Ga naar inhoud

Marijse: 6 juli 2011: Dr. Damen: Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo dames!

Mijn naam is Marijse en ik ben 30 jaar. Ik woon in Gouda en ben moeder van een zoontje van 10, Damian.

Ik ben al even aan het meelezen hier, en heb me nu toch maar ingeschreven! :blush:

Ik heb vorige week een consult gehad bij ACCZ in Zevenaar, en morgen in de Wellness Kliniek te Gent (waar ik door alle wisselende berichten hier nu een beetje zenuwachtig voor ben)Ik ga er niet om liegen, 1400 euro verschil is voor mij erg veel..

Ik heb 10 jaar geleden borstvoeding gegeven wat mijn volle C cup terug bracht naar een slappe half lege B.

Vandaar mijn grote wens!

Ben tot nu toe erg blij met alle info hier!

Tot zover even,

Groetjes

Marijse

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Marijse,

Welkom! ^_^

Hoe was je consult vorige week? Wat kreeg je geadviseerd? Wat zou je graag willen bekomen?

Er zijn hier heel veel meiden die heel tevreden zijn over de Wellnesskliniek (is in Genk trouwens, zal wel een schrijffoutje geweest zijn, ligt nogal ver van elkaar iig, Gent en Genk hihi) de zaken waar je over gelezen hebt zijn nog uit het verleden, maar nu is alles daar weer ok! Bij wie ga je op consult in de Wellnesskliniek? Veel succes alvast met je consult!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi..

Welkom op het forum :)

Hoe is je consult gegaan vorige week?

waarom ben je zenuwachtig voor je volgende consult?

heb je iets gehoord over de welnesskliniek?

Ben net zoals de rest erg benieuwt wat ze je aan hebben geraden

en op welke cup je zelf wilt uitkomen..

Veel plezier hier... :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:152: Wat een warm welkom hihi!

Bij het consult bij ACCZ kwamen we uit op anatomisch achter de spier, 340cc via de borstplooi.

Moet eerlijk zeggen dat ze me niet heel veel heeft verteld over de verschillende protheses.

Wel zei ze dat rond niet veel meer gebruikt wordt en onnatuurlijker oogt vaak.

Ook liet ze zien dat lekken niet gebeurt omdat het 'vast' materiaal is. Er was er 1 open, en het voelde erg plakkerig maar lekte inderdaad niet.

Ik twijfelde tussen 2 maten, dus stelden ze voor om er tussen te gaan zitten. (340 cc)

Ik zou graag een volle C willen..

Met wie ik het gesprek morgen bij de WK heb weet ik nog niet, dat is niet gezegd aan de telefoon.

Ben blij met de positieve reacties over WK!

Wel twijfel ik nog erg over voor of achter de spier. Het is me nog niet heel duidelijk wat bij mij mooier zou zijn. De methode via de tepel spreekt me wel erg aan!

Ben zoooo benieuwd! Heb al wat rare reacties gehad, maar ook hele lieve in de omgeving. Ik ga morgen wel alleen, dat vind ik wel jammer. Maar ach, als er straks maar iemand zit om mijn nieuwe boobies eeeuh handje vast te houden na de operatie!

jullie horen het morgen als het lukt.

Grtz

Marijse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh je hebt morgen al je 2e consult spannend! :)

Ronde prothesen worden nog wel heel veel gebruikt hoor, meestal gebruiken ze anatomische als je de randen niet wilt gaan zien omdat je weinig vetweefsel hebt.. maar anatomische kunnen wel gaan draaien!

Waarom spreekt via de tepel je aan? daar ben ik wel benieuwt na...

Ook benieuwt waarom ze bij jou achter de spier adviseerde? Meeste meiden krijgen bij ACCZ dual plane..

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je hebt gelijk! het was ook dual plane! Ik moet maar niet meer zo laat berichtjes schrijven, ik maak alleen maar fouten dan haha.

Via de tepel spreekt me aan omdat ik een chronische ziekte heb waarbij ik veel ontstekingen krijg op en in de huid. Littekens genezen bij mij slecht en langzaam. Ik ben bang dat het onder de borstplooi lang zichtbaar blijft bij mij. Ik heb vorig jaar helaas ook weer een littekencorrectie gehad bij de PC omdat hij zo lelijk was en bleef na een grote ontsteking. Daar maak ik me qua operatie ook wel druk om eigenlijk ondanks de antibiotica (wat bij mij meestal toch niet helpt)

Ik ga zo rijden naar België! Lekker gezellig 2,5 uur in mn eentje :wacko:

Ik hou jullie op de hoogte :35:

Liefs

Marijse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm.... dat is minder van die littekens!

