Ga naar inhoud

Marijse: 6 juli 2011: Dr. Damen: Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

haaj meid,

Haha ja het is het wel waard toch? ik vind het erg mooi hoor!

Ik wil het ook gaan laten doen, hoop op volgend jaar september. Ben momenteel aan het afvallen, moeten nog wel wat kilo's af maar ben al aardig op weg. Als ik me streefgewicht bereikt heb dan ga ik een afspraak maken voor een consult. Ik ben hier al wat info aan het inzamelen, en ik ben er wel uit dat ik het in Belgie wil laten doen. waarschijnlijk Plovier, maar Welness kliniek lijkt me ook wel wat :) k hoop dat het jaar snel om is want ik denk er echt elke dag aan, kan niet wachten hihi..

Vind leuk dat je ook hier te vinden bent! en het staat je goed hoor ;)

Liefs Yeala

Het duurde even voordat het kwartje viel, ik dacht al, die naam hoor je ook niet veel! Ik ken ook een Yeala. Maar nu snap ik hem haha. Mijn naam komt ook niet veel voor natuurlijk, dus zo vind je dan ineens je kapster op internet met haar nieuwe boobies hahahaha! Zit je haar nog?

X

Marijse

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste Reactie

Hee marijse!

wowwwwww je resultaat is erg mooi hoor!

Zul je wel blij mee zijn!

Hoe ging t met de hechtingen? zien ze er mooi uit?

En was t gelukt met de sport BH?

xx

Ja de hechtingen zien er heel goed uit! Had ik niet verwacht! Je ziet er nu al bijna niks meer van gelukkig! Geen ontsteking dus...pfieeeeuuwww..

Heb 75 C sportbh gekocht en de C zit goed, maar 75 is krap, had (door de zwelling nog iets?) beter 80 kunnen nemen, maar ja. Hopelijk slinkt het nog wat.

Heb gisteren wel bij de New Yorker al 2 mooie bh's in de sale gekocht! (als ze straks niet goed meer passen is het voor die prijs geen ramp)

Ik heb alleen wel dat een deel van mn linkerborst gevoelloos is nog... das wel eng! Heb jij dat ook gehad??

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha ja klopt, ik zat de site af te speuren, zag ik ineens in een flits Marijse staan, ik dacht huh, zou dan Marijse van me extensions zijn en ja hoor :) hihih.. Ik vind het echt zo cool dat je een bv hebt ondergaan..hopelijk loopt het herstel voorspoedig!

Me extensions zijn er inmiddels uit, werd beetje zichtbaar..ik ga over 7 weken op vakantie maar wil je toch wel daarna rond oktober weer er in hebben hihi, ik zal je dan wel weer smsen :) maar het heeft al die tijd mooi gezeten hoor, en geen een was er uitgevallen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de hechtingen zien er heel goed uit! Had ik niet verwacht! Je ziet er nu al bijna niks meer van gelukkig! Geen ontsteking dus...pfieeeeuuwww..

Heb 75 C sportbh gekocht en de C zit goed, maar 75 is krap, had (door de zwelling nog iets?) beter 80 kunnen nemen, maar ja. Hopelijk slinkt het nog wat.

Heb gisteren wel bij de New Yorker al 2 mooie bh's in de sale gekocht! (als ze straks niet goed meer passen is het voor die prijs geen ramp)

Ik heb alleen wel dat een deel van mn linkerborst gevoelloos is nog... das wel eng! Heb jij dat ook gehad??

X

eeejj Marijs!

Fijn dat je litteken er goed uit ziet! die van mij ook gelukkig!

Damen maakt kleine sneetjes dat doet hij netjes!

Ik had ook 75 C sportbh en zat mij ook wat strak maar dat rekt wel en je slinkt nog in omvang meestal dus dat komt goed!

Ik moet zeggen dat ik bij beide borsten een gevoelloze plek heb, en dat is onder me tepel.

En bij de rechtse borst is mijn tepel zelf heel gevoelig !

t zal allemaal z'n tijd nodig hebben we moeten veeeeeel geduld hebben haha

xxx

Damen maakt kleine sneetjes heel netjes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heejj Marijse!

Ik heb je verslagje gelezen,, doet me altijd wel goed om goede verhalen over de kliniek te lezen..

Alleen beetje vervelend hoe de verpleegster was..

Maar resultaat mag er wel echt wezen he,, ze zien er echt mooi uit!

Zag ook op een van je foto's (van voor de bv) dat een borst bij jou wat groter was en wat lager hong.. Hebben ze evenveel cc's erin gedaan of aan die kant wat meer? Want je ziet er eigenlijk niks meer van..

Ik heb dat namelijk ook,, rechts is wat groter en hangt wa lager en de tepel zit daar ook wat lager..

Wat voor cupmaat heb nu?

Over precies 2 weken ben ik aan de beurt,, kan niet wachten en de dagen gaan zo ontzettend langzaam voorbij pff..

Liefs Missy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heejj Marijse!

Ik heb je verslagje gelezen,, doet me altijd wel goed om goede verhalen over de kliniek te lezen..

