Ga naar inhoud

Gizmootje : 18 juli 2017 : Dr. Peters : Janssen Kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 5-8-2017 om 10:16 zei Gizmootje:

Heej gaat goed. Doe weer lichte dingen in huis en soms

lig ik al eventjes op m'n zij.

Zitten nog wel erg hoog dus geduld geduld geduld hoe is

met jou ? 

Jaa gaat goed alweer 11 weken po en voel me super :123: worden steeds voller heerlijk zonder voorvorming hahah

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Love7:

Jaa gaat goed alweer 11 weken po en voel me super :123: worden steeds voller heerlijk zonder voorvorming hahah

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wauw ! Zijn bij jou mooi gezakt ook, hoelang duurde het bij jou want vind ze bij mij nog wel hoog. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Gizmootje:

Wauw ! Zijn bij jou mooi gezakt ook, hoelang duurde het bij jou want vind ze bij mij nog wel hoog. 

Ik heb die van jou nog niet gezien ben eigenlijk wel benieuwd heb je een album? Ik vond dat ze na de 6 weken al wel  flink gezakt maar daarna tot nu heb ik zelfs t idee dat t nog veranderd ze worden per keer steeds mooier en meer eigen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Love7:

Ik heb die van jou nog niet gezien ben eigenlijk wel benieuwd heb je een album? Ik vond dat ze na de 6 weken al wel  flink gezakt maar daarna tot nu heb ik zelfs t idee dat t nog veranderd ze worden per keer steeds mooier en meer eigen 

Voeg je ff toe 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-8-2017 om 20:48 zei Gizmootje:

Goed dagelijkse dingen weer oppakken op me gemakje. 

Staan nog goed op

spanning dus optijd me rust nemen want wil wel dat ze goed de kans krijgen om te zakken. 

Jou massage geholpen aan de ene kant ? 

Ja beetje nog niet helemaal af en toe beetje last maar geen drama zijn erg mooi he je tweeling xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga nu toch een band dragen voor het zakken blijven erg hoog. Ze zouden hem opsturen. Ben ook al

super tevreden geen pijn kan al op me zij liggen zonder pijntjes :wub: en had aan peters gevraagd wanneer ik weer boven me hoofd wat dingen kan pakken en huishoudelijke dingen kan doen mailde hij dat na 4 weken wel weer mag doen. Dus goed nieuws. Slaap nog wel op me rug mocht na 2 weken op me zij liggen maar soms doe ik eventjes op me zij liggen maar leg dan ff een kussen onder me arm omdat ik die nog ff wil ondersteunen en niet op me

borst laat drukken. Voel me super had echt zwaarder verwacht mer dual plane maar 100% mee gevallen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-8-2017 om 09:52 zei Gizmootje:

Ga nu toch een band dragen voor het zakken blijven erg hoog. Ze zouden hem opsturen. Ben ook al

super tevreden geen pijn kan al op me zij liggen zonder pijntjes :wub: en had aan peters gevraagd wanneer ik weer boven me hoofd wat dingen kan pakken en huishoudelijke dingen kan doen mailde hij dat na 4 weken wel weer mag doen. Dus goed nieuws. Slaap nog wel op me rug mocht na 2 weken op me zij liggen maar soms doe ik eventjes op me zij liggen maar leg dan ff een kussen onder me arm omdat ik die nog ff wil ondersteunen en niet op me

borst laat drukken. Voel me super had echt zwaarder verwacht mer dual plane maar 100% mee gevallen 

Ik heb ook nog lang op me zij gelegen met kussen hoor en nog ligt het lekkerder oh ben benieuwd hoe lang moet je band om dan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Nieuwsgierig123:

Ik heb Natrelle mx. Weet niet waar die TR van jou voor staan. Maar we hebben volgens mij wel allebei extra profile toch? Erg mooi geworden bij jou! Ik heb je toegevoegd :D

Ooh okay, ik de T=Textured R=round X=extra high projection. de TRM is moderate/medium projection. Maar de MX ken ik niet. Misschien dat je de TRM bedoeld?

Dankje meis!:wub:

Die van jou zien er ook erg mooi uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.