Ga naar inhoud

Elske77 : 29 mei 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei B00bies:

 

Ik weet eigenlijk niet hoe ze dat bij de monobloc hydrogel noemen, misschien 'low profile' daar spreekt drs Kappel over in haar blog. Maar volgens mij wordt alleen maar de high profile nog geplaatst. Eerlijk gezegd weet ik dat gewoon niet precies. Je zou dat altijd nog aan drs Nio kunnen vragen. 

 

Ja, even afwachten in hoeverre ik ze onherkenbaar krijg. Ze zijn namelijk een beetje onhandig genomen. Maar het lukt denk ik wel hoor. 

Haha ik wacht het af! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 374
  • Created
  • Laatste Reactie
19 uur geleden zei Ptje:

Ik vind 40 ook zeker niet te oud,ben zelf 42 en heb net een gesprek met dokter Wu ,gehad en ga 29 mei onder t mes.

maar ik heb ook veel goede verhalen over dokter Nio gehoord.

succes!

Ha, een mede-veertiger! Joehoe :-) Mijn potentieel datum is ook 29 mei! Ik ben nog aan het nadenken omdat ik 550 cc nodig heb (anders onvoldoende lift) en niet beperkt wil worden in mijn bewegingen (eigen paard inrijden eind van dit jaar, fietsen, krachttraining)....en heb nog niet veel mensen kunnen spreken hierover met grotere protheses. En zou je er geen nek- en rugpijn van krijgen...? Of zeg ik dan iets geks?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik keek even op deze website om te zien of er iets vergelijkbaar met mij bij staat. Mijn voorsituatie is ongeveer zo en ik krijg 550cc... vind het veel groter lijken dan mijn passessies bij Nio. Hoe moet ik dit nu interpreteren.... Iemand een idee?

 

Oh de link werkte niet echt goed haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Elske77:

 En zou je er geen nek- en rugpijn van krijgen...? Of zeg ik dan iets geks?

 

Deze vraag had mijn vriend ook en Nio verzekerde hem dat ik geen klachten zou krijgen en dat het natuurlijk zou ogen omdat ik al wat hang heb 

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei x-roxiie-x:

 

Deze vraag had mijn vriend ook en Nio verzekerde hem dat ik geen klachten zou krijgen en dat het natuurlijk zou ogen omdat ik al wat hang heb 

Oh nou hang heb ik ook, haha! En hoe weet Nio dat rug en nek het gaan trekken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Elske77:

Ik heb een pre-operatief album aangemaakt... 

 

Zou ik bij jou mogen kijken Elske? Ben wel benieuwd :) ook ivm die 550cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

En anders had hij dat echt wel een keer teruggekoppeld gekregen als dat het geval zou zijn :) 

22 minuten geleden zei x-roxiie-x:

Ja geen idee @Elske77 hij zei dat de protheses niet dusdanig groot zijn om echt nekklachten te krijgen. Dan moet je nog veel groter gaan zei hij. Ik neem het maar van hem aan aangezien hij de expert is op dit gebied

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei ellen001:

Hi,ik heb ook een datum gepland staan op 29 mei! Nio wil bij mij 480 cc doen. Dacht zelf eerst max 400 cc, dus dat klinkt we heel veel!

 

Je zou bij Wicked78 kunnen kijken die heeft de monobloc hydrogel 480cc dual plane bij een 75b :) Dan zie je dat het een hele mooie maat is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

ik heb een definitieve datum, 29 mei, maar toen ik mijn vriend vanmorgen nadat ik was gebeld door de Park kliniek vroeg of hij met me mee wil gaan die dag zei dat hij daarover moest nadenken. Terwijl hij normaalgesproken een lief en steunend iemand is. Geeft me het gevoel dat ik iets heel verkeerds doe. Kan niet echt blij zijn en denk erover of ik niet moet afzeggen :-( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Elske77:

ik heb een definitieve datum, 29 mei, maar toen ik mijn vriend vanmorgen nadat ik was gebeld door de Park kliniek vroeg of hij met me mee wil gaan die dag zei dat hij daarover moest nadenken. Terwijl hij normaalgesproken een lief en steunend iemand is. Geeft me het gevoel dat ik iets heel verkeerds doe. Kan niet echt blij zijn en denk erover of ik niet moet afzeggen :-( 

 

Ach meis, niet afzeggen, dit is iets wat jij graag wilt, en je doet niets verkeerd, absoluut niet ! het enige wat je doet is zorgen dat je mooie borsten terug gaan krijgen, en heel vaak, zijn mannen als de datum bekend is, een soort van jaloers, je gaat het echt doen, en wie weet kijken er dan andere mannen naar je etc.

