Ga naar inhoud

Gizmootje : 18 juli 2017 : Dr. Peters : Janssen Kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik zal me voorstellen.

Ben getrouwd en heb 1 dochtertje van 3,5jaar. Doe dagelijks huishoudelijk werk kan niet stil zitten.

 

wil graag me borsten vergroten en heb al veel gelezen over praktijk Diana gabriels. Wil daar ook eens opconsult gaan om me eens te laten informeren wat de mogelijkheden zijn. 

 

Heb op dit forum al ff mee gelezen en lees goede ervaringen over dr Nio en dr peters. 

Welke ziekenhuizen / plaatsen opereren deze pc ? 

 

Hoe doen jullie het herstellen in combinatie met kinderen? Het houd me tegen dat ik 6 weken "rust" moeten nemen ....

 Hoe dan ?? 

 

En wat ga ik verwachten van praktijk gabriels na het maken van een afspraak en kiezen van chirurg ? 

 

Ik hoor het graag van jullie dames. 

 

Groetjes Gizmootje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste Reactie

Vandaag me intake gehad bij Diana Gabriels.

 

Joanna heeft de intake gedaan, 

mij geadviseerd 400-500cc. 

Voor de spier. 

heb allebei gepast en denk dat ik voor de 500cc ga. 

 

11 april afspraak met dr peters. 

Benieuwd wat hij adviseerd.

 

operatie datum bekend 18-07 in de zomervakantie. Mei vakantie was al vol en wil graag tijdens een school vakantie ivm dochter die steeds gebracht en gehaald moet worden.

ze begint in juni net dus wil de eerste weken wel zelf haar wegbrengen enzo.

Mooi vooruitzich... nu nog meer het forum gebruiken voor alle handige tips en weetjes. Ben hier al veel te weten gekomen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-3-2017 om 22:06 zei Gizmootje:

Vandaag me intake gehad bij Diana Gabriels.

 

Joanna heeft de intake gedaan, 

mij geadviseerd 400-500cc. 

Voor de spier. 

heb allebei gepast en denk dat ik voor de 500cc ga. 

 

11 april afspraak met dr peters. 

Benieuwd wat hij adviseerd.

 

operatie datum bekend 18-07 in de zomervakantie. Mei vakantie was al vol en wil graag tijdens een school vakantie ivm dochter die steeds gebracht en gehaald moet worden.

ze begint in juni net dus wil de eerste weken wel zelf haar wegbrengen enzo.

Mooi vooruitzich... nu nog meer het forum gebruiken voor alle handige tips en weetjes. Ben hier al veel te weten gekomen. 

Dat wordt vast heel erg mooi, 500cc voor de spier. Dat gaan flinke boobs worden, meis. En een voordeel van voor de spier is dat je waarschijnlijk niet zoveel pijn zult hebben, dan wanneer ze dual plane geplaatst zouden worden. Ben benieuwd hoe het gaat worden. Maar je hebt, net zoals ik, nog ff de tijd voor de voorpret. Ik krijg 10 juli een hersteloperatie bij dr. Nio. Ik moet dus ook nog ff wachten. Maar ik sta op het punt om voor de tweede keer oma te worden, dus mijn prioriteit ligt op het moment ff ergens anders .

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Desert-Rose:

@Gizmootje

 

Hoi hoi.

 

Ik heb je topics even samengevoegd, je titel aangepast en het topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu al je verdere updates, vragen en na je operatie ook je verslag neerzetten,zodat je alles bij elkaar hebt staan.

 

xx

Dankjewel ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Jaydee:

Dat wordt vast heel erg mooi, 500cc voor de spier. Dat gaan flinke boobs worden, meis. En een voordeel van voor de spier is dat je waarschijnlijk niet zoveel pijn zult hebben, dan wanneer ze dual plane geplaatst zouden worden. Ben benieuwd hoe het gaat worden. Maar je hebt, net zoals ik, nog ff de tijd voor de voorpret. Ik krijg 10 juli een hersteloperatie bij dr. Nio. Ik moet dus ook nog ff wachten. Maar ik sta op het punt om voor de tweede keer oma te worden, dus mijn prioriteit ligt op het moment ff ergens anders .

