Ga naar inhoud

Marijse: 6 juli 2011: Dr. Damen: Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

5 dagen PO en voel me al een stuk beter! Minder pijnstillers en andere pillen gelukkig. Al plat geslapen en zelfs op mijn zij. Heerlijk!

Vrijdag middag gaat het tape eraf. Yeeeeeeeaaayyyy! :59: Kan niet wachten. Ben zo benieuwd hoe het er uit ziet. En mn schouders en rug zijn stijf omdat ik ze niet goed kan bewegen door het tape. Maar dat nemen we nog maar even voor lief.

Mijn schoonvader is ambulance broeder en hij zei trouwens dat die blauwe plekken en vocht op mijn buik en zij geen vocht is. Het is bloed wat inwendig uit de wond een weg zoekt en zich ophoopt. (ja ok, bloed is ook vocht, maar je snapt me wel haha) Ieuw... dat vond ik wel een beetje smerig klinken haha.

Nu heb ik nog even een praktische vraag. Vrijdag gaat het tape eraf, maar ik wil eigenlijk gelijk een sportbh aan kunnen dus dacht die donderdagavond te kopen.

Maar hoe weet ik de maat? Ik zit nog in strak tape natuurlijk.. Zal ik maar gewoon een paar maten kopen en de rest terugbrengen die dan niet passen? Of is het toch enigzins op te meten?

Liefs

Marijse

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste Reactie

Hee Marijse!

Fijn dat de pijn al minder is!

Ik ben gewoon maar de lingerie zaak gegaan en heb idd op de ok 75c en 75D mee genomen...

Toevallig was het 2 halen 1 betalen dus heb er daarna gewoon eentje geruild! dat kan altijd..

Hoeveel CC heb je?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Marijse!

Fijn dat de pijn al minder is!

Ik ben gewoon maar de lingerie zaak gegaan en heb idd op de ok 75c en 75D mee genomen...

Toevallig was het 2 halen 1 betalen dus heb er daarna gewoon eentje geruild! dat kan altijd..

Hoeveel CC heb je?

xx

Hey Chimpie!

Ik had altijd 75 B en er is nu 275 achter de spier bijgekomen. Ik denk zelf aan een 75 C nu?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

las je verhaal bij Gooischmeisje.. Nou hoe je ze daar behandelen!!

Gewoon je compleet negeren... nou ja zeg!

Beetje menselijkheid mag ook wel... Maar goed dat is blijkbaar de Welnesskliniek!!

Ik wens je een heel goed herstel!

Hopelijk worden je boobs heel erg mooi :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

las je verhaal bij Gooischmeisje.. Nou hoe je ze daar behandelen!!

Gewoon je compleet negeren... nou ja zeg!

Beetje menselijkheid mag ook wel... Maar goed dat is blijkbaar de Welnesskliniek!!

Ik wens je een heel goed herstel!

Hopelijk worden je boobs heel erg mooi :)

Ja dat viel me zeker tegen! Nu maar hopen dat het resultaat me alles doet vergeten hihi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

jammer trouwens dat je het zo hebt ervaren! ik heb t gelukkig goed ervaren ! en t resultaat is goed!

Ja jouw foto's zien er prachtig uit!! :blush:

Ik heb net bij de Hema een heavy sport bh gekocht 75C, ik bewaar gewoon de bon. Hema zit om de hoek dus als hij niet past haal ik zo een nieuwe. Komt goed hihi!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag precies 1 week PO. Het gaat steeds beter. De linker is dikker en pijnlijker dan de rechter maar verder gaat het best ok :-)

Ik voel de hechtingen zo nu en dan, en heb wel veel steken in mijn borsten. Das wel gemeent zo nu en dan. Hebben jullie dat ook (lang) gehad?

Het vocht/bloed trekt al een beetje weg gelukkig bij mijn buik en ribben. Nog 2 dagen en dan mag het tape eraf! Ik heb wel het idee dat ze niet erg groot zijn, maar dat zit er ook wel in met 275 CC. Das niet erg, als de vorm maar mooi is. :-)

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs

Marijse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag precies 1 week PO. Het gaat steeds beter. De linker is dikker en pijnlijker dan de rechter maar verder gaat het best ok :-)

Ik voel de hechtingen zo nu en dan, en heb wel veel steken in mijn borsten. Das wel gemeent zo nu en dan. Hebben jullie dat ook (lang) gehad?

Het vocht/bloed trekt al een beetje weg gelukkig bij mijn buik en ribben. Nog 2 dagen en dan mag het tape eraf! Ik heb wel het idee dat ze niet erg groot zijn, maar dat zit er ook wel in met 275 CC. Das niet erg, als de vorm maar mooi is. :-)

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs

Marijse

Hee Marijs!

