Ga naar inhoud

Jo84 : 25 april 2017 : Dr. Nio : Parkkliniek


Gast Jo84

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Wuppie:

Ha Meis. Hoest. Ziet er goed uit. Toch dp geworden. En je hoeft je niet druk te maken over het verschil in boobs. Trekt echt wel bij. Zijn 2 verschillende operatie met 2 verschillende genezingen. Kijk bij mijn foto's was dat ook en ik ga morgen nieuwe erop zetten en is echt al minder. Komt echt goed.

en ik ben af gaan bouwen na twee weken maar ik had ook drains een week en daarna voelde ik zelf wel aan of het kon. Sterkte met je herstel Meis :53: 

Dank je wel! Ik overweeg morgen al iets minder medicatie te nemen en te zien hoe het gaat. Zal morgen ook even bij jouw foto's kijken. Het is indd toch dp geworden omdat dit op de lange termijn mooier blijft :-) ben er zo blij mee! Jij ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste Reactie
Op Fri Apr 28 2017 om 13:15 zei Jo84:

Hoe heeft hij het bij jou geplaatst? Moet zeggen mij sinds vandaag ook stukken beter te voelen. Alleen s morgens bij opstaan meer pijn en s avonds tegen de tijd dat ik naar bed ga meer pijn. Heb je al foto's geplaatst?

Wat goed dat je je al een stuk beter voelt! Hier ook het meeste last in de ochtend/avond. Bij mij zijn ze ook dual plane geplaatst maar bij mij ziet het echt heel blauw. Jouw boobs zien er echt al héél mooi uit! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jo84:

Dank je wel! Ik overweeg morgen al iets minder medicatie te nemen en te zien hoe het gaat. Zal morgen ook even bij jouw foto's kijken. Het is indd toch dp geworden omdat dit op de lange termijn mooier blijft :-) ben er zo blij mee! Jij ook?

Oké 

ja ik ben er super blij mee. Heb nu 75F :D en ik zie ze nu steeds mooier worden gelukkig. X x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Wuppie:

Oké 

ja ik ben er super blij mee. Heb nu 75F :D en ik zie ze nu steeds mooier worden gelukkig. X x 

Mooie maat! Ik heb nog geen idee wat ik heb...hoop dat nio dat kan zeggen donderdag

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei misagi:

Wat goed dat je je al een stuk beter voelt! Hier ook het meeste last in de ochtend/avond. Bij mij zijn ze ook dual plane geplaatst maar bij mij ziet het echt heel blauw. Jouw boobs zien er echt al héél mooi uit! 

Blauw? Dat klinkt heftig. Bij mij voelt het wel zo maar je ziet het niet whaha . Heb je toegevoegd. Geen foto's? Sterkte! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Jo84:

Blauw? Dat klinkt heftig. Bij mij voelt het wel zo maar je ziet het niet whaha . Heb je toegevoegd. Geen foto's? Sterkte! 

Ja blauw/zwart/geel :unsure: Nee nog geen foto's erop gezet. Wil ze eerst een beetje genezen hebben haha. Ik zag dat je donderdag op controle moet, hoe laat? Ik mag ook donderdag :D

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei misagi:

Ja blauw/zwart/geel :unsure: Nee nog geen foto's erop gezet. Wil ze eerst een beetje genezen hebben haha. Ik zag dat je donderdag op controle moet, hoe laat? Ik mag ook donderdag :D

 

Xxx

Whaha gewoon zonder gezicht. Maakt het uit. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje. Ik moet 15.20 uur.  En jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei misagi:

Ja komt later wel ik vind ze nog niet mooi genoeg daarvoor ;)

Ah dan zien we elkaar niet ik moet er om 11.50 zijn. Hoe gaat het vandaag met je? 

Goed eigenlijk. Ben gestopt met al dat gif. Alleen nog paracetamol 4x PD 1000mg.  Voel daardoor wel wat meer spanning erop staan maar het is te doen. 