 

Veel liefs, Jaydee 

Oooh ja ik heb de foto's 100x bekeken van me

pas maat maar denk de 500cc echt te groot gaan worden. Ik ben niet zo groot dus moet wel beetje in verhouding blijven. De 400cc ziet er in de pas bh en shirt toch net wat beter uit dus ff afwachten wat de pc adviseert en dan nog eens goed passen. Gelukkig op het forum hier al heel veel te weten gekomen echt fijn!! Succes met je hersteloperatie en dat je maar gauw aan de beschuit met muisjes mag zitten hihi xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Gizmootje:

Oooh ja ik heb de foto's 100x bekeken van me

pas maat maar denk de 500cc echt te groot gaan worden. Ik ben niet zo groot dus moet wel beetje in verhouding blijven. De 400cc ziet er in de pas bh en shirt toch net wat beter uit dus ff afwachten wat de pc adviseert en dan nog eens goed passen. Gelukkig op het forum hier al heel veel te weten gekomen echt fijn!! Succes met je hersteloperatie en dat je maar gauw aan de beschuit met muisjes mag zitten hihi xx 

 

Ja, denk maar goed na over de maat. Het went heel erg snel en meestal hebben vrouwen achteraf spijt dat ze toch niet voor de grootste maat zijn gegaan. Omdat ik voor een hersteloperatie moet en toch weer onder het mes ga, laat ik ook gelijk grotere protheses plaatsen. Ik krijg zeg maar " een tweede kans" :38:.

 

En ik hoop idd ook snel aan de beschuit met muisjes te zitten; onze dochter is aankomende maandag uitgerekend. Ze heeft me gevraagd om bij de bevalling te zijn. Ik moet donderdag nog werken en daarna heb ik tot 3 april vakantie. Dus ik hoop dat ik na donderdag idd snel oma zal worden. Mijn man heeft vanaf zaterdag twee weken vakantie, en het zou leuk zo'n als de kleine aan het begin van onze vakantie geboren wordt, zodat we nog lekker de tijd hebben om in de vakantie van onze dochter en kleinkids te genieten en we daar ook een beetje kunnen gaan helpen. Maar ja... de natuur laat zich niet dwingen hè... dus we wachten gewoon geduldig af.

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je in de zoekbalk "macaré" invult, kom je bij mijn topic terecht. Op mijn profielpagina bij "about me" is ook wat informatie over mij te vinden.

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Gizmootje:

Zo wat een verhaal heb alleen het About me gelezen... 

Ik blijf gewoon positief... er zijn wel ergere dingen. Ik ga er gewoon vanuit dat het in juli helemaal goed komt. Daar gaan we gewoon voor. Als je wilt, dan kan ik je wel een pb-tje sturen van hoe het er nu uit ziet. Dan weet je een beetje waar ik het over heb.

Slaap lekker, meis. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 1 mei 2017 om 10:25 zei Gizmootje:

Deze week eindelijk me consult bij dr peters ! Iemand nog tips wat ik zeker niet moet vergeten te vragen ?? Hoorde op dit forum dat ie zelf niet zon prater is en dan sta je zo weer buiten haha! 

Nee tis geen praterd ik stond zo weer buiten allemaal door de zenuwen ik wilde weten wat erin paste en wat hy zou adviseren heeft hij netjes antwoord opgegeven en alles uitgelegd van de operatie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag me consult gehad met dr peters.

bij eerste consult werd gezegd voor de spier maar nu met de dokter gesproken en die adviseert dual plane. Maar bekijkt het met de operatie alsnog wat het beste is. 

Heb 25 mei nog een consult gepland staan om nog eens te passen want twijfel erg tussen de maat. Dan word er ook een 3D scan gemaakt. Dit was vandaag niet mogelijk ivm drukte. 

Hij heeft me vragenlijstje beantwoord. Ik ben tevreden en ga binnekort beslissen hoeveel cc!!gelukkig kan ik dit wel in Uden doen dat is voor mij dichter bij dan Barendrecht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.