De steken in je borst schijnt toch wel normaal te zijn! Ik zelf heb er geen last van gehad eigenlijk... Mijn pijnlijkste plek was m'n rug! verschrikkelijk wat heb ik daar n pijn gehad pfff nu kan ik pas zeggen dat t echt beter gaat :-) dus t heeft echt tijd nodig!

Mijn buik was de eerste week echt dik! door t vocht of bloed wat t ook is.

Fijn dat de tape er over 2 dagen af mag! kun je ze eindelijk zien!

Wat voor maat had je?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Chimp! Wat balen van je rug zeg, als je niet kon slapen was het helemaal waardeloos lijkt me. Mn schouders zijn wel wat stijf (meer mn schouderbladen eigenlijk) door dat rot tape. Ik kan ze niet goed bewegen. Maar slapen doe ik prima en met mn rug gaat het ook ok. Ik ben erg bang dat mn linkerborst gaat ontsteken, ik ben daar heeeel gevoelig voor.. Mn hechting doet pijn en die borst is dikker. Niet enorm maar toch. Vrijdag zie ik hoe het er voor staat.

Dr Damen kon er bij mij maar max 275 in kwijt om het natuurlijk te houden zei hij. Ik had 75 B maar 1 borst was meer een A denk ik, de bh was altijd maar half vol. Ik hoop op een mooie C. Ik vind de vorm en stevigheid belangrijker dan de grootte. Maar nu ik de jouwe heb gezien laatst... pfieuw... ben ik toch wel een beetje jaloers denk ik... :blush:

Nou ja, nog maar even aftellen en hopen dat die steken snel minder worden. Liet jij nadat de hechtingen eruit waren daar nog een pleister of iets op of helemaal niks meer?

X

PS ik zie dat jij 2 dagen jonger bent dan ik. Ik ben 18 april jarig :-) (1980) Vond ik even grappig haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Chimp! Wat balen van je rug zeg, als je niet kon slapen was het helemaal waardeloos lijkt me. Mn schouders zijn wel wat stijf (meer mn schouderbladen eigenlijk) door dat rot tape. Ik kan ze niet goed bewegen. Maar slapen doe ik prima en met mn rug gaat het ook ok. Ik ben erg bang dat mn linkerborst gaat ontsteken, ik ben daar heeeel gevoelig voor.. Mn hechting doet pijn en die borst is dikker. Niet enorm maar toch. Vrijdag zie ik hoe het er voor staat.

Dr Damen kon er bij mij maar max 275 in kwijt om het natuurlijk te houden zei hij. Ik had 75 B maar 1 borst was meer een A denk ik, de bh was altijd maar half vol. Ik hoop op een mooie C. Ik vind de vorm en stevigheid belangrijker dan de grootte. Maar nu ik de jouwe heb gezien laatst... pfieuw... ben ik toch wel een beetje jaloers denk ik... :blush:

Nou ja, nog maar even aftellen en hopen dat die steken snel minder worden. Liet jij nadat de hechtingen eruit waren daar nog een pleister of iets op of helemaal niks meer?

X

PS ik zie dat jij 2 dagen jonger bent dan ik. Ik ben 18 april jarig :-) (1980) Vond ik even grappig haha

hejjj

Wat betreft je schouders ja dat klopt!!! Pff dat komt door die tape! Ik liep zo krom als een hoepeltje haha

Nu loop ik al niet echt recht ! ben best lang 1,79. dus vandaar...

Je zult wel super nieuwsgierig zijn!! ik kon bijna niet wachten joh, wel goed van je dat je toch de tape hebt laten zitten :-)

Ik heb toevallig net nieuwe foto's geplaatst, vind alleen niet echt dat ze zakken... tenminste voor mijn gevoel blijven ze een beetje t zelfde.

Waar heb je precies last van? wat voor soort pijn? Ik moet zeggen aan m'n littekens heb ik geen pijn gehad of ja geen pijn ook weer niet maar weinig..

Ik ben benieuwd naar t resultaat van je! Hij maakt ze wel mooi :-)

Haha en leuk dat we op 2 dagen net zo oud zijn!

Heb jij ok kids?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Chimp!

Ja ik heb een zoontje van 11. (k was een jonge mama) Hij helpt me wel flink, das wel weer handig haha!

Ik heb nog af en toe steken in mn borsten en het lijkt of recht al goed 'vast' zit maar links nog niet. De spieren links doen nog erg pijn, de hechtingen ook. Maar het tape krult onderaan op en drukt ook op de hechtingen denk ik. Maar ik heb ook al veel ontstekingen gehad in mn leven en hersteloperaties gehad door de pc aan littekens dus ik ben een beetje angstig.. maar ja.

Morgen om 15.00 gaat mn tape er af! Yeeeeey! Ik ga snel foto's plaatsen!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Chimp!

