Ga naar inhoud

Marijse: 6 juli 2011: Dr. Damen: Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoe gaat het met de zenuwen, bij mij slaan ze behoorlijk toe hoor.

Nou meid heel veel succes morgen, en ik hoop dat we heel blij zijn morgenmiddag.

Ik moet er al om 7.30 zijn.

Ik moet me 9.40 melden... Jij ook heel veel succes!!! Geniet van je relaxte laatste nachtje in bed voorlopig!

Liefs

Marijse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meiden!

Bedankt voor al jullie lieve reacties en medeleven! Doet me goed :-)

Hier mijn verhaal;

Ik moest me om half tien melden. Na betaald te hebben moest ik wachten tot ik opgehaald werd. Voor het eerst werd ik even zenuwachtig dus ben nog gauw naar het toillet gegaan omdat ik bang was dat dat na de operatie niet goed zou lukken haha. Ik werd opgehaald en naar een kamertje gebracht. Daar werden de foto's gemaakten en moest ik een zetpil nemen. Toen was het wachten, samen met mijn zusje en vriendin. Ik was pas na twee en een half uur aan de beurt! Pfff... Maar ja. Ik liep mee naar de OK en daar moest ik liggen op de tafel. Nog steeds niet bang of zenuwachtig maar een beetje afleiding zou wel fijn zijn. Helaas negeerde de (hollandse) zuster me compleet. De anesthesist ging aan de slag met infuus en plakkers. Toen kwam dr Damen binnen en vroeg hoe het ging. Ik zei, goed! ik ben erg blij! Hij moest lachen. Toen zei de anest. dat ik ging slapen. Binnen een paar tellen werden de lampen roze en zag ik allemaal rare dingen. Toen deed ik na een minuut mijn ogen open en zag ik tape en verband. Huh??? De operatie was al klaar! haha. Het leek maar een minuutje!

Ik lag in een raar hok en zag verpleegsters cola drinken en voorbij lopen. er werd een meisje naast me gereden, ze zei wat maar ik kon er geen kaas van maken. De hele kamer draaide. Ik werd misselijk en kon nog net om een bakje vragen en moest spugen. Pas na een half uur werd ik er weggehaald en naar mijn kamer teruggereden. Ik was al wat meer bij en mijn zusje en vriendin stonden me op te wachten. Ik had amper pijn, alleen de druk was vreselijk op mijn borst. Alsof er een olifant op zat. Ik zit dan ook superstrak ingetapet. Ik mocht nog een uurtje slapen, en toen was het aankleden. Ik ben zelf naar beneden gelopen en de auto ingklommen. Ik had een groot kussen bij me en een lekker dekentje. Beetje geslapen en werd weer wagenziek. Nog een beetje gespuugd en toen ging het wel weer. Na 2,5 uur waren we thuis. Pijn werd iets erger dus medicijnen ingenomen. Lekker op de bank gaan liggen en thee en soep op. Toen werd ik weer een beetje beroerd en flink overgegeven. Toen voelde ik me erg opgelucht. Lekker op de bank liggen tukken. Om half twee maakte mn vriend me wakker en zijn we naar bed gegaan. Groot kussen in mijn rug, en half zittend prima geslapen. Voel me nu gelukkig niet meer misselijk, best goed gegeten en gedronken vandaag.

Tape zit nog steeds superstrak, ademhalen gaat moeizaam. Overal zit vocht, ook op mijn ribben. Mijn ribben zijn vreselijk beurs, die doen misschien nog wel meer pijn dan mijn borsten. Het is net of je van de trap gevallen bent zeg maar haha. Buiten dat loop ik voorzichtig rond en gaat het best aardig. Omdat ik zo strak getapet ben kan ik nog niet veel zien van de maat, maar ik gok op een C, wat ik wilde :rolleyes: Nog 9 dagen en dan mag het er af gelukkig.

Nou dat was het verhaal wel aardig denk ik. Ik ga nu gauw even bijlezen bij Diesel en de rest.

Liefs

Marijse :1boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed om je verslag te lezen. Hopelijk wordt de druk op je ribben/borsten snel minder meid. En wat moet dat tape lang... pffff.... maar ja, als dat volgens de pc de beste manier is....

Succes met je herstel! en wat zal jij een mooi moment hebben straks, met het uitpakken van je verrassing ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed om je verslag te lezen. Hopelijk wordt de druk op je ribben/borsten snel minder meid. En wat moet dat tape lang... pffff.... maar ja, als dat volgens de pc de beste manier is....

Succes met je herstel! en wat zal jij een mooi moment hebben straks, met het uitpakken van je verrassing ;-)

Thnx meis! Dat denk ik ook hihihi. Sinterklaas of Kerst is er niks bij! Nu aftellen tot jij mag! :-D

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier weer even een update.

