Ga naar inhoud

Elske77 : 29 mei 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 374
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei B00bies:

En ben je er nu uit Elske en zijn al je vragen beantwoord?

Al mijn vragen zijn beantwoord.... al ontstond er weer een nieuwe in de auto terug (zul je altijd zien).

 

Ga ik last krijgen in de toekomst met paardrijden?

-Niet meer dan iemand met natuurlijke grote borsten, hardlopen zal meer last geven.

 

Gaan grotere en dus zwaardere prothesen niet snel hangen?

- nee, zitten achter de spier en dat geeft stevigheid.

 

Gaan ze uitsteken aan de zijkant van mijn lichaam?

-Nee.

 

Herstelt die double bubble echt mooi naar zijn verwachting?

- Niet gevraagd, want hij legde me nog een x uit dat als hij een grotere prothese gebruikt, de double bubbel minder nodig is. Wel nodig bij 550cc, vooral omdat mijn rechterborst zo hangt. Links gaat wel. Met 1000cc zou hij helemaal geen Double Bubble hoeven maken.

 

Wat gebeurt er precies als ik ze wat kleiner neem? Heb ik dan slappe huidzakjes met een gewicht erin?

- Dan lift (met name rechts) niet en zal hij rechts de Double Bubble nog groter moeten maken. Geeft ongelijkheid en kans op niet meer wegtrekken van de Double Bubble.

 

Ik zat dus in de auto terug en dacht (met in mijn achterhoofd zijn uitspraak over de 1000cc):" Maar is 550cc dan wel genoeg om er iets moois van te maken zonder lift...?" Dus dat heb ik hem toch maar gemaild net.

 

Nog even een gênant deal; mijn volledige fles water is leeggelopen in mijn tas op de stoel in zijn kamer. Oeps. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies

@Elske77 super! Dus dan wordt het minimaal de 550cc. 600cc zou je ook nog kunnen overwegen als dat nog mooier opvult/lift. Geloof mij de grootte echt dat went super snel.. Ik zat eerste te mopperen dat ze te groot waren, daarna precies goed en nu betrapte ik mijzelf vanmorgen op de gedachte: 'als ik moet wisselen neem ik ze toch net ietsje groter als dat kan'. :12:

 

Hihi ooh ooh naja kan gebeuren. Het is gelukkig maar water. 

 

Ben benieuwd naar zijn antwoord! 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei B00bies:

@Elske77 super! Dus dan wordt het minimaal de 550cc. 600cc zou je ook nog kunnen overwegen als dat nog mooier opvult/lift. Geloof mij de grootte echt dat went super snel.. Ik zat eerste te mopperen dat ze te groot waren, daarna precies goed en nu betrapte ik mijzelf vanmorgen op de gedachte: 'als ik moet wisselen neem ik ze toch net ietsje groter als dat kan'. :12:

 

Hihi ooh ooh naja kan gebeuren. Het is gelukkig maar water. 

 

Ben benieuwd naar zijn antwoord! 

 

xx

Nou.... 550cc is al echt heel erg slikken hoor... Mijn vriend was deze x niet mee en dat is denk ik maar goed ook. Alleen bedacht me ineens dat ik niet wil dat ze minder mooi worden omdat ik een maximum stel. Dus vandaar! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies
2 minuten geleden zei Elske77:

Nou.... 550cc is al echt heel erg slikken hoor... Mijn vriend was deze x niet mee en dat is denk ik maar goed ook. Alleen bedacht me ineens dat ik niet wil dat ze minder mooi worden omdat ik een maximum stel. Dus vandaar! 

 

Ooh op die manier. Tja, 600cc is de grootste maat van de monobloc hydrogel en met 550cc zit je dus al bijna aan de max. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei B00bies:

 

Ooh op die manier. Tja, 600cc is de grootste maat van de monobloc hydrogel en met 550cc zit je dus al bijna aan de max. :)

Mail terug van speedy-Nio: Wees gerust ik ga er met 550 iets fantastisch van maken!

Als hem dat lukt dan... verras ik hem ook met iets fantastisch. Weet nog niet wat, maar dat bedenk ik nog wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei B00bies:

Hihi nou dat is fijn, dan hoef je je helemaal geen zorgen meer te maken xx

:tatice_04:Ik heb geen idee wat deze betekent maar zo voel ik me nu ongeveer!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei rietje2:

Hi @Elske77.

Wat fijn om te lezen dat je nu al je vragen beantwoord hebt en er ook uit bent qua cc. 

Heb je al gehoord hoe laat het word de 29ste? Ik sta echt met ongeduld op bericht te wachten. Haha. 

 

Groetjes x rianne 

Ik mag pas om 14:30, 13:00 melden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei rietje2:

Hi @Elske77.

Had ie jou gisteren gebeld?

Ik had namelijk wel een gemiste oproep van privé nummer. 

Jammer hé pas in de middag. 

 

Nee ik had de Park kliniek gebeld, omdat ik de maat van de prothesen nog zou doorgeven, had ik zo afgesproken. Weet niet of ze anoniem bellen, Nio belt zelf anoniem maar volgens mij belt de kliniek je over de tijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je nu in ieder geval gerust gesteld bent door Nio.
En voor welke maat heb je nu uiteindelijk gekozen? :)

 

Nu echt aftellen en laat de voorpret maar beginnen :D  

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei Rocker:

Fijn dat je nu in ieder geval gerust gesteld bent door Nio.
En voor welke maat heb je nu uiteindelijk gekozen? :)

 

Nu echt aftellen en laat de voorpret maar beginnen :D  

Ha Rocker! Ik ga voor het advies van Nio: 550 cc. Jouwe zijn mooi he?! Echt gaaf! Mijne hangen veel meer. Hoop dat ze ook mooi worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elske77 Wat fijn dat je een keuze hebt kunnen maken! En natuurlijk gaan ze super mooi worden, Nio geeft goede adviezen en is kundig. 
 

Ja ben er echt súper blij mee! De eerste 3 weken moet je af en toe wel even doen alsof je niet ziet dat ze er nog uitzien als opgeplakte bakstenen hihi.

Mijne hingen wel iets, waren nog redelijk stevig door het sporten maar leeg/plat. Als ik nu naar de foto van voor de operatie kijk lijkt het net of die borsten niet van mij zijn ofzo haha.
Denk ook dat ik een voordeel gehad heb in hoe snel ze zakten omdat m'n huid al een keer opgerekt is geweest voor het afvallen. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Sann78:

Elske het aftellen is begonnen :-)

ben je al zenuwachtig ?

ik baal dat ik nog 3 maanden moet wachten Hahaha.

 

Nou ik heb zo'n drukke werkweek dat ik er niet eens echt aan kan denken en dit weekend gaan we een weekendje weg... maar dat is maar goed ook! Soms denk ik eraan en dan word ik bloednerveus!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.