Alleen beetje vervelend hoe de verpleegster was..

Maar resultaat mag er wel echt wezen he,, ze zien er echt mooi uit!

Zag ook op een van je foto's (van voor de bv) dat een borst bij jou wat groter was en wat lager hong.. Hebben ze evenveel cc's erin gedaan of aan die kant wat meer? Want je ziet er eigenlijk niks meer van..

Ik heb dat namelijk ook,, rechts is wat groter en hangt wa lager en de tepel zit daar ook wat lager..

Wat voor cupmaat heb nu?

Over precies 2 weken ben ik aan de beurt,, kan niet wachten en de dagen gaan zo ontzettend langzaam voorbij pff..

Liefs Missy

Hoi Missy!

Bedankt voor de complimentjes! Ik ben ook heeeel blij! Ik heb nu net een nieuwe sportbh gekocht want mn oude omvang zit nu iets te strak. Ik had 75 maar nu (tijdelijk?) 80. Het is een voorgevormde C maar het lijkt wel bijna D haha. Maar ik ben er errrrug blij mee! Ik zit op een volle C, soms kleine D

Ik heb nog steeds iets verschillende borsten hoor. rechts is nog steeds ietsjes groter. Ik vroeg ook of dr Damen dit met verschillende CC's weg kon werken maar dat gaat niet.

Als je een prothese neemt met meer cc aan 1 kant, verandert ook de diameter van die prothese. Hij wordt breder van vorm. Dit zou de vorm van mijn borst ook erg veranderen, en onnatuurlijker ogen dan het kleine verschil wat ik nu heb. Je krijgt dan echt twee verschillende vormen borsten. En bijna geen een vrouw heeft gelijke borsten. Als het verschil erg groot is bij je zou ik het toch even overleggen, maar bij mij was het niet slim..

Nog 2 weekjes meid! Die zijn zoooo om! Geniet nog maar even van alles wat kan (schoonmaken, autorijden, op je zij slapen) en voor je het weet mag je al hihi. Ik kijk er de hele dag naar! Ik ben ook pas 13 dagen PO dus ik zit nog op mijn roze wolk hihi. Ik hou je verslagjes in de gaten!

Liefs

Marijse

Link naar reactie
Delen op andere sites

eeejj Marijs!

Fijn dat je litteken er goed uit ziet! die van mij ook gelukkig!

Damen maakt kleine sneetjes dat doet hij netjes!

Ik had ook 75 C sportbh en zat mij ook wat strak maar dat rekt wel en je slinkt nog in omvang meestal dus dat komt goed!

Ik moet zeggen dat ik bij beide borsten een gevoelloze plek heb, en dat is onder me tepel.

En bij de rechtse borst is mijn tepel zelf heel gevoelig !

t zal allemaal z'n tijd nodig hebben we moeten veeeeeel geduld hebben haha

xxx

Damen maakt kleine sneetjes heel netjes !

Ik heb precies hetzelfde! Een 'dood' gevoel onder mijn tepels aan de zijkant, en pijnlijke tepels ook! Ik was al bang dat het aan mij lag.. En ik heb ook het gevoel alsof er links (ik ben ook links) aan die spier getrokken wordt.. Ik zit mezelf soms een beetje bang te maken dat het niet goed aan het inkapselen is. Maar het zal er wel bij horen.

Ik heb net nog even een sportbh omvang 80 gekocht want die andere deed pijn. Het is een voorgevormde zodat mn tepels niet zo schuren want dat doet zeer. Maar met een voorgevormde zijn ze nog groter haha, het lijkt wel D! Wanneer begon jij met smeren met olie? Ik durf nog niet zo goed, ben nu 13 dagen PO...

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb precies hetzelfde! Een 'dood' gevoel onder mijn tepels aan de zijkant, en pijnlijke tepels ook! Ik was al bang dat het aan mij lag.. En ik heb ook het gevoel alsof er links (ik ben ook links) aan die spier getrokken wordt.. Ik zit mezelf soms een beetje bang te maken dat het niet goed aan het inkapselen is. Maar het zal er wel bij horen.

Ik heb net nog even een sportbh omvang 80 gekocht want die andere deed pijn. Het is een voorgevormde zodat mn tepels niet zo schuren want dat doet zeer. Maar met een voorgevormde zijn ze nog groter haha, het lijkt wel D! Wanneer begon jij met smeren met olie? Ik durf nog niet zo goed, ben nu 13 dagen PO...

X

Neeee je bent niet de enige haha ik heb t ook! ben benieuwd hoelang dat zal duren?

Het trekken vd spier heb ik niet gehad, alleen als ik n rare beweging maak (te) pijn wordt steeds minder, is nu nog minimaal

Ja alleen als ik ren dat lukt nog niet!

Wat wil je smeren? de littekens? je moet echt die wilde rozen olie halen van Weleda!

Ik had gisteren nog gelezen dat die ook goed is voor striae... van die striemen weet je wel...

Gewoon beetje masseren ik heb dat gedaan vanaf 14 dagen ongeveer..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neeee je bent niet de enige haha ik heb t ook! ben benieuwd hoelang dat zal duren?