Maar bij je tepel krijg je toch ook littekens?

Dat moeten ze met nietjes vastzetten geloof ik.. Dan valt in je borstplooi een stuk minder op toch?

Naja laat je maar lekker goed informeren vandaag! :D komt goed..

Laat je weten hoe je consult was? Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marijse, welkom hier.

Succes zometeen :71: En ik denk net als mii , dat een litteken in de borstplooi juist minder op zl vallen dan bij de tepel maar ik ben geen "kenner " dus laat de arts dat maar bepalen.

Ronde prothese worden nog wel vaak gebruikt hoor, zeker om een borst volume aan de bovenkant te geven.

Wat een rit in je 1tje hè.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, hier komt mijn verhaal! (@ moderators; als het hier niet thuis hoort hoor ik graag waar wel, sorry alvast)

Vandaag vertrokken om even na twaalven. Ik was er kwart voor drie, 25 min. te vroeg, maar ja.

Ik werd netjes ontvangen en heb me ingeschreven.

Vervolgens moest ik een uur (!) wachten, dr Damen was te laat. Maar ok.

Eenmaal aan de beurt was hij erg geduldig en heeft al mijn vragen duidelijk beantwoord.

Hij pakte meteen de pasprothese die ik mooi vond qua maat, hij had goed geluisterd!

Zijn voorkeur gaat uit naar 275 cc achter de spier via de borstplooi, ronde prothese.

Achter de spier is volgens hem het best omdat tussen de spier de spieren kapot maakt, en moeilijk te wisselen is ooit, en voor de spier kan de prothese gaan hangen/zakken. Volgens mij is niet iedereen het hier mee eens hihi..

Niet via de tepel, want dat beschadigt klieren en maakt de borst onnodig stuk. Rond was beter ivm draaien en het volume bovenaan (wat ik vnl mis)

Misschien wel beter qua litteken bij mij, ik dacht dat het op de tepel misschien minder zou opvallen omdat hij donker is..Maar dit klinkt ook ok. Hopen dat de antibiotica voldoende is in ieder geval.

Het personeel was erg vriendelijk en ik heb optie datums meegekregen om een datum te prikken mocht ik willen.

Ik vond het veel duidelijker dan bij ACCZ omdat ik daar een standaard praatje van een assistente (?) kreeg. Nu zo met de chirurg was veel informatiever. Maar goed, wel een heel ander advies dus! En is het normaal dat ze het in België (de chirurg!) over 'uwe tietjes' hebben?? Ik werd er erg giechelig van hahaha!

De terugweg was een hel, mijn navi deed het niet en ik heb half België gezien! Ik was kwart over acht thuis en heb 500 km gereden vandaag!! Ik ben kapot haha. Maar heb het er wel voor over!

Zo, jullie weten weer wat. Nu even hard doorsparen en dan beslissen.. Slaap lekker voor zo!

Marijse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marijse,

Je verslagje staat helemaal goed meid! :35: En als je een datum geprikt hebt laat je maar iets weten aan één van de moderators en dan passen we je titel aan en verhuizen we je verslagje naar de operatieverslagen.

Zo dat was een bewogen dagje voor je, zoveel km's in je eentje! Maar gelukkig heb je een fijn consult gehad, alleen ook nog eens lang moeten wachten! <_< Maar wel de nodige tijd en uitleg gekregen van de chirurg, toch wel fijn! :1: (mijn chirurg sprak niet over mijn tietjes, hihi, kan me voorstellen dat je er giechelig van werd :4: ) Nu nog een beetje sparen, hoop dat je spoedig je datum kunt vastleggen!

Slaap ook lekker!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ronde worden niet vaak meer gebruikt??,in verhouding meer als anatomische,dus wat een kolkerpraatje van de gene die dat heeft geroepen,reaktie van iemand die zelf een voorstander is van anatomische,omdat ze niet graag zelf met ronde werken :141:

jeetje ff 500km gereden ,hahaha weet jij nu ook eens hoe belgie er van dichtbij uitziet toch :154::131:

ben benieuwd wat je gaat (datum) prikken en gaat kiezen zoiezo.

sucses met het maken van je keus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk dat je bij dr. Damen bent geweest. Dr. Damen heeft ook bij mij de bv gedaan. Hij nam inderdaad bij mij ook de tijd om alles goed uit te leggen. Bij het passen werd ik wel giegelig hoor. Hihihih tja is ook wat he. Was helemaal opgewonden van hoe dat het zou zijn met mijn borsten na de bv. Ik heb dus ook ronde achter de borstspier geplaatst. Nu ben ik 15 dagen po en erg tevreden moet ik zeggen. Ja hihihih wat wil je ze zagen er voorheen dan ook echt neit uit. Ben erg te spreken over dr. Damen.

