ook alweer geplaatst bij jou? 

 

Ik had ook de volgende dag al droge gaasjes.goed teken! Alleen ik zie bij jou helemaal geen pleisters op de hechtingen? Die rode rommel gaat er na iedere nacht slapen en iedere douche steeds meer af. Ook zonder schrobben whaha. 

 

Spannende tijd hé dat afwachten hoe het wordt. Ik heb sinds gisteren echt aan 1 kant een pijnlijke harde borst maar heb morgen de controle afspraak dus wacht nog even af. 

 

Jij sterkte met de pijn! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de spier, dus dat schijnt minder pijnlijk te zijn :)!

Vooralsnog vind ik vooral omhoog komen uit bed en slapen een ramp. 

En als ik opsta voelt het alsof mijn boobs er onderaan uitvallen ;) Hahaha 

 

Er zitten wel kleine hechtpleisters op, maar geen grote pleister verder. 

Bij jou wel?

 

jij ook sterkte met de pijn, ben benieuwd wat Nio ervan zegt! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Denisedenise:

Voor de spier, dus dat schijnt minder pijnlijk te zijn :)!

Vooralsnog vind ik vooral omhoog komen uit bed en slapen een ramp. 

En als ik opsta voelt het alsof mijn boobs er onderaan uitvallen ;) Hahaha 

 

Er zitten wel kleine hechtpleisters op, maar geen grote pleister verder. 

Bij jou wel?

 

jij ook sterkte met de pijn, ben benieuwd wat Nio ervan zegt! 

 

Ja dat zeggen ze indd dat het minder pijnlijk is. Heb jij geluk hifi

 

Ik mag straks voor controle. Heel spannend. Heb kleine hecht pleisters over beide wonden. Dus je ziet de wonden helemaal niet. Bij jou dacht ik ze wel te zien...

 

Hoe gaat het vandaag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En al op controle geweest?

 

Gaat vandaag stuk beter! 

Had net wel weer beetje wondvocht op een gaasje, is dat normaal?

 

En vind het eng om te gaan douchen :l 

Hoe heb jij dat gedaan? 

 

Even foto onder bh gemaakt :)

 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij zegt dat er vocht en misschien wel kleine bloedingen in de borst zijn opgetreden door teveel bewegingen. Ik moet de komende tijd die arm zodanig ontlasten dat hij er en mitella omheen heeft gedaan zodat ik de arm niet gebruik. Moet over 4 weken terug komen. Ik heb dus nu groot probleem omdat ik alleen mijn kleine man moet verzorgen. Aankleden douchen eten koken etcetera. God wat baal ik hiervan. Hij zegt dat als ik niet naar deze signalen luister ik over een jaar met een harde borst kan zitten. Kapsel vorming en meer van dat

 

Douchen gaat vanzelf. Met je rug in de straal staan. En iemand je haren laten wassen. Wond vocht kan volgens mij de este paar dagen nog zonder dat het raar is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh jee serieus :( 

 

Heb je aan 1 kant last?

Wat voel je precies dan? 

 

Hoe oud is je zoontje?

Kan hij al veel zelf? 

 

ik heb een zoontje van 3 en dochtertje van 9 maanden, die moet ik volgende week ook weer alleen gaan verzorgen. 

Hopelijk gaat dat goed komen met tillen enzo...

 

Sterkte x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies

@Jo84 Ooh meis, dat had ik niet verwacht.. Jij ook niet denk ik.. Daar zal je toch iets op moeten vinden voor de komende vier weken. Je wilt immers niet je eigen herstel belemmeren (Heel makkelijk praten voor iemand die geen kinderen heeft, weet ik). Kan je niet je (schoon)moeder, (schoon)vader, vriend/man of een vriendin om hulp vragen?

 

Echt meis even aan jezelf denken! Hoe oud is je zoontje als ik vragen mag? 

Ik hoop zo voor je dat het goed komt. Even alles op alles zetten om iets te regelen. 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje dat is schrikken! En wat een lastige situatie met je zoontje.. Genoeg te doen idd om voor hem te zorgen. Alles met 1 arm werkt ook niet en anders belast je die weer te veel. Hopelijk heb je hulp om je heen! Veel succes ermee! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Denisedenise:

Ohhh jee serieus :( 

 

Heb je aan 1 kant last?

Wat voel je precies dan? 

 

Hoe oud is je zoontje?

Kan hij al veel zelf? 

 

ik heb een zoontje van 3 en dochtertje van 9 maanden, die moet ik volgende week ook weer alleen gaan verzorgen. 

Hopelijk gaat dat goed komen met tillen enzo...

 

Sterkte x

Je ziet het ook op de foto's van gisteren. 1 borst is groter harder en dikker en vooral pijnlijker. Bij licht bukken voel ik gewoon dat er vocht in zit. Alsof dat dan verplaatst van de onderkant van de borst naar een andere plaats ofzo. 

 

Zoontje is bijna 3.5 jaar. Dus begrijpt het wel maar kan niet als zelf. Omdat ik alleenstaande ouder ben geen man om te helpen. Gelukkig dankzij mijn noodkreet op fb hebben zich inmiddels veel mensen gemeld om te koken te wassen luca te douchen etc. Pittig voor mij om daaraan toe te geven maar moet. 