 

Je vriend is niet de eerste die zo reageert, maar als het nieuws een beetje gezakt is, dan draaien de meeste mannen vanzelf bij.

 

Laat het even betijen,en 29 mei word jouw dag, je kunt niet altijd andere plezieren, je moet ook af en toe eens aan jezelf denken

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Desert-Rose:

 

Ach meis, niet afzeggen, dit is iets wat jij graag wilt, en je doet niets verkeerd, absoluut niet ! het enige wat je doet is zorgen dat je mooie borsten terug gaan krijgen, en heel vaak, zijn mannen als de datum bekend is, een soort van jaloers, je gaat het echt doen, en wie weet kijken er dan andere mannen naar je etc.

 

Je vriend is niet de eerste die zo reageert, maar als het nieuws een beetje gezakt is, dan draaien de meeste mannen vanzelf bij.

 

Laat het even betijen,en 29 mei word jouw dag, je kunt niet altijd andere plezieren, je moet ook af en toe eens aan jezelf denken

 

xx

Dank Desert-Rose, voel me echt somber hierover. Het kan vast leuk zijn met voorpret enzo... maar hier thuis is het een onderwerp wat heel gevoelig ligt :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb trouwens met boterhamzakjes met water staan passen thuis, en 550cc is me echt teveel. Ik wil max. 440cc, dus tegen Nio zijn advies in. Hoop wel dat hij er desalniettemin iets moois van kan en wil knutselen. Hij mailde me dat ik me psychisch moest voorbereiden op een niet optimaal resultaat als ik kleiner neem dan 550cc. Maar zo groot past niet bij me. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Elske77:

Dank Desert-Rose, voel me echt somber hierover. Het kan vast leuk zijn met voorpret enzo... maar hier thuis is het een onderwerp wat heel gevoelig ligt :-(

 

Het is altijd sneu als je niet gesteund word, en kan me voorstellen dat je je dan heel erg alleen voelt.

 

en het zou zeker leuk zijn als je de voorpret samen kunt delen, maar het kan ook angst zijn van je vriend, het is toch een operatie.

 

Nio zal  er heus iets moois van gaan maken, maar zoals hij zegt, je krijgt met kleinere protheses niet de optimale vulling, maar je moet doen , wat voor jou goed voelt, als jij 550 te groot vind, en dat toch zou laten plaatsen, ga je ook niet blij worden.

 

En je krijgt de Hydrogel he?

 

Het verschil tussen de 440 en de 550 zit eigenlijk alleen maar in de breedte, qua projectie valt het reuze mee.

Heb je dus bijv brede borsten,dan zal Nio daarom aanbevelen om de 550 te nemen.

 

440 cc - 12.7 breed - 4.4 projectie

550 cc - 13.4 breed - 4.5 projectie

 

Hier zie je dat je niet teveel naar de cc moet kijken, maar in dit geval naar de breedte.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog een consult bij Nio, maar alle 550cc borsten die ik voorbij zie komen vind ik erg groot en te groot voor mijzelf. Ik heb een omvang van 78 cm. Liefst wil ik Nio zijn gang laten gaan, maar tsja, als ik ze te groot vind gaan ze er niet zo makkelijk weer uit. 

Dank voor je meeleven, Desert, helpt me echt

Link naar reactie
Delen op andere sites

De angst dat je met 500 te grote borsten gaat hebben had ik ook, maar achteraf ben ik heel blij dat ik voor de 500 ben gegaan en niet kleiner. Het had echt niet mooi gevuld geworden anders. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Elske77:

Ja, mijn idee was trouwens dat ik met die 440cc bijna net zoveel projectie heb als met de 550cc, dus omgekeerd geredeneerd.

 

 

 

Dat klopt, de projectie blijft haast hetzelfde, zo ook als je de 480 cc zou nemen,het gaat bij deze protheses echt om de breedte.

 

Het is wel goed dat je toch nog een keer terug gaat om alles te bespreken, en nogmaals te passen.

 

Prothese borsten ogen wel kleiner dan echte borsten, maar Jij moet je er goed bij voelen,

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Rocker:

De angst dat je met 500 te grote borsten gaat hebben had ik ook, maar achteraf ben ik heel blij dat ik voor de 500 ben gegaan en niet kleiner. Het had echt niet mooi gevuld geworden anders. 

Ja, heel gek, maar bij jou vind ik ze dus als een van de weinigen niet zo groot eruit zien en wel mooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.