Zo hey maar jij hebt wel heel belgie gezien zeg. Wow 500 kliometer. Kan me voorstellen dat je erg moe was na de rit. Ben wel erg benieuwd waar je voorkeur naar uit gaat als je de bv laat doen. Moet je wel zeggen dat ik alleen ervaring heb met de wellness kliniek. Ik heb verder nergens anders consulten gehad. Ik ben over de wellness kliniek wel erg tevreden.

Veel succes met de datum plannen en waar je het uiteindelijk laat doen.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

154.gif154.gif Uwe tietjes ! Ik zou echt spontaan de slappe lach gekregen hebben !

Laat maar weten wanneer je een datum hebt, dan gaan we met je mee aftellen.

Ja grappig he. Ik kon ook even niet bijkomen hahahahahahaha lol .

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook niet!! Ik keek hem met grote ogen aan en moest echt mijn lach in houden!!

:154:

Als mijn vriend het trouwens over 'mijn tietjes' heeft kan hij een okkernoot krijgen daarentegen hahaha :122:

Ik denk dat ik heel binnenkort een datum ga prikken bij de Wellness kliniek. Ik kan niet meer wachten!!! Ik voelde me zo mooi met de protheses in...Blijft een hoop geld, dus het moet wel gaan uiteraard, maar liever gisteren dan vandaag!

Zucht...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook niet!! Ik keek hem met grote ogen aan en moest echt mijn lach in houden!!

154.gif

Als mijn vriend het trouwens over 'mijn tietjes' heeft kan hij een okkernoot krijgen daarentegen hahaha 122.gif

Ik denk dat ik heel binnenkort een datum ga prikken bij de Wellness kliniek. Ik kan niet meer wachten!!! Ik voelde me zo mooi met de protheses in...Blijft een hoop geld, dus het moet wel gaan uiteraard, maar liever gisteren dan vandaag!

Zucht...

Ik begrijp je helemaal Marijse. Dr. Damen ziet er ook niet echt uit he. En dan die uitspraken van hem. Ja moet ik ook lachen hoor. Hoop dat je snel geholpen kan worden meid. Echt het is het waard. Ze zijn wel duur maar gelukkig minder duur dan bij de meeste. Dus dan toch nog een ietsie pietsie mazzeltje. Toch!!

Neem aan dat wij je datum nog wel horen.

Liefs Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Cinta;

Nee hij ziet er zeker niet uit nee hahaha! Hele aparte man...

En verders bedankt allemaal voor jullie lieve reacties. Ik denk de hele dag alleen maar aan borsten! :1boobs: Fijn dat er mensen zijn die dat begrijpen.

Nog even iets anders, ik krijg uit de vele posts die ik gelezen heb een beetje het gevoel dat de voorkeur vaak uit gaat naar voor de spier.

Het advies van dr Damen was achter de spier. Willen jullie mij jullie idee hierover geven? K vind dat wel heel moeilijk..

Alvast heel veel thx weer!

Liefs

Marijse

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Cinta;

Nee hij ziet er zeker niet uit nee hahaha! Hele aparte man...

En verders bedankt allemaal voor jullie lieve reacties. Ik denk de hele dag alleen maar aan borsten! :1boobs: Fijn dat er mensen zijn die dat begrijpen.

Nog even iets anders, ik krijg uit de vele posts die ik gelezen heb een beetje het gevoel dat de voorkeur vaak uit gaat naar voor de spier.

Het advies van dr Damen was achter de spier. Willen jullie mij jullie idee hierover geven? K vind dat wel heel moeilijk..

Alvast heel veel thx weer!

Liefs

Marijse

Heey meis!

voor de spier zijn je borsten beweeglijker, bewegen ze heel erg mee als je loopt, sport enz! Het ziet er ook natuurlijker uit, en je borsten komen vaak iets dichter bij elkaar te staan. Ook als je op je rug ligt zullen ze wat naar de zijkant zakken! achter de spier, bewegen ze wat minder mee, blijven ze wat rechtop staan als je op je rug ligt enz enz.

Voor de spier kunnen ze ook wat meer gaan hangen dus de kans is er dat je voor een lift moet gaan als je ze laat wisselen of je moet er meer cc in laten doen.. Achter de spier heb je hier geen last van omdat de spier ze tegenhoud..

maar voor de spier moet je genoeg weefsel van jezelf hebben anders ga je de randen van de prothesen zien!!

Maar achter de spier kan ook hele mooie resulaten geven hoor! Ik heb ze ook achter de spier en ben 100% tevreden!

x liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.