Ga naar inhoud

Gizmootje : 18 juli 2017 : Dr. Peters : Janssen Kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste Reactie

Bijna de klok rond geslapen :P 

dat goed rusten heb ik wel gedaan dus Haha ! 

 

Alles beetje stijf maar niet echt pijn. 

Neem me medicijnen in en beweeg af en toe wat met afwisseling liggen zitten lopen. Bijzonder Goed geslapen dus de eerste nacht 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gizmootje, van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs, meis. Nu lekker rustig aan, je lekker laten verwennen en op tijd je medicijnen nemen. Ook lekker veel drinken om je vocht en narcose zo snel mogelijk kwijt te raken. Dan voel je je zo weer de oude.... maar dan wel de oude met nieuwe boobs :38:.

Fijn herstel gewenst!

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Jaydee:

@Gizmootje, van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs, meis. Nu lekker rustig aan, je lekker laten verwennen en op tijd je medicijnen nemen. Ook lekker veel drinken om je vocht en narcose zo snel mogelijk kwijt te raken. Dan voel je je zo weer de oude.... maar dan wel de oude met nieuwe boobs :38:.

Fijn herstel gewenst!

 

Veel liefs, Jaydee 

Dankjewel xxx

vanmiddag heel erg misselijk en super suf geweest van de tramadol dus nu proberen zonder.

neem alleen paracetamol en de antibiotica. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Love7:

Gefeliciteerd je hebt ze!!

waauw is snel gegaan hoe voel je je meid 

dikke kus ( sorry ben even niet actief geweest) 

Dankje ! Ben zo beroerd van die tramadol

gister voor het laatst Op maar hou niks binnen bah ! Hopelijk kan ik zo wel wat binnen houden want moet wel die antibiotica binnen krijgen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Gizmootje:

Dankje ! Ben zo beroerd van die tramadol

gister voor het laatst Op maar hou niks binnen bah ! Hopelijk kan ik zo wel wat binnen houden want moet wel die antibiotica binnen krijgen 

Ik had precies hetzelfde Meis Oo ellende was dat ik ben er mee gestopt bleef er van overgeven mijn dokter zei dat je eentje na een goede maaltijd misschien beter is 3 is best veel en daar word je zo misselijk van het hielp bij mij niet maar miss bij jou wel? 

Weet hoe je je voelt ellende!

even doorbijten je voelt je snel beter :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Love7:

Ik had precies hetzelfde Meis Oo ellende was dat ik ben er mee gestopt bleef er van overgeven mijn dokter zei dat je eentje na een goede maaltijd misschien beter is 3 is best veel en daar word je zo misselijk van het hielp bij mij niet maar miss bij jou wel? 

Weet hoe je je voelt ellende!

even doorbijten je voelt je snel beter :53:

Ik neem ze niet meer bah 

probeer wel gewoon op paracetamol uit te houden. Pijn valt me wel mee. Meer lastig dan pijnlijk...

dankjewel xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gizmootje

Ja, die tramadol is idd troep. Je kunt beter een goede spiegel opbouwen met paracetamol, vooral ook omdat je aangeeft dat je niet al te veel pijn hebt. En lekker veel drinken.... dan ben je zo al die vieze troep zoals de narcose en de tramadol uit je lichaam kwijt. Want het is belangrijker dat je idd de antibioticum binnen houdt. Dus ik zou lekker stoppen met de tramadol als je dat zo beroerd van wordt. Fijn herstel gewenst, meis!

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gizmootje

Hey Meis!

Hoe gaat het met je?

 

ik las dat je gestopt bent met de Tramadol. Werd jij ook zo suf van die zware pijnstillers?

Ik heb Oxycodon ipv Tramadol. 

 

Ben benieuwd hoe je je voelt!! We zitten in hetzelfde schuitje wat betreft de operatiedatum :).

 

liefs, Sarah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hayyyy meis!  Hoe gaat hett?

Fijn dat de pijn je meevalt, ik vond de Tramadol ook niks, sliktte ibuprofen na 2 dagen. Beviel me veel beter.

We willen foto's zienn!

 

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Jaydee:

@Gizmootje

Ja, die tramadol is idd troep. Je kunt beter een goede spiegel opbouwen met paracetamol, vooral ook omdat je aangeeft dat je niet al te veel pijn hebt. En lekker veel drinken.... dan ben je zo al die vieze troep zoals de narcose en de tramadol uit je lichaam kwijt. Want het is belangrijker dat je idd de antibioticum binnen houdt. Dus ik zou lekker stoppen met de tramadol als je dat zo beroerd van wordt. Fijn herstel gewenst, meis!

