Ga naar inhoud

Jo84 : 25 april 2017 : Dr. Nio : Parkkliniek


Gast Jo84

Aanbevolen berichten

20 minuten geleden zei Elske77:

Volgens Nio kan ik 29 mei terecht in Rotterdam, maar daarna heeft hij niet meer gemaild. Vraag me af of ik dit dan zelf moet regelen. Mijn consult was in het OLVG west. Iemand een idee hoe ik dit moet doen? 

 

Ik denk dat je het beste even kan bellen naar parkkliniek en anders met de polikliniek plastische chirurgie van OLVG. Zij kunnen dan doorgeven dat Nio contact met je moet opnemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste Reactie

@x-roxiie-x 

Jaa kijk eerste foto's zijn 600 en tweede 500. 

 

Ik vind het zo niet zooooo erg veel schelen haha zo lekker puntig he met die kipfilets.    

Maar 500 denk net wat meer in verhouding. 

Wil ook nog wat zwangerschapskilos kwijt. 

 

Jij kan nog lekker lang twijfelen! Hihi zou je niet eerder willen? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind 500cc mooier staan. Lekker puntig idd, haha

 

zal mijn 550 sessie bijvoegen.  Minder mag niet van Nio.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@x-roxiie-x @Denisedenise @Elske77
Jullie hebben in de gaten dat jullie dit allemaal aan het bespreken zijn in het topic van Jo84? ;) 
Is wel leuk dat zij haar topic flink gevuld krijgt zo, maar is handiger als het overzichtelijk blijft en dit in jullie eigen topics besproken wordt :35: 

 

Even om het overzicht te bewaren ;) 

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei best_boobie:

@x-roxiie-x @Denisedenise @Elske77
Jullie hebben in de gaten dat jullie dit allemaal aan het bespreken zijn in het topic van Jo84? ;) 
Is wel leuk dat zij haar topic flink gevuld krijgt zo, maar is handiger als het overzichtelijk blijft en dit in jullie eigen topics besproken wordt :35: 

 

Even om het overzicht te bewaren ;) 

 

xxx BB

Heel graag inderdaad want ik krijg de hele dag meldingen en email over nieuwe berichten wgaha.  Bedankt voor mee denken! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Denisedenise:

@Elske77

ziet er mooi uit bij jou!

ik vind zelf idd ook 500 mooier staan dus daar heb ik voor gekozen. Ga niet meer twijfelen :)

 

@Jo84 

sorry voor het spammen van je topic! Hopelijk vind je het niet vervelend dat we zo aan het babbelen waren in je topic ;) 

 

Nee hoor! Niet erg! Maar raakte door alle meldingen zelf beetje draad kwijt. 

Zo lang we elkaar maar hebben kunnen helpen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jo84

 

Zo te lezen heb jij hetzelfde in je hoofd als ik, monobloc en voor de spier, durf jij het aan om na 6 weken dan weer te beginnen met sporten (kickboksen meende ik te lezen)? Ik wil ze ook graag voor de spier omdat ik aan powerlifting doe (5 a 6x in de week) dus het zou fijn zijn als je dan na 6 weken wel weer wat kunt beginnen, denk dat ik wel hard achteruit ben gegaan dan in die tijd. Natuurlijk je moet er wat voor over hebben, maar als je al gauw weer op kunt bouwen met sporten zou natuurlijk heel fijn zijn^^ Momenteel train ik ook nog specifiek voor een wedstrijd, wat waarschijnlijk er voor zorgt dat mijn lichaam nog erg veranderd in die tijd, ook qua vetpercentage, dus ik wil in de komende tijd wel graag een consult, maar als ik dan een definitief besluit kan nemen, wacht ik nog wel even totdat ik zeker weet dat er niet veel meer veranderd. Ben anders toch wel bang dat het in negatieve zin beïnvloed wordt. Ik ben benieuwd hoe het bij jou verder gaat verlopen^^ Ik ben wel eens een tijdje offline, dus voor als ik voor 25 april niet meer op het forum kijk, wens ik je alvast heel veel succes met je operatie^^