Ja ik heb een zoontje van 11. (k was een jonge mama) Hij helpt me wel flink, das wel weer handig haha!

Ik heb nog af en toe steken in mn borsten en het lijkt of recht al goed 'vast' zit maar links nog niet. De spieren links doen nog erg pijn, de hechtingen ook. Maar het tape krult onderaan op en drukt ook op de hechtingen denk ik. Maar ik heb ook al veel ontstekingen gehad in mn leven en hersteloperaties gehad door de pc aan littekens dus ik ben een beetje angstig.. maar ja.

Morgen om 15.00 gaat mn tape er af! Yeeeeey! Ik ga snel foto's plaatsen!

X

Leuk Leuk!

En inderdaad kan hij je mooi meehelpen! fijnnnn ;-)

Ik kan niet over de steken mee praten want heb ze zelf nooit gehad! nu ook niet... Mijn rug was t ergst zoals ik al zei.

Wel vervelend idd!

Maar gelukkig mag je tape eraf vandaag! joehoeoeoe

Ik hoop dat je een lekker zittende sport BH kunt vinden dat scheelt wel.

Ga je trouwens terug naar WK voor je littkens? of ga je naar je huisarts?

Ik ben benieuwd naar t resultaat!

IK heb nieuwe fotos geplaats recente...

Groetjes Chimpie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey marijse!

Wat gaaf dat je een borstvergroting hebt gehad! vind ik echt stoer joh! ziet er heel mooi uit!

hoe is het je afgegaan? viel het allemaal mee..

Groetjes Yeala :)

Hoi Yeala, dank je wel! Het viel op zich wel mee, maar het herstel gaat langzamer dan ik dacht. Maar ik ben pas 10 dagen PO he! :-) Ik ben wel echt zooo blij dat ik het gedaan heb.

Het heeft me een zomervakantie gekost maar ik kijk nu wel uit over 2 mooie heuvels whahaha.

Krijg jij ook een BV? Of ben je je een beetje aan het inlezen? Ik heb je profiel nog niet gecheckt :blush:

Liefs

Marijse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marijse,

Heb even je foto's bekeken en vind het resultaat erg mooi geworden!

Wees er maar trots op, succes met je herstel!

Ik ga 4 augustus onder het mes...

Groetjes

Dank je wel meis! Ik ben ook heel blij!! Niet te groot, dat past niet bij me, maar eindelijk weer een mooie vorm! Hé voor jou schiet het ook al op dan! Wat ga je doen en waar?

Spannend!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

wauw! wat een mooi resultaat joh! Nu ik nog haha

Dank je wel hihi!! Ik ben zoooo blij! Ik ga met je mee aftellen hoor! Ik zit nu lekker nog in pyjama, en als ik naar beneden kijk zit er gewoon wat! Dat is zoooo nice haha.

Ik probeer regelmatig nieuwe foto's te plaatsen zodat het verschil goed te zien is. Ben erg benieuwd naar het eindresultaat.

Thnx voor je reactie iig!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel meis! Ik ben ook heel blij!! Niet te groot, dat past niet bij me, maar eindelijk weer een mooie vorm! Hé voor jou schiet het ook al op dan! Wat ga je doen en waar?

Spannend!!

X

Hey,

Ik denk dat dit inderdaad prima bij je past!

Op 4 augustus krijg ik 230 cc XP monobloc, ze worden dual-plane geplaatst door dr. Visser bij de Wellnesskliniek.

Het schiet inderdaad al op maar de tijd kan mij niet snel genoeg gaan!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

haaj meid,

Haha ja het is het wel waard toch? ik vind het erg mooi hoor!

Ik wil het ook gaan laten doen, hoop op volgend jaar september. Ben momenteel aan het afvallen, moeten nog wel wat kilo's af maar ben al aardig op weg. Als ik me streefgewicht bereikt heb dan ga ik een afspraak maken voor een consult. Ik ben hier al wat info aan het inzamelen, en ik ben er wel uit dat ik het in Belgie wil laten doen. waarschijnlijk Plovier, maar Welness kliniek lijkt me ook wel wat :) k hoop dat het jaar snel om is want ik denk er echt elke dag aan, kan niet wachten hihi..

Vind leuk dat je ook hier te vinden bent! en het staat je goed hoor ;)

Liefs Yeala

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn tape is er al af! Ik werd gek en het deed echt zeer. Straks gaan de hechtingen eruit, maar ik heb al foto's geplaatst!

Liefs

Marijse

Hee marijse!

wowwwwww je resultaat is erg mooi hoor!

Zul je wel blij mee zijn!

Hoe ging t met de hechtingen? zien ze er mooi uit?

En was t gelukt met de sport BH?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.