Ga naar inhoud

Elske77 : 29 mei 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Zojuist zei Desert-Rose:

 

Dat klopt, de projectie blijft haast hetzelfde, zo ook als je de 480 cc zou nemen,het gaat bij deze protheses echt om de breedte.

 

Het is wel goed dat je toch nog een keer terug gaat om alles te bespreken, en nogmaals te passen.

 

Prothese borsten ogen wel kleiner dan echte borsten, maar Jij moet je er goed bij voelen.

Lastige is dat Nio van die kipfilets gebruikt om te passen. Vandaar mijn geklungel met maatbekers en boterhamzakjes :-) en toen schrok ik me kapot van 550cc 

maar... inderdaad maar op Nio zijn tweede x advies wachten. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 374
  • Created
  • Laatste Reactie
2 minuten geleden zei Elske77:

Lastige is dat Nio van die kipfilets gebruikt om te passen. Vandaar mijn geklungel met maatbekers en boterhamzakjes :-) en toen schrok ik me kapot van 550cc 

maar... inderdaad maar op Nio zijn tweede x advies wachten. 

 

 

Klopt, maar de aantal cc klinkt dan ook zo veel.

 

Meis, laat het allemaal even rusten, probeer ook niet teveel te vergelijken, want je kunt siliconen en hydrogel zowieso niet vergelijken, plus ook, iedere voor situatie is anders, ondanks dat je bijv dezelfde omvang hebt.

 

Zet 10 vrouwen op een rij, met allemaal dezelfde omvang, allemaal dezelfde protheses, en je zult zien dat alle borsten verschillend zijn.

 

Dus kijk echt als je gaat passen, waar jij blij van word, met in je achterhoofd het advies van Nio.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei Elske77:

Ja, heel gek, maar bij jou vind ik ze dus als een van de weinigen niet zo groot eruit zien en wel mooi.

 

Ahh dankjewel! :wub:

 

Mijn borstomvang is trouwens niet veel groter dan die van jou, die van mij is nu (met nog wat zwelling) 83cm en normaal is dit rond de 80cm. 
Dus ga desnoods nog een keertje passen, kijk niet meer naar de meiden met een smallere borstomvang. Ik heb mezelf er helemaal gek mee gemaakt en achteraf is dit totaal niet nodig geweest. 

Denk er goed over na, en ja je vriend... die van mij was in eerste instantie niet heel enthousiast, die was ook bang dat ik meer aandacht ging krijgen van andere mannen en dit heeft hij ook tegen een vriendin van mij gezegd. 

Doe het voor jezelf, niet voor een ander. Houden van en verliefd zijn zit hem in meer dan een stel borsten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies

@Elske77 dat met zakjes water passen is niet representatief. Ik heb dat toen ook gedaan en schrok mij rot van de grootte. Ik heb ze nu en dat komt ook totaal niet overeen met de zakjes water. 

Later heb ik zakjes met gekookte rijst genomen en de diameter en projectie van de protheses nagemaakt en daarmee gepast. Dat gaf een beter beeld. Nog niet 100% omdat de vulling van de prothese normaal een beetje met je lichaam meevormt als je zit, staat of ligt. Maar echt beter dan water. Misschien een idee? 

 

Het is wat Desert-Rose zegt de projectie van de monobloc hydrogel is veel lager dan bij siliconen protheses (de meeste nemen high profile, of zelfs ultra high, bij ieder merk heeft dat weer een ander naampje), dus je kan je met die dames eigenlijk niet vergelijken. Dus eigenlijk zou je iemand moeten vinden met eenzelfde postuur en voorsituatie en 550cc monobloc hydrogel.. De rest is niet representatief.

 

Anders misschien wachten totdat je er 100% zeker over bent? Of sparen voor een lift + prothese(tenzij je echt geen lift wilt)? Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je er zeker over bent. Ik hoop echt voor je dat je vriend snel bijdraait.. Ik denk eerlijk gezegd van wel, maar dat hij tijd nodig heeft :) 

 

Echt ik vind het zo vervelend voor je.. 

 

Heel veel succes! Ik hoop dat je er uitkomt xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Rocker en B00bies,

tsja, wanneer ben je echt zeker?

 

Ik kan prima leven zoals ik ben, doe ik al jaren en ik ben niet ongelukkig. Ik houd van mijn lichaam maar mijn borsten zijn wat gaan hangen en gekrompen (omgekeerde volgorde).

Het lijkt me heel fijn om weer mooiere borsten te hebben.

 

dus ben ik zeker genoeg... geen idee. In elk geval: de houding van mijn vriend helpt niet. Maar die is volgend jaar net zo, dat weet ik zeker. Dus het is of gewoon doen of de handel afblazen en door zoals ik ben, wat ook geen wereldramp is. 