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Nightingale:

@Jo84

 

Zo te lezen heb jij hetzelfde in je hoofd als ik, monobloc en voor de spier, durf jij het aan om na 6 weken dan weer te beginnen met sporten (kickboksen meende ik te lezen)? Ik wil ze ook graag voor de spier omdat ik aan powerlifting doe (5 a 6x in de week) dus het zou fijn zijn als je dan na 6 weken wel weer wat kunt beginnen, denk dat ik wel hard achteruit ben gegaan dan in die tijd. Natuurlijk je moet er wat voor over hebben, maar als je al gauw weer op kunt bouwen met sporten zou natuurlijk heel fijn zijn^^ Momenteel train ik ook nog specifiek voor een wedstrijd, wat waarschijnlijk er voor zorgt dat mijn lichaam nog erg veranderd in die tijd, ook qua vetpercentage, dus ik wil in de komende tijd wel graag een consult, maar als ik dan een definitief besluit kan nemen, wacht ik nog wel even totdat ik zeker weet dat er niet veel meer veranderd. Ben anders toch wel bang dat het in negatieve zin beïnvloed wordt. Ik ben benieuwd hoe het bij jou verder gaat verlopen^^ Ik ben wel eens een tijdje offline, dus voor als ik voor 25 april niet meer op het forum kijk, wens ik je alvast heel veel succes met je operatie^^

 

Xx

Klopt! Hoeveel cc is jou geadviseerd of heb jij in je hoofd? Je kan in ieder geval bij mij afkijken straks. Nog paar dagen en dan duidelijkheid over resultaat. 

 

Ik doe inderdaad aan kickboksen en mede daarom gaat de voorkeur uit naar voor de spier. Denk dat dat bij jou ook beste is ivm trainen. Anders gaan ze zo vervormen bij kracht training wanneer ze dual plane worden geplaatst. 

 

Dank je wel voor je berichtje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ervaringen en resultaat :)

eerst lekker bijkomen!

 

Had Nio laatste moment besloten toch dp te doen??

Ik krijg als het goed is volgende week voor de spier, als hij opeens besluit het dp te doen zit ik wel met herstel voor mijn vakantie :)

 

 

Ligt echt aan je borsten.  Ik heb echt hang borsten en 600cc dus voor resultaat op lange termijn is dit beter. Zal wat minder decolleté geven maar minder hang met de tijd.... ik ga ook over precies 6 weken met vakantie dus ben benieuwd. wanneer ga jij

 

2 uur geleden zei best_boobie:

Stuur me ff pb als ik moet helpen met medicatieschema!!
Doe ik graag hoor!

 

xxx BB

Ja is goed! Heb hier ook schema mee gekregen klopt dat?

 

2 uur geleden zei MamiS:

@Jo84 Goedemiddag, welcome back on earth!

Operatie goed gegaan? Toch dual plane geplaatst?

Neem je rust en vooral tijd voor een goed herstel. Sterkte! Xx

Bedankt! Heb hierboven gezet waarom toch dp uiteindelijk.... mag zo hopelijk naar huis. Wilde om 13 uur plassen en ben toen ff weggevallen na opstaan dus loopt allemaal wat uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denise

Voor de spier schijnt indd sneller te gaan. Ik moest 7 uur melden en 8 uur geopereerd. Zuster charlotte was zo lief! Ik ben heel tevreden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt dat je waarschijnlijk wel een schema mee gekregen hebt.. Maar als dat vanavond om 22 uur eindigt en morgenvroeg pas weer om 7 uur begint, zou ik er best wat in willen aanpassen ;) 
Het is beter om een goede verdeling te hebben, aangezien de spiegel in je bloed dan het stabielst blijft :)

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei jesebel:

Hoe laat moest je? Ik kom er ook net vandaan. Vanmorgen rond kwart voor 10 dp van nio gekregen  min Parkkliniek. 

Ik was 8 uur aan de beurt! Wat toevallig. Blij mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.