 

Wel soms pijnlijke steken in mijn borst.vooral rechts. En ze zijn nog steeds zo hard. Maar heeft tijd nodig. Moet woensdag eigenlijk weg met de auto. Heb nio gevraagd in email of dit mag. Hij zei voorzichtig doen dan kan dat.... wat is voorzichtig auto rijden hifi

 

Hoe gaat het daar

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei jesebel:

Snap het wel hoor ;) die van mij zien er ook echt nog niet mooi uit. Ik heb dinsdag controle bij Nio. Ben benieuwd wat hij zegt/vindt. Ze staan nu echt nog strak en zit nog geen beweging in. Zo moeilijk geduld te hebben. 

Ja dat strak staan heb ik ook nog. Komt vanzelf wel goed. Heb ook geen idee hoeveel weken dat moet duren. 

 

Iemand een idee wanneer je je armen weer omhoog mag doen om je haren normaal te kunnen wassen en een T-shirt aan te kunnen trekken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Jo84:

Goed eigenlijk. Ben gestopt met al dat gif. Alleen nog paracetamol 4x PD 1000mg.  Voel daardoor wel wat meer spanning erop staan maar het is te doen. 

 

Wel soms pijnlijke steken in mijn borst.vooral rechts. En ze zijn nog steeds zo hard. Maar heeft tijd nodig. Moet woensdag eigenlijk weg met de auto. Heb nio gevraagd in email of dit mag. Hij zei voorzichtig doen dan kan dat.... wat is voorzichtig auto rijden hifi

 

Hoe gaat het daar

 

Goed zo! Als je zonder al die rotzooi kunt is het altijd beter! Die spanning herken ik inderdaad wel vooral in de ochtend/avond. Maar het is natuurlijk ook nog maar kort geleden. Volgens mij las ik dat ze rond weken po wat zachter worden. Hier gaat het ook goed vind het alleen zo'n misselijk gevoel dat de siliconen nog niet helemaal ingekapseld zitten vooral rechts voel ik dat bah!

 

Oh spannend inderdaad weer in de auto. Volgens mij raadden ze dat voornamelijk af omdat je kans hebt dat je een plotselinge beweging moet maken in het verkeer. Moet je ver rijden of een klein stukje? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei misagi:

 

Goed zo! Als je zonder al die rotzooi kunt is het altijd beter! Die spanning herken ik inderdaad wel vooral in de ochtend/avond. Maar het is natuurlijk ook nog maar kort geleden. Volgens mij las ik dat ze rond weken po wat zachter worden. Hier gaat het ook goed vind het alleen zo'n misselijk gevoel dat de siliconen nog niet helemaal ingekapseld zitten vooral rechts voel ik dat bah!

 

Oh spannend inderdaad weer in de auto. Volgens mij raadden ze dat voornamelijk af omdat je kans hebt dat je een plotselinge beweging moet maken in het verkeer. Moet je ver rijden of een klein stukje? 

Rond de hoeveel weken? 

 

Zou dat je zijn wat de pijn doet? Dat inkapselen? Ik heb natuurlijk geen silicone maar die monobloc maar dat zal wel hetzelfde gevoel geven.

Ik moet half uur rijden heen en half uur terug. Ga gewoon op tijd weg. Hopen op een veilige reis ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Jo84:

Rond de hoeveel weken? 

 

Zou dat je zijn wat de pijn doet? Dat inkapselen? Ik heb natuurlijk geen silicone maar die monobloc maar dat zal wel hetzelfde gevoel geven.