 

Jij ook sterkte! En doe dus echt rustig aan als de pijn afneemt want je komt jezelf tegen. 

16 uur geleden zei B00bies:

@Jo84 Ooh meis, dat had ik niet verwacht.. Jij ook niet denk ik.. Daar zal je toch iets op moeten vinden voor de komende vier weken. Je wilt immers niet je eigen herstel belemmeren (Heel makkelijk praten voor iemand die geen kinderen heeft, weet ik). Kan je niet je (schoon)moeder, (schoon)vader, vriend/man of een vriendin om hulp vragen?

 

Echt meis even aan jezelf denken! Hoe oud is je zoontje als ik vragen mag? 

Ik hoop zo voor je dat het goed komt. Even alles op alles zetten om iets te regelen. 

 

xx

Heb hierboven al wat antwoorden gezet. En ben ook echt zo boos op mijzelf dat ik door minder pijn te overmoedig ben geweest. Ik zit hier maar te zitten nu.  Op de bank. Netflix aan dan maar en wachten op de avond en dus weer hulp. Grrrr. Hoe is het met jou?

 

2 uur geleden zei Elske77:

Wat balen, Jo! Echt ontzettend rot. Vanaf nu maar heel rustig dus. Heb je naar jouw idee veel gedaan afgelopen tijd? 

Ja eigenlijk wel... maar dat komt mede door de thuissituatie. Heb mijn les geleerd nu. Wijsheid na de val.....

 

1 uur geleden zei Mirri:

Jeetje dat is schrikken! En wat een lastige situatie met je zoontje.. Genoeg te doen idd om voor hem te zorgen. Alles met 1 arm werkt ook niet en anders belast je die weer te veel. Hopelijk heb je hulp om je heen! Veel succes ermee! 

Daarom probeer ik nu echt alleen het noodzakelijke te doen. Geen zin dat ik straks de andere arm overbelast. Dank je wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies

 @Jo84 Goed zo meis, echt je rust nemen en hulptroepen ingeschakeld. Later ben je blij dat je deze rust uiteindelijk toch hebt genomen. Leuke leeftijd 3,5. Als alleenstaande is het inderdaad wel veel moeilijker je rust te nemen. Ik kan een hoop delegeren, dat scheelt echt. Ik vind het best sneu naar mijn vriend toe, maar dat is gewoon even niet anders. Met mij gaat het goed. Ik kan nu zelfs zonder pleisters (soms nog wel een gemene steek) en doe nog steeds rustig aan. Lief dat je er naar vraagt.  

 

Lekker netflixen en neem alle hulp aan die je krijgen kan. Gaat helemaal goed komen zo! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit nu met die martelband ook weer aan de paracetamol. Gisteren echt een slechte dag. Was niet te genieten, maar Mn stemming wordt er niet beter op als ik wakker word met pijn en naar bed ga met pijn. Heb hem nu wat losser gedaan en icm paracetamol gaat het nu wel. Tijd kruipt op deze manier ;) ach... over een paar weken lachen we er hopelijk om :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaat het met jullie? Hier iets verandering in positieve zin maar blijft pijnlijk en harder. Heb nog even een foto geplaatst. 1 borst is al heel soepel. De andere wil ook minder zakken en is groter door verharding.... wat is geduld toch moeilijk

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het er wel al super mooi uitzien hoor!!! Helemaal vergeleken bij mij nog hihi

Bij mij zit er bij beide borsten nog geen beweging in en zijn keihard.

Rustig aan meid, dit gaat gewoon goed komen en het ziet er echt al super mooi uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er zeker al mooi uit!

En fijn dat je vooruitgang merkt!

 

Bij mij zijn ze nog zo ongeveer vierkant :o en kneiterhard

En enorm groot en asymmetrisch. 

Hopelijk komt het goed :)

 

En heb nog beetje bloed op het gaasje.. geen idee of dat normaal is :) 

 

Ik heb heel de tijd geborrel en geplop in mijn boobies. Herkennen jullie dat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies

Op de foto zie ik er niets van. Ze zijn echt heel mooi! Bij mij is dat ook hoor dat de ene veel later zakt en meer gezwollen is door het vocht en daardoor iets minder soepel is. Nu met bijna vier weken gaan ze pas bijna gelijk op (nog iets verschil). 

 

Maar blijf vooral rustig aan doen en geef je lichaam de kans om goed te herstellen. Veel water/thee drinken. Ik zelf drink ook veel brandnetelthee, omdat dat goed is voor de vochtafdrijving (heb ik hier gelezen). En inderdaad geduld..

 

Hoe gaat het met rustig aan doen? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-5-2017 om 10:00 zei Jo84:

Hoe gaat het met jullie? Hier iets verandering in positieve zin maar blijft pijnlijk en harder. Heb nog even een foto geplaatst. 1 borst is al heel soepel. De andere wil ook minder zakken en is groter door verharding.... wat is geduld toch moeilijk

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ik vind ze echt heel mooi! nu al!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.