Het trekken vd spier heb ik niet gehad, alleen als ik n rare beweging maak (te) pijn wordt steeds minder, is nu nog minimaal

Ja alleen als ik ren dat lukt nog niet!

Wat wil je smeren? de littekens? je moet echt die wilde rozen olie halen van Weleda!

Ik had gisteren nog gelezen dat die ook goed is voor striae... van die striemen weet je wel...

Gewoon beetje masseren ik heb dat gedaan vanaf 14 dagen ongeveer..

xxx

Ik ben begonnen met Bio-oil.. Ook lekker spul hoor! Mijn ene arm kan verder naar achter dan de ander trouwens.. Het lijkt wel of de spier van mijn linkerarm te kort of te strak is. Heel maf! Verder ga ik me wel steeds beter voelen gelukken. Met 4 weken PO ga ik weer foto's plaatsen hoor.

Ben jij al weer aan het werk Chimp?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Marijsje!

Jaaa Bio oil is ook prima! goed.

Dat gevoel had ik in mijn schouderbladen! alsof ik ze niet naar achter kon doen!

vooral linkse kant endan had ik ook nog last als ik inademde soort steken maar dat is allemaal weg gelukkig!

Ik ben ook 3 weken thuis geweest en eigenlijk nog te kort! ik voelde me weer wat de oude met 4,5 tot 5 weken.

Wat ik wel voel is als ik sta een stukje wat weg floept echt zo wazig en als ik dan buk schiet t weg en als ik weer ga staan komt t weer haha alleen bij de linkse

t is allemaal wat hè!

Wanneer moet jij weer aan t werk?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha meis, ik was even een paar dagen druk :-(

Ik ben gister weer begonnen na 3 weken vrij. Pfff.. T valt wel mee, maar heb nog niet echt een goede conditie. (komt van al dat niks doen haha) Snel moe dus..

En ik voelde mn borsten wel meer dan thuis, maar ja. Ik heb nog steeds links een stuk wat dood is. Waar geen gevoel in zit. Ik hoop dat dat goed komt, misschien moeten de zenuwen nog herstellen? Ik voel ook bij mijn litteken onderhuids bobbels. Had jij dat ook? Ik smeer me suf in ieder geval. Morgen ben ik 3 weken PO. Volgende week ga ik weer foto's maken!

Enne... wat voel jij wegfloepen dan in godsnaam? Haha.. heel maf! denk je dat het de spier is?

Xie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha meis, ik was even een paar dagen druk :-(

Ik ben gister weer begonnen na 3 weken vrij. Pfff.. T valt wel mee, maar heb nog niet echt een goede conditie. (komt van al dat niks doen haha) Snel moe dus..

En ik voelde mn borsten wel meer dan thuis, maar ja. Ik heb nog steeds links een stuk wat dood is. Waar geen gevoel in zit. Ik hoop dat dat goed komt, misschien moeten de zenuwen nog herstellen? Ik voel ook bij mijn litteken onderhuids bobbels. Had jij dat ook? Ik smeer me suf in ieder geval. Morgen ben ik 3 weken PO. Volgende week ga ik weer foto's maken!

Enne... wat voel jij wegfloepen dan in godsnaam? Haha.. heel maf! denk je dat het de spier is?

Xie

Heeejj!

Lang geleden! Ik was ook op vakantie heerlijk ff weg!

Dus je bent weer begonnen met werken? Ik was ook 3 weken thuis en vond dat ook te kort!

was nog helemaal niet fit! minimaal een week of 5 :-) maar ja haha

En die boebels ja is normaal! is het oplosbare draadje wat erin zit! Bij mij nu bijna weg vlgs mij! Dus komt goed meis!

Heeel maf ja haha dat "ding" wat weg floept ja weet niet bij me linkse borst

daar druk ik dan op bij t litteken ongeveer, dan biig ik voorover dan voel ik t niet en dan ga ik recht staan dan komt t weer terug echt raar!

m'n linkse borst is al wel veel lager als rechts ook veel natuurlijker!

rechts ook nog harder! Heb jij dat ook zeg maar? verschil erin?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb precies hetzelfde! Een 'dood' gevoel onder mijn tepels aan de zijkant, en pijnlijke tepels ook! Ik was al bang dat het aan mij lag..

Dat dode gevoel van de borstplooi tot de tepel is helemaal normaal hoor, de meesten hebben hier 'last' van, komt door het oprekken dat de zenuwen beschadigd worden. Het kan lang duren voor dit zich hersteld (bij mij is het gevoel pas na 1 jaar geleidelijk aan terug gekomen), bij sommigen blijft die zone gevoelloos. Maar daar gaan we nog maar niet van uit hihi, dus daar is ook weer een flinke portie geduld voor nodig :)

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

m'n linkse borst is al wel veel lager als rechts ook veel natuurlijker!

rechts ook nog harder! Heb jij dat ook zeg maar? verschil erin?

Je moet je borsten zien als twee afzonderlijke operatiewonden, die dus ook elk hun eigen herstel hebben, dus ook dit is volkomen normaal! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.