 

Inventief, zakjes met gekookte rijst! Eerst goed afkoelen ;-) 

 

Ik vermoed dat er vanavond na mijn werk nog wel het een en ander besproken gaat worden hierover. Geen zin in maar wel nodig. Straks lig ik na de operatie in mijn eentje in Rotterdam, krijgen ze me nooit de deur meer uit ;-)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies

@Elske77 ja, dat is waar. Wat is zeker.. Maar ik bedoel meer in de zin van zeker over het aantal cc en hoe het dan wordt. :)

Maarja hoe het precies wordt weet je uiteindelijk echt pas achteraf. Maarja als je met de gedachte 'het wordt te groot' of 'het wordt niet mooi gelift' de operatie in gaat, lijkt mij niet de brdoeling. Ik persoonlijk denk dat 550cc echt niet al te groot is, omdat het voornamelijk de breedte ingaat. Ik zou mede daarom ook eerder voor een mooie lift gaan en de grotere protheses kiezen. 

 

Maar goed de keuze is aan jou natuurlijk en jij moet doen waar je je goed bij voelt. Heel veel succes met het gesprek vanavond! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies
38 minuten geleden zei Elske77:

Ik ben een "mooi maar voor mij te groot"-album en "mooi en goed van formaat"-album aan het maken voor Nio.

 

Hihi oke, wel goed idee! Ben benieuwd wat eruit gaat komen xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Elske77:

Dank je Rocker en B00bies,

tsja, wanneer ben je echt zeker?

 

 

Tja haha, ik heb tot aan de operatie dat Frans kwam aftekenen nog inwendig met mezelf in discussie gezeten of die 500 niet te groot was, wat als... te klein kon ik mee leven, te groot niet. 
Het is nogal wat, je moet vertrouwen op een "vreemde" die zegt dat dit of dat goed voor je is. Maar anderzijds, ik denk niet dat Nio je zomaar een maat adviseert. 

 

Wat betreft het wil je het of wil je het niet. Denk dat iedereen op zo'n punt komt dat de twijfel toe slaat, ik zou liegen als ik niet een maand en twee weken van te voren ineens dacht "heb ik dit wel nodig". 

Laat het allemaal even bezinken, ga voor jezelf met je twee albums langs bij Nio, pas nog een keer.
Weeg voor jezelf af waarom je het wil en waarom je het eventueel niet zou doen, schrijf de voors en tegens op, elke reden die neerkomt op de mening of gedrag van een ander moet je weglaten bij het lijstje van voor en tegens. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jemig @Elske77, wat een pittige verhalen las ik vanmiddag tijdens mijn werk.

Mijn operatiedag staat ook op 29 april en ik herken je twijfels. Ik vind het erg vervelend voor je dat je op dit moment niet de steun van je vriend krijgt die je wil. Deze tijd is al zo lastig. Waarschijnlijk loop je al even met de gedachte rond voor deze operatie dus alle steun is welkom. Ik hoop dat jullie gesprek heeft geholpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben een lastig maar goed gesprek gehad, hoop dat het vanaf nu iets minder beladen is. Denk wel dat vriend mee gaat. Poeh. Nu aantal cc's nog :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb trouwens gezien op internet dat er ook een Monobloc hydrogel extra high profile prothese bestaat, zou Nio die niet plaatsen?

Hebben jullie daar weleens van gehoord?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies
1 uur geleden zei Elske77:

Ik heb trouwens gezien op internet dat er ook een Monobloc hydrogel extra high profile prothese bestaat, zou Nio die niet plaatsen?

Hebben jullie daar weleens van gehoord?

Ja, dat heb ik toen ook gevraagd. Best_boobie gaf toen aan, dat het sizers waren. Linkje naar mijn vraag, dan kan jij checken of we het over hetzelfde hebben  (ik had er een linkje naar de protheses die ik bedoelde bij gezet). Best_boobie haar antwoord staat er gelijk onder. Echt, wat zouden we toch zonder de adviezen van BB en DR moeten!:D

Wat fijn dat het gesprek goed ging en hij waarschijnlijk meegaat! 

 

1 uur geleden zei Elske77:

Mijn datum is dus officieel: 29 mei Parkkliniek Rotterdam door dokter Nio!

Super! Dan kan @Desert-Rose of @best_boobie je titel aanpassen en topic verhuizen! 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei B00bies:

Ja, dat heb ik toen ook gevraagd. Best_boobie gaf toen aan, dat het sizers waren. Linkje naar mijn vraag, dan kan jij checken of we het over hetzelfde hebben  (ik had er een linkje naar de protheses die ik bedoelde bij gezet). Best_boobie haar antwoord staat er gelijk onder. Echt, wat zouden we toch zonder de adviezen van BB en DR moeten!:D

Wat fijn dat het gesprek goed ging en hij waarschijnlijk meegaat! 