Ik hou veel vocht vast. Onder het tape heb ik een hele opgezwollen buik van het vocht. Heel beurs en blauw ook. Ik heb ook erg last van mijn maag van de medicijnen, raak aan de race. Erg iritant dat ik steeds naar de wc moet als ik net even lig. Verder slaap ik wel goed op de zetpil. Heb het minder benauwd van het tape gelukkig, moet nog 8 dagen geduld hebben.

Ik drink zat, heb niet veel trek in eten. Ben 2 kg aangekomen van het vocht en van de implantaten denk ik hihi. Ik ga de wonden nu ook wel iets voelen.

Ik kan best een beetje rondlopen op mn gemak, gisteren heeft mn vriend me even afgespoten voor de helft onder de douche haha.

Toch vind ik de napijn wel tegenvallen. Ik heb best een aardige pijngrens maar voel me toch wel aardig gaar. Maar ja, ik zal gewoon geduld moeten hebben.

Ben pas 2 dagen PO en iedereen zal het anders ervaren denk ik. Ik kan niet wachten tot ik ze kan bewonderen in ieder geval!

Tot snel,

Liefs

Marijse

Link naar reactie
Delen op andere sites

over het algemeen hoor je helaas toch dat dual-plane aardig heftig is. Ik zie er ook best een beetje tegenop, maar je moet maar zo denken, elke nieuwe dag is weer een stapje dichterbij het complete herstel. Vervelend van dat vocht, kun je daar geen speciale vochtafdrijvende thee voor drinken of zoiets??

beterschap meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi!

Ik ben gister geopereerd door dr. Visser en ervaar het ook zoals jij. Een olifant op me ribbenkast. Ik heb er ook tape omheen en denk dat het gewoon net iets te strak zit. Maar durf het er niet af te halen. Gelukkig mag ik dat wel al na 5 dagen en niet 2 weken.

Hopelijk knap je een beetje op.

Liefs Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier weer even een update.

Ik hou veel vocht vast. Onder het tape heb ik een hele opgezwollen buik van het vocht. Heel beurs en blauw ook. Ik heb ook erg last van mijn maag van de medicijnen, raak aan de race. Erg iritant dat ik steeds naar de wc moet als ik net even lig. Verder slaap ik wel goed op de zetpil. Heb het minder benauwd van het tape gelukkig, moet nog 8 dagen geduld hebben.

Ik drink zat, heb niet veel trek in eten. Ben 2 kg aangekomen van het vocht en van de implantaten denk ik hihi. Ik ga de wonden nu ook wel iets voelen.

Ik kan best een beetje rondlopen op mn gemak, gisteren heeft mn vriend me even afgespoten voor de helft onder de douche haha.

Toch vind ik de napijn wel tegenvallen. Ik heb best een aardige pijngrens maar voel me toch wel aardig gaar. Maar ja, ik zal gewoon geduld moeten hebben.

Ben pas 2 dagen PO en iedereen zal het anders ervaren denk ik. Ik kan niet wachten tot ik ze kan bewonderen in ieder geval!

Tot snel,

Hee Marijse!

Ff volhouden meisje dit duurt zon dag of 3/4 daarna gaat het stukken beter!

Ik heb de band 10 dagen om gehad, daarna eraf gehaald!

Dus nog ff, maar ook de band went! ik had meer last van me rug!! deed veel pijn ! maar idd ook m'n maag en aan de race van de zetpillen. Als je een paar weken verder bent ben je alles weer vergeten en kun je genieten van je boobies

succes!

Liefs

Marijse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop het Chimpie. thnx voor de hoopgevende reactie! Ik moet gewoon geduld hebben. Antibiotica is klaar, hopelijk wordt mijn maag wat rustiger, heb nog wel diclofenac zetpillen, die zijn ook niet super voor je darmen en eetlust maar wel goede pijnstillers. Ik blijf vol goede moed aftellen! :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

over het algemeen hoor je helaas toch dat dual-plane aardig heftig is. Ik zie er ook best een beetje tegenop, maar je moet maar zo denken, elke nieuwe dag is weer een stapje dichterbij het complete herstel. Vervelend van dat vocht, kun je daar geen speciale vochtafdrijvende thee voor drinken of zoiets??

beterschap meis!

Thnx San :-) Ja dit is wel een pittige vorm zo achter de spier inderdaad, maar ik lees ook vaak genoeg bij meiden dat ze snel opknappen. Ik heb ook een slechte conditie (ik sport niet en doe alles met de auto en ik rook) dat zal ook wel schelen.. Die thee is misschien niet zo'n gek idee inderdaad, ik zal eens iemand op pad sturen. (heerlijk dat ik iedereen ongegeneerd aan het werk mag zetten haha)

Ik voel me vandaag al wel ietsjes beter! Ribben zijn minder beurs maar voel wel dat mijn borsten erg gezwollen zijn onder het tape. Heb ook af en toe steken in mijn borsten. En het jeukt af en toe. Dat kan de tape zijn, maar ook dat het aan het genezen is :rolleyes:

Nou, gewoon geduld houden maar!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.