Ga naar inhoud

Gizmootje : 18 juli 2017 : Dr. Peters : Janssen Kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

  • 8 months later...
  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste Reactie

Hay @Gizmootje 

Ik zie dat je vorig jaar geopereerd bent door K Peters.. heb je misschien fotos waar ik even kan spieken?

Ik word 5 sept door hem geopereerd, 450cc dual plane..

Hoe was je ervaring met hem tijdens de grote dag?

Liefs :116: xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hi,

 

Ik haal dit oude topic ook weer een omhoog.. sorry, haha. Zag dat je door Peters was geholpen ook in Oisterwijk. Was heel benieuwd hoe je het in Oisterwijk hebt ervaren ook. Vooral omdat ik dus op internet over de praktijk zelf niet zo'n goede verhalen vind. Heb dan zoiets van: waarom gaat een goede arts dan toch daar opereren? Brengt me ergens aan het twijfelen, terwijl de verhalen over Peters gewoon heel goed zijn.

 

En inderdaad de borstband. Is dat met DP ook wel aan te raden? Want dat zijn dan wel zaken die je al vooraf in huis moet gaan halen, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 10-7-2018 om 23:13 zei Bloemmetje:

Hay @Gizmootje 

Ik zie dat je vorig jaar geopereerd bent door K Peters.. heb je misschien fotos waar ik even kan spieken?

Ik word 5 sept door hem geopereerd, 450cc dual plane..

Hoe was je ervaring met hem tijdens de grote dag?

Liefs :116: xoxo

Hoii 

 

sorry ben hier al heel lang niet meer op de site geweest maar ik vond dr peters echt een top man. Jij bent nu ondertussen geholpen hoe is het met je ? En alles goed gegaan ? Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-8-2018 om 18:47 zei KAAT):

Hi,

 

Ik haal dit oude topic ook weer een omhoog.. sorry, haha. Zag dat je door Peters was geholpen ook in Oisterwijk. Was heel benieuwd hoe je het in Oisterwijk hebt ervaren ook. Vooral omdat ik dus op internet over de praktijk zelf niet zo'n goede verhalen vind. Heb dan zoiets van: waarom gaat een goede arts dan toch daar opereren? Brengt me ergens aan het twijfelen, terwijl de verhalen over Peters gewoon heel goed zijn.

 

En inderdaad de borstband. Is dat met DP ook wel aan te raden? Want dat zijn dan wel zaken die je al vooraf in huis moet gaan halen, toch?

Hoi kaat 

 

heel tevreden over peters en over de kliniek Oisterwijk ook. 

Mij schrikte het ook af toen ik de horror verhalen las. Maar ik ben super goed geholpen en de rest er om heen op ok en de verpleegsters waren ook allemaal even fijn en goed. 

 

Ik heb de borstband gedragen en is goed gezakt ze zijn mooi op hun plaats gekomen en deze heeft die kliniek opgestuurd omdat ik had gebeld dat ze niet goed zakte. Dus nog niets aanschaffen want je weet niet of het wel of niet nodig is.

 

wanneer word je geopereerd ? 

 

Succes alvast 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo allemaal ik heb me net net aangemeld..maar ik ga dus volgende week mijn borsten vergroten..ik heb eigenlijk best snelle keuze gemaakt ik heb zelf kleine A en het gaat worden 440cc .ik ben zo nerveus weet eigenlijk niet hoe eruit gaat zien..kan ik toevallig een foto van personen zien die wel 440cc hebben??? Dankj jullie wel alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.