Ga naar inhoud

Gizmootje : 18 juli 2017 : Dr. Peters : Janssen Kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

Op 21-7-2017 om 11:11 zei Gizmootje:

Dankjewel !!

 

ik doe het nu op alleen paracetamol en dat is goed te doen. 

Heb me gister middag pas iets kunnen eten heb echt continu boven een emmer gehangen, Jezus wat voel je dan belabberd. 

Heb me beroerder gevoeld van de medicijnen dan de hele operatie bij elkaar Haha.. 

lig overdag lekker op de bank en slaap snachts ook goed in me bed.

doornroosje is er niks bij :D

 

Pffff, heel vervelend allemaal. Ik hoop dat het nu wat beter gaat. Fijn dat je iig wel goed slaapt. Ik heb vorig jaar juist heel slecht geslapen in de nachten; ten eerste ben ik een echte zijslaper en dat ging dus ff niet na de operatie en ten tweede heb ik bijna een week lang drains gehad aan beide borsten en dat is ook niet echt comfortabel om lekker te kunnen slapen. Dus geniet maar lekker van je goede nachtrust; is alleen maar beter voor je herstel en des te eerder ben je weer helemaal op de been.

Fijn herstel gewenst, meis. 

 

Veel liefs, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste Reactie
8 uur geleden zei Love7:

Hey meid,

voel je je eigen al wat beter?

Heey ja gelukkig wel. Maar ik ben nog wel moe en heb wat uitslag van die antibiotica maar gelukkig vandaag laatste dag. 

Kan me al goed zelf aankleden en wassen enzo.

heb geen pijnstillers meer genomen na dat ziek zijn en het is allemaal goed te doen. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Prinses3512:

Ik sliep ook bijna niet. Had ook ruim een week drains en ben ook geen rugslaper. Ik ben gelukkig niet ziek geweest. Maar heb de morfine ook niet gepakt. 

Ik slaap juist meer als normaal, van de tramadol heel ziek geweest dus maar 1 dag gepakt en daarna alleen wat paracetamol en ging prima. Hoever ben jij @Prinses3512

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-7-2017 om 11:49 zei Priscilla30:

Beter nog paar dagen wachten je zag het aan mij Hahhaha en nog veranderen ze voel je je al beter x 

Ik voel me gelukkig stukken beter alleen nog wel wat moe, of ja ik denk het omdat ik nu niks mag normaal race ik heledag op en neer met men stofzuiger en doekje boodschappen renne vliegen haasten Haha.. lang geleden dat ik een dag en nu dus al bijna een week op de bank vertoef Haha.. 

ja ik vind ze nog erg veel vocht vast houden dus niet echt foto geniek :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Gizmootje:

Ik slaap juist meer als normaal, van de tramadol heel ziek geweest dus maar 1 dag gepakt en daarna alleen wat paracetamol en ging prima. Hoever ben jij @Prinses3512

Ik ben 12 April geopereerd Gizmootje, dus 3 maanden en 11 dagen po. 

Ik kan ook niet tegen tramadol. Ik had bijna geen pijn en slikte niks, maar ik moest 4 x per dag 2 paracetamol en diclofenac om te voorkomen dat er een ontsteking kwam. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Gizmootje:

Ik voel me gelukkig stukken beter alleen nog wel wat moe, of ja ik denk het omdat ik nu niks mag normaal race ik heledag op en neer met men stofzuiger en doekje boodschappen renne vliegen haasten Haha.. lang geleden dat ik een dag en nu dus al bijna een week op de bank vertoef Haha.. 

ja ik vind ze nog erg veel vocht vast houden dus niet echt foto geniek :blush:

Normaal ben ik ook heel actief. Maar die vermoeidheid komt van de narcose. Ik sliep overdag ook regelmatig. Gewoon foto's plaatsen. Moet je bij mij kijken net na de operatie wat voor een vochtbollen ik had. :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Gizmootje:

Album aangemaakt als het goed is gelukt 

Je hebt me nieuwsgierig gemaakt. Zou ik eens mogen spieken? Alvast hartelijk bedankt. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Gizmootje:

Toegevoegd dames 

Ze zijn prachtig, meis. Wees er maar trots op. 

 

Veel liefs, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.