Ik moet half uur rijden heen en half uur terug. Ga gewoon op tijd weg. Hopen op een veilige reis ;-)

Nou heeft mn tekstvoorspelling dat gewoon weg gehaald haha 4 weken dacht ik gelezen te hebben dus we hebben nog even te gaan. Ja net of ze eraf vallen ofzo zo'n gevoel :lol: voelt dit voor jou ook zo? Ja dat denk ik wel inderdaad. Komt vast goed meid woensdag xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei misagi:

Nou heeft mn tekstvoorspelling dat gewoon weg gehaald haha 4 weken dacht ik gelezen te hebben dus we hebben nog even te gaan. Ja net of ze eraf vallen ofzo zo'n gevoel :lol: voelt dit voor jou ook zo? Ja dat denk ik wel inderdaad. Komt vast goed meid woensdag xx

Vandaag dag 2 zonder medicatie maar slechte nacht gehad. Niet eens door de pijn maar heb echt overal jeuk! Echt bizar. Door Google gelezen dat het kan komen door stoppen met die naproxen. Verder gaat het goed. Nog geen week geleden maar heb het gevoel alsof ik alles weer wil doen. Wat niet mag uiteraard dus ff oppassen hihi . 

 

In ieder geval nog 1.5 week vrij.  Heerlijk. Wil eigenlijk mijn kleding kast gaan opruimen...hoop dat dat volgende week alsnog kan. 

 

Hoe voel jij je? Donderdag terug naar nio. Ben benieuwd wat hij zegt van resultaat. Heb al vragenlijst gemaakt. Jij ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer nu geen enkele pijnstiller te nemen alleen nog de antibiotica. Merk wel dat alles gewoon 'zeurt'.

Kan nu heel klein beetje op mijn zij slapen wat helpt want ben een zij/buikslaper en dan is op je rug echt vervelend.

Echt moeilijk idd om niks te mogen doen. Ik ben heel erg opgeruimd, tegen het obsessieve aan hahaha dus dan nu met 2 kids en een man die rommel maken en zelf "opruimen" valt me zwaar.

 

Morgen controle. Wil weten waarom ik voor 12 dagen antibiotica heb. Lijkt me zo lang. En wil weten wanneer hij verwacht dat mijn borsten een beetje fatsoeneren. Het zijn nu bijna een week verder nog steeds 2 harde stijve koplampen. Had echt verwacht dat ze meteen al mooier en zachter zouden zijn. Beetje wat jij hebt. Maar ze staan nog stijf naar voren...

We zullen het zien morgen. Denk dat het gewoon GEDULD zal worden...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei jesebel:

Probeer nu geen enkele pijnstiller te nemen alleen nog de antibiotica. Merk wel dat alles gewoon 'zeurt'.

Kan nu heel klein beetje op mijn zij slapen wat helpt want ben een zij/buikslaper en dan is op je rug echt vervelend.

Echt moeilijk idd om niks te mogen doen. Ik ben heel erg opgeruimd, tegen het obsessieve aan hahaha dus dan nu met 2 kids en een man die rommel maken en zelf "opruimen" valt me zwaar.

 

Morgen controle. Wil weten waarom ik voor 12 dagen antibiotica heb. Lijkt me zo lang. En wil weten wanneer hij verwacht dat mijn borsten een beetje fatsoeneren. Het zijn nu bijna een week verder nog steeds 2 harde stijve koplampen. Had echt verwacht dat ze meteen al mooier en zachter zouden zijn. Beetje wat jij hebt. Maar ze staan nog stijf naar voren...

We zullen het zien morgen. Denk dat het gewoon GEDULD zal worden...

 

Jij had prothese wissel toch? Vandaar waarschijnlijk de antibiotica. 

Dat opruimen herken ik ja. Heb ook een kleine man en ben een eenoudergezin dus handen jeuken. Komt vanzelf weer. Gewoon niet naar kijken die rommel whaha. 

Ben benieuwd hoe je controle morgen verloopt. Begreep vanmorgen van iemand dat het wel 4 weken kan duren voordat het mooier wordt. Hou vol!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja joh.. had van tevoren gezegd.. ja nee, ik ga gewoon 3 maanden me niet druk maken.. tja.. dat blijkt toch lastiger dan je denkt, toch elke dag weer in de spiegel kijken of ze al wat zakken hihi. Er zit nu gewoon nog meer volume boven mn tepel dan eronder.. 