 

Veel liefs, Jaydee 

Dankjewel !!

 

ik doe het nu op alleen paracetamol en dat is goed te doen. 

Heb me gister middag pas iets kunnen eten heb echt continu boven een emmer gehangen, Jezus wat voel je dan belabberd. 

Heb me beroerder gevoeld van de medicijnen dan de hele operatie bij elkaar Haha.. 

lig overdag lekker op de bank en slaap snachts ook goed in me bed.

doornroosje is er niks bij :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Sarahw:

@Gizmootje

Hey Meis!

Hoe gaat het met je?

 

ik las dat je gestopt bent met de Tramadol. Werd jij ook zo suf van die zware pijnstillers?

Ik heb Oxycodon ipv Tramadol. 

 

Ben benieuwd hoe je je voelt!! We zitten in hetzelfde schuitje wat betreft de operatiedatum :).

 

liefs, Sarah

Eey Sarah 

 

het gaat nu goed na dat ik gestopt ben met die tramadol.

wat een rotzooi. 

 

Hoe gaat het met jou ? 

 

Ik heb gister pas gedoucht toen ik wat fitter was en iets in me maag had want de eerste dagen heb ik voor mij gevoel alleen geslapen zo suf. Doornroosje Haha... 

 

hou nog aardig wat vocht vast vandaag proberen veel water te drinken. 

 

Goed herstel gewenst voor jou ook ! 

 

Xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Ashleym:

Hayyyy meis!  Hoe gaat hett?

Fijn dat de pijn je meevalt, ik vond de Tramadol ook niks, sliktte ibuprofen na 2 dagen. Beviel me veel beter.

We willen foto's zienn!

 

Liefs!

Heeey 

 

heb alleen nog een foto van in het bed net na operatie.

ben de afgelopen dagen zo suf en ziek geweest van die tramadol dat ik blij was weer op me bankje te liggen.

vandaag voel ik me al iets fijner omdat ik niet boven een emmer heb hoeven hangen :rolleyes: alleen maar beter kan het nu gaan denk ik en hoop ik hihi xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Gizmootje:

Eey Sarah 

 

het gaat nu goed na dat ik gestopt ben met die tramadol.

wat een rotzooi. 

 

Hoe gaat het met jou ? 

 

Ik heb gister pas gedoucht toen ik wat fitter was en iets in me maag had want de eerste dagen heb ik voor mij gevoel alleen geslapen zo suf. Doornroosje Haha... 

 

hou nog aardig wat vocht vast vandaag proberen veel water te drinken. 

 

Goed herstel gewenst voor jou ook ! 

 

Xxx 

Gelukkig maar!!

 

Met mij gaat het wat beter vandaag. Mn vriend doucht me nog steeds want dat lukt me nog niet zelf. Verder lig ik niet meer de hele dag op bed dus dat gaat beter. Ik wil die Oxycodon ook niet meer nemen, wordt er niet lekker van. 

 

Fijn dat je weer gedoucht hebt :). Lekker fresh :). 

Dat slaperige is heel herkenbaar! Ik ga vandaag proberen om een inieminie stukje te wandelen. Even de frisse lucht in :).

 

dankjewel! Hopen dat we lekker snel herstellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Sarahw:

Gelukkig maar!!

 

Met mij gaat het wat beter vandaag. Mn vriend doucht me nog steeds want dat lukt me nog niet zelf. Verder lig ik niet meer de hele dag op bed dus dat gaat beter. Ik wil die Oxycodon ook niet meer nemen, wordt er niet lekker van. 

 

Fijn dat je weer gedoucht hebt :). Lekker fresh :). 

Dat slaperige is heel herkenbaar! Ik ga vandaag proberen om een inieminie stukje te wandelen. Even de frisse lucht in :).

 

dankjewel! Hopen dat we lekker snel herstellen!

Hoe was het gegaan met wandelen ? Ik heb lekker buiten gezeten vandaag in de schaduw. Heerlijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Gizmootje:

Hoe was het gegaan met wandelen ? Ik heb lekker buiten gezeten vandaag in de schaduw. Heerlijk. 

Ik ga vanavond wandelen samen met Mn vriend. Gaan we gelijk een ijsje halen :)  . Ik vond 2x wandelen toch maar wat veel van het goede. 

Ahh fijn! Frisse buitenlucht is altijd goed!:D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.