 

Super! Dan kan @Desert-Rose of @best_boobie je titel aanpassen en topic verhuizen! 

 

xx

Inderdaad... die bedoelde ik haha :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elske77

 

He meis, 

 

Ik zie dat je nu echt een officiële datum hebt, dus ik heb je titel aangepast, nu lekker af gaan tellen.

En fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met je vriend, is toch wel fijn als je iemand hebt die zo dichtbij je staat dat die je begrijpt en steunt.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begin te neigen naar het opvolgen van Nio's advies.

Heb een beetje rondgekeken (oke, heel erg veel rondgekeken) hier op het forum en gelezen over hangende borsten waar te kleine prothesen in zijn gegaan... is niet best.

 

Resteren de vragen:

 

Gaan ze niet snel weer hangen als ze zo groot zijn?

En (voor mij het allerbelangrijkste) kan ik zonder bewegingsbeperking mijn grote passie paardrijden nog uitoefenen met 550cc? Ik wil komend jaar mijn jonge paard inrijden.

 

Gelukkig voor de operatie nog een consult :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja.. last but not least: Nio wil bij mij een double bubble gaan creëren die zichzelf dan later opvult. Vind ik heeeeeeeel spannend...! Zag wel bij iemand hier dat het ook heel mooi op kan lossen. Maar toch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Elske77:

Gaan ze niet snel weer hangen als ze zo groot zijn?

En (voor mij het allerbelangrijkste) kan ik zonder bewegingsbeperking mijn grote passie paardrijden nog uitoefenen met 550cc? Ik wil komend jaar mijn jonge paard inrijden.

 

Sowieso is het belangrijk om een goede bh te dragen, niet te vaak zonder bh te lopen onder leuke shirtjes.

En ja, neem aan dat dat gewoon kan, ik volg iemand op youtube met borstimplantaten van 750cc en die doet aan jiujitsu haha dat gaat er ook niet zachtjes aan toe.

Zij draagt volgens mij of 2 sportbh's over elkaar of een shock absorber. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag laatste pre-operatieve consult bij dokter Nio...!

Spannend, want ga de knoop doorhakken w.b. cc's. 

Heb nog vragen aan hem:

 

Ga ik last krijgen in de toekomst met paardrijden?

Gaan grotere en dus zwaardere prothesen niet snel hangen?

Gaan ze uitsteken aan de zijkant van mijn lichaam?

Herstelt die double bubble echt mooi naar zijn verwachting?

Wat gebeurt er precies als ik ze wat kleiner neem? Heb ik dan slappe huidzakjes met een gewicht erin?

 

En ik ga foto's laten zien van wat ik mooi vind en niet mooi vind.

 

En dan ga ik op zijn advies af.

 

14:40 mag ik. Nu nog even werken. Echt superspannend. Heb ook twee soorten shirtjes mee, 1 met v-hals die ik nu niet draag omdat ik dan geen borsten heb en 1 waarin mijn borsten nu al goed uitkomen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Elske77:

Vanmiddag laatste pre-operatieve consult bij dokter Nio...!

Spannend, want ga de knoop doorhakken w.b. cc's. 

Heb nog vragen aan hem:

 

Ga ik last krijgen in de toekomst met paardrijden?

Gaan grotere en dus zwaardere prothesen niet snel hangen?

Gaan ze uitsteken aan de zijkant van mijn lichaam?

Herstelt die double bubble echt mooi naar zijn verwachting?

Wat gebeurt er precies als ik ze wat kleiner neem? Heb ik dan slappe huidzakjes met een gewicht erin?

 

En ik ga foto's laten zien van wat ik mooi vind en niet mooi vind.

 

En dan ga ik op zijn advies af.

 

14:40 mag ik. Nu nog even werken. Echt superspannend. Heb ook twee soorten shirtjes mee, 1 met v-hals die ik nu niet draag omdat ik dan geen borsten heb en 1 waarin mijn borsten nu al goed uitkomen. 

Lopen we elkaar net mis! Ben benieuwd waar je op uitkomt. Nio keek bij mij goed naar mijn verwachtingspatroon en was redelijk stellig in zijn advies. Erg blij dat ik naar hem geluisterd heb. Waar ik heel veel aan had was de uiteindelijke bh maat. Als je daar de voorgevormde in de winkel van opzoekt, heb je echt een goed beeld. Al blijft het lastig... 

Succes strakjes!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.