Ben wel al stiekem bikini's aan het kijken :)

Baal gewoon sowieso van mijn lichaam nu. Voor de operatie was ik echt heel fanatiek begonnen met sporten. Heb van mezelf een beetje een peer figuur. Smal van boven maar wel heupen en een kont. Hoop straks wat meer een zandloper te zijn :)

Maar heb ook enorm last van vocht rond mijn buik, dus nu lijk ik gewoon beetje dikkig en kan er ook nog eens niets aan doen nu. Probeer met eten beetje op te letten, wat gelukkig nu nog niet zo moeilijk is, want door dat vocht vasthouden voel ik me de hele dag vol. Slik nu wel al een dag vochtafdrijvers en zie al heel erg verschil gelukkig dus dat werkt wel.

Merk wel nu mijn naproxen of zoiets op is dat ik meer pijntjes heb, maar ga toch proberen geen paracetamol te nemen... 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei jesebel:

ja joh.. had van tevoren gezegd.. ja nee, ik ga gewoon 3 maanden me niet druk maken.. tja.. dat blijkt toch lastiger dan je denkt, toch elke dag weer in de spiegel kijken of ze al wat zakken hihi. Er zit nu gewoon nog meer volume boven mn tepel dan eronder.. 

Ben wel al stiekem bikini's aan het kijken :)

Baal gewoon sowieso van mijn lichaam nu. Voor de operatie was ik echt heel fanatiek begonnen met sporten. Heb van mezelf een beetje een peer figuur. Smal van boven maar wel heupen en een kont. Hoop straks wat meer een zandloper te zijn :)

Maar heb ook enorm last van vocht rond mijn buik, dus nu lijk ik gewoon beetje dikkig en kan er ook nog eens niets aan doen nu. Probeer met eten beetje op te letten, wat gelukkig nu nog niet zo moeilijk is, want door dat vocht vasthouden voel ik me de hele dag vol. Slik nu wel al een dag vochtafdrijvers en zie al heel erg verschil gelukkig dus dat werkt wel.

Merk wel nu mijn naproxen of zoiets op is dat ik meer pijntjes heb, maar ga toch proberen geen paracetamol te nemen... 

 

Gaat het weer iets beter?

Ik heb ook zo'n bikini tik whaha. Maar ook daarmee moeten we geduld hebben! Btw had jij ook zo'n jeuk van de naproxen? Als bijwerking na het stoppen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mirri:

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten @Jo84!!

Wat zijn ze mooi meid! Staat je heel goed! Succes met herstellen! X

Dank je wel! Heb het gevoel dat ik al grotendeels hersteld ben. Pijn is te overzien en zelfs groot woord. Alleen de praktische kant ervan is irritant. Overal over nadenken wat ik wel en niet mag doen.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei jesebel:

Nee had geen jeuk. Mag ook al stoppen met de antibiotica vandaag terwijl ik nog voor een week extra had gekregen. 

Vandaag fijne controle gehad en een martelband. Over 2 weken terug voor controle weer. 

Dus toch nog even een extra controle. Wel fijn dat het goed in de gaten wordt gehouden. Zo'n band is ervoor dat het zakt toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, hij zei, zo helpen we de natuur een handje. Het gebeurd ook door de zwaartekracht maar gezien mijn huid en spier heel strak zijn, versnelt dit een beetje. Anders denk ik niet dat ik met 3 maanden al een heel eind ben. Moet het nu wel in de gaten houden want ze moeten natuurlijk ook niet teveel zakje . Daarom een week aankijken, is het nog niet genoeg gezakt dan nog een week en na die twee weken controle en dan zien we het weer ;) blij dat er iig iets ondernomen is. Hij beaamde mij gevoel al dat de sport bh's die ik had (carefix ana, Hunkemöller en pure lime) ze juist naar boven drukte en dus het zakken tegenhielden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.